Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Tak for alle jeres super søde kommentarer :) Det er underligt at se billeder af sig selv på den måde, så jeres komplimenter betyder utrolig meget :kiss:

you sexy mother....f..... ;)

HVOR har du købt din taske henne, JEG må da også lige se om jeg ikke kan finde min. Har godtnok min mors brude taske ... menn .... vil gerne have nogle PINK.... og hendes er hvid og klassisk...

Hehe hvilken taske mon du taler om...? Tror jeg nåede at købe 5-6 stykker, og der er vist billeder af dem alle rundt omkring i min tråd :fløjt:

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh er vist allerede nået dertil, hvor jeg ikke magter at være ordentligt med i jeres tråde, men vil bare lige hurtigt sige, at du ser LÆKKER ud på dine boudoirbilleder! :toot: Er især vild med det første, der har du bare et helt magisk blik i øjnene :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt fucked up, satans også, bæ, crap, shit.. jeg hader mine patter!!!! Jeg hader, at de føler for at blive helt flade og forsvinde, så snart der er tabt et halvt kg.

Jeg har lige prøvet min kjole og er på hysteriets rand. Når jeg står ret op og trækker maven ind - dvs. har luft i lungerne - sidder kjolen pænt. Men så snart jeg ånder ud og kommer til at hænge det mindst gaber den og ligner en 3 skåle for stor bh. Jeg hader mine patter. Og nu kan jeg ikke engang nå at få gjort noget ved dem (=skær op, fyld op med kemi) inden brylluppet.

Nu kan jeg bruge en formue på en skrædder - hvis jeg kan finde en med så kort varsel, der er dygtig nok til at håndtere blonderne foroven - bare for at lægge den lidt ind, så den i det mindste slutter tæt.

Grrrrr! Jeg raser. Kan jo ikke gå og trække maven ind hele dagen bare for at have luft nok i lungerne til ikke at have det vildeste gab med udsigt til mine dovne damer. Ej, jeg er så sur.

Tog lidt billeder af tragedien:

post-45668-0-60143700-1309528841.jpg

post-45668-0-18805300-1309528858.jpg

0

Del dette indlæg

Åh fik hylet i røret til Lise Oxvang, som jeg fik anbefalet hos Nicolai. Hun beroligede mig helt, vi kan saaaagtens nå det, hun kender godt modellen og det vil koste 600-850 kr.

Skal bare ringe i morgen, hvor hun har sin kalender, så finder vi ud af det.

*indsæt smiley af en zilla, der ånder lettet ud*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaa :) Det skal nok gå nu.

Jeg ryster bare stadig helt.

Men er godt nok glad for, at jeg prøvede den. Tænk hvis jeg havde ventet til bryllupsdagen med at få den på og først der fundet ud af, hvor stor den var blevet foroven.

Men nu fixer Lise O. den, og den kommer til at være lige i skabet :heart:

Min søde mor ringede, mens jeg stod i kjolen og var helt ud af den. Hun var så glad - spurgte om jeg var inde på min netbank.. om jeg havde set det... "for jeg har lige overført 2000 kr til dig" - simpelthen fordi hun pludselig følte, jeg nok kunne bruge dem på noget.

Ja, en skrædder! :loveboard:

Min søde, søde mutti :7himmel:

0

Del dette indlæg

Kender virkelig fornemmelsen :( Den må bare syes ind - det skal nok blive perfekt :thumbsupsmileyanim:

...og :bearhug:

Ja, jeg kan love dig for, at jeg også tænkte på dig - og på at det havde løst sig på smukkeste vis. :loveboard:

Hvor er det i øvrigt et fab billede af dig!!!

1

Del dette indlæg

Ej hvad sker der for dig og de kjoler????

Øv æv øv æv... :pokey:

Men er sikker på at det nok skal blive godt til brylluppet. :heart: Men hold da op det har snart været en meget lang og snorret vej mht brudekjolen :fløjt:

Skønt med sådan en mutti :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ej hvad sker der for dig og de kjoler????

Øv æv øv æv... :pokey:

Men er sikker på at det nok skal blive godt til brylluppet. :heart: Men hold da op det har snart været en meget lang og snorret vej mht brudekjolen :fløjt:

Skønt med sådan en mutti :bearhug:

Ja, jeg er også ved at være pænt slukøret over, det skal være så besværligt. Men så længe det ender godt, vil det være det hele værd. Lige nu kan jeg bare godt være lidt træt af det.

Ja, min mutti er så skøn :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Århhhh det var godt :)

Klem Lena * der også har dumme patter *

Åh fik hylet i røret til Lise Oxvang, som jeg fik anbefalet hos Nicolai. Hun beroligede mig helt, vi kan saaaagtens nå det, hun kender godt modellen og det vil koste 600-850 kr.

Skal bare ringe i morgen, hvor hun har sin kalender, så finder vi ud af det.

*indsæt smiley af en zilla, der ånder lettet ud*

0

Del dette indlæg

Aaah, stakkels dig, sikke noget hoe med de patter.... jeg er personligt glad for at vaere blevet gift cirka MIDT i en cyklus og ikke lige i starten af en, hvor de er noget dvaske i det og skriger paa deres D&G push up for at vaere mine nais girlies :b223:

Anyway - hepper for vildt paa Lise O. og ikke mindst paa din mor :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er dælme mærkeligt at man altid taber sig dér og ikke på f.eks lårene (som er dét sted jeg taber mig til aaaaaallersidst).

GYS hvor er jeg sændt på at se din kjole - den ser smuuuk ud af det lille glimt der er (og jeg nåede ikke sneak peaket).

Jeg hepper i kor med de andre :)

:cheerleader3:

GOD WEEKEND!

KH C

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad med en god push up? Kan det hjælpe? :thumbsupsmileyanim: til din mor

Njaa.. tror det ikke. Prøvede faktisk at putte sokker i bh'en bare for at se, hvor meget mere fylde, der egentlig skulle til - selv der sluttede den ikke ordentlig tæt. Og jeg kan jo ikke rende rundt med så vilde indlæg på bryllupsdagen.. tænk hvis de smuttede op -HAHA-

0

Del dette indlæg

hvad med en god push up? Kan det hjælpe? :thumbsupsmileyanim: til din mor

Njaa.. tror det ikke. Prøvede faktisk at putte sokker i bh'en bare for at se, hvor meget mere fylde, der egentlig skulle til - selv der sluttede den ikke ordentlig tæt. Og jeg kan jo ikke rende rundt med så vilde indlæg på bryllupsdagen.. tænk hvis de smuttede op -HAHA-

:griner:- får lige et billed af en brud med flot kjole og så hænger der en sok ud foroven, det ville da være et kønt syn..... -HAHA-

Håbar at skrædderen kan hjælpe

0

Del dette indlæg

Uh, væk et par dage og så sker der en masse.

Shit hvor træls med kjolen :shooter: Men skønt at du kan få hjælp! Og så lige et :kiss: til din super skønne mor som lige kan føle at du har brug for hjælp uden at du behøver at sige noget :loveflag:

0

Del dette indlæg

Mmmm god dag i at få styr på en masse bryllupsting:

1) Har fået tid til skrædderen med kjolen! Jeg har fri d. 14., så der fik jeg også en tid hos Lise O.

.. synes dog, det er at skære den en anelse tæt på brylluppet - men skrædderen var helt rolig, så det er jeg også! Basta!

2) Vi har fundet en musikstyrer til båden til lige at skifte fra velkomstmusik til "here comes the bride" og til sejlemusik.

3) Vi har styr på menuen på hotellet

Forret

Bagt filet af skærising med majs og estragon, hertil hummerskum.

Hovedret

Kalvetyksteg med sommergrønt, nye kartofler og sauce portvin.

Dessert

Sommerbær med chokolademuffin og kærnemælkssorbet.

Brylluskage til kaffen

... natmaden overvejer vi stadig. Overtjeneren ville undersøge muligheden for pizza slices :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Lyder helt vildt lækkker den menu! :metteholm Desserten lyderr vildt fantastisk!

Og fedt med pizza slices til natmad - det er da lige hvad man har lyst til på det tidspunkt :wink:

Uhhh sikke en gyser med kjolen :kiss: For søren da - er virkelig glad for at skrædderen kan fixe det :rolleyes: Men godt at du prøvede den på i god nok tid! Phew! :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer