metteholm

Ringe, hvad er jeres budget?

41 indlæg i dette emne

Vi sad og talte lidt om hvad der egentlig er "normalt" at bruge på ringe (selvfølgelig er det ligesom alt andet meget forskelligt, men er lidt nysgerrig alligevel).

Vi har et budget på 10.000 og det overskred vi med 63 kr så det er ok, oven i kommer graveringen så...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde ikke et budget... Men vores ringe kostede lige over 4.000,-. Vi gik efter den ring vi ville have og fandt så det billigste sted. Vi købte hjem fra Maidor og sparede mere end 10.000 i forhold til samme ring bare med "designer mærke" i Danmark

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke haft noget budget som sådan til ringene - Det var mere et spørgsmål om at finde de rigtige, og så måtte vi tage prisen derfra. Vi endte så med at slippe godt 9800 kr. for ringene, og det var endda med 20% rabat! Men det var bare dem, vi skulle have :)

Med vielsesringe kan man jo også sige, at det er en livstids-investering, så pengene er jo givet godt ud efter min mening :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har faktisk slet ikke snakket om budget til netop ringene, for det er jo nogen, vi skal have resten af livet, og det er så vigtigt, at de er de helt rigtige, så her går vi ikke meget på kompromis. Dem vi kunne tænke os på ligger dog på ca. 10.-12.000 pr. par.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde oprindeligt et meget løst budget på ca. 7.500,- man har opjusteret til ca. 10.000,- så vi kan få de ringe vi gerne vil have. Vi har dog fået en super pris hos en guldsmed vi kender og har dermed sparet ca 70% i forhold til "designermærket" der kostede ca. 33.000,-.

0

Del dette indlæg

vi fik specallavet vores, en fra min mands arbejde (hun er vikar der) er ved at uddanne sig til guldsmed, så hun kunne lave dem lige efter vores ønsker. det blev til 2 gulsringe, min med 2 små og en lidt større sten. ialt tror jeg vi gav 3200,-

0

Del dette indlæg

Vi har ikke noget budget, vi skal bare finde dem vi vil ha' og så må vi tage den derfra.

Evt. få dem lavet hos Maidor. Nu må vi se, endnu aner vi ikke hvad vi vil ha'.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

egentlig havde vi et budget på 4000 kr til ringene, men gik ikke så højt op i det, da de jo skal bæres resten af livet, derfor var det vigtig for os, at det var ringe, som vi kunne lide og som ikke var alt for vilde og som vi ville kunne lide om 10-20 år.

Vores ringe er meget enkelte og endte med at koste os 3000 kr. Men jeg har også en stor hånd og skulle derfor have den mindste ring, for at det ikke kom til at se for voldsomt ud.

0

Del dette indlæg

Vi startede med 5000 kr. Men da vi fik set os omkring kunne vi godt se det var alt for optimistisk i forhold til hvad vi gerne ville have. Kunne se at dem jeg gerne ville have var 10-15 tusind kr.

Vi har så fundet en vens kone som laver smykker i Grækenland og H2B afdøde farmors halskæde. Vi skal kun betale for det halskæden ikke dækker af matrialer, så som sten. Vi regner nu med max 2000 kr og de bliver lavet lige nu.....

:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gav ca. 7500 for vores og det var med 10 % rabat. Vores budget lå deromkring. Det er vigtigt at man får de ringe, man gerne vil have da man jo skal kigge på dem hver dag i mange år fremover :-) Dog vil jeg mene at en ring til 2000 kan være mindst lige så smuk som en til 20.000 og personligt tror jeg ikke at jeg kunne bruge så mange penge på et smykke :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer