lypex

Bryllupsmesse i Vejle 30.jan.

33 indlæg i dette emne

Nogen der skal til messe i Vejle el Århus?

Og hvem følges i med?

Jeg kan ikke rigtig beslutte mig om jeg evt tager til Århus, og spørger min søster som bor der, om hun vil med mig.

Eller om jeg skal 'nøjes' med Vejle som ligger tættest på hvor jeg bor.

Og er der andre som evt skal afsted selv? Min kæreste skal nemlig arbejde den weekend så får ikke ham med.

Redigeret af lypex
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg skal ikke af sted, da det ikke er aktuelt for mig mere. Men jeg var af sted i 09 med en veninde, og kan varmt anbefale det i Århus, men også at man ikke tager sin bedre halvdel med, da du så har mulighed for rigtig at kigge på det hele uden at skal vise hensyn til at han ikke må kunne gætte ens kjole osv. Og jeg oplevede at rigtig mange af dem, som havde deres mænd med, der var det mere af tvang end af lyst at mændene var der, og at kvinderne ikke rigtig havde den frihed til at kigge på, hvad de nu gerne ville...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det det samme man oplever på de forskellige messer?

Kan det svare sig at tage både den i KBH og Århus, eller betaler man bare for at se det samme igen?

det er i princippet det samme, men det er forskellige forretninger, som har stande. Dem som har forretninger i Ålborg tager muligvis ikke til KBH messen osv i den dur.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer den i århus, men skal lige snakke med min veninde (brudepige) om hun vil med :griner:-

ellers må jeg jo gå selv, for h2b gider i hvert fald ikke :) og min anden brudepige (søster) bor i København så der er lidt langt :wink:

Hvis ik du kan få nogen med, kan vi da følges...kan se vi også er datosøstre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

.... jeg oplevede at rigtig mange af dem, som havde deres mænd med, der var det mere af tvang end af lyst at mændene var der, og at kvinderne ikke rigtig havde den frihed til at kigge på, hvad de nu gerne ville...

Jeg har et forslag:

Send mændene ned til os (Vi er i både Vejle og Århus), så handler vi musik med dem, imens I kigger kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer den i århus, men skal lige snakke med min veninde (brudepige) om hun vil med :)

ellers må jeg jo gå selv, for h2b gider i hvert fald ikke :) og min anden brudepige (søster) bor i København så der er lidt langt :badgirl:

Hvis ik du kan få nogen med, kan vi da følges...kan se vi også er datosøstre :thumbsupsmileyanim:

Haha super ide :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvem følges i med?

Jeg kan ikke rigtig beslutte mig om jeg evt tager til Århus, og spørger min søster som bor der, om hun vil med mig.

Og er der andre som evt skal afsted selv? Min kæreste skal nemlig arbejde den weekend så får ikke ham med.

Jeg vil gerne med til Vejle:) Kæresten gider næppe!

0

Del dette indlæg

Og hvem følges i med?

Jeg vil gerne med til Vejle:) Kæresten gider næppe!

Det kunne da være hyggeligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IH ville så gerne med til den i Vejle :thumbsupsmileyanim: Der er "livets fest" messe på tirsbæk gods samme dag..

Var det noget med I skulle noget anden den dag eller husker jeg forkert?

Hvis ikke så tror jeg sagtens du kan nå begge dele.

Vi var afsted for i slutningen af 09 i Århus og brugte 3-4 timer. Kam du ikke nå begge dele ville jeg personligt gå efter Tirsbæk gods. Ser så fantastisk ud og den i Århus/ Vejle/VIborg er jo næsten det samme.

0

Del dette indlæg

IH ville så gerne med til den i Vejle :thumbsupsmileyanim: Der er "livets fest" messe på tirsbæk gods samme dag..

Var det noget med I skulle noget anden den dag eller husker jeg forkert?

Hvis ikke så tror jeg sagtens du kan nå begge dele.

Vi var afsted for i slutningen af 09 i Århus og brugte 3-4 timer. Kam du ikke nå begge dele ville jeg personligt gå efter Tirsbæk gods. Ser så fantastisk ud og den i Århus/ Vejle/VIborg er jo næsten det samme.

Skal desværre på arbejde, ellers var jeg klart taget til begge to...!! Må "nøjes" med den i viborg på søndag..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer