GiftesTilMaj

12 maj 2012 er det endelig vores dag. One year after

692 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er hotellet? Det kunne jeg måske også godt finde på - det ser da bare SÅ godt ud :-)

http://www.strandhotel-gluecksburg.de/ og det er alle pengene værd ! Selv deres standardværelser er skønne og smukke :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke et flot slør!!! Jeg skal ikke have slør på, men dit kunne da næsten få mig til at ændre mening :-)

Tak :) Jeg er også rigtig glad for valget - mine kjole er ret enkel og derfor tror jeg det kommer til at passe vildt godt sammen :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en sangerinde, Cathrine Benedikt til at komme og synge enten før eller efter vielsen (hvad syntes I??) hun skal synge "Hver morgen" af Thomas Kjellerup - den har min H2B spillet for mig engang og jeg ved han bliver helt vild overrasket og glad når hun stiller sig op og synger :heart:

Hver morgen når solen er bleg,

vil jeg vågne en time før dig.

Jeg vil holde mig nær ved din krop

og ønske, du aldrig står op.

Og jeg tænker, jeg vil elske dig,

elske dig helt,

så længe jeg lever på denne planet,

vil jeg komme langt før, du får kaldt,

vil jeg sætte dig højest af alt.

Hver morgen når lyset når ind,

for at lægge sig blødt på din kind,

kan jeg ane en hymne et sted,

og jeg nynner umærkeligt med.

Og jeg tænker, jeg vil elske dig,

elske dig blidt,

og selv når mit hjerte er gammelt og slidt,

vil jeg elske dig med min forstand,

og gerne med mer´ - hvis jeg kan.

Hver morgen vil jeg vågne i skræk,

fordi jeg har drømt, du var væk.

Jeg vil sukke af fryd, når jeg ser,

du stadig befinder dig her.

Og jeg tænker, jeg vil elske dig,

elske dig vildt,

for ellers var livet for koldt og for spildt.

De må tåle mig, hvor du går hen,

for jeg slipper dig aldrig igen.

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en der synger.....går selv med samme overvejelser.....hvor kommer hun fra og hvad skal hun have for at komme ? :)

Super sød tekst....kan ikke lige melodien :loveshower: Men ja efter vielsen ville da være rigtig fint :loveshower:

Hun er fra Ålborg og skal have 1.700,- for at komme så det syntes jeg er OK. Hun sang til Shedevils bryllup :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk med en der synger.....går selv med samme overvejelser.....hvor kommer hun fra og hvad skal hun have for at komme ? :)

Super sød tekst....kan ikke lige melodien :loveshower: Men ja efter vielsen ville da være rigtig fint :loveshower:

Hun er fra Ålborg og skal have 1.700,- for at komme så det syntes jeg er OK. Hun sang til Shedevils bryllup :lol:

Oki - tak skal du have.....og oki så har du hørt hende - det er jo rart nok :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk med en der synger.....går selv med samme overvejelser.....hvor kommer hun fra og hvad skal hun have for at komme ? :)

Super sød tekst....kan ikke lige melodien :loveshower: Men ja efter vielsen ville da være rigtig fint :loveshower:

Hun er fra Ålborg og skal have 1.700,- for at komme så det syntes jeg er OK. Hun sang til Shedevils bryllup :lol:

Oki - tak skal du have.....og oki så har du hørt hende - det er jo rart nok :)

Har kun hørt hende på det klip der er i Shedevils tråd og så kan man høre hende på hendes hjemmeside :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist aldrig fået vist jer billeder af vores projekt "invitationer" - de er faktisk ikke sendt ud endnu, fordi vi har villet vente indtil vi vidste hvordan det ville gå med min mor. Men alle der skal med, ved at vi skal giftes og holder dagen klar, selvom vi ikke har brugt STD-kort. Så nu mangler jeg blot at sætte bånd på de sorte invitationer og så skal de afsted.

Sidste nyt med min mor er desværre at hun har for meget kræft til at lægerne tør operere hende. Hun skal have en speciel behandling der skal få hendes immunforsvar til at bekæmpe kræften. Det er det eneste som duer på modermærkekræft der spreder sig...men det duer kun på én ud af 4

post-51134-0-43612600-1330898841.jpg

post-51134-0-06207200-1330898857.jpg

post-51134-0-44099200-1330898871.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nogle fine invitationer, som du har fået lavet. Og hvor sødt af din svigerinde at donere hendes halskæde til vielsesringe. Synes det er så smuk en tanke at genbruge guld brugt af folk man holder af :heart:

Og håber så inderligt at din mor er den fjerde person, hvor behandlingen virker :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh, jeg kan bedst lide øreringene til højre de er rigtig fine. OG det er nogle flotte indbydelser i har lavet, så må vi håbe der snart kommer gode nyheder omkring din mor :bearhug:

Tak :) Jeg er enig i valget af øreringe - de andre virker lidt for "buttet" hvis man kan sige det om øreringe :rolleyes:

Sikke nogle flotte smykker, jeg er også mest til øreringene til højre :) invitationerne er blevet rigtig fine og skønt at få doneret guld til ringene, det var pænt af hende :) Jeg krydser fingre for din mor og tror på det bedste.

Ja tak vi håber og tror også det bedste for hende selvom det er en ret dårlig prognose hun har fået :(

Vi skal have sendt guldet til Hans Ege i denne uge - har knap 20 gram og det skulle vist være nok :loveshower:

Redigeret af GiftesTilMaj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer