Stjarna

E + J Bryllup 16. Juni. Lykkelig nygift! Flere billeder fra dagen

372 posts in this topic

Det er svært med sådan et dilemma.....og billederne kan altid hjælpe på at se tingene lidt anderledes....så træls du ikke måtte tage billeder.....jeg forstår heller ikke helt hvorfor man ikke må det.......mine billeder hjalp mig rigtig meget...... :) Men to meget smukke kjoler......men jeg er en blondepige .....og synes den du har på er helt fantastisk.... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det er svært med sådan et dilemma.....og billederne kan altid hjælpe på at se tingene lidt anderledes....så træls du ikke måtte tage billeder.....jeg forstår heller ikke helt hvorfor man ikke må det.......mine billeder hjalp mig rigtig meget...... :) Men to meget smukke kjoler......men jeg er en blondepige .....og synes den du har på er helt fantastisk.... :cheerleader3:

Tusind tak, det er sødt af dig! Jamen på en måde kan jeg godt forstå, hvorfor de ikke vil være med til, at folk tager billeder. For der er jo tilsynladende mange som tager ud i butikkerne og (mis)bruger ekspedienternes tid, fordi de skal finde ud af hvad der klæder dem, hvorefter de så bestiller i Kina. Set fra butikkens side, må dette fænomen være VIRKELIG træls... Men jeg kunne jo sagtens stå og love, at jeg nok skulle købe hos dem, men det er jo først sikkert når man har svunget dankortet i butikken.

Jeg skal til på mandag finde ud af, om jeg vil den anden kjole mere end blondekjolen, og i så fald, så må jeg se om hun vil gå med til at bestille den anden i stedet. Ved så bare ikke lige hvordan jeg når frem til den konklusion. Har I tænkt over hvorfor dette er så svært? Det er jo et atypisk shoppingsenarie hvor man giver MANGE penge for et stykke tøj, man ikke har mulighed for at se på, eller anvende de næste 4-7 måneder. :shopping:

0

Det ville ikke være muligt at finde Cleoen i en anden butik hvor du kunne tage billeder af den??

Nej, Cleoen er en Maggie Sottero som kun forhandles i House of Brides i Danmark. :unsure:

0

Annonce ♥

Ihhh tak :loveflag:

Første besøg hvor favoritten var Cleo (drapperinger) havde jeg min mor og søster med, som til sidst blev enige om den.

Men I dag kunne de ikke være med, for de kommer jo fra Jylland og det var lidt meget, at tage herover igen når jeg jo næsten var sikker på den Cleo-kjole.

Så i dag havde jeg min bedste veninde med og hun synes det var lige så svært som jeg synes. Dog var hun nok mest til blondekjolen, men om det var hendes egen favorit er ikke til at sige (altså den kjole hun personligt bedst kunne lide, frem for den der klædte mig bedst) :huh:

0

Annonce ♥

Jeg synes, du skulle spørge veninden om netop dette. Og måske tage snakken med din mor og søster igen, selvom de ikke var med i dag. Måske giver det dig et nyt syn på sagen :)

Ja.....

Min mor sagde jo i mandags da vi kørte fra København (okay, indrømmet, jeg sagde at jeg ville købe Maggie Cleo drapperingskjolen, som hun elsker, for på det tidspunkt havde jeg ikke prøvet Grace blondekjole)

Hendes svar var; ''Super den er så smuk på dig. Med den kjole er det dig der kommer med den, og du bærer den så flot. Hvis du havde valgt en anden kjole ville jeg nok sidde og tænke på Cleo kjolen i kirken''.... SHIT tænker jeg så :blink: Det er jo ikke det man har lyst til. Det med min veninde kan jeg godt abstrahere fra, det er meget værre med sådan en kommentar fra MOAR :shooter:

0

Jeg synes, du skulle spørge veninden om netop dette. Og måske tage snakken med din mor og søster igen, selvom de ikke var med i dag. Måske giver det dig et nyt syn på sagen :)

Ja.....

Min mor sagde jo i mandags da vi kørte fra København (okay, indrømmet, jeg sagde at jeg ville købe Maggie Cleo drapperingskjolen, som hun elsker, for på det tidspunkt havde jeg ikke prøvet Grace blondekjole)

Hendes svar var; ''Super den er så smuk på dig. Med den kjole er det dig der kommer med den, og du bærer den så flot. Hvis du havde valgt en anden kjole ville jeg nok sidde og tænke på Cleo kjolen i kirken''.... SHIT tænker jeg så :blink: Det er jo ikke det man har lyst til. Det med min veninde kan

jeg godt abstrahere fra, det er meget værre med sådan en kommentar fra MOAR :shooter:

Nej, det er bestemt ikke sjovt! Har hun set kjolen, du har valgt? Det kunne jo være, at hun synes den var lige så fantastisk :)

0

Puhhaa den var lidt værre.. Hmm :unsure:

Hvis du er meget i tvivl må der jo være en grund til at du er så meget i tvivl.. Kan det tænkes at du inderst inde allerede har valgt Cleo'en?

Ja, det kan også være...

0

Annonce ♥

Åhhhhh jeg er sååååå meget til blondekjolen. Synes ikke rigtig jeg kan se den er for lille???

Ang dit dilemma.... Jeg tænker lidt at jo mere man vænner sig til valget af en kjole, jo mere kommer man til at elske den. Jeg mener, det er jo ikke utænkeligt at der er to forskellige kjoler der er 'lige gode'. Men du må vælge... Hvad var det præcist der gjorde du valgte blondekjolen?

Ved mit besøg i Casa Lezar var jeg vild med to kjoler. Hun bad mig bedømme dem på skala fra 1-10, for ligesom du sagde, når jeg havde den ene på var det den jeg ville have, men når jeg havde den anden på havde den vundet mit hjerte. Det endte med jeg bedømte dem til henholdsvis 9 og 9,5. Så vidste jeg hvilken jeg ville eje. Og den tænker jeg tit på, mere end den anden. (Jeg havde dog ikke råd til den, men fandt et meget fint alternativ et andet sted.)

Jeg forstår godt din situation, og håber du i dit hjerte finder ud af hvad der er mest rigtigt for dig

kram.gif

0

Hehe... min mor er fuldstændig urokkelig med hensyn til drapperingskjolen. Det var kjole nr. 2 jeg fik på og hun synes ikke der har været noget siden, der har slået den. Men hun er nu sød, for hun sagde at hun synes det næsten var ligemeget hvilken kjole jeg prøvede, så sad de pænt. Har sendt hende billeder på mail af blondekjolen fra i dag, og havde hende i røret da hun åbnede mailen. Desværre synes jeg at hendes begejstring var af trøstende karaktér, fordi jeg forinden havde sagt, at jeg altså havde valgt noget andet end hendes favorit. Du ved sådan i denne dur: ''Neeeeejjjjj hvor er den fin!!!...................................... '' Hvis det er den du helst vil have så skal du jo tage den!''

0

Åhhhhh jeg er sååååå meget til blondekjolen. Synes ikke rigtig jeg kan se den er for lille???

Ang dit dilemma.... Jeg tænker lidt at jo mere man vænner sig til valget af en kjole, jo mere kommer man til at elske den. Jeg mener, det er jo ikke utænkeligt at der er to forskellige kjoler der er 'lige gode'. Men du må vælge... Hvad var det præcist der gjorde du valgte blondekjolen?

Ved mit besøg i Casa Lezar var jeg vild med to kjoler. Hun bad mig bedømme dem på skala fra 1-10, for ligesom du sagde, når jeg havde den ene på var det den jeg ville have, men når jeg havde den anden på havde den vundet mit hjerte. Det endte med jeg bedømte dem til henholdsvis 9 og 9,5. Så vidste jeg hvilken jeg ville eje. Og den tænker jeg tit på, mere end den anden. (Jeg havde dog ikke råd til den, men fandt et meget fint alternativ et andet sted.)

Jeg forstår godt din situation, og håber du i dit hjerte finder ud af hvad der er mest rigtigt for dig

kram.gif

Ej hvor er du sød, og dejligt at høre andre også har været i denne situation, for det virker på de fleste som om at man bare ''falder'' over den helt rigtige og så er det det!! Meeen så nemt gik det bare ikke her. :heart::kiss:

Tror du har en pointe i det med skalaen. Tænkte på i dag at jeg kunne skrive minusser og plusser ud for begge kjoler. Men spørgsmålet er om jeg tør være ærlig over for mig selv. Det giver immervæk noget rod og bridezilla nykker, at skulle til og ringe til butikken og lave bestillingen om :blush:

0

Annonce ♥

Vil lige starte med at sige at det bare er en super flot kjole du har valgt, den klæder dig rigtig rigtig godt! :loveshower::lol:

Mht tvivlen, så tror jeg aldrig den vil slippe dig uanset hvad du vælger! nogen mennesker er bare tvivlere når det kommer til kjolevalg! Og hvis du vælger den anden så vil dine tanker hele tiden være på denne her og omvendt. Så husk på at du valgte den her kjole da du stod i den og det var der en årsag til! nu når man kommer hjem og og sidder og tænker og tænker er det så nemt at blive i tvivl, men husk at du valgte den af en årsag da du havde den på :) og uuuh den er lidt ærgeligt den med din mors kommentar kan jeg godt se. prøvede noget lignende. min mor græd over én bestemt kjole - og ejg valgte den ikke :blush: ... men den jeg valgte var den rette for mig og min mor synes også jeg var uendelig smuk i den, men husker da stadig hendes tårer da jeg stod i den anden :unsure: ... men på dagen tænker de altså ikke over de havde en anden favorit :)

0

Nu kan jeg godt læse at du er MEGET i tvivl om kjolen, og så videre - men det skal ikke forhindre mig i at smide en kommentar! :)

Jeg synes VIRKELIG den kjole er smuk til dig (indrømmet, jeg havde nok bare undladt at kommentere hvis jeg synes den var grim :lol: ) - du har så super flot en figur og den der kjole komplementerer bare dine hofter og talje SÅ fint! :7himmel: Ih ha jeg synes den er smuk.. Og blonder falder bare så "tungt" og lækkert...

0

Mightystar: Ja det har du ret i.... Det er jo den vigtigste kjole i ens liv og når man er så kjoletosset at man næsten går på arbejde i kjole hver dag, så er det slemt :wink:

Mette:

Uhh ha, dit tilfælde er hårdt, tårer er jo ikke til at stå for.... Min mor var kun lige ved at græde over draperingskjolen. Det er bare meget vigtig for mig at hun synes det er den rigtige, hun kender mig jo bedre end nogen anden (måske bedre end jeg selv) og ved hvilken kjole jeg ståler i, hvilken kjole jeg bærer flottest osv. Igen, havde jeg et billede af mig selv i hver kjole og kunne holde dem op, så havde jeg tid til at side og se hvilken der bare er BEDST! :a1221: Har virkelig brudekjolefnidder! :a1221:

Nu har jeg sendt billederne af blondekjolen til min lillesøster som også var med den dag. Hun må afgøre om jeg skal ændre bestillingen.

0

Nu kan jeg godt læse at du er MEGET i tvivl om kjolen, og så videre - men det skal ikke forhindre mig i at smide en kommentar! :)

Jeg synes VIRKELIG den kjole er smuk til dig (indrømmet, jeg havde nok bare undladt at kommentere hvis jeg synes den var grim :lol: ) - du har så super flot en figur og den der kjole komplementerer bare dine hofter og talje SÅ fint! :7himmel: Ih ha jeg synes den er smuk.. Og blonder falder bare så "tungt" og lækkert...

Tusind tak, og det er jo lige præcis den slags kommentarer jeg har brug for. :BKSTREET: Men den anden kjole fremhæver det faktisk endnu mere, idét den er lidt strammere ned om numsen :blush::unsure:

0

Annonce ♥

Åh et dilemma, du står i! Jeg kan godt se det med, at blonder ikke tager sig så godt ud på billeder, jeg har oplevet det samme. Du skal da fløjte højt og helligt på, om damerne i butikken synes at det er træls at du ændrer bestilling. Det er ikke dit problem og du betaler jo en formue for en brudekjole :wink:

Tilbage til kjolerne.. Det lyder på mig, som om du har en kamp med hvad du altid har forestillet at du skulle giftes i, og hvad du reelt bedst kan lide på? Jeg kan sagtens se cleo-kjolen på din smukke krop og jeg tror måske at du skal overveje om du er til mange eller få detaljer. Kig på dit hjem, hvad går du klædt i til dagligt osv.. så kan det være at der dukker nogle ledetråde op :)

Mange detaljer= cleo

Få detaljer=grace

Held og lykke med de svære overvejelser! Du får lige et :bearhug: med på vejen

0

Åh et dilemma, du står i! Jeg kan godt se det med, at blonder ikke tager sig så godt ud på billeder, jeg har oplevet det samme. Du skal da fløjte højt og helligt på, om damerne i butikken synes at det er træls at du ændrer bestilling. Det er ikke dit problem og du betaler jo en formue for en brudekjole :wink:

Tilbage til kjolerne.. Det lyder på mig, som om du har en kamp med hvad du altid har forestillet at du skulle giftes i, og hvad du reelt bedst kan lide på? Jeg kan sagtens se cleo-kjolen på din smukke krop og jeg tror måske at du skal overveje om du er til mange eller få detaljer. Kig på dit hjem, hvad går du klædt i til dagligt osv.. så kan det være at der dukker nogle ledetråde op :)

Mange detaljer= cleo

Få detaljer=grace

Held og lykke med de svære overvejelser! Du får lige et :bearhug: med på vejen

Kunne simpelthen ikke have skrevet det bedre selv, tak Lene!!! Det handler nemlig om at jeg i første omgang havde det lidt svært med Cleokjolen fordi at jeg altid havde drømt om blonder, tyl og masser af volumen. Så står man pludselig der i en satinkjole med draperinger og et snit der bare booster ens figur til det maksimale! Det gav sådan en lidt mærkelig fornemmelse at stå med den rigtige kjole men med en lidt flad fornemmelse af at jeg slet ikke havde overvejet den model.

Fandt hurtigt ud af at det ikke skulle være tyl, samt at snittet skulle være A-form grænsende til havfruesnittet.

Grunden til at det blev Grace kjolen var faktisk hovedsagligt, at det var den kjole jeg stod, i da jeg skulle træffe beslutningen.

Blonderne var über romantiske til vores slotsbryllup, og blondesløret som jeg altid har drømt om passede naturligvis super godt til denne kjole. Gracekjolen var dog en anelse dyrere end Cleo. Men fordi at Gracekjolen mere mindede om de kjoler jeg har haft i tankerne, så valgte jeg den. Nu er jeg så bare i tvivl. :unsure::blush:

Nu har jeg så disse to kandidater. Der er vidst ikke andet for end at sætte sig ned og mærke efter, evt. lave en liste med fordele og ulemper ved begge kjoler. :fløjt: I øvrigt var det en rigtig god idé du kom med i forhold til at se på sit liv.... jeg HAR et detaljeret hjem, en detaljeret tøjstil, gør f.eks. meget ud af at hårpynt, skal matche tøj osv. Men ud fra kjolerne, ved jeg ikke om man kan sige hvilken kjole der har flest detaljer, for blonder med perler er jo også ret detaljeret.

Edited by Stjarna
0

Uha et dilemma!

Synes blondekjolen er super flot til dig, men kan også sagtens forestille mig den anden kjole på dig!

Og når du selv siger at den boostede din figur til det maximale af toplækkerhed, så ville jeg måske ha valgt den.

Ville selv rigtig gerne bære en med havfruesnit, men jeg får for store hofter i forhold til taljen (så det bare ligner jeg har en enorm røv!)

Du skal på ingen måde ha dårlig samvittighed over at ændre din bestilling, det er DIN kjole og DIT valg.

Kender jo lidt din mor, og tror du måske skal lytte lidt til hende (hun er en klog kone), og meget opmærksom på dig og hvordan du har det.

Nu siger du selv at blondekjolen ville passe godt til slotsbrylluppet, men det tror jeg nu også at den anden ville. Det er jo en prinsesse som bær den (spørg selv mor og far)

Du kan jo nemt krydse blonderne ind over i sløret i stedet så noget af "lillepigedrømmen" er med. Tror det kunne være virkelig flot med et laaangt blondeslør til.

0

Ja jeg kan godt se, at der er mange detaljer i grace-kjolen med blonder osv, men når jeg kigger på billederne synes jeg at der "sker" mere på cleo-kjolen. Jeg havde det på samme måde som dig. Jeg havde altid troet at jeg skulle giftes i en kjole med havfruefacon og hvor det var tyl-detaljer og ikke for mange sten, glitter og bling-bling. Jeg prøvede en del kjoler, men da jeg fik min kjole på, var det den eneste, hvor jeg kiggede mig i spejlet og bare kunne sige "iiiiihhh". Den er i en form for a-line med MASSER af bling! Så altså noget helt andet end jeg først havde troet. Nu har jeg købt kjolen og ja, jeg kan indimellem godt drømme om den her Enzoani-drømmekjole, men så prøver jeg at huske den følelse jeg havde, da jeg først så mig i spejlet i min kjole. Og så er jeg jo ikke i tvivl :)

I forhold til det med at kigge på sit liv, så synes jeg at det er et rigtig godt råd, som jeg fik af en veninde og ikke havde tænkt over. Jeg er spændt på, at høre hvad du vælger og jeg føler med dig :bearhug:

0

Uha et dilemma!

Synes blondekjolen er super flot til dig, men kan også sagtens forestille mig den anden kjole på dig!

Og når du selv siger at den boostede din figur til det maximale af toplækkerhed, så ville jeg måske ha valgt den.

Ville selv rigtig gerne bære en med havfruesnit, men jeg får for store hofter i forhold til taljen (så det bare ligner jeg har en enorm røv!)

Du skal på ingen måde ha dårlig samvittighed over at ændre din bestilling, det er DIN kjole og DIT valg.

Kender jo lidt din mor, og tror du måske skal lytte lidt til hende (hun er en klog kone), og meget opmærksom på dig og hvordan du har det.

Nu siger du selv at blondekjolen ville passe godt til slotsbrylluppet, men det tror jeg nu også at den anden ville. Det er jo en prinsesse som bær den (spørg selv mor og far)

Du kan jo nemt krydse blonderne ind over i sløret i stedet så noget af "lillepigedrømmen" er med. Tror det kunne være virkelig flot med et laaangt blondeslør til.

Haha!!! Ja det gør du jo... ja hun er meget klog (lidt for klog ind i mellem) :tunge: men der er virkelig ingen tvivl om at hun absoult kun vil mig det bedste, og vi har et vidunderligt forhold. :heart:

Hmm... Jeg vil jo have blonder med under alle omstændigheder, da blondesløret er sikkert ligemeget hvilken af kjolerne jeg vælger. Med hensyn til havfruesnittet, så var det lige præcis dét problem, som har gjort, at jeg ikke har kigget efter havfruekjoler på forhånd, fordi jeg tænkte at de har en tendens til at gøre en bredere om måsen :fløjt: Men det viste sig faktisk, ikke at være tilfældet med Cleo kjolen. :7himmel: Må lige en tur ind i din tråd, og have genopfrisket din kjole!

0