Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Der er faktisk en del brude som først tager stilling til om de vil holde en tale - som de jo så har skrevet - på selve dagen. Dvs. i løbet af aftenen. Men det er jo udtryk for at de ikke ved hvad de vil. Hvis du på forhånd ved at du ikke vil holde en tale eller bare ikke har lyst, så skal du ikke gøre det og så er spørgsmålet så om du vil lave noget andet eller slet ingenting. Se sådan på det at der ikke er nogle der forventer det af dig og at du kun skal lave det og noget hvis du selv har lyst og har det godt med det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine tanker begyner mere og mere at kredse om hvad jeg egentlig skal finde på til H2B.......skal der holdes tale......skal der synges......osv osv osv...... :a1221:Må man spørge alle jer skønne Zillaer hvad i tænker at gøre til jeres mænd......??? :) Bare tanken om at skulle holde tale......jeg hyler før jeg får banket i glasset.....og så er det svært ikke at lave sådan en tale pladder romantisk.....og gider folk høre på det..... -HAHA- Jeg er lige nu i gang med at snakke med nogle der kan spille guitar og synge for os i kirken - uden han ved det......men jeg er bare så meget i tvivl....... :a1221: HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP !!!!!!!

Jeg har skrevet tale, men om jeg holder den finder jeg ud af på dagen. Men skriv da talen og se om du kan holde den. Den behøber jo ikke være en tude tale, men måske putte noget humor ind i den...

0

Del dette indlæg

Jeg har også skrevet en tale der både rummer humor og alvor. Jeg bliver helt sikkert også bevæget - men anyway - synes det er smukt at vise disse følelser, både overfor ham, og vores nærmeste.

Ikke nok med det har jeg sørme også skrevet en sang, som jeg vil synge for ham.. :o - Her er jeg så virkelig nervøs, men tager det som en udfordring.

Tja, jeg elsker at skrive og udtrykke mig i form af skrift.

0

Del dette indlæg

Lige et par dage væk....så er jeg her igen......og fedt med alle jeres indlæg....jeg læser hver og en med glæde og bruger også de ting i siger...... :loveshower: Spændende med alt det i selv planlægger......og fed ide med det at indrage gæsterne..... :cheerleader3: Jeg må se og komme igang med en tale......synes det er mega svært......men mon ikke det går.... :fløjt:

Var hos frisøren i dag....og fedt at prøve at få mit hårsmykke i og prøve at få krøller.....hun havde nogle gode ideer og jeg er sikker på hun gør det godt på dagen.... :loveshower:

Lige et lille billede...... :c166:

post-51437-0-18555600-1331827522.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde navne søster... Du er så SMUK!!!!

Fedt det gik godt!!!

Tark søde navne søster.....som hun sagde så skulle der mange flere krøller og meget mere perfekt....men jeg tror det bliver godt....og fedt at få prøvet hårsmykket... :loveshower: Ja dejligt det gik godt......det trængte jeg til..... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Fedt det gik godt!!!

Tark søde navne søster.....som hun sagde så skulle der mange flere krøller og meget mere perfekt....men jeg tror det bliver godt....og fedt at få prøvet hårsmykket... :loveshower: Ja dejligt det gik godt......det trængte jeg til..... :loveshower:

Du kan også sagtens bære flere krøller... Mere volum... Det bliver så godt...

Godt forstå du er glad... Så også dine billeder af prøve make upen.... Og jeg må sige, du er jo smuk af natur, men det var ikke en særlig pæn make up! Som du selv skrev at du godt kunne smoeky eys, det tror jeg også du skal have om nogen smukke øjenvipper... Du skal have noget fokus på øjn når du skal have de store krøller

Skal du have slør også, eller ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt det gik godt!!!

Du kan også sagtens bære flere krøller... Mere volum... Det bliver så godt...

Godt forstå du er glad... Så også dine billeder af prøve make upen.... Og jeg må sige, du er jo smuk af natur, men det var ikke en særlig pæn make up! Som du selv skrev at du godt kunne smoeky eys, det tror jeg også du skal have om nogen smukke øjenvipper... Du skal have noget fokus på øjn når du skal have de store krøller

Skal du have slør også, eller ??

Jeg skal ikke have slør på ....kun hårsmykke..... :loveshower: Ja mere volume.....og flere krøller.....det skal nok blive godt....- håber jeg...... :cheerleader3: Og ja den makeup gjorde intet godt for mig......så det kan kun gå frem af...... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Lige et par dage væk....så er jeg her igen......og fedt med alle jeres indlæg....jeg læser hver og en med glæde og bruger også de ting i siger...... :loveshower: Spændende med alt det i selv planlægger......og fed ide med det at indrage gæsterne..... :cheerleader3: Jeg må se og komme igang med en tale......synes det er mega svært......men mon ikke det går.... :fløjt: Var hos frisøren i dag....og fedt at prøve at få mit hårsmykke i og prøve at få krøller.....hun havde nogle gode ideer og jeg er sikker på hun gør det godt på dagen.... :loveshower: Lige et lille billede...... :c166: post-51437-0-18555600-1331827522.jpg

Hvor er du smuk GP

Super lækkert hår og da helt sikkert det helt perfekte hårsmykke til dig :thumbsupsmileyanim: Du kan sagtens bære flere krøller i håret :) Lavede hun det med spoler eller krøllejern/fladjern?

0

Del dette indlæg

Lige et par dage væk....så er jeg her igen......og fedt med alle jeres indlæg....jeg læser hver og en med glæde og bruger også de ting i siger...... :loveshower: Spændende med alt det i selv planlægger......og fed ide med det at indrage gæsterne..... :cheerleader3: Jeg må se og komme igang med en tale......synes det er mega svært......men mon ikke det går.... :fløjt: Var hos frisøren i dag....og fedt at prøve at få mit hårsmykke i og prøve at få krøller.....hun havde nogle gode ideer og jeg er sikker på hun gør det godt på dagen.... :loveshower: Lige et lille billede...... :c166: post-51437-0-18555600-1331827522.jpg

Hvor er du smuk GP

Super lækkert hår og da helt sikkert det helt perfekte hårsmykke til dig :thumbsupsmileyanim: Du kan sagtens bære flere krøller i håret :) Lavede hun det med spoler eller krøllejern/fladjern?

Hun lavede det med et krøllejern.....kaldte det noget specielt.....sådan et der lavede bobler....... :loveshower: Jeg bruger selv et alm. et og et sylen jern....men det her er også fint.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh, hvor jeg bare synes dit hår er så smukt, kan rigtig godt lide at det er nede!! :) også anderledes end mange andre :) og elsker JB'eren!

Synes det lyder til at du har styr på det meste - er sikker på det bliver en fantastisk dag :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Får helt røde kinder.....tak for alle jeres søde kommentare om min "ned"SÆTNING...... :biggrin: Mit hår får meget mere volume når det er nede.....og jeg har ALTID sat mit hår op til dagligt.....så den dag skal det bare hænge - for det er lige mig.....og min H2B elsker mit lange lyse garn..... :biggrin:

I får lige et billede mere at se....det er lidt uskarpt men man fornemmer smykket.....er så glad for det.... :loveshower:

post-51437-0-03835700-1331845667.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aiih, hvor er du flot med smukket og kroeller - jeg glader mig til at se det hele samlet og HTB skal nok blive blaest helt vaek :a1221:

Tak for din søde hilsen - Jeg glæder mig også til at se det samlet......kan næsten ikke vente...... :loveshower: Ja jeg tror det bliver fint med krøller og mit hårsmykke.....det er i hvert fald det jeg går efter....... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer