Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Vi sender vores søndag, når vi er hjemme igen - det er ret specielt, for så er der virkelig ingen vej tilbage :loveshower: :loveshower:

Synes frisøren har formået at lave flotte krøller på dig, det ser så godt ud. Ikke kunstigt - men flotte, "velformede" krøller :rolleyes: I like !

Hyggeligt at høre fra dig igen......og ja det er da specielt at få det sendt afsted..... :loveflag:

Ja hun har gjort det ok....det skal nok blive fint på dagen.....håber jeg...... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

UPDATE :loveflag:

Åh ha hvad sker der lige her på vores kanter........der er jo bryllupsting hver dag.....i dag fik jeg købt en lampe og skærm til vores fotovæg - plus jeg fik en prøve på noget tapet som H2B skal se......det er ikke lykkes at finde noget reto som jeg VIL betale for....men har fundet en fin creme rocokko stil...... :thumbsupsmileyanim: Så temaet på vors væg tror jeg også bliver noget creme...lyserød...og sorte rammer....og så har vi lånt en gammel lænestol af min mor med store blomster på :)

Så har vi fået afleveret bryllupspapirer.....så tænkt engang at have heddet Petersen hele livet....og så skal jeg vende mig til Kræmmergaard...... :wink:

Nå vi har ikke fået købt vielsesringe endnu.....vi har ikke engang bestemt os endnu....så jeg er ved at gå lidt i panik....tror godt jeg ved hvorfor en det skal være fra Chanti....men tjaaaa vi har ikke fået os taget sammen endnu.... :fløjt: Talte med Jannie B i dag....og i morgen sender hun mit bælte....jeg glæder mig så meget til at se det - og i weekenden tror jeg at jeg tager over og prøver det hele samlet...... :loveshower:

Min fars kones søn ringede i går....ja ham og kæresten havde jo meddelt at de kom til bryllup....men i går havde de lige bestemt sig for at de ville til Tyrkiet......så ja man må jo vælge for man kan jo ikke deltage i det hele....så de er streget fra listen....jeg blev da skuffet men igen de to var så svære at placere på bordplanen så det gør det bare nemmer for os......tjaaa sådan må man nok ikke tænke men de bliver jeg bare nødt til i den her situation...... :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du har gæster dervil til Tyrkiet, mine vil til karneval.. Smukke prioriteter nogle mennesker har :huh:

Glæder mig til at se dit JannieB bælte... Og vil rigtig gerne se billeder af fotovæg, når I har lavet den :biggrin:

Ja og de må sq selv om det....de går bare glip af en fed fest.....men det redder vores bordplan...... :thumbsupsmileyanim: Men ja vi er heldigvis forskellige som mennekser...... :huh: Du skal nok både få bælte og væg af se.......nu må vi se hvornår vi kommer igang med fotovæg.... :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh jeg tror faktisk jeg har set dit bælte :loveshower:

Ej er det rigtig.....jamen jeg venter jo spændt......håber du synes om det..... :loveshower:

Det jeg så var i hvert fald super fint (kan jo ikke vide, om det var dit, men hun sagde at det var et en brud havde bestilt som bælte sååå) :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hallo Miss Beauty :toot:

Jeg kan se du er på BK, men du mangler ligesom at opdatere din egen tråd.

Der er nu kun 65 dage til du skal giftes!!! ()():loveshower:

Det er for vildt!! Lad os da lige vide, hvad der farer igennem hovedet på den snarligt kommende brud? Er hun nervøs, spændt. over-lykkelig eller hvordan?

Er du måske bare en af de der superbrude, der er 110% klar allerede nu?

Du skal ihvertfald vide, jeg tænker på dig :kiss:

Du bliver så smuk en brud! :heart::c166:

Åhhhh tak for din super søde og dejlig hilsen.......det glæder mig vildt at komme ind til sådan et indlæg...... :loveshower: Jeg logger vist aldrig rigtig af.....men de sidste 4 dage har jeg været på Misbrugskonference....så har slet ikke været herinde....... :( Savner at følger alle jer andre.....og føler jeg går glip af alt muligt....... :wink:

Jeg er vildt spændt.....og ja meget nervøs.....og ja føler jeg lidt har mistet overblikket......lige nu laver vi en masse kreative ting færdigt......og ja så skal vi have bestilt ringe - det har vi ikke lige fået gjort endnu...... :td:

Jeg modtog mit smukke bælte fra JB i går.....i skal nok få nogle billeder :loveshower: Jeg kan godt nok ikke finde ud af at binde det -HAHA- Men søde Jannie har lovet at ringe i dag så jeg kan lære det..... :griner:- Tror jeg skal i det fulde dress her i weekenden med bælte - hårsmykke - kjole og smykker....så må vi se om det faler så hældigt ud som du siger....... :c166: Tak fordi du tænker på mig......det betyder vildt meget..... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kun 65 dage.. wiiiiiii det er vildt :cheerleader3:

Flot bælte du har modtaget. Glæder mig til at se det på - ja hele molevitten :cheerleader3:

Total cute børn med rekvisitter. Jeg fik klippet mine ud men har ikke sat dem på pind endnu :wink:

0

Del dette indlæg

Årh kære. Det var godt at høre fra dig!

Misbrugskonference? Hvordan kan det være, du er til det? Er det noget du arbejder med?

Man kan ikke have overblikket altid og hele tiden. Sådan er det bare. Det skal du slet ikke være ked af. :hug:

Kan nu godt forstå, du er både nervøs og spændt. Det skal man vel næsten være. Prøv at se om ikke du kan nyde det! :loveshower: Du skal jo giftes med din drømmeprins! ()() Lige om snart er han din for evigt! :bed:

Eeejjj jeg håber, vi får lov at se det fulde outfit!! :7himmel:

Jeg arbejder på misbrugscenter - så derfor misbrugskonference - jeg arbejder som SKP medarbejder/pædagog ved vores misbrugere - socialt udsatte i Frederikshavn kommune...... :) Rigtig spændende - men 4 dages kursus så er man træt..... :fløjt:

Ja jeg skal forsøge at nyde det...men tror der bliver pres på til sidst..... :huh:

Nu må vi se om i får lov at se hele udstyret........ -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer