MunkVerner

Andre fra Randers....

253 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hotel Amerika har vi selv kigget lidt på. Min H2B er nemlig fra Hobro området og har altid kun hørt godt om det.

Glæder mig til din videre beretning Helle M. Har været inde og lurer. Din kjole :heart: So beautiful..

Det lyder præcis som min kæreste og jeg :wink: Det kunne være vi også skulle kigge på Hotel Amerika så.. Synes det er svært at finde et sted at holde festen nær Randders, hvor man f.eks. også kan overnatte..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov ja, og vi bor for resten også i Randers :wink:

Vi skal vies i Sct. Mortens Kirke d. 26. maj 2012, og indtil videre har vi booket Hotel Simested Kro, men vi vil rigtig gerne overnatte det sted vi skal feste, og efter booking fandt vi ud af de kun har fire værelser til rådighed, og vi skal bruge 6 så vores forældre og søskende kan overnatte :td:

Vi kigger derfor på andre steder, men synes hurtigt prisen er det dobbelte ift. hvad vi skal give på Hotel Simested Kro... :(

0

Del dette indlæg

Vi har ikke sagt til nogen at vi skal giftes, det vil vi gerne have som en overraskelse i form af indbydelserne. Så dem arbejde vi på at få færdige hurtigst mulig. - og så jeg snart kan kan få min mor og søster med på kjoleshopping :biggrin: Glæder mig.

Jeg satser på at min mor skal lave mine negle, at min søster skal ligge min make up og at jeg kan lokke med min søsters veninde til at trylle med mit hår.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kommer også fra Randers - næsten.

Vi skal giftes den 1/9 2012 og hold da op hvor jeg glæder mig :rolleyes:

Så er vi dato søstre :thumbsupsmileyanim:

Ja, det havde jeg godt nok set :biggrin:

Hvor meget har du/I styr på nu?

Kirken, datoen og monogrammet :biggrin: Men skal ud og kigge lokation i næste uge og har kigget lidt priser + anmeldelser på fotografer samt musik.

Hvor langt er i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken, datoen og monogrammet :biggrin: Men skal ud og kigge lokation i næste uge og har kigget lidt priser + anmeldelser på fotografer samt musik.

Hvor langt er i?

Kirken, datoen, fest stedet, kogekone og så har jeg lige bestilt invitationer. Glæder mig SÅ meget til at få dem sendt ud, det er nemlig en hemmelighed indtil da. Og jeg synes det er skrækkeligt at holde på sådan en fantastisk ting :heart:

Undskyld jeg spørger, men hvad bruger man monogrammet til?

0

Del dette indlæg

Jeg kommer også fra Randers. Bor godt nok i Hobro nu :)

Vi skal vies i Rebild Bakker og holder festen i Bælum Skovpavillon

Vi skal også op og se skovpavillionen! Tror meget på det er det rigtige sted for os :biggrin:

Det er også et rigtig smukt sted. Forelskede mig i det ud fra billederne, men det var endnu bedre at se det i virkeligheden :)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Hvor langt er i?

Kirken, datoen, fest stedet, kogekone og så har jeg lige bestilt invitationer. Glæder mig SÅ meget til at få dem sendt ud, det er nemlig en hemmelighed indtil da. Og jeg synes det er skrækkeligt at holde på sådan en fantastisk ting :heart:

Undskyld jeg spørger, men hvad bruger man monogrammet til?

Hold da op ja :blink: hvordan holder du det ud? :)

Et Monogram er vores forbogstaver som er tegnet sammen på en kreativ måde, også kan man bruge det som "pynt" på diverse bryllupsting. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Vi skal også op og se skovpavillionen! Tror meget på det er det rigtige sted for os :biggrin:

Det er også et rigtig smukt sted. Forelskede mig i det ud fra billederne, men det var endnu bedre at se det i virkeligheden :)

Skal derud på tirsdag, glæder mig meget. Har kun hørt godt om stedet :heart: Også skulle det vist nymales snart :thumbsupsmileyanim: ikke dårligt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal derud på tirsdag, glæder mig meget. Har kun hørt godt om stedet :heart: Også skulle det vist nymales snart :thumbsupsmileyanim: ikke dårligt

Dejlig det snart skal males :)

Jeg havde slet ikke hørt noget om stedet... Jeg fald bare tilfældigvis over det på nettet, men skønt at hører du kun har hørt gode ting om det :)

0

Del dette indlæg

JUBIIIII.... så er der bestilt bryllupsrejse..... onsdag efter brylluppet drager vi til thailand i 3 uger :loveshower:

Det lyder lækkert! Hvor i thailand drager i så hen??

Jeg har fået overtalt h2b til 2 ugers bryllupsrejse, hvilket er stort af ham :biggrin: Vi ved dog endnu ikke hvor turen skal gå hen.

0

Del dette indlæg

vi regner med at starte men 4 dage i bangkok, så 14 dage på phuket på et afsides hotel der ligger helt for sig selv i en bungalow helt ned til vandet, og til sidst tilbage til bangkok og tage 2 overnatninger i en suite på et lækkert luxus hotel.

i kan evt tjekke min planlægningstråd, så kan i se hvor vi regner med at tage hen :)

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer