Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm.. Der har været noget mærkeligt ved din tråd Nessie... Jeg har ikke kunnet skrive i din i dage, uden at min computer gik i stå.. Og det er kun ved din tråd jeg indtil videre har oplevet det...

Nå men, det jeg gerne ville spørge om:

Hvad lavede du på din PA? Jeg er helt vildt nysgerrig. :lol: Jeg var jo selv ude i lørdags.... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det rejsetid. Eller, i morgen. Lidt rejsefeber ja... puha. Held og lykke til alle der bliver gift mens jeg er væk! Glæder mig til at komme tilbage og se en masse dejlige beretninger!

Også tænkte jeg på, om jeg ikke skulle kompetencere for mit utidige fravær med at invitere jer til noget grill-halløj i september, hvad tror I om det? En eftersnak? ;)

0

Del dette indlæg

Så er det rejsetid. Eller, i morgen. Lidt rejsefeber ja... puha. Held og lykke til alle der bliver gift mens jeg er væk! Glæder mig til at komme tilbage og se en masse dejlige beretninger!

Også tænkte jeg på, om jeg ikke skulle kompetencere for mit utidige fravær med at invitere jer til noget grill-halløj i september, hvad tror I om det? En eftersnak? ;)

Dét sys jeg da lyder brandhyggeligt :biggrin:

Du må have en fantastisk rejse til Malaysia - er personligt meget misundelig :blush: Er sikker på du får en fabulous tur :thumbsupsmileyanim::balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kommer man tilbage til dagevis af bryllupsberetninger at læse! Det bliver en god weekend :)

At være på trapperne til ægteskab er en god kontaktskaber, ganske international - eller i hvertfald en god conversation starter. Og herrejesus hvor bliver man afslappet med alting efter sådan en tur. Røg på hospitalet dernede og blev lettere chokeret over at mine tanker gik til alle dem der havde købt flybilletter til vores bryllup.... hvis nu jeg skulle kradse af, var det jo spilt. Og dog - så var begravelsen vel allerede planlagt. Efter den episode besluttede jeg mig for at bryllup ikke er verdens vigtigste ting, og at det nok skulle gå hvis jeg bare kom hjem i live. Og det gjorde jeg!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan var jeres tur ellers?

Hvad skete der med dig? Har du det godt? Er du blevet rask igen?

Har du fortalt alle du mødte på din vej at du skal giftes:-)

Jeg røg fra lægevagten til uniklinikken i onsdags og jeg tænkte bare "hvad nu hvis jeg ikke kan have min brudekjole på hvis jeg skal opereres i maven". Blev senere også klarere i hovedet og tænkte at hvis jeg bare bliver rask er det fint.

Redigeret af wendt65451
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iih hej smukke brude :)

Det var bare en lille edderkop, som jeg åbenbart var allergisk mod + de første rejsedages søvnløshed og dehydrering som gav en noget overdrevet reaktion. Der blev meldt anafylaktisk chok til hospitalet, så ambulancen kom med fuld udryknng, men jeg tror nu ikke det var så slemt. Hævet op og var følelsesløs i den ene arm, ene side af ansigtet og halsen. Masser af antihistaminer IV og en masse ilt og ventoline på maske. Gik over, men hold da op hvor blev jeg bange. Og så fik man lige en lille realitetsorientering... og fandt ud af hvor meget/lidt det bryllup betyder! Det sjove er at det skete på en restaurant i en stor by, med aircondition og det hele - to dage senere var vi ude i regnskoven, sov under myggenet og ikke så meget andet (aka ingen vægge) og det generede mig overhovedet ikke. Selv ikke edderkoppe på størrelse med min hånd på toilettet var egentlig så skræmmende... men den lille bitte satan på restauranten var altså dum.

Wendt - hvordan gik det så med dig?? Hvad skete?

Turen var fantastisk, og det med at være kommende brud var naturligvis et evigt tema. Fik masser af søde hilsner, velmente råd og tilbud om honeymoon destinations (og opskrifter på hvordan man holder på en mand!). Det var ret skønt. Var også meeeeget attraktiv for de lokale myg og andre insekter, men tror jeg har fået reddet de kropsdele der synes i brudekjolen fra både stik, bidt og tan lines. Sejer!

Vi havde aftalt at vi skulle kigge på de sidste ting i dag, se hvad vi har tilbage at fikse - manden har ellers været effektiv mens jeg har vret væk, så det meste er på plads. Men jeg har kommet til at prøvesmage meget af vores cider, så skal lige shoppe lidt. Men så fik han lige et jobinterview, hvilket jo er fantastisk, men det er med start på onsdag... så hvis han får det, bliver det ingen brllupsrejse til mit norske sommerhus. Krydser fingre for at han kan få en lang weekend til bryllup i det mindste.

Ellers... skal jeg hente kjole i morgen. I tog, Roskilde-Amager, fordi min venindes bil er brudt sammen. Det bliver interessant. Bliver også interessant at have den i huset uden at vise den frem, i og med vores lejlighed er på størrelse med en pakke smøger.

0

Del dette indlæg

Puha så handlede det om en edderkop... Jeg er total angst for det lorte dyr, ad...

Godt at I havde en fantastisk tur... Og virkelig sejt at du har undgået at få hvide striber... :)

Det bliver spændende med kjolen, hva... Jeg havde gerne tilbudt min assistance, men vi tager på mini honeymoon i morgen...

Redigeret af Centenary
0

Del dette indlæg

Det var sørme godt det ikke var værre end det var og at hjælpen var hurtigt fremme :)

Lyder ellers til at have været en rigtig god tur :)

Dejligt at han har lavet så meget mens du var væk.

Ej, jeg ville gerne have hjulpet dig med at hente kjole nu når jeg har fået bil, men jeg er simpelthen nødt til at køre hjem fra lolland over langeland fordi jeg skal købe en bestemt vin, vi kun har kunnet finde derovre.

0

Del dette indlæg

Iih hej smukke brude :)

Det var bare en lille edderkop, som jeg åbenbart var allergisk mod + de første rejsedages søvnløshed og dehydrering som gav en noget overdrevet reaktion. Der blev meldt anafylaktisk chok til hospitalet, så ambulancen kom med fuld udryknng, men jeg tror nu ikke det var så slemt. Hævet op og var følelsesløs i den ene arm, ene side af ansigtet og halsen. Masser af antihistaminer IV og en masse ilt og ventoline på maske. Gik over, men hold da op hvor blev jeg bange. Og så fik man lige en lille realitetsorientering... og fandt ud af hvor meget/lidt det bryllup betyder! Det sjove er at det skete på en restaurant i en stor by, med aircondition og det hele - to dage senere var vi ude i regnskoven, sov under myggenet og ikke så meget andet (aka ingen vægge) og det generede mig overhovedet ikke. Selv ikke edderkoppe på størrelse med min hånd på toilettet var egentlig så skræmmende... men den lille bitte satan på restauranten var altså dum.

Wendt - hvordan gik det så med dig?? Hvad skete?

Turen var fantastisk, og det med at være kommende brud var naturligvis et evigt tema. Fik masser af søde hilsner, velmente råd og tilbud om honeymoon destinations (og opskrifter på hvordan man holder på en mand!). Det var ret skønt. Var også meeeeget attraktiv for de lokale myg og andre insekter, men tror jeg har fået reddet de kropsdele der synes i brudekjolen fra både stik, bidt og tan lines. Sejer!

Vi havde aftalt at vi skulle kigge på de sidste ting i dag, se hvad vi har tilbage at fikse - manden har ellers været effektiv mens jeg har vret væk, så det meste er på plads. Men jeg har kommet til at prøvesmage meget af vores cider, så skal lige shoppe lidt. Men så fik han lige et jobinterview, hvilket jo er fantastisk, men det er med start på onsdag... så hvis han får det, bliver det ingen brllupsrejse til mit norske sommerhus. Krydser fingre for at han kan få en lang weekend til bryllup i det mindste.

Ellers... skal jeg hente kjole i morgen. I tog, Roskilde-Amager, fordi min venindes bil er brudt sammen. Det bliver interessant. Bliver også interessant at have den i huset uden at vise den frem, i og med vores lejlighed er på størrelse med en pakke smøger.

Hvor voldsomt! Sikke at chock at få!

Besvimede du eller hvordan startede det?

Hvor modigt at tage ud at campe to dage senere.

Ville ønske jeg kunne hjælpe med brudekjolen - kan forestille mig hvilken kamp det bliver med brudekjole i toget.

Håber i får en bryllupsrejse.

De troede først det var nyresten eller galdesten. Men det var heldigvis bare en nyrebetændelse. En uge på langs så kort tid for brylluppet øger bare stressen betydeligt.

0

Del dette indlæg

Aaw, hvor er I søde! Det skal nok gå, min kjole er ikke synderlig stor så den kan godt bæres hjem. Kun turen igennem Roskilde centrum som bliver interessant :lol:

Godt at høre det ikke var værre Wendt - det havde godt nok været ærgerligt. Min kære farmor bliver ved med at fortælle historien om hendes galdestensoperation natten inden brylluppet og at det jo gik godt alligevel - kan man det, går det nok det hele!

Min lille hospitalstur begyndte med at jeg blev stukket/bidt på fingeren (går altså bare ud fra det var en lille edderkop). En times tid senere begyndte min finger og derefter min hånd at blive følelsesløs, og det spredte sig opad armen. Så tog min søster affære og hæv mig med til en klinik, hvor jeg fik en masse IV medicin som ikke fungerede - blev bare ved med at udvikle sig, mit ansigt blev helt skævt og jeg fik svært ved at trække vejret. Så de ringede til ambulancen. På hospitalet gjorde de sådan set ikke andet end at give mig anti-klø piller, paracetamol mod feber og mere ilt. Og det var så beskidt og kaotisk, så jeg udvandrede derfra. Det var ikke fordi symptomerne var væk, men jeg ku trække vejret fint og det udviklede sig ikke videre - og vi var ret tæt på hospitalet, så jeg tænkte at mine talenter som sygeplejerske nok skulle holde til at observere mig selv (som var det eneste de gerne ville). Tog et par dage inden jeg fik følelsen helt tilbage, men hævelsen forsvandt hurtigt. Så gik jeg bare til indkøb af store mængder antihistaminer og tog ud i junglen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer