Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er I søde :) Lover mere i næste uge, der har vi formentlig fået nogle billeder fra fotografen, været på "bryllupsrejse" og kommet af med de sidste gæster... Lidt træt nu. Har ikke engang tjekket hvornår jeg starter studie endnu, men satser hårdt på at det ikke er i næste uge!

0

Annonce ♥

Søde Nessie... KÆMPE STORT TILLYKKE!!!! :loveshower:

Jeg har jo været total fraværende pga. operation, men jeg glæder mig til at se flere billeder af jer... Og det er dejligt at høre, at alt var perfekt... :thumbsupsmileyanim:

0

Hvad gør man egentlig med brudekjolen efter brylluppet?

Har stadig ikke fået fotografbilleder, men der skal nok blive beretning når de kommer! Er lige pt. i gang med takkekort... vil gerne skrive personligt til alle, ligesom vi gjorde i invitationerne, og så bestille køleskabsmagneter med billede på. Men det kræver jo lidt at der kommer billeder. Men, ingen hast - og det var jo en gratis fotograf, så vi skal ikke klage!

0

Annonce ♥

Nej lige præcis... og min kjole blev tilstrækkelig trashet på dagen :p Kage, øl - svigerfars cigaret der brændte hul... Og så blev den lige bundet op så jeg kunne hoppe rundt med bare ben og headbange sammen med svigermor :floejt: Tror ikke helt den kan sælges egentlig. I så fald ville det blive en meget lav pris.

0

Jeg meldte mig til herinde *lidt* præmaturt sidste år, men nu kom frieriet altså endelig! Kan bare ikke finde min gamle planlægningstråd, så jeg starter på nyt.

Så langt er jeg kommet:

Dato: 17. august 2013

Kirke: Den norske sjømannskirke, Amager

Reception: Græsset ned mod Stadsgraven, overfor kirken

Feststed: Cirkelordenens Selskabslokaler

Overnatning: Derhjemme, gæsterne sørger for sig selv

Ej - så har det været dit bryllup jeg så da jeg sad i bilen på vej til Amager den dag (uden at have set din planlægningstråd før nu)....så jer lige da I kom ud af kirken, og bemærkede receptionen på den anden side af vejen ned mod søen. Det så SÅ hyggeligt ud :a1221:

0

Ej - så har det været dit bryllup jeg så da jeg sad i bilen på vej til Amager den dag (uden at have set din planlægningstråd før nu)....så jer lige da I kom ud af kirken, og bemærkede receptionen på den anden side af vejen ned mod søen. Det så SÅ hyggeligt ud :a1221:

Ej hvor sjovt! Det blev en rigtig god og afslappet reception, men jeg var halv-bekymret for om folk ville blive kørt ned på vej over! :blush:

0

Annonce ♥

Hmmm, ja, hvad gør man egentlig med kjolen bagefter...? Bum, bum...

Lige nu hænger min kjole i en dragtpose på loftet, men jeg overvejer kraftigt en omgang Trash the Dress (eller Love the Dress - ved ikke om jeg "tør" ødelægge den)... But I dunno...

0

Hmmm, ja, hvad gør man egentlig med kjolen bagefter...? Bum, bum...

Lige nu hænger min kjole i en dragtpose på loftet, men jeg overvejer kraftigt en omgang Trash the Dress (eller Love the Dress - ved ikke om jeg "tør" ødelægge den)... But I dunno...

Jeg overvejer (overvejede) en "love the dress" til vinter, når der er rigtig meget sne og så huskydyret med ud på slæden, men kommer nok ikke i kjolen til den tid.. :floejt:

Jeg overvejer også en tur i sneen med min, men det behøver den jo ikke at blive "trashet" for, man kan jo bare tage billeder i sneen osv. uden den skal ødelægges og flænses eller lign.

0

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke med kjolen.. Den skal ikke sælges og den skal ikke trashes. Det må jeg ikke for min mor, som trods alt har betalt den.. Hmm... Love the dress lyder godt.. :) min ligger faktisk på gulvet lige nu. Har ikke plads til den nogen steder lige nu.. Det får jeg snart. Så skal den hænge på en gine, så den ikke bliver helt glemt..

Åh takkekort.. Det skal vi da også have lavet.... så mange ting....

Edited by Malene C
0

Hov, jeg har da slet ikke været forbi her!

I anledning af vores to måneders bryllupsdag, får I lige et kig på, hvordan det går når man tager metro i brudekjole :) Hele albummet ligger her. Totalt har vi fået nærmere 2500 billeder fra vores fotograf, og 1000 fra gæsterne... og det er uden billeder fra de tre selvudnævnte fotografer.

Ved ikke om jeg vil skrive beretning. Ved ikke helt... livet gik videre med det samme, og nu har jeg super travlt. Vil helst ikke have dårlig samvittighed over endnu en ting jeg ikke kan nå. Det var en skøn, skøn dag, og alt var perfekt, hvad mere er der at sige??

Det jeg nu har dårlig samvittighed over, er takkekortene, men de kommer stadig i sidste række efter studiet, eksaminerne og praktikpladsen. Så må svigermor smøre sig med tålmodighed. I Belgien er takkekort åbenbart noget der sendes ud ugen efter. Hvor meget tid har man i Danmark, før det bliver flovt?

0

Annonce ♥

Fede billeder!

Elsker balkonbillederne!

Har også fået mange skæve kommentarer fra tyske svigermor om hvor frækt og uhøfligt det er at vi to uger efter brylluppet stadig ikke havde sendt noget.... folk venter! Nu fik vi det gjort her to måneder efter. Ved ikke hvad der er normalt i Danmark men jeg synes man skal tage den tid man skal bruge til det.

0

Tak :) Har brugt et af metrobillederne til takkekort, det ligner et go-card. Så må folk ligesom have tålmodighed; en ting er hvor travlt man ellers har det, men det tog tid at få billederne, at få bestilt kortene og nu skal de så også skrives. Så må man have lov til at skylde på kulturforskelle - det er jo ikke alle steder det er almindeligt at gøre så meget ud af det.

0