Nynne76

Er rasende gal!

155 indlæg i dette emne

Selvfølgelig skal I reagere men jeg syntes ikke I skal sende et sarkastisk takkekort eller )ihvertfald i første omgang) at I skal sige nej tak til invitationer o.l. Det vil ikke give andet end ballade. I skal fremstå rolige og saglige og kort og kontant fortælle dem (og det skal vel være din gom) at det bare ikke er i orden og at de faktisk er årsagen til at I ikke kan tænke tilbage på jeres bryllupsfest uden at tænke på den episode. Hvis de ikke er lydhøre overfor det så kan man gå mere drastisk til værks.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Nynne - du er så tæskesmuk på det billede, at det ville være så uendeligt synd at brænde den bog! Den er givet til din MAND - med kærlighed.. :heart:

De søskende lyder, ikke alene som verdens værste svigerfamilie, men også som egoistiske, selviscenesættende og ondskabsfulde individer - som jeg på ingen måde ville have noget at gøre med fremover...! Det ville - for mit vedkommende, koste kontakten til dem, da jeg ikke ville kunne tilgive dem sådan en opførsel.. Jeg ved godt at livet ikke bliver bedre af at bære nag - men i min optik, bliver livet heller ikke bedre af at omgåes med folk der ikke vil en det bedste...! Fy for satan!

Mht. "takkekortet" - så ville jeg på ingen måde give dem fornøjelsen af at have et så smukt og "intimt" billede af mig!

Jeg havde istedet lavet et helt blankt stykke karton hvor der stod:

Kære XXXX

Vi ville have takket for deltagelsen ved vores bryllup - og for at have gjort vores dag vidunderlig og uforglemmelig!

Istedet vil beklage det faktum, at i ikke synes vores privatliv var værd at værne om - og synes det var OK at dele VORES private billeder med alle til festen - og ydermere more jer på vores bekostning!

Vi håber i nød billederne, fordi det er det sidste i får at se fra os inden der falder en rimelig og oprigtig undskyldning for jeres fuldkommen uacceptable opførsel!

Hilsen

XXXX

Fy for satan hvor jeg bare synes det er den ledeste og mest modbydelig opførsel jeg har læst om i forbindelse med bryllup! :td::angry:

Sender dig masser af :bearhug: - de fortjener sq ikke at have dig i familien!!

11

Del dette indlæg

Jeg er mundlam. Og det sker aldrig! Jeg synes, at deres opførsel er uacceptabel og horribel - I må ikke lade det gå usagt hen. Sådan en flok idioter :sm:

Jeg synes, at SheDevils forslag er skide godt. For det siger kort og præcist, hvad der skal siges til dem. Og så tvinger man dem også ud af busken med den undskyldning.

Når det er sagt, så har du intet at skamme dig over. Du er en smuk kvinde. Men det de har gjort er jo ikke alene at overskride en grænse for, hvad der vedkommer dem, men også at håne jer på jeres BRYLLUPSDAG! Fjolser er de!

Masser af :bearhug: til dig

0

Del dette indlæg

Åh får sgu helt tårer i øjnene over jeres søde ord. :) Hvor er jeg da bare glad for at jeg stadig må være herinde, selvom jeg er blevet gift :) Min mand ringede til dem alle på skift, og de opførte sig præcis som man kunne forvente. 2 af søstrerne sagde: "Det var ikke kun mig, det var også xxx"- 2 blev oprigtig kede af det og kunne godt se det. Og undskyldte med det samme. Og resten synes jeg ar sart og selv opsøgte problemerne!!! Nøj min mand blev rasende!!

Nu er problemet så bare, at jeg (så dum som jeg er) er ked af at han er "uvenner" med nogen af dem nu :( Jeg hader bare familie-stridigheder. Og jeg håbede bare sådan de alle kunne beklage. Men næ nej. Det er MIG der opsøger problemer. Hallo!! Jeg sad i en yndig karet med min mand og vores 2 piger imens de hånede os!!

Nå men jeg må jo bare tænke at det må de selv om, de har gjort noget helt utilgiveligt. Og at de så vælger at ligge det over på mig, viser bare hvor smålige de er.

Jeg har besluttet mig for ikke at ødelægge bogen. Men min søster passer på den i en periode. Indtil jeg er klar til at se på den igen. Jørgen elsker den bog. Og den er sgu smuk (og dyr) ;)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har ikke læst alle svarene. Men jeg ville også være rasende...

Jeg tror jeg vil invitere dem alle, som har været med til dette hjem, og lad dem blive i troen, at det er til noget hygge. Og så ellers sige, hallo familie. dette er bare ikke i orden. Jeg finder mig ikke i, at i behandler mig på den måde. Jeg kræver en stor undskyldning, og kommer den ikke, jamen så bliver vi en adskilt familie, hvor vi ikke kommer til noget af det som i invitere til, og i bliver ikke længere en del af vores børns liv...

0

Del dette indlæg

"Opsøgte problemerne" :blink:

Om så den bog havde ligget FRIT fremme på køkkenbordet - så giver det dem da INGEN ret til at kigge i den.. Det er - så vidt jeg forstår - en bog hvorpå der på forsiden er et halvnøgent billede af dig og en privat tekst.. Allerede DER kunne man nok få en ide om "Okay - det er sq nok ikke noget vi skal glo i"

HELT ÆRLIGT! :sm: Fatter slet ikke de mennesker, hvordan kan man være så ligeglad med folks følelser, og pisse så meget på folks privatliv.. Det går sq over min forstand...

UHA!! :shooter:

Men ja - livet, for dig (/jer) bliver jo naturligvis ikke bedre af at skulle "bekymre" jer om de idioter! (Pardon my french!)

Og tror ikke du skal gå så meget op i hvem din mand er uvenner med - da han jo med al garanti heller ikke just synes de er i kridthuset! Så de tager nok ikke skade af at blive lagt lidt på is for en periode.. Det må kun være "rimeligt" at i ikke springer i deres arme og siger: "OOOOKAY - så er alt glemt" efter deres opførsel.. Det er noget der tager tid.. Og hvis ikke de SOM MINIMUM mener de skylder en undskyldning, ja så - sorry, men så kunne de sq rende mig hvis det var mig! :angry: Mage til frækhed...!

Tænk sig - eg sidder og hidser mig totalt op på dine vegne! :blink: Kan bare mærke det rammer mig lidt.. Synes det er så synd for dig.. Det er jo virkelig "voksenmobning" der vil noget... :td:

2

Del dette indlæg

Jeg tror jeg vil invitere dem alle, som har været med til dette hjem, og lad dem blive i troen, at det er til noget hygge. Og så ellers sige, hallo familie. dette er bare ikke i orden. Jeg finder mig ikke i, at i behandler mig på den måde. Jeg kræver en stor undskyldning, og kommer den ikke, jamen så bliver vi en adskilt familie, hvor vi ikke kommer til noget af det som i invitere til, og i bliver ikke længere en del af vores børns liv...

Uha, det ville jeg aldrig få sagt. Jeg er typen der tuder helt vildt når jeg er gal, eller ked af det for den sags skyld. Man kan læse mig som en åben bog. Og min mand elsker at han altid ved hvor han har mig. Men jeg HADER nogengange at jeg er så mega blød. Siger dig min mand fik dem givet ren besked. Jeg røg sgu en smøg mens han ringede, så nervøs var jeg!! Mega latterligt... men det er jeg bare...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er simpelthen så harm på dine vejne. Og jeg synes faktisk at de skal vide, at hvis de ikke havde været familie, så kunne de være blevet slebt i retten for krænkelse af din ophavsret.

Og så synes jeg de skal vide, hvor overbærende du var overfor deres kommentarer i løbet af brylluppet, for de kunne jo havde ødelagt jeres store dag, hvis ikke i var nogle mennesker, som hvilede så meget i jer selv. Det er jo en dag, som ikke kan gøres om... Og så bed dem om at tænke, hvis de havde været i dine sko...

0

Del dette indlæg

Godt du ikke smider den ud !! lad der gå lidt tid :)

Og jeg kender godt det der med bagefter at være ked af at der er splid i familien, men nogle gange må man sige fra, og det her er helt bestemt en af gangene. De har trådt i spinaten og du gider jo ikke se dem lige nu.. så for nu lad den kløft være der. :)

0

Del dette indlæg

Uha, det ville jeg aldrig få sagt. Jeg er typen der tuder helt vildt når jeg er gal, eller ked af det for den sags skyld. Man kan læse mig som en åben bog. Og min mand elsker at han altid ved hvor han har mig. Men jeg HADER nogengange at jeg er så mega blød. Siger dig min mand fik dem givet ren besked. Jeg røg sgu en smøg mens han ringede, så nervøs var jeg!! Mega latterligt... men det er jeg bare...

at du græder (hvilket jeg også ville gøre i sådan en konfrentation) gør intet, for det viser bare, hvor meget det betyder for dig, at de får rent besked. For dette er bare slet ikke i orden.,..

0

Del dette indlæg

Det er da en lille trøst, at der rent faktisk var et par stykker, der godt kunne se problemet og blev kede af det. Resten er nogle fjolser og fortjener ikke, at I bruger tid på dem (endet end måske til et spydigt takkekort) før de finder ud af at sige undskyld. Og nej, selvfølgelig har du da ikke opsøgt noget som helst. Desværre er det tit en naturlig reaktion at reagere på en bebrejdelse med et angreb eller skyde skylden videre, men forhåbentlig er der da noget, der siver ind i deres små hoveder...Lad være med at have dårlig samvittighed over den dårlige stemning lige nu. Godt at høre, at du ikke helt har droppet bogen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest: hver er det bare utroligt tarveligt og en rigtig fræk opførsel hans familie ligger for dagen.

Jeg synes det var rigtigt godt at din mand selv tog fat i sin familie. Og jeg må sige jeg forstår dig særdeles godt. Jeg har altid været lettere konfliktsky - ikke at jeg ikke selv kunne sige min mening. Men jeg var bange for at skabe ufred og gøre andre kede af det. Derfor kunne jeg finde på at "lægge låg" på hvis andre trådte på mig i stedet for at konfrontere vedkommende.

Heldigvis har min vidunderlige H2B fået banket ind i hovedet på mig at det er ok at sige sin mening og at man simpelthen ikke skal finde sig i alt. Og det er det du skal nu :) Jeg håber at hans familie indser hvor tarveligt de rent faktisk har opført dig. MEN gør de ikke det så er det altså deres tab og ikke dit! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Puha, kan godt forstå dig, fordi du nu føler dig som en lus mlm 2 negle .... din mand og hans familie. Men du skal kun føle dig sådan, hvis du ved, at han KUN har ringet for at please dig og at ha i bund og grund er røv ligeglade med, at de har set de billeder. Er han IKKE ligeglad, så står du ikke i midten og er den, der skabet ufred .... så står du på samme side, som din mand og familien på den anden. Han er rimelig handlekraftig ift. det her og syns det er temmelig godt gået ift. den situation, som du står i osv.... han ville jo ha været lidt vag i det, hvis han havde været bange for at komme i kontrovers med sin familie.

Men syns det er fuldstændig vanvittigt, at de ikke erkender, at de har begået en fejl. Men kunne dog næsten forudse det. Et par stykker får dårlig samvittighed, hvilket er fino og siger undskyld - så kan man lissom godtage den, hvis de oprigtigt er kede af det. De andre, der skyder skylden videre og sågar de 2, der siger, at du selv opsøgte det .... HUUUUUHHHH ?????? Den fanger jeg bare OVERHOVEDET ikke ?!?!? Kunne godt tænke mig en forklaring af, hvordan du liiiiige selv har opsøgt den!!

Men jeg holder med Shedevil her .... jeg ville heller ikke bruge tid på folk, som ikke vil mig det bedste :) Heck - vi har aflyst vores bryllup og tar selv afsted, fordi vi har en familie, som ikke er en prutskid værd :) Ved godt, at det er svært at cutte kontakt til familier osv ... men man kan sagtens holde kontakten på et minimum - og altså .... H2B herhjemme har intet kontakt med hans søster og bror grundet nogen gamle familie-stridigheder .... fungerer fino! Jeg har så lidt sværere ved det, selvom min familie engang imellem kan være utroligt sårende ... så tilgiver jeg jo enormt hurtigt .... men har dog efterhånden lært at sige fra :) Det er altså fair nok!

0

Del dette indlæg

Med alle de krammer I har sendt mig i dag, har jeg det MEGET bedre, TUSIND TUSIND tak til jer hver og en! :heart:

Men ved I hvad piger?? Vores fotograf har lige været her med en cd med alle billederne fra bryllup!! Er igang med vores beretning, og senere i aften eller i morgen skal jeg smide bilelder af os og vores dejlige børn! For det er OS det handler om. Vi er vores egen lille idyliske familie som bare fungerer top nice. Så skidt være med dem der ikke vil os det bedste. Vi har jo mange omkring os hver dag som elsker os, Og der er jeg EKSTRA heldig, da jeg har 4 skønne dagplejebørn oveni hatten!! :heart::)

Tusind tak for jeres opbakning og støtte. Havde jeg plads skulle I inviteres ud til bryllupskage.. :metteholm:bearhug: :bearhug:

4

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har våret inde på tråden et par gange i løbet af dagen og har bare ikke kunnet tage mig sammen til at formulere andet end bandeord - det er virkelig bare ikke i orden!! Jeg ville flejne fuldstændig hvis det var mig.

Mht. "takkekortet" - så ville jeg på ingen måde give dem fornøjelsen af at have et så smukt og "intimt" billede af mig!

Jeg havde istedet lavet et helt blankt stykke karton hvor der stod:

Kære XXXX

Vi ville have takket for deltagelsen ved vores bryllup - og for at have gjort vores dag vidunderlig og uforglemmelig!

Istedet vil beklage det faktum, at i ikke synes vores privatliv var værd at værne om - og synes det var OK at dele VORES private billeder med alle til festen - og ydermere more jer på vores bekostning!

Vi håber i nød billederne, fordi det er det sidste i får at se fra os inden der falder en rimelig og oprigtig undskyldning for jeres fuldkommen uacceptable opførsel!

Hilsen

XXXX

Enig med Shedevil om takkekortet - hvis det skal sendes skal det være noget i den stil. Spørgsmålet er, om man får noget ud af det. Jeg blev næsten overrasket over at læse at nogen af dem sagde undskyld, det havde jeg skam ikke forventet. En ting er uskyldige "fejl" man kan lave, der sårer, men sådan noget er simpelthen så langt ude at man næsten må regne med at der ikke findes fornuft i hovederne på dem og heller ikke kan komme det. Om man så synes man kan have et forhold til dem overhovedet, ved jeg ikke, men der skal reageres, og det ville for min del kræve mere end en undskyldning per telefon at rette op på det. Puuuuuuha.

Når det gælder jeres glæde ved billederne, kan jeg rigtig godt følge dig. Det er svært at se dem nu. Mit umiddelbare forslag ville være at få taget nogen nye billeder, sammen! Nogen der KUN er jeres, og som kan blive en god oplevelse. Og så kan de møgluddere (undskyld) beholde sin jalouxi over at I faktisk er lidenskabelige og tænder på hinanden, mens I bliver ved med at nyde den gave af et samliv I har. Du er gudesmuk på det billede du lagde ud, og det er en skøn, skøn kærlighedserklæring at få taget sådan nogen til sin mand, og det skal I bevare.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuuha for en forfærdelig sigermekanik. Jeg sender dig mine varmeste tanker. Jeg har fuld forståelse for dine følelser. De har virkelig sat dig i en tarvelig situation/position i forhold til familien.

:bearhug: Til dig.

Godt at I har fået konfronteret dem. Jeg håber, at de inderligt skammer sig over deres opførsel. Hvis ikke, så er der nok noget grundlæggende galt med dem som mennesker. Vær ovenpå og vær de voksne i denne sammenhæng. Det er i virkeligheden den bedste "hævn".

0

Del dette indlæg

Føj for helvede en svigerfamilie... sikke nogle idioter, klaphatte og klamme mennesker :angry:

Jeg er på nippet til at tude af vrede på trods af, at det ikke er mig, som det er gået ud over. Jeg havde ALDRIG snakket med min svigerfamilie igen, hvis sådan var sket herhjemme... og havde sgu sikkert også meldt dem, hvis en jurist mente der ville være en sag i det. Og min mand sidder på sidelinien og ville have bakket mig op, siger han... ja, måtte lige dele din grumme historie med ham!

Uanset hvad, så roder man bare IKKE i private sager - selvom man så er i huset for at lave bryllupssjov... jeg er egentlig ligeglad med om bogen viser et halvfrækt foto med ordene "fordi jeg elsker dig" eller om forsiden var prydet af et billede af den sødeste hundehvalp med teksten "Se i mig!" - MAN ÅBNER IKKE FOR PRIVATE TING!!!! Længere er den bare ikke.

Og at 12 mennesker så ikke har pli til at lade Jeres ting være eller i det mindste lade bogen være, når de har konstateret, hvad der egentlig befinder sig i den, er mig en gåde. Hvordan kan 12 mennesker ALLE synes at det er ok at fortsætte med at bladre i den??? Tænk at ikke én har sagt "Stop".

Og at medbringe den til festen??? De er jo skrupforvirrede og helt galt afmarcherede... kan slet ikke forestille mig, at din mand kan komme ud af en sådan afstumpet familie.

At de overhovedet kan finde på at nævne billederne i din bog til DIN/JERES FEST - respektløst - uanset, hvor meget de ikke bryder isg om dig, så burde de i det mindste have respekt for deres bror og hans valg af dig - og specielt på hans glædens dag.

Jeg håber virkelig, at din svigerfamilie har verdens dårligste smag i munden på trods af, at det desværre ikke lyder sådan efter din mands samtaler med dem.... de burde skamme sig :angry:

Det er dog dejligt at høre, at du stadig kan mindes dagen med glæde... jeg glæder mig meget til at læse din beretning og se Jeres smukke billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tarveligt og respektløst af familien

men ladd et ikke gå dig for meget på. Sikke da en måde at gøre ting på, synes godt nok I har været uheldige...

I øvrigt tillykke med brylluppet!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer