Felinity

Hvad glæder I jer mest til?

51 posts in this topic

Lad os få startet en glædes-tråd! :cheerleader3:

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad I glæder jer mest til på jeres bryllupsdag :)

Og også meget gerne hvad jeres kommende mand glæder sig mest til!

Edit: Hov - jeg ligger jo ud!

Jeg glæder mig mest til tidspunktet lige efter vi er blevet viet og går ud af kirken - jeg bilder mig ind, at noget af nervøsiteten vil forsvinde dér og blive erstattet med vild lykke og tryghed! Og så glæder jeg mig til min kommende mands tale. Og så glæder jeg mig også til...Nåh, nej, må ikke nævne hele dagen og alle tingene :rolleyes:

Min kommende mand har sagt, at han glæder sig mest til at se mig komme op af kirkegulvet, og så glæder han sig mest til - ja, hele dagen. (Mænd :loveflag: )

Det kunne være sjovt at se, hvor forskellige svarene vil være.

I må vælge et par ting - og ikke en million ting!

Så! Hvilken ting eller to glæder I jer mest til? Er det overhovedet muligt at vælge?

Edited by Felinity
0

Annonce ♥

Jeg glæder mig aller mest til dørene går op, musikken spiller og jeg skal se min elskede i øjnene ;) ih, bliver helt spændt bare ved tanken!

Og så glæder jeg mig helt vildt til at sige JA! Og det siger min kæreste også er det, han glæder sig mest til.

0

Som M&R siger jeg glæder mig allermest, til jeg er kommet ind i kirken og skal dreje, så jeg kan se op på h2b.

Men jeg glæder mig faktisk også rigtig meget til at holde min tale.

2 dage til!!!!

0

Annonce ♥

Jeg glæder mig allermest til at få mit livs kærlighed, til at se ham stå der i kirken og kigge på mig komme op af gulvet, til at hører hans tale og til at danse den første dans med ham :heart:

Men allermest glæder jeg mig til at blive hans kone :heart:

0

Jeg glæder mig mest til at gå op ad kirkegulvet til min kommende mand, og til at feste med alle vores nærmeste om aftenen. Min H2B siger han glæder sig mest til at få mig, meget sødt, men ikke særlig konkret :wink:

0

Jeg glæder mig til en million ting - og udover at træde ind af dørene i kirken (som nok er det jeg ultimativ glæder mig mest til) er én af de ting, jeg glæder mig aller mest til, når min mor skal hjælpe mig i kjolen.

Tror det bliver helt vildt følelseladet for os begge to - og sådan en rigtig skøn mor/datter oplevelse. :loveshower:

0

Jeg glæder mig til flere forskellige ting den dag..

1: af min storebror har sagt ja til at tage min fars plads den dag.

2: at se R i sin ene fine uniform og se ham i hovedet når han ser mig.

3: se gæsternes reaktioner når de finder ud af hvor festen skal holdes henne..

4: gå igennem de espallier som R's kollegaer laver uden foran kirken.

5: de festlige indslag som måtte komme fra vores gæster under middagen.

6: den hyggelige fest som vi satser på det bliver.

0

Annonce ♥

Glæder mig som alle andre til at skulle gå op af kirkegulvet, hvor alle skal se mig i min flotte kjole (Er total prinsesseglad. elsker at være fin, have flot kjole på, flot hår og det hele, så bryllup er lige mig :D)

Så glæder jeg mig til alle indslagene, det er så spændende, hvad folk finder på med taler, sange og andet underholdning.

OG som den eneste indtil videre, og nu kommer det barnlige lige over mig: jeg glæder mig til at åbne GAVER!! :D

0

Dejlig tråd! :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig mest af alt til oplevelsen i kirken og alt hvad dette indebærer.

Indgangen, min mands blik, hans "ja", musikken, salmerne m.m.

Jeg tror det må føles enormt intenst at skulle bekræfte vores kærlighed overfor hinanden og Gud. :loveshower:

0

Super tråd ;) jeg glæder mig meget til at se min h2b når han står og venter på mig, glæder mig til hvad gæsterne siger til det når de finder ud af hvor maden kommer fra og ikke mindst brudevalsen det bliver et meget intenst tidspunkt ELSKER at danse med min dejlige kæreste ;)

Min kæreste glæder sig mest til at jeg siger JA hehe...

0

Jeg glæder mig mest til....

ih det er svært!

-At blive ført op til Michael af min far. (Vi skal giftes under de fynske bøgetræer, så jeg håber det bliver en solskinsdag!)

-At se min mormor, mor og svigerinde hhv stortude, tude og snøfte (ja, jeg er lidt skadefro, men hvem siger jeg ikke bliver lige så slem?)

-Bryllupskagen, nammenam :D

0

Annonce ♥

Jeg glædede mig mest til at vise min mand min kjole, frygtede lidt at ville synes den var mega grim også turen ud af kirken hvor vi for første gang skulle gå som mand og kone.

Glædede mig egentlig også til at det hele var ovre, ja lyder mærkeligt, men det at kunne se tilbage på en vidunderlig og helt perfekt dag. Et minde for livet. Og nyder virkelig at se billeder, tænke på talerne mv også det at være blevet gift med verdens dejligt mand<3

0

Ih.. Super tråd..

Jeg glæder mig allermest til at træde ind i kirken og se min kommende mand og hans reaktion.

Dernæst glæder jeg mig til, på et eller andet tidspunkt af dagen, at have et lille øjeblik alene med min mand hvor vi bare kan kigge hinanden dybt i øjnene som mand og kone - bare et lille minut.

Self talerne også.. :)

0

Annonce ♥

Det øjeblik jeg ser mest frem til og som jeg ved vil gøre mig blød i knæene og højst sandsynligt fremkalde en tåre eller to, er når jeg træder ind af døren og får øjekontakt med min elskede "kommende" mand.

Næst bedste øjeblik jeg ser frem til, er brudevalsen, hvor man er i hinandens arme.

0

Super tråd :loveshower:

Jeg glæder mig allermest til at gå op af gulvet og se H2B i øjenene når han ser mig :a1221:

Glæder mig også til at være alene med min far inden vielsen, vi har en halv times kørsel og har aftalt vi skal ha en bitter for at dulme nerverne :lol:

0

Fed tråd :-)

Jeg får helt ondt i maven når jeg læser alle jeres indlæg..

Er virkelig så nervøs det er helt vildt .

Kæresten og jeg snakkede om i aftes hvad vi glædede os til han sagde bare at han glædede sig mest til at vi var færdig med at spise og vi skal igang med at danse for så regnede han med ikke at være så nervøs længere :-)

0

Annonce ♥

Glæder mig nok mest til at gå op af kirkegulvet og se min kommende mand stå og vente på mig :loveshower:

Men glæder mig i øvrigt til hele dagen.

Min H2B glæder sig mest til middagen og talerne er overstået og der kan komme gang i dansegulvet tror jeg :lol:

0

Selvfølgelig glæder jeg mig til vielsen, det gør alle jo! :)

Men jeg glæder også helt vildt til at se hvordan vores tema kommer til at udspille sig, hvad gæsterne siger til det og hvordan det ser ud samlet :)

0

1) At være NY-gift med min elskede mand, det øjeblik i kirken efter selve vielsen, hvor vi sætter os ved siden af hinanden på stolene og kan sidde og flette fingre og se hinanden i øjnene og smile, gå ned af kirkegulvet som mand og kone, og uden for kirken hvor vi glade kan hilse på vores glade gæster og smile, grine, kramme og kysse på vores gæster og hinanden :loveshower:

2) Til festen når jeg skal danse med MIN ÆGTEMAND, jeg elsker at danse og at få lov til at danse med ham på vores bryllupdag er noget jeg ser meget frem til :loveflag:

Men altså - jeg glæder mig jo bare til hele dagen... Det bliver godt nok osse stort at gå op ad kirkegulvet ved min fars side...

0

Jeg glæder mig helt klart mest til når kirkedørene åbnes ,og jeg skal gå op til min elskede, med min far ved min side :loveshower:

Det er helt sikkert det i kirken jeg glæder mig allermest til, og så ellers bare det at fejre vores kærlighed med dem vi har kær :loveshower:

0

Hmmm ja det er da et stort men også godt spørgsmål. Jeg hælder nok meget til de andres svar. Jeg glæder mig også meget til denne gang at blive gift i kirken og at min far skal følge mig op af gulvet og "give mig videre" til manden jeg elsker. At vi skal gå sammen ud af kirken som "rette ægtefolk at være" hi hi - det lyder sjovt !!! Jeg glæder mig specielt også meget til søndagen brunch sammen med alle vores gæster. Det bliver SÅ hyggeligt og der tror jeg nok at jeg personligt vil være "lidt mere nede på jorden og kunne nyde det noget mere end på selve dagen !!!! :-)

0