dorte s.

Mormor..

572 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fremrykkelse af bryllup - måske altså

Uark....

Ej det her det er altså vildt!! Jeg havde ellers nægtet at blive i gift i 2015.. jeg har et eller andet neurotisk med tal

:blink:

Men nu er jeg pludselig forelsket i 2015 fordi det faktisk så vil være 10 år efter vi mødte hinanden

:heart:

Så nu er det altså kommet i de hemmelige tankerækker, fordi det skal jo også lige passe med økonomien.

Men det er f vildt. Jeg kunne mærke at jeg blev hel stresset.

Men så læste jeg lige på nogle tråde om nogen der skulle giftes rigtig snart, ogå så kunne jeg ånde lidt igen

:rolleyes:

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudefrisurer

Ej jeg tænker meget på hvor pæn jeg gerne vil være på DAGEN. Jeg kigger altså meget på brudefrisurer. Jeg hepper hver eneste dag på at mit hår gider vokse og det går faktisk meget godt! For et år siden var jeg mega korthåret og kan jeg have en lille slatten hestehale på 6-7 cm. Oh yeah, - det rykker lidt!

Nå, - men på dagen skal håret SIDDE! Jeg kan ikke have det til at flagre eller varme mig i nakken. Jeg har før til veninders bryllupper haft det sat op hos frisøren og halleluja, hvor er det fantastisk!

post-59524-0-04553700-1367824680.jpeg

post-59524-0-17382300-1367824878.jpeg

post-59524-0-48809700-1367824901.jpeg

post-59524-0-84920500-1367824926.jpeg

post-59524-0-00564000-1367824947.jpeg

post-59524-0-10518600-1367824983.jpeg

post-59524-0-77328200-1367825040.jpeg

post-59524-0-43226900-1367825139.jpeg

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Salmer eller højskolesang

Jeg har lige været i kirke ... på den virkelig sørgelige og tragiske måde :boohoo:

Men.... Må indrømme at der ER jo noget magisk, befriende og hel unikt ved at komme i kirke. Så jeg er måske rykket et enkelt skridt tættere på en kirkelig vielse. Måske sagde jeg.

Nå men jeg er ikke hel pjattet med salmer og jeg er en "brummer" - kan vitterlig ikke synge med når kordegnen står der og synger i det høje C :biggrin: :biggrin:

Jeg er til gengæld megapjattet med mange højskolesange, så jeg har allerede et par stykker jeg kunne tænke mig at synge:

1. Det bedste jeg ved

2. Du kom med alt hvad der var dig

3. Livstræet

Det bliver spændende om din H2B alligevel får sit kirkebryllup :wink: Jeg synes også at det er rigtig dejlige rammer, men kan godt følge dig i det med salmerne, og har selv brugt en del tid på at finde frem til nogle jeg synes om.. Ved ikke om du kender det allerede, men på dendanskesalmebog.dk kan man finde salmer og høre melodien, det har været rigtig rart for mig, for kender ikke så mange salmer.. Synes det virker som om flere og flere præster går med til højskolesangene, så mon ikke du kunne få dem med, om ikke andet så nogle af dem.. Du behøver jo ikke nødvendigvis at synge med fordi du er i kirken, du kan sagtens brumme eller synge meget lavt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hihi... tjo... jo... brum brum.. faktisk bliver jeg så trist når jeg synger salmer - og får faktisk ondt i svælget af det.. men det er sikkert fordi jeg anstrenger mig på den helt forkerte måde.

Kender ikke det der link men vil hel klart kigge derind. Tak for det :):rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fremrykkelse af bryllup - måske altså

Uark....

Ej det her det er altså vildt!! Jeg havde ellers nægtet at blive i gift i 2015.. jeg har et eller andet neurotisk med tal

:blink:

Men nu er jeg pludselig forelsket i 2015 fordi det faktisk så vil være 10 år efter vi mødte hinanden

:heart:

Så nu er det altså kommet i de hemmelige tankerækker, fordi det skal jo også lige passe med økonomien.

Men det er f vildt. Jeg kunne mærke at jeg blev hel stresset.

Men så læste jeg lige på nogle tråde om nogen der skulle giftes rigtig snart, ogå så kunne jeg ånde lidt igen

:rolleyes:

Kender det godt det med tal, har også noget underligt med 2013, det klinger ligesom ikke så godt for mig, men pudsigt nok, så er det faktisk også 10 siden vi mødte hinanden i år :lol: Og i sidste ende tror jeg ikke det ændre/betyder noget når det kommer til stykket, jeg har i hvert fald hurtigt glemt det igen.. Indtil videre har det været et år fyldt med en masse held og gode muligheder for mig, så måske 2015 er det samme for dig :) Må da være rart hvis I kan rykke det frem, så bliver det hele lige lidt mere virkeligt, så kan godt følge stressen, men har det som dig, når jeg bliver stresset over mine 3 måneder igen, så læser jeg bare om nogle af dem som har en måned eller mindre :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså det der med lige og ulige tal.. det er jo også bare fjollet.. hallo hveranden dag er ligesom en ulige dato... men shit altså da jeg skulle føde mine børn var jeg hundeangst for at de skulle fødes på en ulige dato :blink: Ren vanvid! Stop det NU! Bliv voksen og konstruktiv! NU! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe kan så lige tilføje at min søn er født fredag d. 13 :lol: Da jeg kom ind til tjek fordi vandet var gået, spurgte jordemoderen om jeg så var overtroisk.. Jeg tænkte bare "hvad nu hvis jeg var"? :blink:

Men ja kan du så tage dig sammen, hepper på 2015 - jo før jo bedre :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om du kender det allerede, men på dendanskesalmebog.dk kan man finde salmer og høre melodien, det har været rigtig rart for mig, for kender ikke så mange salmer..

Du får da lige det rigtige link: www.dendanskesalmebogonline.dk og hvis du mangler forslag til glade salmer, der egner sig til bryllup, så siger du bare til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeeh... Sårn har jeg det også.... Tror jeg.

H2b og jeg er begge lidt langsomme i optrækket med sådan noget - vi mærker længe efter om det føles rigtigt... Og jeg delte faktisk først ideen med ham i går da han var på vej til Island... Bad timing. Men han fatter jo ikke en bjælde af mit datohysteri så han sagde bare jaja nånå...

Hihi.... Han har lige få ting der betyder noget og så kan jeg bare bestemme resten...

Så nu tænker vi :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om du kender det allerede, men på dendanskesalmebog.dk kan man finde salmer og høre melodien, det har været rigtig rart for mig, for kender ikke så mange salmer..

Du får da lige det rigtige link: www.dendanskesalmebogonline.dk og hvis du mangler forslag til glade salmer, der egner sig til bryllup, så siger du bare til :)

Tak for linket ;-) Mon der findes lignende til Højskolesangbogen?

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay,- har været bryllupskulret hele dagen❤❤❤❤
Og kirken har stirret på mig hele dagen!! Eller har det været omvendt?
Det er altså vildt det her,- hvis det bliver 2015 så er der jo "kun" 2 år til.... Kan lissom godt mærke en vis flaksen i mavsen :-)
Vedhæfter lige et billede af landsbykirken man kan se fra vores terrasse...
Bemærk mormors kulørte lamper! Jo her er der fest og farver.

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår godt dit dato hysteri... Jeg har selv dato-OCD.... Og især min bryllups dato skulle helst give mening....

Først havde jeg ønsket at blive gift 3/9 - 2011 Fordi.... Og hold nu fast... Jeg har fødselsdag 1/6 og min forlovede 2/12..... 1 (fra 1/6) + 2 (fra 2/12) 3 (3/9) OG 3 (3/9) - 6 (1/6) - 9 (3/9) 12 (2/12)

Det giver bare total god mening i mit OCD hoved... og 2011 var en lørdag og vi mødte hinanden den 11 i måneden...... MEN det var så også Dirch Passers dødsdag :/ Og så friede han ikke så.. hehe sådan blev det ikke.... Griner :blush: :blush: :blush: :blush: Og historien om min bryllupsdag.. ja den kan jo læses i min tråd :a1221:

Det jeg egentlig bare gerne ville sige var, at jeg forstår dig godt med datoen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh tak... Så dejligt at høre at det ikke kun er mig der er skudt i øverste etage... Eller... Jeg "sprang ud" som "tal neurotiker" da jeg havde læst Nynne 1 og havde grinet mig halvt ihjel hele vejen i toget fra Kbh til Odense.... Hun havde det jo ligesådan. Jubiii også med mandag og onsdag som på en måde også er ulige dage! Åh jeg ÆÆÆLSKER Nynne....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op du er godt nok allerede ret godt med, der er jo læææænge til endnu.. :wink: :wink:

Synes det er nogle vildt flotte frisure, jeg har selv kigget på en del af dem :biggrin:

Og jeg synes da det er tarveligt at kirken glor på dig... hvad fan skal man lige stille op med det :lol: :lol:

og lige PS... fede kulørte lamper....

Redigeret af NajaDK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gnæg gnæg.... Den stirrer også på mig i dag!!! Eh! Satser på at der snart kommer blade på træerne så vi ikke kan have øjenkontakt længere..

Og ja de der kulørte lamper er megalækre.. IKEA længe leve. De er soldrevne og tænder hver aften af sig selv. Jeg har vist nok lidt mange rundt omkring :-/ Min h2b er et særdeles rummende menneske ❤

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blomster

Ohr hvor jeg bare elsker blomster. Som de fleste kvinder vel gør

:a1221:

Jeg er ekstra vild med vilde blomster - både fra mark og skov.

At slå flere fluer med et smæk ved både at bruge vilde blomster, gøre det miljøvenligt og også billigt ja så bliver det så meget i min ånd som det kan blive

:denmarkflag:

post-59524-0-29472000-1367950003.jpg

er det ikke smukt?

post-59524-0-17072800-1367950144.jpg

Skøn inspiration til hvordan vilde blomster kan indgå på smukkeste vis

post-59524-0-15096300-1367950516.jpg

Og her lidt flere ideer

Er faktisk også vilde med kæmpeblomsterne.

post-59524-0-30557200-1367950592.jpg

Er det mig der er total bondetøs eller er det her virkelig sødt?

post-59524-0-47928600-1367952767.jpg

Og ja.. mormorstil..

post-59524-0-11508800-1367952747.jpg

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en masse fint inspiration du har samlet :)

Super fedt at du er ude i god tid - modsat mig... jeg kunne godt bruge et år mere at planlægge i :wink:

hehe.. altså i virkeligheden skulle vi jo have været gift om eet år :blink: Jeg dør af stress hvis ikke er styr på ca alt i virkelig god tid... :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer