dorte s.

Mormor..

572 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Åååååh !!! Hvordan kan man være SÅ lodden ! Hvor er den bare dejlig!!!!! Hvad er det for en race?

Jamen han er alt for krammebamsenuttet. Det er en eurasier :hug: Hold kææææææft han er sød. Lige blevet 8 uger og klumpe dumper rundt. Uj.... Det er ret så sundt for min bryllupsneurose :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hvalpekuller

Hold nu lige kaje hvor har jeg hvalpekuller... tænker godt nok ikke meget på eget bryllup!

Lille skønneste hvalp der vokser så hurtigt som græsset optager godt nok mange tanker...

Nå men har DOG formået at fejre sønnike bl.a med den sædvanlige jordbærkage som de alle ææælsker!

post-59524-0-27558600-1370941179_thumb.j

Ufatteligt at man kan servere samme kage igen og igen, - og de bliver alligevel ved at forlange den! Nå men kagen fik mig til at overveje, om jeg skulle kaste mig ud at bage bryllupskagen selv...? Jeg kan jo godt. Og disse bunde der er super simple er bedre end dem kagekonen fra vores forlovelsesfest havde lavet. Det må man gerne sige ikk?

Vi har endnu ikke fået snakke om, hvorvidt vi skal fremrykke bryllupsdagen til 2015, men håber at vi kommer lidt i bryllupshumør her henover sommeren. Synes min mand er så travl/stresset på jobbet... eh, det er altså lidt træls :blush:

Edited by dorte s.
0

Eeeeejjjjjjjj, en søøøøøød hund!!!! :a1221: :a1221: :a1221: Kan godt forstå du er helt forelsket i ham, han er godt nok ALT for nuttet!!!

Selvfølgeligt må du sige, at dine bunde er bedre end 'kagekonens' - ingen Jantelov her! :wink: Jamen, hvis du er frisk på det, så synes jeg det kunne være mega sejt hvis du lavede kagen selv!

0

Nåååhhhh, sikke da en skøn lille bamsehund :thumbsupsmileyanim: Kan godt forstå at du bliver en smule distraheret i bryllupstankerne med sådan en lille lækker sag. Hvad hedder han?

0

Så kom jeg igennem din tråd... Sikke meget du har styr på og er total vild med jeres tema.

Super flot ring du har fået, kan godt forstå du er glad for den :-)

Hvor må det være skønt at have så god til tid til at arrangere ens bryllup... Synes simpelthen tiden går for hurtigt til at nå det hele, men er også en total kreativ tøs, så vil jo gerne lave så mange ting selv.

Glæder mig til at følge dig :-)

0

Annonce ♥

Ej tak... Jeg er vist ret heldig med al den tid... jeg var død af stress hvis jeg kun havde 1/2 år til planlægning :blink: omvendt kan jeg jo også nå at skifte mening 68000 gange om det hele :lol: ikke mindst pga alle jer herinde der holder hver sit perfekte bryllup, som jeg har lyst til at efterligne :super:

0

Nåååhhhh, sikke da en skøn lille bamsehund :thumbsupsmileyanim: Kan godt forstå at du bliver en smule distraheret i bryllupstankerne med sådan en lille lækker sag. Hvad hedder han?

Jaaa er han ikke nuser :bearhug:

Ih han er nuttet, - og fræk som en slagterhund :toot:

Edited by dorte s.
0

Inspiration fra morfædre!!

Hehehe.. Jeg var i byen forleden. Bænket pænt som chefens kone med mundkurv på og det allerpæneste smil :rolleyes: Min H2B var vært til et 40 års jubilæum/pensionering som en del af hans job og jeg skulle med. Jeg gad ikke rigtig med, som i slet ikke! Men lur mig om jeg ikke havde en skøn skøn aften. En aften fyldt med morfædre i deres fineste jakker, slipsenåle og aftershave på gentlemen måden. De havde alle deres koner med (men vi var bare pynt :wink: ) og for søren i feng kineseren en stemning der var. Er I klar over, hvilken stemning der er når så mange morfædre skal holde fest på firmaets regning?? Jubilaren skulle have overrakt dronnings fortjenst medalje og der var en del taler. Jubilaren havde lavet et lille sanghæfte med nogle ganske gamle og sange/viser som bare lå på bordet. Han foreslog selv den første sang - alle sang med, med deres dybe morfædrestemmer. (Jeg følte mig som barnebarnet med plaster på knæet der blev forkælet med softice og klap på hovedet og strålede formentlig som et lille barn). I løbet af aftenen var der nogen der klimptede på glasset og sagde "skal vi ikke synge sang nr. 14" osv...

Hold kaje det var hygge...

Nå men den stemning var altså ikke at kimse af. Det fik os jo til at tale lidt om sagerne. Vi var til et lignende arrangement på et af Fyns fornemmeste restauranter for 2 uger siden og fik det aller bedste fisk man kan opdrive i danmark, men stemningen kunne ikke nå denne til sok-holderne. Og hvad er det så lige man vil? Kan man det hele?? Jeg ved det ikke? Med milliader på bogen kan man måske.

I hvert fald som jeg er indrettet, betyder stemningen rigtig meget,

og den der morfar-stemning med sanghæfterne har gjort noget ved os :loveshower:

Jeg tror heller ikke at vores gæster bliver dem, der kommer med vildt mange indslag, så det bliver ikke anstrengende, og hvis der bliver mange indslag, kan man jo lade hæftet ligge.

Er der nogen der har lyst til at kommentere på det?

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Ej en hvor er det bare en lækker hund i har fået! Vi drømmer også om at få en hund - men det venter nok til vi får noget lidt større, med have, at bo i :)

Morfar-idéen er da kanon!

0

Selvom man ikke har børn, så kan det være svært at huske kærligheden og forholdet.. Og det er rigtigt vigtigt ja. Det er også derfor vi har lavet den morgengave med 12 overraskelser de næste 12 måneder - for at få kvalitetstid sammen. Og så skal vi bare være bedre til at huske det :)

Det lyder som en fed fest. Den slags har vi skisme ikke i vores firmaer :D Snyd faktisk... Det vi har til vores firmafester mm. er en pølsevogn, great...

Var i på Rudolf Mathis?

Men jeg ville gå efter stemningen - og god mad og musik. Vi har også spiste på nogle af de bedste restauranter i DK, og hvad skal det lige nytte at maden er himmelsk hvis stemningen er som en fryser.. Stemning er SÅ vigtigt :)

PS jeg kommer gerne - kan sagtens være mormor ;)

0