Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Oxytocin: Har brugt siden Januar på at tabe mig 12 kg og få strammet op på kroppen, så har været en lang vej hertil, hehe! Oppe i mit hovede er jeg stadig 12 kg tungere, så har svært ved ay 'se' det når andre siger sådan om mig....men uden tvivl er det nogle virkelig dejlige kommentarer at få :-D Kan bare ikke forstå at det er MIG de handler om, haha :-P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ blev favors samlet og færdiggjort!! :cheerleader3: Virkelig mærkeligt at tiden virkelig nærmer sig nu!! Er ved at få styr på de sidste småting osv. Vil gerne havde tingene tidligt færdigt, for jeg ved endnu ikke hvordan januar ser ud for mig....jeg HÅBER at jeg får en elevplads - og umiddelbart ser det lovende ud, men det betyder også at jeg så får nok at se til :wink: Men derfor kommer der nok mange billeder det næste tid af alle mine færdige projekter :cheerleader3:

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har vi jo simpelthen ikke kunne finde ud af hvilken topfigur vi vil have. Så nu har jeg altså lavet vores egen....tænker der skal stå nogle blomster bag dem...der skal blomster på alle lagene på kagen. Så hvis vi ikke finder en anden inden brylluppet, så bliver det altså bare denne her :biggrin:

post-65259-0-19321900-1387483521_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da magle, hvor er de bare fine..

Og super god ide med app'en. ;)

Og så fik du mig lige til at se at man sagtens kan bede folk om ikke at dele billeder inden man selv. :)

Hold da magle, hvor er de bare fine..

Og super god ide med app'en. ;)

Og så fik du mig lige til at se at man sagtens kan bede folk om ikke at dele billeder inden man selv. :)

Tusind tak :biggrin:

Ja det synes jeg helt bestemt godt man kan....jeg ønsker selv at styre hvad der ryger ud på facebook af mig/os, så derfor er jeg meget bestemt på det punkt her :)

0

Del dette indlæg

Sidste deling for i aften.....fandt disse klistermærker i Søstrene Grene i dag og tænkte at de var HELT perfekte til den gavekoordination jeg har planlagt. Har så printet gæstelisten og her kan vores gavekoordinator på dagen, så noterer nummer udfor hver gæst og så klistre nummeret på gaven - punktum slut. Nem og hurtig koordinering af gaverne på dagen :thumbsupsmileyanim: Vi har desuden bedt om at gaver bliver pakket ind i cellofan, for at mindske lidt af den tid, det vil tage at pakke gaver ud - vi vil hellere bruge tiden sammen med vores gæster nemlig.

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauv, hvor er det fint! Flotte favourbokse! Er vild med bordhæfterne og "FunFacts"-delen :thumbsupsmileyanim: Og ja, nem og hurtigt overblik med klistermærker og gæsteliste når der skal åbnes gaver.. Den idé tror jeg lige jeg vil have i baghovedet (gud ved om jeg kan huske alle de smarte ting om halvandet år :rolleyes:)

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg

Tusind tak skal I have!! :-D

Jeg har jo heldigvis været ude i MEGA god tid med det hele. Indkøb til det hele startede jeg allerede med for 1 år siden. Og inspirationen til det hele også. Da jeg så havde fundet ud af hvordan det hele skulle være lavede lev straks prototyper - her snakker vi omkring februar/marts måned. Så blev der ellers købt karton og udskæringsarbejdet startede jeg så på allerede. Jeg vidste at det ville tage meget lang tid og jeg ønskede at det skulle være hyggeprojekter og ikke stress projekter. Så derfor har jeg starter i mega god tid med det hele og så taget lidt hen af vejen :-) på denne måde har jeg så også kunne lave så mange DIY som jeg har - elsker DIY og muligheden for personliggørelse.

Så tøser....tro mig, I kan aldrig starte for tidligt, specielt skærearbejdet er SÅ dejligt at få tidligt overstået. Mine æsker og bordhæfter har ligget klar siden i sommers ;-) det er jo bare at have nogle store æsker hvor de forskellige projekter kan opbevares i hen af vejen :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer