BeckHansen

Mr.&Mr.28.06.14 - 9 dage tilbage! Bryllup og eksamen!

293 posts in this topic

Lidt om kirken - Rind Kirke.

Kirken vi skal giftes i er en af landets ældste kirker. Den er ca. fra år 1150, altså i Absalons tid. Kirken er lille men ufatteligt hyggelig og smuk. Jeg elsker personligt at kirken er bygget af kampesten, som kan ses. Døren er dog forholdsvis ny, men passer perfekt til kirken!

Vores veninde blev gift i Rind Kirke sidste år, og vi var ikke i tvivl om at det også var der vi ville giftes :)

post-66340-0-59173500-1373394326_thumb.p

post-66340-0-28234300-1373394350_thumb.jpost-66340-0-81505000-1373394439_thumb.jpost-66340-0-54794300-1373394476_thumb.jpost-66340-0-88534800-1373394486_thumb.j

0

Annonce ♥

Hvor er den bare dejlig :) Fantastisk fed dør :biggrin:

Jeg kommer lige til at tænke på (og jeg ved ikke om du har skrevet det tidligere) skal i begge starte oppe ved alteret, begge følges op ad gulvet eller tager i det nogenlunde traditionelt - en ved alteret og den der bliver fulgt op?

0

Jeg kommer lige til at tænke på (og jeg ved ikke om du har skrevet det tidligere) skal i begge starte oppe ved alteret, begge følges op ad gulvet eller tager i det nogenlunde traditionelt - en ved alteret og den der bliver fulgt op?

Det har jeg faktisk slet ikke fået skrevet noget om. Men jeg tror vi har fundet løsningen. Vi holder traditionerne, altså vi må ikke sove sammen natten inden brylluppet, og vi må først se hinanden i kirken igen. Vi har så fundet den løsning, at H2B står ved alteret og venter evt. sammen med sin forlover. Derefter bliver jeg fulgt op af kirkegulvet af min mor. (Min far har allerede gjort det 2 gange for mine søstre, så når nu min mor har muligheden, så skal hun da ha den! Og så har jeg bare et unikt forhold til min mor)

Så egentligt meget traditionelt faktisk :)

0

Annonce ♥

Den ER smuk.. Rind kirke - Tak for billeder, og ekstra kriller i maven.. jeg går op af gulvet i Rind Kirke og præcis 1 mdr idag :)

Uuuuuuuuh.... total kriller i maven! Jeg glæder mig til at se billeder! :)

0

Det har jeg faktisk slet ikke fået skrevet noget om. Men jeg tror vi har fundet løsningen. Vi holder traditionerne, altså vi må ikke sove sammen natten inden brylluppet, og vi må først se hinanden i kirken igen. Vi har så fundet den løsning, at H2B står ved alteret og venter evt. sammen med sin forlover. Derefter bliver jeg fulgt op af kirkegulvet af min mor. (Min far har allerede gjort det 2 gange for mine søstre, så når nu min mor har muligheden, så skal hun da ha den! Og så har jeg bare et unikt forhold til min mor)

Så egentligt meget traditionelt faktisk :)

Okay :) Det lyder som om det er meget velvalgt :)

0

Annonce ♥

Åh sommerhus!

Vi kom i sommerhuset torsdag, og nøj vi har nydt det lige siden. De er så mange år siden at vi sådan rigtig har været på ferie. Så tænkte jeg; Mon ikke jeg kan låne mine forældres sommerhus.. Vi synes ikke rigtig vi har haft råd til at tage på charterferie, så det venter vi med til bryllupsrejsen :)

Vi har aftalt at vi en af de kommende dage skal snakke bryllup, sådan for real! :)

Et par billeder fra dagen igår.

post-66340-0-51896200-1373710054_thumb.jpost-66340-0-57233900-1373710195_thumb.jpost-66340-0-95556900-1373710419_thumb.j

1

Dejligt at i sådan har kunne låne sommerhus.... I perioder låner vi også meget mine forældres campingvogn som ligger fast.. Så kommer man lige væk fra hverdagen, får været sammen på en anden måde, får gået nogle ture og sådan. Det er skønt!

0

Dejligt at i sådan har kunne låne sommerhus.... I perioder låner vi også meget mine forældres campingvogn som ligger fast.. Så kommer man lige væk fra hverdagen, får været sammen på en anden måde, får gået nogle ture og sådan. Det er skønt!

Lige præcis Camilla! Det er skønt at nyde hinanden på en helt anden måde end når vi er der hjemme hvor hverdagen bare går sin gang :)

0

Annonce ♥

Lige præcis Camilla! Det er skønt at nyde hinanden på en helt anden måde end når vi er der hjemme hvor hverdagen bare går sin gang :)

Præcis! Hjemme synes jeg hurtigt det går op i vasketøj, rengøring og hvad har vi ikke.. Men når man sådan er afsted så bliver man lidt tvunget til bare at hygge sig sammen.. Det er pragtfuldt!

0

Back home!

Så er vi hjemme fra ferie i sommerhus - og nøj hvor har det været en fantastisk ferie! Vi har nydt livet og hinanden. Totalt afslapning og udflugter (dog med et trængt budget). :)

Nu er vi hjemme igen. H2B er startet på kursus, og jeg venter så bare på at skulle starte på HF (og få afklaret om jeg skal opereres eller ej). Men indtil da kan der jo planlægges bryllup :D

Vi var hjemme ved mine forældre i weekenden, efter ferien i sommerhus. Og der fortalte min mor, at de havde da glas til 80 personer. Ikke almindelige vinglas, men faktisk gamle sennepsglas, i tre forskellige størrelser (rødvin, hvidvin og dessertvin), som mine forældre også brugte til deres bryllup. Den hoppede vi straks på, for så slap vi for at skulle leje os til div. glas. NICE! Og så synes jeg det er lidt sjovere end de traditionelle glas :)

Glas som dette (dog uden plaster :P)

post-66340-0-25457300-1374591033_thumb.j

0

Annonce ♥

Gået lidt i stå...

Som overskriften siger det, så er jeg gået lidt i stå. Har ikke nogen fornemmelse af hvad jeg skal planlægge. Lige nu synes jeg brylluppet ligger lidt langt ude i fremtiden, til at vi kan få planlagt noget.

Vi sad i dag og skulle snakke lidt bryllup - og for at være ærlig, så anede jeg ikke hvad vi skulle snakke om. Jeg var helt blank, og tænker så på om det vi har snakket, i virkeligheden overhovedet skal være det. Jeg er en perfektionist, og vi gerne have at det skal være så perfekt som muligt, og jeg vil have alt - men eftersom vores budget ikke er så stort, så kan jeg ikke få alt.

Altså; jeg er gået i stå. Både med hvilke DIY ting vi skal lave, hvad vi skal have og spise, bryllupskage, tøj etc.

Vi har aftalt at vi de næste par uger lige går i "tænke"-boks, uden at tænke for meget, og skriver ned når vi får en ide eller lign.

Er der nogen der har nogle råd til hvordan man "kommer igang" igen?

0

Jeg startede med og finde et farvetema.. Derefter tog jeg DIY debatten herinde og kiggede den igennem samt google wedding diy og lignende og fandt ting jeg godt kunne tænke mig og lave.. Efter vi havde fundet stedet vi skulle holde festen, var der så lidt ting jeg sorterede fra da de ikke kunne bruges.

Nu er jeg så småt ved og begynde og lave udkast til de forskellige ting.. Jeg synes det kræver en del og få det hele til og passe sammen i stil og farver, så mine udkast er rettet til en del gange - brugte 3 mdr på indbydelsernes udseende :)

Håber det er en hjælp :)

0

Annonce ♥

Pom Pom'er.

Nu gjorde jeg det. Jeg købte et par Pom pom'er i søstrene grene, for at se om det skulle være noget vi ville bruge til pyntningen. Vil hænge dem op i et hjørne, og så kan vi lige gå og kigge lidt på dem. Bare for at få en fornemmelse af hvordan det kunne se ud :)

Lige midlertidigt hænger de på min standerlampe, til jeg finder en bedre plads :)

post-66340-0-22118300-1375108200_thumb.j

0