Garner

Med eller uden brudeslør ? Og hvorfor ?

39 posts in this topic

Som overskriften lyder - skal I have slør på ? Hvorfor - hvorfor ikke ?

jeg er selv ret sikker på det her bliver uden slør men derimod noget band-agtig noget i håret ....

0

Annonce ♥

Med slør. For det er den eneste gang jeg kan iføre mig sådan et. Og for mig hører det bare med til at være brud, det der med slør.

Josephine

Edited by JosephineL
0

Jeg skal ikke have slør på..

Følte mig helt pakket ind og gammeldags på en måde. Jeg skal i forvejen have sash og hairpiece, så slør blev også bare for meget.

0

jeg fandt et helt utroligt smukt slør i Panayotis og glæder mig helt vildt til at skulle have det på :) Jeg synes slør er smukke - nogle af dem, i hvert fald. Som med så meget andet "hårpynt" er der jo mange stilarter :)

0

Annonce ♥

Havde slør på. For mig satte det prikken over i'et og ja, så synes jeg det hører sig til.

Jeg havde både hårsmykke fra Jannie Baltzer og slør på og det var rigtig fint synes jeg. MEN det var rart at kunne tage sløret af, under middagen, og så kunne jeg jo lige tage det på igen til brudevalsen.

0

Inden jeg købte kjole havde jeg egentlig ikke taget stilling til om jeg skulle have slør på, men da jeg prøvede det i butikken var det rigtig flot..Men er faktisk lidt i tvivl fordi jeg selv er til det enkle men nu er det købt så, må jeg se om det nu også bliver brugt..

0

Jeg har købt slør til min kjole, som passer perfekt til.

Og jeg skal ikke have "alt mulig" andet i mit hår end slør, og måske nogle sten/blomster.

0

Det bliver med slør :)

Siden jeg var en lille pige, har jeg altid drømt om den smukke brudekjole og at have slør i håret. Som Josefine skriver, er det den eneste gang (forhåbentlig) man kan tage det på. For mig sætter det også prikken over iét

0

Annonce ♥

Jeg havde slør på... Ved ikke hvorfor, tror bare jeg synes det var en fin tradition.

0

Jeg skal ikke have slør på - mest fordi vi skal giftes udenfor og jeg synes at slør egner sig bedst til kirkelige vielser - jeg er måske snæversynet på dette punkt.

Jeg "retter op" på det med anden hårpynt (som dog ikke er helt på plads endnu :fløjt: )

Men mit råd: Vælg hvad du føler dig tilpas i og som klæder dig :)

0

Med slør.. Det har altid været en del af min bryllupsdrøm, så der var ikke rigtig nogen tvivl for mig.. Og så passer det super godt til den romantiske stil som min kjole er i..

0

Jeg skal bære slør da jeg synes det hører med som første gangs brud. En gammel tradition og dem er jeg jo vilde med at følge.

0

Annonce ♥

Jeg skal have slør, af to årsager. 1) Man må ikke have bare skuldre i den kirke jeg skal giftes i og min kjole har ikke ærmer, så sløret kommer til at dække skuldrene. 2) Da jeg prøvede slør i butikken føltes det bare rigtigt :)

0

Med slør :) Var ellers overbevist om at jeg ikke skulle have slør indtil jeg prøvede det.. Det føltes bare helt rigtigt da jeg fik det på :)

0

Jeg troede ikke jeg skulle have slør, da vores bryllup skulle være en havefest og meeeget afslappet og jeg slet ikke skulle være en 'brud-med-det-hele', men så prøvede jeg et da jeg havde kjolen på - og hold da op hvor var det sjovt at have på! Så jeg endte med at gå all in :)

0

Uden slør. Det bliver uden slør da det ikke passer til kjolen eller mig

0

Annonce ♥

uden!! jeg skal have det flotteste hår, og flotteste headpice!! :D Hvorfor gemme det under et slør :D

0

Med slør..

Fordi det er den eneste gang i livet, jeg kan få lov til at iføre mig sådan et. Derfor er jeg også gået all in og har valgt et der er 2,5 meter langt.

0

Jeg skal have slør på, det er den eneste gang man har chancen for det helt store, og da jeg fik det på, følte jeg mig fuldendt 😉

Skal også have en hårbøjle fra Brass Lotus på, den er helt fantask sammen med mit dobbeltslør....

Louise

0

Jeg havde slør på, men det var ikke foran ansigtet som jeg tit har set på film ;)

Manden synes jeg skulle, jeg var ligeglad, men da jeg prøvede kjole, satte kjoledamen også slør i, helt naturligt, så jeg har ikke rigtig tænkt over det

Edited by Cg
0

Annonce ♥

Med slør :)

Er gammeldags og det var total kronen på værket da jeg fik det på!

0

ikke slør...min mand kan ikke lide det, og jeg synes også det hører lidt til en yngre mig ( jeg er 47) men smukt, det er det!

har så fået en kompromis hvor jeg har syet en kappe i slør-stof så jeg ikke har bare skuldre i kirken

0

Med slør i kirken, samt til receptionen... men uden til fotograferingen og festen om aftenen. Er egentlig ikke til slør, men kunne ikke lade være, da min mor kom med det slør hun bar for knap 40 år siden. samt min søster havde det på til hendes bryllup... Og er så heldig at have min frisør med til at sørger for håret :lol:

0

Jeg har valgt ikke at have slør på, men et headpiece i stedet.

Jeg føler at det ville være malplaceret når vi ikke skal i kirke, og fordi jeg ikke vil betale så mange penge for noget jeg vil have på max en time og så aldrig gå med igen.

Men min kjole er også ret stor, så ville ligne en marengskage hvis jeg også skulle ha´et slør på :lol:

Men jeg syntes dog at det er rigtig smukt med slør, så kan godt forstå at mange vælger det.

0

Jeg skal have slør, af to årsager. 1) Man må ikke have bare skuldre i den kirke jeg skal giftes i og min kjole har ikke ærmer, så sløret kommer til at dække skuldrene. 2) Da jeg prøvede slør i butikken føltes det bare rigtigt :)

Må man ikke have bare skuldre i kirken?? :o

Jeg skal først prøve kjoler d. 17 og 18.06, men jeg er overbevist om, at slør ikke er mig.

Kan læse, at jeg måske bliver omvendt, men vi skal da heldigvis tale med præsten før prøvningen, så må lige huske at spørge ham, om jeg skal have noget om skuldrene..

Hvor er der mange ting at tænke på, når man skal giftes... :blink:

0