D+T

Københavnerbryllup 2. august 2014 - Baby on the way

587 indlæg i dette emne

Nej, kan godt forstå du ikke beholder sløret, det passer ikke til. Farven er ved siden af og personligt synes jeg mængden af detaljer på sløret er for meget til den kjole. Men bestemt et flot slør, og meget langt *fnis*. Skoene er til gengæld lige i skabet! Nu er jeg personligt ikke til slør, så jeg synes jo du skal droppe det og få et smukt head piece i stedet, men vil du meget gerne have slør ville jeg nok finde et med en mindre dominerende kant. Din kjole er så fin og fuld af detaljer i sig selv nemlig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er er fuldstændig enig med dig. Af med sløret og måske et lille headpiece og/eller birdcage. Det ville være så glamourøst. Total stilsikkert. Som Mary ;)

Men hold nu k... Hvor er den kjole smuk.. :)

0

Del dette indlæg

Jeg er helt enig, piger ;-) jeg vil gerne lige prøve med et andet og mindre dominerende slør, men ender nok uden et. Og der er jo heldigvis masser af smukke alternativer og birdcage kunne måske godt være en mulighed!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skoene og kjolen er saa fantastiske sammen, men er helt enig med at sloeret nok ikke er det rigtige dertil. Maaske et birdcage er mere til stilen? Eller maaske bare en flot frisure uden saa meget andet? :)

Redigeret af Misjal
0

Del dette indlæg

Skoene og kjolen er saa fantastiske sammen, men er helt enig med at sloeret nok ikke er det rigtige dertil. Maaske et birdcage er mere til stilen? Eller maaske bare en flot frisure uden saa meget andet? :)

Har også overvejet birdcage faktisk. Men ved ikke, om det passer til stilen jeg er ved at skabe.. Jeg håber at den skrædder der skal rette kjolen til også kan give lidt fifs :)

Hvor ser du skøn ud... Måske skulle du gå efter et mere enkelt slør, der er lidt 20'er agtigt... Altså et moderat capeveil

Mange tak! Ja det skal helt sikkert være noget andet og det der kunne godt være en mulighed!

Jeg synes sløret ser smukt ud BAGFRA, så jeg er med Lena på idéen om et helt enkelt slør - evt. kombineret med en blomst eller lign.

Skoene er bare vidunderlige til - men har vist givet udtryk for min forelskelse i dem før :lol::wink:

Hæhæ de er altså også bare så smukke og de er helt perfekte til både i farve og så er det jo fedt at kjolen er som den er, så man rigtig kan se dem hele dagen og aftenen :)

Jeg har samlet en masse Etsy kreationer til hovedpynt, men ved ærlig talt ikke, hvad jeg gerne vil have endnu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Birdcage kunne sagtens bruges, hvis bare det gøres rigtigt, men selvom jeg er stor fan af at bruge birdcage slør i en eller anden forstand, så synes jeg faktisk du helt skulle droppe slør af nogen slags og i stedet finde et lille head piece, hvis du overhovedet vil have noget i håret. Jeg top-elsker dit underspillede og super elegante look.

1

Del dette indlæg

Birdcage kunne sagtens bruges, hvis bare det gøres rigtigt, men selvom jeg er stor fan af at bruge birdcage slør i en eller anden forstand, så synes jeg faktisk du helt skulle droppe slør af nogen slags og i stedet finde et lille head piece, hvis du overhovedet vil have noget i håret. Jeg top-elsker dit underspillede og super elegante look.

Det kunne også sagtens ende med noget helt simpelt til håret. Jeg har jo mulighed for at gå bananas med frisuen og så bare sætte lidt lækkert i håret som en ekstra detalje.

Tror egentlig, at jeg helt vil droppe slør, for der var mange frisurer jeg gerne ville have, som ikke kunne lade sig gøre pga slør. Og et hårspænde eller andet pynt kan der jo altid blive plads til. Er normalt mest til less is more, det er bare sjovt, som ens holdninger og værdier får én over nakken, når det handler om ens bryllup hæhæ. Men i sidste ende bliver det nok meget som jeg er og som jeg kan li det.

Tak for de søde ord :)

0

Del dette indlæg

Super smuk kjole, den kan jeg godt forstå du er faldet for... Og tillykke med det kommende bryllup😊

Kjole forelskelse

Tilbage i april, var jeg en blandt mange, der forelskede sig i blondekjolen fra h&m conscious exclusive collection 2013.

Da jeg ikke var sikker på, hvornår et bryllup skulle være, turde jeg ikke købe kjolen. Det har jeg selvfølgelig fortrudt ligesiden og alle jeg har vist kjolen, har sagt, at den er lige mig og at jeg burde købe den, hvis jeg får muligheden.

Jeg har led tog ledt og når jeg så har fundet kjolen til salg på nettet, har jeg alligevel ikke turde springe ud i det.

I dag sendte min veninde mig nogle billeder af kjolen i brug som brudekjole og det var bare det! Så nu har jeg støvet den frem på nettet og håber på at få en aftale i stand hurtigst muligt, så jeg kan få den prøvet og måske købe den.

Jeg er så heldig, at min mor gerne vil betale kjolen og hendes budget er på ca. 5000 kr. Kjolen kommer nok til at koste ca. 3000 kr. i stedet, så der vil endda blive råd til sko, slør, makeup og hår :cheerleader3:

Og I skal da ikke snydes for billeder!!

HM-Conscious-Exclusive-Spring-2013-Lookbook-11.jpg

ana-wearing-hm-conscious-exclusive.jpg

hm13.jpg

mary-hm-300-450.ashx.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså ... Du er jo smuk som bare pokker! Total lækker vintagesild!

Jeg er sikker på du finder en rigtig god stilfuld løsning i stedet for det smukke slør,- for du har god stil!

Jeg har bare lige lyst til at vise dig et par billeder :) Håber det er ok

Ihh tak hvor er du sød :)

Det ene billede har jeg faktisk gemt selv et sted og helt sikkert god inspiration fra de andre. Er lidt i tvivl, om jeg skal have en 'stram' vintage frisure eller noget mere boheme alá dem med kransene..

Har ogs en hed drøm om at have løst hår, men tvivler på, at det kan holde sådan en hel dag uanset hvor god en frisr der sætter det..

Super smuk kjole, den kan jeg godt forstå du er faldet for... Og tillykke med det kommende bryllup

Kjole forelskelse

Tilbage i april, var jeg en blandt mange, der forelskede sig i blondekjolen fra h&m conscious exclusive collection 2013.

Da jeg ikke var sikker på, hvornår et bryllup skulle være, turde jeg ikke købe kjolen. Det har jeg selvfølgelig fortrudt ligesiden og alle jeg har vist kjolen, har sagt, at den er lige mig og at jeg burde købe den, hvis jeg får muligheden.

Jeg har led tog ledt og når jeg så har fundet kjolen til salg på nettet, har jeg alligevel ikke turde springe ud i det.

I dag sendte min veninde mig nogle billeder af kjolen i brug som brudekjole og det var bare det! Så nu har jeg støvet den frem på nettet og håber på at få en aftale i stand hurtigst muligt, så jeg kan få den prøvet og måske købe den.

Jeg er så heldig, at min mor gerne vil betale kjolen og hendes budget er på ca. 5000 kr. Kjolen kommer nok til at koste ca. 3000 kr. i stedet, så der vil endda blive råd til sko, slør, makeup og hår :cheerleader3:

Og I skal da ikke snydes for billeder!!

HM-Conscious-Exclusive-Spring-2013-Lookbook-11.jpg

ana-wearing-hm-conscious-exclusive.jpg

hm13.jpg

mary-hm-300-450.ashx.jpg

Mange mange tak! Det begynder da også snart at ligne noget!!

0

Del dette indlæg

Flere tanker om dato

Ak ja, parret hvis største problem var at finde en dato, må være os! Vi havde faktisk mere eller mindre besluttet os for den 4. oktober 2014 og jeg gik fluks i gang med at lave ticker og nedtælling og det hele.

Men så i går sad jeg alligevel og overvejede mine fremtidsplaner og selvom jeg er glad for mit kontorjob i staten nu, så trænger jeg til at prøve noget lidt andet; derfor skal jeg søge ind som lægesekretærelev her til april 2014 og får jeg en elevplads, starter jeg 1. oktober 2014. Dvs at bryllup og knap 3 ugers bryllupsrejse altså ikke lige passer ind, når jeg (forhåbentlig) skal starte nyt job.

Til gengæld er september passende og min bedre halvdel var også noget mere interesseret i september og da jeg var til bryllup den 7. september i år, foregik det udendørs, så vejret kunne godt være på vores side den dag - man ved jo aldrig, men stadig ;)

Så nu hedder den mulige dato altså 6. september 2014! Det er sgu spændende om vi nogensinde finder en dato ha ha.

God dag til Jer derude!

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg

Jeg synes at sløret var virkelig smukt, det var bare for voldsomt til din yndige kjole. Jeg stemmer for et helt simpelt slør eller et lille spænde eller lignende til håret, ligesom du selv skriver :)

Mht dato, så har I heldigvis masser tid endnu, og hvis I nu rykker det til september, så er der pludselig en måned mindre tilbage :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at sløret var virkelig smukt, det var bare for voldsomt til din yndige kjole. Jeg stemmer for et helt simpelt slør eller et lille spænde eller lignende til håret, ligesom du selv skriver :)

Mht dato, så har I heldigvis masser tid endnu, og hvis I nu rykker det til september, så er der pludselig en måned mindre tilbage :D

Mange tak, jeg synes også det er flot, men at det heller ikke lige duer til denne kjole :)

Ja det er jo det! Regner med, at det bliver der, for det kan faktisk ikke blive på andre tidspunkter hæhæ ;)

Jaaaaa, september lyder da som en god måned at blive gift i:)

Ja det synes jeg også :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Undskyld jeg spørger så direkte, men hvorfor er det at i har så svært ved at finde en dato?

Det er helt okay!

Fordi jeg gerne vil giftes om efteråret, fordi jeg elsker efteråret og han vil gerne giftes om foråret fordi.. Æh ja.. Han synes det er mere romantisk og vejret er bedre :)

Min kæreste har en tendens til at overveje ALLE muligheder før han træffer en beslutning, så der er ofte langt fra tanke til handling herhjemme.

Nu har jeg foreslået den 4. oktober 2014 for en uges tid siden og han er i gang med at overveje, om han synes det er en god dato - det lyder nok lidt underligt, når man ikke kender ham eller os, men sådan er det med ham.

Vi har været sammen i knap 7 år og er først for 1½ år siden flyttet sammen og det tog os 3 måneder at beslutte os for en opvaskemaskine, så han skal bare bruge tid på at overveje alting. Man kan ikke kategoriserer nogen af os som spontane i hvert fald haha.

.. Og derfor ved vi heller ikke, om kirken er en god idé endnu. Jeg handler utroligt meget efter mine følelser og han er meget rationel omkring det hele. Stod det til mig alene, så var vi nok allerede blevet gift ;)

Har ikke været herinde før - men må lige sige! Elsker jer! Underholdende og opfriskende med lige denne slag kommentarer, hehe ;)

0

Del dette indlæg

Undskyld jeg spørger så direkte, men hvorfor er det at i har så svært ved at finde en dato?

Det er helt okay!

Fordi jeg gerne vil giftes om efteråret, fordi jeg elsker efteråret og han vil gerne giftes om foråret fordi.. Æh ja.. Han synes det er mere romantisk og vejret er bedre :)

Min kæreste har en tendens til at overveje ALLE muligheder før han træffer en beslutning, så der er ofte langt fra tanke til handling herhjemme.

Nu har jeg foreslået den 4. oktober 2014 for en uges tid siden og han er i gang med at overveje, om han synes det er en god dato - det lyder nok lidt underligt, når man ikke kender ham eller os, men sådan er det med ham.

Vi har været sammen i knap 7 år og er først for 1½ år siden flyttet sammen og det tog os 3 måneder at beslutte os for en opvaskemaskine, så han skal bare bruge tid på at overveje alting. Man kan ikke kategoriserer nogen af os som spontane i hvert fald haha.

.. Og derfor ved vi heller ikke, om kirken er en god idé endnu. Jeg handler utroligt meget efter mine følelser og han er meget rationel omkring det hele. Stod det til mig alene, så var vi nok allerede blevet gift ;)

Har ikke været herinde før - men må lige sige! Elsker jer! Underholdende og opfriskende med lige denne slag kommentarer, hehe ;)

Ha ha mange tak :wink:

Tingene går ikke så hurtigt her, som det nok gør mange andre steder, men sådan er det nok med to følebamser, der skal føle alting undervejs. Er også imponeret over, at vi rent faktisk er nået så langt, som jeg føler, at vi er. Tak fordi du lige kiggede med og de søde ord :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg må stemme i og hyle med de andre "hun-ulve"....

Fantastisk som skoene passer sammen med kjolen! Sløret synes jeg er super flot, men det clasher med kjolen.... Både farve og stilmæssigt...

Med hensyn til datoen så er september jo også rigtig fin :bunny_4: (det er jo samme måned vi gifter os i og det er ikke dårligt!) og det er jo stadig en efterårsmåned, så temaet funker jo.

Redigeret af Signemin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk som skoene passer sammen med kjolen! Sløret synes jeg er super flot, men det clasher med kjolen.... Både farve og stilmæssigt...

Med hensyn til datoen så er september jo også rigtig fin :bunny_4: (det er jo samme måned vi gifter os i og det er ikke dårligt!) og det er jo stadig en efterårsmåned, så temaet funker jo.

Helt enig med sløret. Så har jeg ligesom prøvet det og fået det ud af systemet!

Præcis, jeg elsker også september (jeg har fødselsdag der hæhæ) og det har altid føltes som en lidt magisk måned for mig. Min svigermor har også fødselsdag den måned, så derfor har vi aldrig haft den måned som mulighed, men så må man jo bare få det til at passe og vi dør nok ikke af at gå glip af en fødselsdag :)

Og ja, heldigvis fungerer temaet stadig!! Efterår :loveflag:

0

Del dette indlæg

Præcis, jeg elsker også september (jeg har fødselsdag der hæhæ) og det har altid føltes som en lidt magisk måned for mig. Min svigermor har også fødselsdag den måned, så derfor har vi aldrig haft den måned som mulighed, men så må man jo bare få det til at passe og vi dør nok ikke af at gå glip af en fødselsdag :)

Ha ha sejt... Jeg har også fødselsdag i september og var endda lige ved at skrive det, men synes det måske kom til at lyde lidt flabet at det var derfor jeg anså september for den bedste måned på året... :loveflag: .

Men - så har vi da en ting til at være fælles om...

Ps. Hvordan med sløret? Kan du sende det retur?

0

Del dette indlæg

Ha ha sejt... Jeg har også fødselsdag i september og var endda lige ved at skrive det, men synes det måske kom til at lyde lidt flabet at det var derfor jeg anså september for den bedste måned på året... :loveflag: .

Men - så har vi da en ting til at være fælles om...

Ps. Hvordan med sløret? Kan du sende det retur?

Hæhæ godt jeg ikke er den eneste :)

Jeg har sat sløret til salg, men regner ikke lige med, at det bliver solgt. Min mor har betalt og sagde, at det måtte bare være, som det er. Det er jo heldigvis ikke alverden det kostede, men dog stadig dumt at have smidt pengene ud af vinduet!

0

Del dette indlæg

Avs, - det billede med kransen som Orake-lena har fundet er altså også et GENIALT bud :cheerleader3:

Og "underspillet" er en svær kunst, men jeg er faktisk overbevist om at du kan - du vælger SÅ stilsikkert og personligt :)

Ja er også helt vild med det!! Mange tak for de meget pæne ord! Håber bare det kommer til at gå op i en højere enhed. LIge for tiden er jeg mest i tvivl, om jeg skal have løst eller opsat hår.. Alle de beslutninger!! PUHA!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer