D+T

Københavnerbryllup 2. august 2014 - Baby on the way

587 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nej tak til VEGA

Nu er det efterhånden længe siden, at jeg kontaktede Vega mhb at blive viet og holde receptionen der. Endelig i dag kom der så et et tilbud på pris:

72.000 kr. for 1 times leje (uden moms)!!!

Puha ved sgu ikke hvad jeg havde regnet med, men ikke 72.000 kr.!

Det takker vi pænt nej tak til. Så nu ender vi på Rådhuset eller i Brorsons Kirke! Så kan jeg da krydse én ting mere af!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej tak til VEGA

Nu er det efterhånden længe siden, at jeg kontaktede Vega mhb at blive viet og holde receptionen der. Endelig i dag kom der så et et tilbud på pris:

72.000 kr. for 1 times leje (uden moms)!!!

Puha ved sgu ikke hvad jeg havde regnet med, men ikke 72.000 kr.!

Det takker vi pænt nej tak til. Så nu ender vi på Rådhuset eller i Brorsons Kirke! Så kan jeg da krydse én ting mere af!

Jammen kors.. De tror da du prutter mønter med den pris. Øv! :td:

Jeg håber i finder en god løsning i stedet for vega. :)

0

Del dette indlæg

Gisp!!!!

Det er næsten morsomt! Mon de har villet være helt sikre på, at I sagde nej tak??!!

:)

Ha ha ja det kan man da godt forestille sig. Har endnu ikke kunne overskue at besvare mailen. Forstår simpelthen ikke, at det skal være SÅ dyrt. Lokalet alene koster 35.000 kr. plus moms - og det er altså kun 1 time! Pyyyha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nemlig nok bare en "pæn" måde at sige at de ikke ønsker den slags arrangementer. :lol:

Det tror jeg egentlig ikke, men jeg kan tage fejl. Både i telefonen og på mail, har der været stor begejstring fra deres side, hvor de flere gange nævnte, at det var en meget romantisk idé især nu hvor vi mødte hinanden der. Men jeg kan jo tage fejl :unsure:

0

Del dette indlæg

Bwaaaahahahahahaahaaaa - det lyder som Vega - misforstå mig ikke, jeg elsker stedet til koncerter, men prisen du nævner undrer mig overhovedet ikke. Gad vide hvad de ville tage for at i kom og tog billeder bare jer to med en fotograf ?

Jeg tror faktisk de hjertens gerne vil have et arrangement af den slags - MEN jeg tænker at de vil nok gerne sikre at det lever op til en "standard" hvor de - rent pressemæssigt - måske kan få noget ud af det. Samtidig er der den jeg nævnte tidligre med, at de vejer op imod hvad de potentielt kunne have tjent i den tid.

0

Del dette indlæg

Bwaaaahahahahahaahaaaa - det lyder som Vega - misforstå mig ikke, jeg elsker stedet til koncerter, men prisen du nævner undrer mig overhovedet ikke. Gad vide hvad de ville tage for at i kom og tog billeder bare jer to med en fotograf ?

Jeg tror faktisk de hjertens gerne vil have et arrangement af den slags - MEN jeg tænker at de vil nok gerne sikre at det lever op til en "standard" hvor de - rent pressemæssigt - måske kan få noget ud af det. Samtidig er der den jeg nævnte tidligre med, at de vejer op imod hvad de potentielt kunne have tjent i den tid.

Det er rigtig ærgerligt, når vi nu har et reelt ønske om at blive viet der. Halvdelen af prisen er lokalet den anden halvdel er personale m.m., som man sikkert godt kunne skære i, men bare lokalet for 35.000 kr er bare alt for meget!

Kan slet ikke forstå, hvad de skulle gå glip af af indtjening på sådan en lørdag eftermiddag! Tør ikke spørge, hvad det skal koste at få taget billeder der. Tror bare vi finder et alternativ!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye inspirationsboard

Selvom vi endnu ikke har besluttet os for et efterårsbryllup, så har jeg besluttet det :oops:

Jeg har tænkt mig at min kæreste skal overtales og så bliver det bare sådan! Vi får se, om han er enig hæhæ- Under alle omstændigheder, så har jeg lavet et par nye inspirationsboards; jeg er stadig vild med guld, sort og vintage, men det her er bare mere... Efterårsagtigt!

post-62978-0-17391700-1382643437_thumb.j

post-62978-0-84705600-1382643456_thumb.j

Skulle det have interesse, findes meget mere af min inspiration her: http://www.pinterest.com/blasfemis/fall-wedding-2014/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye inspirationsboard

Selvom vi endnu ikke har besluttet os for et efterårsbryllup, så har jeg besluttet det :oops:

Jeg har tænkt mig at min kæreste skal overtales og så bliver det bare sådan! Vi får se, om han er enig hæhæ- Under alle omstændigheder, så har jeg lavet et par nye inspirationsboards; jeg er stadig vild med guld, sort og vintage, men det her er bare mere... Efterårsagtigt!

attachicon.gifInspiration 1.jpg

attachicon.gifInspiration 2.jpg

Skulle det have interesse, findes meget mere af min inspiration her: http://www.pinterest.com/blasfemis/fall-wedding-2014/

Må man spørge om, hvor du er faldet over paraplyen?

0

Del dette indlæg

Nye inspirationsboard

Det må du i hvert fald! Billedet er faktisk bare fra Pinterest, men jeg har set dem på Etsy bl.a. her: https://www.etsy.com/dk-en/listing/160297797/bridal-white-umbrella-with-eyecatching?ref=sr_gallery_21&ga_search_query=wedding+umbrella&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=DK&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+umbrella

De kan nok godt fås billigere :)

FLOT inspirations-board :loveboard:

Mange tak! Men det er svært at lave det grimt, når det er efterår ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nye inspirationsboard

Det må du i hvert fald! Billedet er faktisk bare fra Pinterest, men jeg har set dem på Etsy bl.a. her: https://www.etsy.com/dk-en/listing/160297797/bridal-white-umbrella-with-eyecatching?ref=sr_gallery_21&ga_search_query=wedding+umbrella&ga_order=most_relevant&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=DK&ga_search_type=all&ga_facet=wedding+umbrella

De kan nok godt fås billigere :)

Mange tak :cheerleader3: Den er så fin!

0

Del dette indlæg

Et lille billede fra i dag, skal I da have! Havde besøg af mine bedste veninder og min mor og kjolen og skoene ;)

Så vi tog lige et lille billede af, hvordan skoene passer til kjolen og det går egentlig fint nok synes jeg. Måtte lige trække i et par glimmer nylonstrømpebukser, som jeg vist ikke skal have på, på dagen hæhæ.

Fortsat god søndag derude!

post-62978-0-91292200-1382902718_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer