D+T

Københavnerbryllup 2. august 2014 - Baby on the way

587 indlæg i dette emne

Lækre sko!! Gad vide om ikke det er kopier til den pris. Det er jo 4500,- + sko hvis de er originale :wink:

Men da også hul i det, - bare de er fede at gå i. Fede at SE på - det er de :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes vintage-looket - og dine inspirationsbilleder - er noget så nice :loveflag:

Det har jeg slet ikke tænkt over! Hvad skulle de være en kopi af? Tror måske bare det er nogle no-name sko..

Hæhæ tak! Det er rart at have noget at gå efter :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

KAn rigtig godt lide din hårinspiration... Men når jeg tænker på din kjole (og 30'erne/40'erne) så er det GATSBY - og det er liiiige så lækkert som de søde birdcage slør

https://www.google.dk/search?q=gatsby+bride&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MGsDUtLJMYnCtQbRroDgCQ&ved=0CDIQsAQ&biw=1920&bih=1075

0

Del dette indlæg

KAn rigtig godt lide din hårinspiration... Men når jeg tænker på din kjole (og 30'erne/40'erne) så er det GATSBY - og det er liiiige så lækkert som de søde birdcage slør

https://www.google.dk/search?q=gatsby+bride&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MGsDUtLJMYnCtQbRroDgCQ&ved=0CDIQsAQ&biw=1920&bih=1075

Det er også svært at komme udenom Gatsby inspirationen! Har også gemt en masse billeder af hårsmykker/birdcage, men jeg er lidt bange for, om det bliver FOR tema agtigt.. Har også luret på din etsy et par (mange) gange :blush:

0

Del dette indlæg

Inspiration til farvetema

Jeg har egentlig aldrig tænkt over at inddele brylluppet i farver eller temaer - jeg har en tendens til at gå all-the-way, når jeg gør sådan noget, så jeg har virkelig prøvet at holde mig væk. Men så fik jeg jo en smuk brudekjole, som en ven kaldte "40'er agtig" og et par sorte sko med lidt bling og så mangler man jo kun Google (og Pinterest) for at få temaet på plads.. Jeg eeeeeelsker sort! Og når jeg får overbevist min bedre halvdel (som endnu ikke er indviet i planerne) ender det med at se sådan her ud:

post-62978-0-46165200-1376594469_thumb.j

Så det bliver sort - guld - mint med et hint af vintage

Ting jeg bliver nødt til at anskaffe:

- 24 stk. Gamle middagstallerkner

- 48 stk. gamle rød- og vinglas

- VIRKELIG mange glas til blomster og lys som skal sprayes i sort/guld/mint

- Gamle tekopper til lys (alternativt bare med fyrfadslys i)

- Sorte duge

- hvide blondeduge

- En vintage (eller bare noget der ligner) kageopsats til bryllupskagen

Nu er det jo et budgetbryllup, så tallerkner og glas sker kun, hvis jeg finder det billigt. Vi kan dog heldigvis bruge det efterfølgende, så det kunne jo indgå i husholdningsbudgettet :biggrin:

Redigeret af D+T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak alle sammen :)

Blev bange for, at det så for tacky ud, men det er trods alt bare et modboard ;)

Øvelse gør mester!

På torsdag bliver min kæreste 30 og jeg har arrangeret en surprise middag for ham, med vores nærmeste venner og hvor er det dejligt (og belejligt) at det lige er nu, for så kan man jo teste en masse ting af ;)

Der skal en hvid dug på bordet og så har jeg købt en mørkegrå blondedug, hvide stofservietter, grå servietter, tekopper med noget gult på og så skal der lidt blomster på bordet også. Ikke helt samme farvetema, som brylluppet, men til gengæld, har min mor skaffet nogle smukke tallerkner, som skal bruges og som også skal gemmes til brylluppet, for de har nemlig guldkant :cheerleader3:

Hun fik 25 store og 12 små for 180 kr. Nu er jeg jo københavner og her er det sgu en billig pris!

Jeg smider et billede af tallerknerne og så skal I jo ikke snydes, så jeg smider selvfølgelig også nogle billeder, når bordet er færdigdækket på torsdag ;)

post-62978-0-96932700-1376844931_thumb.j

post-62978-0-69473400-1376844939_thumb.j

Jeg er virkelig ærgerlig over, at jeg ikke havde tid til at tage med, for det ser da ud som om jeg også kunne have skaffet nogle meget smukke kaffekopper. Nå, men det må bare blive en anden dag! (tallerknerne på billede 1. er klart favoritten og dem der er flest af)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor er de fine dem med guldkanterne.... iiiih,- dem gad jeg godt eje.... :a1221:

Tak! Glæder mig til at prøve dem af på torsdag!

Ja og ved ikke om I andre synes det er billigt, men nu ryger de jo også ind under et almindeligt husholdningsbudget, så de ikke tynger i bryllupsbudgettet ;)

0

Del dette indlæg

Brudesko

Jeg havde jo egentlig købt sko, men jeg har aldrig hørt fra sælgeren af skoene og da jeg var på Fisketorvet med min mor i dag, falder vi over SKOENE! De er alt det, som jeg aldrig har ville have; høje, guld og med glimmer! Men hey, man bliver jo kun gift én gang og de passer jo stadig fint til temaet ;)

I skal ikke snydes for et billede:

post-62978-0-17538100-1377108975_thumb.j

Og prisen?? 100 kr! Det var da til at leve med!

Første forsøg med borddækning og DIY

Og så er det jo i morgen (!!!!) at min kæreste bliver 30. Jeg har arrangeret en surprise fødselsdagsmiddag for ham, sammen med 10 af vores bedste venner og veninder. Han tror, at vi skal ud og spise, men bliver så i stedet overrasket af os alle herhjemme. Tror det bliver en dejlig aften :loveshower:

Det giver jo også mulighed for at prøve nogle ting af, f.eks. skal de gamle guld tallerkner prøves og så skal jeg lige have færdiggjort denne gave:

post-62978-0-68222100-1377109001_thumb.j

Jeg har skrevet 52 ting jeg elsker ved ham og skal bare lige lime det på kortspillet i morgen :) Det var overraskende nemt at skrive 52 ting, synes jeg! Havde egentlig troet, at jeg skulle sidde og fedte med det, men det tog ca 10 minutter. Jeg har også lavet nogle små gode råd, som børn har udtalt, som skal ligge på tallerknerne:

post-62978-0-00748800-1377109028_thumb.j

Og så skal jeg nok smide en masse billeder af de færdige resultater efter middagen i morgen! Glæder mig som om det var min egen fødselsdag hæhæ.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det færdige resultat!

Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at lave mit lille diy projekt færdigt og jeg håber, at I gider se nogle billeder af det ;)

post-62978-0-52691500-1377115418_thumb.jpost-62978-0-67346700-1377115426_thumb.jpost-62978-0-51597100-1377115434_thumb.jpost-62978-0-32507300-1377115443_thumb.jpost-62978-0-17814500-1377115454_thumb.j

Jeg havde egentlig skrevet en tale til middagen i morgen, men tror jeg ender med at få kolde fødder og så er det jo meget rart, at kunne give ham denne i stedet :)

0

Del dette indlæg

Verdens (hidtil) bedste dag!

Endelig blev det torsdag og jeg kunne fejre min kæreste fødselsdag. Alle kom til tiden og han anede ikke uråd, så han blev meget overrasket, da vi allesammen stod herhjemme og råbte en blanding af "SURPRISE" og "TILYKKEEEEEE". Han fik nogle dejlige gaver og jeg sad hele tiden og tænkte på, hvornår jeg mon skulle holde tale, og om jeg skulle holde den.

Det endte med, at jeg sagde et par ord om, at jeg ikke ville holde tale og overrakte ham kortene, som bare var aftenens hit. Han sagde, at de tvar det sødeste nogen nogensinde havde gjort og at det havde været hans livs bedste fødselsdag. Så en vellykket aften kan man vist godt kalde det ;)

Maden var pragtfuld og vinen dejlig og alle var glade! Vi var begge så lykkelige da vi gik i seng og jeg glæder mig endnu mere til vores bryllupsdag, for det må da føles 100 gange vildere!

Nå, men nok om det, her er et par billeder taget direkte fra Instagram:

Forretten:

post-62978-0-65601300-1377268794_thumb.j

Og opdækningen, som minder meget om det jeg havde i tankerne til bryllupsudsmykningen:

post-62978-0-26275500-1377268823_thumb.j

post-62978-0-11598000-1377268842_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EEEEEEEJ altså hvor er det bare sødt..... Bliver da hel rørt :)

Den der blondedug må du godt sende til Fyn NU! :)

Hæhæ tak :blush:

Jeg fandt den faktisk på Trendsales i tidernes morgen og den kommer frem hver gang vi får gæster! Kan kun anbefale blondeduge - og blonder generelt :floejt:

0

Del dette indlæg

Ih det ser bare rig hyggeligt udmog ja den blondedug, den er da for skøn.

Tak det er også et af mine allerbedste køb!

Det var dog den smukkeste opdækning :loveboard:

Og den suppe ser i øvrigt heller ikke så ringe ud :wink::lol:

Dejligt I havde sådan en dag - det er en herlig følelse når man får lov at forkæle dem man elsker :loveshower:

Tak!! :thumbsupsmileyanim:

Det var bedre end nogle af mine fødselsdage og jeg glæder mig altid virkelig meget til mine fødselsdag :floejt:

Kan slet ikke forestille mig, hvordan vores bryllup bliver ovenpå sådan en dejlig aften.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer