AS2014

Vintage barn wedding -30.08.14- Sidste omgang billede-spam

1,271 indlæg i dette emne

Dejligt at læse, at du trods alt havde en god dag.. Og godt du fik talt ud med forlover - der er ikke noget værre end "indebrændte" følelser (siger den vildste konfliktsky pige, så jeg tager hatten af for dig!) Tænk, at det er i NÆSTE WEEKEND I giver hinanden jeres "JA!" :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde A! Stort tillykke med de nu kun seks dage tilbage forinden jeres store dag.

Jeg er så spændt på at se alle dine smukke påfund samlet og selvfølgelig især dig.

Jeg tror det er fornuftigt, at du har taget fri hele ugen, især med alle de ting, som du skal nå.

Lækkert med billig slik men hold nu op, hvor er det meget! Men det er selvfølgelig også svært at regne ud, hvor meget man skal bruge.

Hvor er det sejt med fyrværkerishow!!! Jeg synes tidspunktet er på perfekt. Det er lige hvor hele dagen topper og I har haft et smukt og romantisk øjeblik inden :)

Jeg kan godt forstå at du er stresset over billederne. Hvis det skulle regne, kan I så ikke få taget billederne i laden i et hjørne? Det bliver selvfølgelig noget anderledes, men kunne også være super smukt. Jeg aner ikke, hvor stor laden er, så det er selvfølgelig ikke sikkert, at det kan lade sig give sig.

Ellers er de jo ved de kongelige stalde i København? Der er søjler, som vil se mega fede ud? Og I kan gå i tørvejr.

Dejligt at din mand blev sendt afsted med god stil på sin PA og endnu mere skønt, at du og forloveren fik talt sammen.

Det lyder som om, at du har haft en hyggelig lørdag aften i dit eget selskab. Den sidste som ugift kvinde, så måske det i virkeligheden faktisk var det helt rigtige. Fra nu af går det løs og du får en masse at se til frem til jeres Ja i kirken :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg når ikke herind i morgen, så jeg må også hellere ønske dig et stort tillykke med i morgen!

Jeg håber, at I får en fantastisk og uforglemmelig dejlig dag!

- og vent nu ikke for længe med at uploade billeder og skrive beretning!! :cheerleader3::loveshower:()():denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg tror heller ikke jeg når herind i morgen, så stort stort tillykke med i morgen. Jeg er helt misundelig over jeg ikke har rykket tiden en uge tilbage:-) Men du skal glæde dig for vildt, lov mig at være i hvert sekund og ikke tænke over der næste i skal, bare NYD der i er i nu, for det hele skal bare suges til:-) vi havde lidt regn - så hvis det regner, skid på det, der er så meget kærlighed i luften, og det er bedre end regn :-)

TILlYKKE:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med idag søde :-)!

Håber i nyder dagen fuldt ud og får den mest vidunderlige en af slagsen. Om 24 timer er du en gift kvinde, hvor er det vildt :biggrin:

Glæder mig til at læse beretningen og suge hele dagen til mig. Kæmpe kærlighed sendt afsted til jer begge <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med dagen - Glæder mig til din beretning!! :D

Har lige læst hele din tråd igennem, pyeha det tog tid! :D Men din kjole er virkelig flot, det blev et godt resultat til sidst og den sidder altså godt på dig! :)

Til bordækning har vi lidt samme stil kan jeg se, dog er farvetemaet lidt anderledes :D .. Jeg er mere i hør, hvid og peach/pink..

Glæder mig til at se billeder fra dit bryllup!! :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer