Winn

Slikbuffet

18 indlæg i dette emne

Jeg overvejer om vi skal have slikbuffet, synes det er en hyggelig tanke og så er det nemt at gøre klar på forhånd. Men hvornår skal det være? Der er ligesom to muligheder... Til receptionen (kl 15) sammen med bryllupskagen? Eller til kaffen efter desserten?

Hvad har I andre gjort? Og til dem der er blevet gift, var det overhovedet noget folk brugte?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg følger lige med for jeg er også lidt i tvivl om tidspunkt... Hvad jeg kan se har mange det sat op til receptionen og så står det bare fremme resten af dagen, men den mulighed kan jeg ikke bruge da vi skal have reception og fest to forskellige steder...

0

Del dette indlæg

Dolk er ihvertfald sultne, så der bør være et sundt og mere mættende alternativ hvis i vælger at bruge det til receptionen.

Vi var til bryllup i efteråret hvor der var slikbuffet til receptionen og det var populært!! Jeg vidste det i forvejen og havde derfor en banan i bilen jeg spiste på vej fra kirken, ellers var jeg blevet alvorligt sulten inden middagen om aftenen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi laver vores slikbuffet til desserten - men vores dessert er så også en softicemaskine, så det giver sig selv at slikket kan være tilbehør der.

Vores(min.. det er mest mig som er helt oppe at køre over tanken om en bland selv buffet der er min egen) tanke er så at det bliver stående og også er tilbehør til kaffen og en del af hyggen om aftenen

0

Del dette indlæg

Vi brugte vores slik-buffet efter middagen og det var en kæmpe succes... Gæsterne synes det var så fedt at komme ud til og ku gå og nippe til hele aftenen og natten... Så havde vi lagte slik poser, så gæsterne ku fylde en pose til at tage med på værelset, samt til hjemturen næste dage...

Godt råd, smut i IKEA efter skåle og opsatser til slikket Det er billigt og fint det de har...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores kommer til at være klar til receptionen og står igennem hele festen. Jeg kunne ikke forestille mig, at andre end mig selv skulle stille den op, og det kunne jeg jo ikke rende rundt og gøre i brudekjole :) Derudover er der også mulighed for, at der kan blive spist noget mere, end hvis den ikke er så lang tid fremme.

0

Del dette indlæg

Vi skal bestemt have slikbuffet - jeg ELSKER bland-selv-slik!

Planen er at det skal være en del af maden til receptionen (selvfølgelig sammen med brød, frikadeller, sandwich, frugt mv). Resterne samler vi i nogle skåle og tager med hen til feststedet hvor det kan stå fremme efter middagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åha, hvor er det fint ;-) Lidt for pusse nusse agtigt for mig med det lyserøde/prinsessetema, med konceptet med bland selv buffet er fantastisk. Vores søn er lige knap 3år, og har dermed kun lige smagt lidt chokolade, så en frit tilgængelig slikbuffet er nok lige i overkanten, hvis ikke festens 12 unger (de fleste 2-3år gamle), skal få ondt i maven. Tænke tænke.... Måske kunne det stilles frem sammen med desserten, så stilles væk lidt og så frem igen til natmaden??? UHA, jeg vil gerne have sådan en slikbar, uden at skulle veje og skamme mig over mængden :wink:

0

Del dette indlæg

Åha, hvor er det fint ;-) Lidt for pusse nusse agtigt for mig med det lyserøde/prinsessetema, med konceptet med bland selv buffet er fantastisk. Vores søn er lige knap 3år, og har dermed kun lige smagt lidt chokolade, så en frit tilgængelig slikbuffet er nok lige i overkanten, hvis ikke festens 12 unger (de fleste 2-3år gamle), skal få ondt i maven. Tænke tænke.... Måske kunne det stilles frem sammen med desserten, så stilles væk lidt og så frem igen til natmaden??? UHA, jeg vil gerne have sådan en slikbar, uden at skulle veje og skamme mig over mængden :wink:

Kan i ikke lave en mindre til børnene, eller sige at de må vælge en lille pose og så er det slut....min kusine og hendes mand er de eneste af vores gæster der har børn (der er også to knægte på 14, men mon ikke de selv kan styre det) og der har jeg snakket med hende om hvordan og hvorledes med deres 4 årige søn så han ikke går i sukkerchok, men vi har små poser og så får han lov til at vælge en pose og så er det det, han er ikke vant til at få så meget slik og har først smagt det her til jul

0

Del dette indlæg

Uha, det er jeg ikke meget for. Adrian har ALDRIG fået vingummi, lakrids, bolcher og lignende, og det har hans jævnaldrende, der kommer til festen på vidt jeg ved heller ikke. Tror jeg sætter det på standby eller sætter det op efter ungerne er puttet :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal helt sikkert ogsaa have slikbuffet!! :metteholm Vi skal vaere samme sted til reception og fest, saa vi regner med det staar fremme naar gaesterne kommer om eftermiddagen og saa faar det lov at staa resten af dagen (det staar i et tilstoedende lokale hvor man ogsaa kan gaa ud og snakke hvis man traenger til lidt ro fra festen :) )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer