Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Så er vores ringe kommet hjem og hold nu op jeg elsker dem så meget mere nu vi endelig ser dem IRL for første gang :-D Kan slet ikke vente til jeg skal gå med den for evigt :-)

Den er i øvrigt ikke for stram. Jeg kan nemt tage den af og på og den strammer slet ikke. Men jeg har tabt mig 55 kg og har sjovt nok fået overskudshud på fingrene ligesom på resten af kroppen. Er gået flere ringstørrelser ned!

post-75008-0-14292800-1426526698_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har også bestilt de her små hjerte spænder. De skal bindes om servietterne med turkis silkebånd a la det ene billede :-) Måtte af med 5 kr pr spænde! Så det var ikke helt billigt. Til gengæld kan det kun komme til at se rigtig godt ud :-)

Har du evt. et link til det sted, hvor du har købt hjerte spænderne? De er supersøde og lige i min stil ;)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige opdateret mig helt på din tråd ;) Det er vist for længe siden jeg har kigget med, for der var over 10 sider, jeg skulle læse.. *ggg*

Kondolerer med din svigermor, hvordan tager din mand det nu her nogle uger efter? Håber I begge er ok.

Supersejt så langt du er kommet med alle projekterne - selvom du siger, du ikke er særligt kreativ, så synes jeg nu nok at du gør det gevaldigt godt alligevel. -Jeg kunne i hvert fald ikke gøre det du har gjort.. ;) Vores budget ligger også omkring de 30.000 kr. - og vi bliver max. 40, men jeg er alligevel spændt på om vi kan overholde budgettet helt.. Jeg håber det ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte ringe :-) Dejligt de er hjemme nu. Jeg går også bare og venter på det skal blive påske så vi kan få hentet vores :-)

Mega god sammensætning mht kagen. Mums bliver helt kagesulten nu!! Altså..........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg lige opdateret mig helt på din tråd ;) Det er vist for længe siden jeg har kigget med, for der var over 10 sider, jeg skulle læse.. *ggg*

Kondolerer med din svigermor, hvordan tager din mand det nu her nogle uger efter? Håber I begge er ok.

Supersejt så langt du er kommet med alle projekterne - selvom du siger, du ikke er særligt kreativ, så synes jeg nu nok at du gør det gevaldigt godt alligevel. -Jeg kunne i hvert fald ikke gøre det du har gjort.. ;) Vores budget ligger også omkring de 30.000 kr. - og vi bliver max. 40, men jeg er alligevel spændt på om vi kan overholde budgettet helt.. Jeg håber det ;)

På mandag har vi kun 2 mdr tilbage, så jeg har nået et punkt hvor jeg har fået stress og nu skal der bare knaldes nogen projekter af. Ville ikke kunne holdenes at stå 1. maj og så mangle Gud ved hvor mange ting. Er desværre blevet lidt forsinket. Men skal nok nå det :-)

Vi har det egentlig ok. H2B var jo hos sin mor og holdt hende i hånden til det sidste. Det gav ham en rigtig god afslutning på det hele så han er ret afklaret omkring det. Han er selvfølgelig ked af det og savner hende. Men afslutningen har vare betydet alt. Så det er jo rigtig godt. Det er den afslutning jeg selv mangler ifht min egen bror.

Der er virkelig nogen DIY dronningen herinde som virkelig bare kan nogen utrolige ting. Jeg er dybt misundelig ;-) Jeg har fundet nogen projekter som jeg tror og håber er så simple så selv jeg kan klare dem :-) Var bla ret spændt på de pom pom'er. Men så en del videoer på youtube og det er heldigvis nemt :-)

Link til hjertespænder: http://papirus.dk/pynt-og-nips/281-hjertespaende-solv.html

0

Del dette indlæg

2 MÅNEDERS MILEPÆL!

Ih hvor tiden simpelthen bare flyver afsted. Kun 2 måneder tilbage i dag. Det er næsten ikke til at forstå. Mangler stadigvæk en masse ting, men vi skal nok nå det. I dag skal de sidste pom pom'er laves færdige og så er det nok flowerbombs som bliver det næste projekt.

På den ene side glæder jeg mig for vildt og på den anden side kan jeg på en eller anden måde ikke rigtigt forstå at jeg virkelig skal giftes "lige om lidt" :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er det egentligt vildt at det er om to måneder. Jeg syntes lige du har startet din tråd op, og vi skrev om, at den dag jeg belv gift var der lidt længe tildu skulle giftes. Jubii, edt er bare den bedste dag, så det er dejligt for jer det er snart:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er det egentligt vildt at det er om to måneder. Jeg syntes lige du har startet din tråd op, og vi skrev om, at den dag jeg belv gift var der lidt længe tildu skulle giftes. Jubii, edt er bare den bedste dag, så det er dejligt for jer det er snart:-)

Tiden flyver simpelthen bare afsted :-) Sys kun det er et øjeblik siden at det var 6 mdr til og nu er det altså lige om lidt :-) Vi laver noget bryllupsorienteret næsten hver dag. Jeg glæder mig simpelthen også for vildt. Selv H2B har haft sit første bryllupsmareridt nu hi hi

0

Del dette indlæg

Er begyndt at kigge lidt på bordplanen. Hmm.... Det giver mig godt nok hovedpine... Hold op hvor sys jeg godt nok det er svært.

Vi skal side ved 3 langborde. Vil gerne have de fleste børn ved bordenderne så der ikke kommer for mange huller i løbet af aftenen. Vi vil også gerne have blandet familierne lidt, men alle skulle jo gerne sidde ved nogen de kender og nogen de vil kunne snakke med.

Det sidste bryllup jeg var til var vi kun 4 medlemmer fra Gommens side plus hans mor som vi ikke har set siden jeg var lille fordi hun var skildt fra hans far, min morbror. Nå men der var 4 borde og vi blev alle skilt ad og sad én ved hvert bord uden vores partner og uden at kende nogen. Det gik da okay, men min første tanke da jeg så bordplanen var at løbe skrigende væk. Det sys jeg slet ikke var sjovt fordi vi overhovedet ikke kendte nogen andre.

Så vi holder par sammen og prøver så i øvrigt at kigge på alder og personlighed. Det er godt nok lidt svært :-) Det kommer klart til at tage en del forsøg. Vil dog heller ikke lægge mig fast på noget endnu. For vi har først SU 1/4 og mangler stadigvæk svar fra flere. Indtil videre kommer de fleste dog... :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :loveshower::loveshower: årh frygter også den bordplan

dejligt at der kommer tilmeldinger tilbage til jeres bryllup og at de fleste kommer

Ja bordplanen er vidst den mest frygtede "disciplin" når det kommer til planlægning af bryllup. Vi er vidst mange som har fået sved på panden af den :-) Det skal nok lykkedes, men kommer som skrevet vidst til at tage nogen forsøg :-)

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen :loveshower::loveshower: årh frygter også den bordplan

dejligt at der kommer tilmeldinger tilbage til jeres bryllup og at de fleste kommer

Ja bordplanen er vidst den mest frygtede "disciplin" når det kommer til planlægning af bryllup. Vi er vidst mange som har fået sved på panden af den :-) Det skal nok lykkedes, men kommer som skrevet vidst til at tage nogen forsøg :-)

ja det tror jeg du kan ha ret i og det kommer vi nok også ud i , altså med flere forsøg

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen - vildt at der nu kun er 2 mdr. til brylluppet.. ;) Og tak for linket til hjertespænderne - kan se, det er samme pris som dem jeg kan købe nede i byen... Har dog fået tilbudt nogle, der i stedet for hjerter er runde og de er superfine. Dem må jeg få ca. 200 stk. af for en 50,- så den aftale er jeg hoppet på :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer