Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Tak for hilsner :-)

Her er lidt bump på vejen :-( H2B's far skulle have lavet rullepølse og leverpostej til natmad og vi har snakket med ham om det MANGE GANGE. Alligevel kommer de her til aften og har glemt at lave det!

De havde også lovet at passe drengene fra om formiddagen og til mor overtager dem ved kirken kl 15. Nu vil de kun tage dem et par timer :-(

Vi skal da nok selv finde ud af det, men jeg sys godt nok det er strengt at sige på det her tidspunkt :-(

Nå, men bortset fra det så er vi glade og glæder os. Jeg skal lige skrive navn på slikposer til børnene og give min mor neglelak på og så er det på hovedet i seng. Skal helt sikkert nok sove godt, for jeg er død træt ;-) Men ih hvor jeg glæder mig :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber du har sovet rigtig godt og at I får en fantastisk dag.

Skidt med leverpostej og rullepølse. I må sende en stafet til slagteren eller i supermarkedet. Nyd bare dagen. Der er ikke andre end jer der ved hvis noget skulle have været anderledes.

0

Del dette indlæg

Tak søde piger! :-) Vågnede for en hel time siden da den store vågnede. Har fået blundet en times tid, men må vidst hellere komme op og i bad i den så længe.

Det er ret mærkeligt at ligge her og vide at nu er det endelig nu :-D Sommerfuglene flakser lidt med vingerne nu :-) Tror vi har styr på det hele :-)

0

Del dette indlæg

Meget fine vers til skilte - jeg er stor fan!

Takker ærbødigt når nu det kommer fra et af de store kreative genier herinde ;-)

Årh, det er alt for meget - det kan jeg vist ikke leve op til :)

Kæmpe, kæmpe, KÆMPE stort tillykke med i dag! Jeg håber alt det bedste for jeres dag og jeres ægteskab.

- og rullepølse og leverpostej, det er der helt sikkert nogen der kan fikse, så snart I har bedt om det :)

Redigeret af Akoesterby
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde hilsner :-) Har haft en fantastisk dag og aften som nu er slut - desværre lidt tidligt. Men vi har hygget og alle gæsterne roste festen, kjolen osv rigtig meget. Så det har været rigtig skønt. Min mand går lige og ryder lidt op og så skal vi snart over på hotellet og sove :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak igen :-D

Ligger her i sengen på hotelværelset og er helt kvæstet ;-) Men hvor er jeg glad for at vi valgte at sove her :-)

Havde en fantastisk dag i går. Alt gik bestemt ikke som det skulle, men det gør det vel sjældent ;-) Glæder mig Til at fortælle jer om der :-)

Der er billeder fra fotografen inden for 14 dage og jeg kan vidst godt love jer at det bliver godt ;-) Kan slet ikke vente med at vise jer billederne hvor vi er oppe på kanonerne på fæstningen hi hi

Fantastisk oplevelse det hele. Ind til videre kan jeg kun anbefale at blive gift :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber at jeg snart får nogen billeder fra gæsterne. Jeg fik desværre ikke selv taget nogen billeder af borddækningen og lokaler mm.

Vi brugte hele torsdag på at folde pom pom'er og dække bord og gøre klar og sys at vi næsten var færdige. Alligevel forsvandt fredagen lynhurtigt :-)

Vores brudebil gik i stykker så fotografen måtte køre os fra fæstningen til festen. Men vi grinede og tog det som en del af oplevelsen. I det hele taget var jeg overraskende rolig hele vejen igennem og intet kunne vælte mig selvom alt ikke gik efter planen. Det var rigtig dejligt :-)

Da vi så kom til festen hvor billedet er fra så kom der flere ud fra pizzariaet ved siden af vores lokaler og piftede og hujede og råbte tillykke til os. Det var en rigtig sjov oplevelse :-D

0

Del dette indlæg

I går var vi omkring kirkegården hvor vi satte min brudebuket hos min bror. Til den anden side satte vi en af buketterne fra borderne. Mine to onkler som ligger på samme plæne fik også to buketter hver. Senere i dag skal vi på Bispebjerg og lægge blomster hos Thomas's mor. Det har været en rigtig god oplevelse som jeg klart kan anbefale :-)

Det er brudebuketten til venstre...

post-75008-0-84317100-1432538319_thumb.j

Redigeret af Malu82
0

Del dette indlæg

Nåhh dejlig I kunne få jeres familie i himlen med ved at besøge dem og ligge blomster - ser så fint ud. Skønt at høre du var afslappet dagen igennem og ikke lod dig gå på på trods af uforudsete hændelser

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer