Jasminelle

01.08.2015 - Så er der snart billeder fra fotografen

361 indlæg i dette emne

He he det kender jeg godt den følelse ;-) Men har bestemt mig for at jeg laver min tråd for min egen skyld og så prøver jeg at være ligeglad om nogen gider at svare :-)

Super fede sko i øvrigt og sikke et kup til kun 350 kr. De er da for fede! :-)

Ja det giver et meget godt overblik til en selv :wink::tunge:

Tak, jeg er også bare super tilfredse med dem :biggrin:

Om ikke andet så er det et meget godt sted at få luftet ens brullupsplader når resten af ens omgivelser har fået nok :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he det kender jeg godt den følelse ;-) Men har bestemt mig for at jeg laver min tråd for min egen skyld og så prøver jeg at være ligeglad om nogen gider at svare :-)

Om ikke andet så er det et meget godt sted at få luftet ens brullupsplader når resten af ens omgivelser har fået nok :-)

Haha, ja :tunge:

Og dit er jo snart - er det ikke ved at være "skræmmende"? Jeg stresser over at der kun er 3 måneder til :o

0

Del dette indlæg

Fede sko :D

Hvor store er dine Photo Booth Probs? Dem jeg bestilte fra Ebay er nemlig ret små i størrelsen. Passer vist bedst til en børnefest.

Modtager gerne et link :D

Jeg har købt herfra. Synes de er okay i størrelsen, men selvfølgelig ikke kæmpe :) De kan dog godt gå til voksne mennesker

http://www.ebay.com/itm/381020653526?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

http://www.ebay.com/itm/381020653526?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og dit er jo snart - er det ikke ved at være "skræmmende"? Jeg stresser over at der kun er 3 måneder til :o

5 uger og 1 dag tilbage! Jo det er ret skræmmende og jeg veksler lidt mellem panik og ikke at kunne vente :-) Kan helt sikkert godt mærke at det er tæt på nu og der er mange løse ender der skal samles. Ikke det fedeste tidspunkt at jeg er blevet ramt af en massiv træthed på. Om det skyldes at min blodprocent er for lav eller det er en bivirkning fra noget nyt medicin ved jeg ikke. Men så er det jo godt at der lige er blevet klemt et par lægebesøg ind inden så længe :-) Redigeret af Malu82
0

Del dette indlæg

5 uger og 1 dag tilbage! Jo det er ret skræmmende og jeg veksler lidt mellem panik og ikke at kunne vente :-) Kan helt sikkert godt mærke at det er tæt på nu og der er mange løse ender der skal samles. Ikke det fedeste tidspunkt at jeg er blevet ramt af en massiv træthed på. Om det skyldes at min blodprocent er for lav eller det er en bivirkning fra noget nyt medicin ved jeg ikke. Men så er det jo godt at der lige er blevet klemt et par lægebesøg ind inden så længe :-)
Åh jeg kan godt forstå at du panikker! Men samtidig vil man jo gerne have det skal være lige nu :D Eller sådan har jeg det i hvert fald ;) Jeg håber du finder alle enderne og får bundet dem sammen :)
0

Del dette indlæg

super fede sko og ikke mindst luxus at blive hentet i limo og hestevogn :loveshower::loveshower:

Ja jeg er jo selvfølgelig også selv vilde med dem ;)

Tror han bliver noget overrasket over at der lige holder sådan en :) Og et glas champagne kan en gom vel altid bruge?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fede sko!! Og så er det da en dejlig god pris du har fået dem til. :wink:

Ej, hvor er det bare en sød ide med limo til H2B og følge og så bagefter henter den din mor og følge. Så får de også sådan en "fin" oplevelse. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Fede sko!! Og så er det da en dejlig god pris du har fået dem til. :wink:

Ej, hvor er det bare en sød ide med limo til H2B og følge og så bagefter henter den din mor og følge. Så får de også sådan en "fin" oplevelse. :cheerleader3:

Er også bare så glad for mit fund :D

Tror H2B bliver rigtig glad, men det er selvfølgelig også meningen ;)

0

Del dette indlæg

Pyha, det er længe siden jeg har været på din side, sorry.. Jeg får ikke rigtigt fulgt med på alle siderne, da jeg som regel kun er herinde kort tid af gangen... Superflotte sko du har købt, hvor fik du mon fat i dem henne? Jeg kan rigtigt godt lide den hæl der er på (vi skal have havebryllup ;) ), så hvis du evt. vil fortælle mig hvad din model hedder, så vil jeg lige prøve at google lidt.. ;)

Så lækker en menu, I har fået lagt.. Yummi, den ville jeg da godt lige komme forbi og prøvesmage... *s*

Vildt at der ikke er længere tid til at I skal giftes - tiden flyver godt nok afsted. Synes du I er ved at have styr på de fleste ting? Det ser sådan ud, men der for er det jo ikke sikkert at man har følelsen af det, vel.. *s* Megasød tanke af dig, sådan at booke en limo til gommen og også din mor + følge... Det kan de da kun blive glade for.

0

Del dette indlæg

Pyha, det er længe siden jeg har været på din side, sorry.. Jeg får ikke rigtigt fulgt med på alle siderne, da jeg som regel kun er herinde kort tid af gangen... Superflotte sko du har købt, hvor fik du mon fat i dem henne? Jeg kan rigtigt godt lide den hæl der er på (vi skal have havebryllup ;) ), så hvis du evt. vil fortælle mig hvad din model hedder, så vil jeg lige prøve at google lidt.. ;)

Så lækker en menu, I har fået lagt.. Yummi, den ville jeg da godt lige komme forbi og prøvesmage... *s*

Vildt at der ikke er længere tid til at I skal giftes - tiden flyver godt nok afsted. Synes du I er ved at have styr på de fleste ting? Det ser sådan ud, men der for er det jo ikke sikkert at man har følelsen af det, vel.. *s* Megasød tanke af dig, sådan at booke en limo til gommen og også din mor + følge... Det kan de da kun blive glade for.

Jeg er nok heller ikke selv så god til at komme rundt :oops:

De er købt i Skoringen, men det er en udgået model, så ikke sikkert du kan få fat i den. Hvis det er hælen du er vild med og ikke farven så kan du søge under Marco Tozzi på Skoringen og så kommer der andre sko med samme slags hæl :)

Jeg synes slet ikke der er styr på noget, haha :lol: Men jo, vi har da mange ting, men det er jo ved at være slut med at købe på Ebay og at det så også kan nå at komme hjem :blink: Så lige nu er jeg ved at finde ud af hvad det er vi mangler som skal bestilles :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Reception?

Hvordan inviterede i til reception? Kan ikke rigtig finde ud af om folk skal have en rigtig invitation, føler lidt at de så måske tænker at de skal med til hele dagen og måske bliver skuffet når det så "kun" er til reception?

Så har jeg overvejet facebook, men skal det så bare være som en status? For den drukner måske i andres opslag - eller en gruppe, men det føles så "se mig"-agtig..

Hmm, jeg kan vidst ikke blive enig med mig selv, hvad gjorde i? Og gerne billeder hvis i har været kreative :wink:

0

Del dette indlæg

Smykker...

Jeg skal have en dobbelt perlekæde på som er i to forskellige længder.

Guldarmbånd arvet af min farmor.

Hårpynt fra Lena - kan ses her

.. Og så mangler jeg bare øreringe men hvilke? :huh:

Kan slet ikke finde et par der passer præcis til mig, de skal passe til guld og perler - men de skal være lange da jeg har nogle underlige øreflipper :td:

Hjælp piger :help:

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Hvad sku man gøre uden Lena :loveshower::loveshower: hun er så fantastisk dygtig ...super flot headpiece

Hun er bare super god! Tror også at jeg må eje et strømpebånd derfra, har prøvet selv men det bliver jo slet ikke som det skal :pokey:

0

Del dette indlæg

Vi inviterer delvis bare mundtligt - fx kollegerne på jobbet osv. og delvis en skriftlig invitation med posten men selvfølgelig meget mere enkel end de "rigtige" invitationer. "Vi skal giftes! Vi vil blive rigtig glade hvis I har lyst til at komme at overvære vores vielse med efterfølgende reception" og så info osv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi inviterer delvis bare mundtligt - fx kollegerne på jobbet osv. og delvis en skriftlig invitation med posten men selvfølgelig meget mere enkel end de "rigtige" invitationer. "Vi skal giftes! Vi vil blive rigtig glade hvis I har lyst til at komme at overvære vores vielse med efterfølgende reception" og så info osv.

Er bare så bange for at skuffe folk, måske skulle jeg bare smide den dårlige samvittighed væk! Man kan jo ikke invitere alle til festen

0

Del dette indlæg

Er bare så bange for at skuffe folk, måske skulle jeg bare smide den dårlige samvittighed væk! Man kan jo ikke invitere alle til festen

Det kommer nok også meget på hvem man inviterer til receptionen. Er det en onkel som man ikke er så tæt på men som måske stadig ville forvente at blive inviteret til festen? Eller er det arbejdskollegaer, forældres venner, naboer m.fl.? For os er det det sidste, og derfor ved vi også at ingen af receptionsgæsterne ville forvente at blive inviteret med til mere reception. Så ingen dårlig samvittighed her ;)

0

Del dette indlæg

Sko

Så er min sko købt :cheerleader3:

Kom forbi en skobutik hvor de bare skreg på mig! De kostede normalt 450 kr., men var sat ned til 350 kr. :bunny_4:

Det blev ikke dem jeg regnede med, men kunne mærke at peep-toe var mere mig - og så passede den røde farve bare perfekt :wink:

Kørsel til gommen

Synes det var så synd for ham at jeg skulle hentes i hestevogn og han skulle cykle eller køre i hans fars gamle bil.. Det skal jo være lidt luksus for ham også! :wink:

Så jeg har bestilt en limousine der kommer og henter ham, hans far og min bror - det er bare kun min bror der ved det :thumbsupsmileyanim: Så er der en flaske champagne så de lige kan få et glas på vej til kirken :balloon:

Så mente min søster at vi skulle overraske min mor + brudepiger, de vidste nemlig heller ikke hvordan de skulle komme til kirken - og jeg skal som sagt hentes i hestevogn med min far - så efter limousine har kørt H2B + følge til kirken kommer den og henter min mor + følge :thumbsupsmileyanim: Hun bliver så glad min mor :)

Skoene er altså bare super flotte! Du blir å se nydelig ut i dem :loveshower:

Og for en god ide å overraske med kørsel både til den ene og den andre - håper de blir riktig glade for det :)

0

Del dette indlæg

Det kommer nok også meget på hvem man inviterer til receptionen. Er det en onkel som man ikke er så tæt på men som måske stadig ville forvente at blive inviteret til festen? Eller er det arbejdskollegaer, forældres venner, naboer m.fl.? For os er det det sidste, og derfor ved vi også at ingen af receptionsgæsterne ville forvente at blive inviteret med til mere reception. Så ingen dårlig samvittighed her ;)

Her forventede de faktisk at de skulle inviteres. Vi har valgt et sted hvor der kun er plads til 50, derfor har vi taget det nærmeste familie med og da familierne er store er der ikke plads til fætre og kusiner - det er da så nogle der er blevet stødt over :(

Så har lidt dårlig samvittighed og samtidig står jeg fast på at det er VORES fest og egentlig ikke burde have dårlig samvittighed over hvem jeg invitere og ikke gør!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sko

Så er min sko købt :cheerleader3:

Kom forbi en skobutik hvor de bare skreg på mig! De kostede normalt 450 kr., men var sat ned til 350 kr. :bunny_4:

Det blev ikke dem jeg regnede med, men kunne mærke at peep-toe var mere mig - og så passede den røde farve bare perfekt :wink:

Kørsel til gommen

Synes det var så synd for ham at jeg skulle hentes i hestevogn og han skulle cykle eller køre i hans fars gamle bil.. Det skal jo være lidt luksus for ham også! :wink:

Så jeg har bestilt en limousine der kommer og henter ham, hans far og min bror - det er bare kun min bror der ved det :thumbsupsmileyanim: Så er der en flaske champagne så de lige kan få et glas på vej til kirken :balloon:

Så mente min søster at vi skulle overraske min mor + brudepiger, de vidste nemlig heller ikke hvordan de skulle komme til kirken - og jeg skal som sagt hentes i hestevogn med min far - så efter limousine har kørt H2B + følge til kirken kommer den og henter min mor + følge :thumbsupsmileyanim: Hun bliver så glad min mor :)

Skoene er altså bare super flotte! Du blir å se nydelig ut i dem :loveshower:

Og for en god ide å overraske med kørsel både til den ene og den andre - håper de blir riktig glade for det :)

Tusind tusind tak :D

Tror også de bliver mega glade! :) Er en person der godt kan lide at give gaver og ser folks udtryk, så har sagt til min bror at han skal filme H2B ;)

0

Del dette indlæg

Så er der lige lidt bryllupspause ;)

Eller har fået lavet se sidste favorsæsker færdige, er gået i gang med at finde design til menukortet og har fået tjekket op på hvad vi har og hvad vi mangler :)

På lørdag skal vi ud og kigge på ting til ønskelisten :)

Ellers er det bare stille og roligt

0

Del dette indlæg

Reception?

Hvordan inviterede i til reception? Kan ikke rigtig finde ud af om folk skal have en rigtig invitation, føler lidt at de så måske tænker at de skal med til hele dagen og måske bliver skuffet når det så "kun" er til reception?

Så har jeg overvejet facebook, men skal det så bare være som en status? For den drukner måske i andres opslag - eller en gruppe, men det føles så "se mig"-agtig..

Hmm, jeg kan vidst ikke blive enig med mig selv, hvad gjorde i? Og gerne billeder hvis i har været kreative :wink:

Vi lavede bare en begivenhed på Facebook. Det gjorde vi fordi vi faktisk startede med at ville lave en invitation til dem som kun skulle med til reception, men blev frarådet det af mange, da de mente man ville blive skuffet over ikke at skulle med hele dagen. Så vi valgte FB-løsningen og det er jeg glad for vi gjorde, for da vi havde inviteret alle, endte vi med at have inviteret ca. 150 personer til reception. Dog er der kun 24 der har sagt de kommer indtil videre. Der er ikke én som har klaget over at blive inviteret til reception på denne måde. Faktisk fik vi ros for den måde, da folk ikke kan blive skuffet over det på samme måde, da begivenheden hedder "Eva og Kims bryllupsreception"

Smykker...

Jeg skal have en dobbelt perlekæde på som er i to forskellige længder.

Guldarmbånd arvet af min farmor.

Hårpynt fra Lena - kan ses her

.. Og så mangler jeg bare øreringe men hvilke? :huh:

Kan slet ikke finde et par der passer præcis til mig, de skal passe til guld og perler - men de skal være lange da jeg har nogle underlige øreflipper :td:

Hjælp piger :help:

Kiggede lige hurtigt på Chanti efter gode ideer, både fordi deres kvalitet er god (vi har købt min vielsesring der) og deres service er ligeledes god og fandt lidt som passede til dine beskrivelser.

post-71754-0-63483600-1430203614_thumb.j

post-71754-0-33147100-1430203624_thumb.j

post-71754-0-10030300-1430203629_thumb.j

post-71754-0-79627000-1430203633_thumb.j

0

Del dette indlæg

Taske

Jeg startede med at købe taske 1 på ebay. Den er god nok, men tror bare jeg blev lidt skuffet da den kom frem? Altså det ligner det billede og størrelsen er også som oplyst, jeg tror bare ikke jeg kunne se designet for mig da jeg købte den :td: Men hey.. Den kostede kun 12 kr. :rolleyes:

Så kom jeg tilfældigt forbi H&M, skulle jo bare lige kigge :floejt: Og så er denne fine fine taske sat ned til en rund flad 20'er!!! Er vi ikke enig om at det er taske 2 der skal bruges? Den røde farve passer perfekt til sko og slips, og så er det en guldkæde og jeg skal gave guldsmykker på... Kan det passe bedre? :wink::biggrin:

Selvfølgelig med billeder

Okay den blander billederne.

Billede 2 og 3 og ebay taske og 1 og 4 er H&M taske

post-59006-0-55109900-1430253164_thumb.j

post-59006-0-08017500-1430253169_thumb.j

post-59006-0-12823700-1430253175_thumb.j

post-59006-0-42500900-1430253179_thumb.j

Redigeret af Jasminelle
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer