TennaGerdes

Mit Drømmebryllup d. 25/07-2015! -Beretning S. 24

492 posts in this topic

Annonce ♥

BERETNING!!!

8 dage inden brylluppet.

fredag d. 17/7 blev jeg polteret. jeg vidste godt det var dagen, da de næsten alle sammen havde fortalt at det var så svært at finde en dag hvor folk kunne. Når men alt var godt, jeg blev hentet fra arbejde af en veninde kl. 14. Vi kørte hjem til mig med bilen og gik på Café og drak lidt vin, hvor endnu en veninde mødte os. :)

da vejret ikke var der bedste besluttede vi os for at tage hjem til mig og åbne en flaske mere. Vi kommer lige op i lejligheden og åbner flasken da de spørg om vi ikke skal sætte os ned i gården? Det kunne vi godt for min skyld, jeg skulle dog bare lige på toilettet men at de bare kunne gå i forvejen.

2 minutter efter da jeg smækker døren efter mig for at gå ned i gården er jeg så distræt da jeg tænker jeg lige snupper et pr. tæpper med ned. At jeg fuldstændig glemmer min mobil OG NØGLER!!! :o:blink::pokey::oops:

Jeg kommer ned i gården og fortæller mine 2 veninder i mobil og nøgle situationen, hvorpå vi beslutter os for at ringe til en låsemand. i telefonen siger han at det vil koste 750 kr.!!! :blink: men jeg fik så pruttet ham ned til 500! :biggrin:

efter vi kommer ind i lejligheden igen har de lavet nogen lege/udfordringer. Vi spiser sushi og drikker masser af vil. Der efter tager vi på Nimb, til vin smagning, (jeg kan godt lide vin.) hele aftenen igennem får jeg en masse udfordringer som jeg jeg selv skal kreere min egen hovedpragt, jeg skal skrive et digt og en masse andre ting.

Efter Nimb tager vi så rundt på de forskellige barer, hvor jeg eller til tider har været fast inventar.. hihi.. det var sjovt!

Dagen efter vågnede jeg med en brandert der stidig var i live og ikke ville forlade min krop. her fortæller min ene brudepige S så at hun ikke kommer til brylluppet alligevel da hendes eksmand kommer (og er min svoger) :boohoo:

Edited by TennaGerdes
0

Annonce ♥

Skal man sige noget positivt om det, er det vel at hun ventede med at fortælle dig det til efter din polterabend så du ikke skulle spekulere over det undervejs. . :) Men lidt utroligt og måske også barnligt at folk - eksmænd, ekskoner, ekskærester whatever - ikke kan se ud over deres egen næsetip og bare prøve at undgå hinandens selskab når de nu - uundgåeligt - kommer ud for fælles begivenheder efterfølgende. Når det så er sagt så kender vi ikke, og skal ikke kende fortiden. Hvis de kunne finde på "at fare i totterne på hinanden" er det måske bedre sådan. .:)

0

Glæder mig til mere. Er virkelig ked af det med din brudepige. Synes også det var fint, at hun ventede, men synes godt nok også at det er noget tarveligt. De kan jo placeres langt fra hinanden, og i og med hun er din brudepige, må hun være vigtig for dig - så må hun da for den ene aften bide det i sig. Lyder til du håndterede det flot, jeg ville sgu være blevet sur/ked af det.

0

Annonce ♥

Skal man sige noget positivt om det, er det vel at hun ventede med at fortælle dig det til efter din polterabend så du ikke skulle spekulere over det undervejs. . :) Men lidt utroligt og måske også barnligt at folk - eksmænd, ekskoner, ekskærester whatever - ikke kan se ud over deres egen næsetip og bare prøve at undgå hinandens selskab når de nu - uundgåeligt - kommer ud for fælles begivenheder efterfølgende. Når det så er sagt så kender vi ikke, og skal ikke kende fortiden. Hvis de kunne finde på "at fare i totterne på hinanden" er det måske bedre sådan. . :)

Jeg tror faktisk jeg ville havde haft det bedr, hvis hun havde fortalt mig det inden.

Og jeg ved at de ikke ville ryge i "totterne" på hinanden, de vill bare havde undgået at snakke med hinanden. de kunne jo sagtens hilse på hinanden og snakke kort sammen til vielsen.. :-/

Glæder mig til mere. Er virkelig ked af det med din brudepige. Synes også det var fint, at hun ventede, men synes godt nok også at det er noget tarveligt. De kan jo placeres langt fra hinanden, og i og med hun er din brudepige, må hun være vigtig for dig - så må hun da for den ene aften bide det i sig. Lyder til du håndterede det flot, jeg ville sgu være blevet sur/ked af det.

præcis, de skulle ikke engang sidde i nærheden af hinanden. tro mig jeg har også grædt og været skuffet.

0

BERETNING!

Onsdag, 3 dage før brylluppet:

Første dag i min ferie, og vi havde alligevel en del ting der manglede og Stephan havde først ferie fra om torsdagen. Så jeg begyndte at pakke goddie bags til værelserne, de sidste poser med solsikkefrø, handlede 2 gange (vand og chips). og lige pludselig var klokken allerede 16! Stephan kom hjem og vi skulle til lindenborg med alle tingene. da vi kom derop satte vi de forskellige ting op på værelserne, vi havde selvfølgelig glemt en pose med alle de lysene (pis!). Så vi planlagde også at køre til lindenborg fredag.

senere onsdag skulle vi mødes over i rosenhaven, hvor vielsen skulle finde sted og teste højtaleren. min veninde lavede mad og vi endte med at have en dejlig aften uden stres og bekymringer.

Torsdag, 2 dage før brylluppet:

Torsdag var en dag med ren forkælelse, min mor havde fri fra arbejde og vi tog hen og fik ordnet negle, fødder, jeg fik vokset ben (AV!) vi siste frugt og drak 2 flasker Champagne!. Så hyggeligt.

vi besluttede os for at sommeren havde været én stor skuffelse, så vi ville gerne prøve spraytan. min negledame bestilte tid for os inde ved Christianshavn, til senere på dagen. og hvor var vi glade for det!

om aftenen stod den på afslapning, med en god film.

0

Beretning!

fredag, dagen før brylluppet!

vi stod tideligt op, og drak en hurtig kop kaffe. vi skulle et hurtigt smut på fisketorvet og hente nogen sko Stephan havde fået lagt til side. derefter kunne vi køre til lindenborg med det sidste ting og gøre klar.

Da vi ankommer til lindenborg tikker der hele tiden sms´er ind på både min og Stephans telefon jeg var lige ved at blive idiot af alle folk der spurgte hvad vores backup plan var, når nu de havde lovet SÅ meget regn! (vi havde inden nødplan!) så til sidst slukkede jeg min telefon.

vi gik igang med lokalet, der stod alt for mange borde og stole, fordi ejeren mente at når nu vejret ville blive dårligt skulle vi havde velkomstdrink inde, (jeg var ikke enig!) Vi satte lys i stagerne, satte kort hilsnerne rundt om glas, satte gæstebog og andre ting frem. vi snakkede med ejeren om blomsterne som jeg var meget spændte på, hvorpå hun siger at dem har hun allerede, de lå ude bagved. jeg undre mig og spørg om jeg måtte se dem. Så henter hun 30 roser og 3 kæmpe store bundter Efeu, hvor hun så bare siger: her, så kan du bare gå i gang.! :blink: det eneste jeg kunne sige var: Det tror jeg ikke, du må ringe til én der kan binde det, for jeg er absolut ikke blomsterbinder, og det har jeg i øvrigt heller ikke tid til! (måske en anelse arrogant fra min side, meeeeeen, det var overhovedet ikke aftalen at jeg selv skulle til at binde blomster!!!!)så hun ringede til sin normale blomsterbinder der kom og kiggede på det. det ville koste 1500 kr udover det vi allerede havde betalt for blomsterne, hvilket var 1000 kr.

Det var fint, det skulle i hvert fald bare fikses.

Da vi langt om længe kørte hjem kunne Stephan ikke lade vær med at kigge på mig og sige "hun var lige så dårlig til at skjule, når hun bliver vred som du er skat! -dejlig enskab i har, så ved man at man bare skal gøre som der bliver sagt aller holde sin mund! jeg var i hvert fald ikke i tvivl. :tunge: " og med ét var jeg i godt humør igen. jeg grinede i hvert fald højt og længe.

senere tog Stephan hjem til sin kammerat og jeg fik 1 veninder på besøg. Vi gik ud og spiste og kom hjem til mig igen bagefter. vi åbnede 1 flaske Asti og gennemgik min tale. Endnu en veninde kom, og så ramte panikken! talen var ikke printet!!! min ene veninde sagde at hun kunne løbe over i fitness dk næste morgen og printe den. (Super) jeg tror vi gik i seng omkring ved en 1 tiden.

Edited by TennaGerdes
0

Annonce ♥

Dejligt med tid til hygge inden brylluppet, jeg havde svært ved at slappe 100 % af, der var lige små øjeblikke hvor min mand tog mig til side og sagde at jeg skulle stresse lidt ned og at dagen ville blive fantastisk..

Holdt i vielsen ude på trods af vejert?

Eller var det ikke så slemt der hvor i var..

0

yaaarh beretning :loveshower::loveshower: hvor jeg dog glæder mig til at se og hører meget mere fra dig Tenna :loveshower::loveshower:

:blink: hvad havde hun da lige gang i med de blomster der :td: jeg havde dælme sagt det samme som dig

0

Annonce ♥