TennaGerdes

Mit Drømmebryllup d. 25/07-2015! -Beretning S. 24

492 posts in this topic

Annonce ♥

Nej præcis. .

Ja vejrt har bare med at Være godt den dag .

vores vielse er jo ude i det fri så vi håber rigtig meget på godt vejr

Jeg er sikker på at uanset vejr og andet, så bliver det en uforglemmelig dag for os begge.. :loveshower:

Sikke en smuk makeup inspiration!

takk.. :biggrin:

smuk smuk makeup inspiration :loveshower:

:biggrin: tak

Åårrrhhh synes det er SÅ svært med den øjenmakeup. Jeg er overhovedet ikke makeup-pige, så jeg har svært ved at give mit input, men jeg kan godt lide de der smokyeyes (hedder det ikke det??)

jo, det er der noget der hedder.. Nu er jeg jo typen der altid har makeup på.. og gerne lidt ekstra når jeg så går ud. elsker bare at blive forkælet..

Rigtig fin makeupinspiration. Det er også noget i den retning jeg vil have. Nok mest første billede så det ikke bliver alt for kraftigt. Kan godt lide stilen.

jeg er også vild med det første, dog kan jeg rigtig godt lide at fokus er på mine øjne.. :tunge:

Edited by TennaGerdes
0

Bryllupsrejse:

Vi ønsker os jo bryllupsrejsen i bryllupsgave, Og jeg ved at min side af familien vil prioritere et tilskud til det som gave. hvorimod H2B´s familie nok hellere kommer med en materiel gave, hvilket også er fint.

Min mor der står for "Bryllupsrejse gaven" vil gerne informere om beløbet indtil videre så vi ved hvor meget der er til rejsen. Hun mener vi snart skal bestille så vi ved hvor og hvornår vi skal afsted.. Det er også helt okay med mig (nu er jeg jo kontrol freak) , dog synes jeg det virker forkert at vide hvor meget folk vil give for inden brylluppet..?? eller er det bare mig.? (vi ved stadig ikke hvor meget vi er oppe på indtil videre, så alt kan rettes til)

Vi lægger selvfølgelig også noget selv til rejsen da vi på ingen måder forventer at få 25.000 kr i gave penge... Så det vi har kigget på indtil videre er det her:

Vi rejser d. 28/7

Fly D. 28/7 til Firenze kl ca 15:00 lander kl ca. 17:00

lejer bil i lufthavnen

Checker ind på HOTEL 1

Strada Provinciale Colligiana 8, 53035 Monteriggioni, Italien ligger ca. 50 k. fra lufthavnen

post-74506-0-22180500-1429798901_thumb.jpost-74506-0-55110100-1429798913_thumb.jpost-74506-0-09958100-1429798977_thumb.j

checker ud d. 1/8

kører til HOTEL 2

Località Torre a Castello, 53041 Castelnuovo Berardenga, Italien ca 20 km fra HOTEL 1

post-74506-0-79372300-1429799103_thumb.jpost-74506-0-03839600-1429799222_thumb.jpost-74506-0-65980900-1429799255_thumb.jpost-74506-0-49946300-1429799289_thumb.j

checker ud d. 6/8

Kører til HOTEL 3 i Rom ca. 230 km fra hotel 2

Via Federico Cesi 37, Vatikanstaten, 00193 Rom, Italien

post-74506-0-01813800-1429857298_thumb.jpost-74506-0-19721600-1429857324_thumb.jpost-74506-0-82668900-1429857305_thumb.j

check ud d. 10/8

fly d. 10/8 fra Rom kl. 21 lander kl. 23

FLY: 2400

HOTEL 1: 3500

HOTEL 2: 2600

HOTEL 3: 4000

BIL: 4000

Edited by TennaGerdes
0

Åhh det lyder som en helt fantastisk tur i skønne romantiske Italy!!!

Kan din mor ikke få deltaljerne og bestille så behøver I ikke vide hvor meget folk har givet jer i bryllupsgave? eller er du så meget kontrolfreak at det tør du ikke?

Glæder mig til at høre om det :-)

0

Annonce ♥

Kan din mor ikke få deltaljerne og bestille så behøver I ikke vide hvor meget folk har givet jer i bryllupsgave? eller er du så meget kontrolfreak at det tør du ikke?

Jeg ville have det fint med at hun bestilte det, det er hun bare ikke :blush: Min mor er ikke så teknisk anlagt, faktisk er ingen i min familie særlig habile med internet mobiler og computere generelt.. ikke engang min bror :blink:

Så hun vil helst have at vi bestiller selv..

0

Jeg ville have det fint med at hun bestilte det, det er hun bare ikke :blush: Min mor er ikke så teknisk anlagt, faktisk er ingen i min familie særlig habile med internet mobiler og computere generelt.. ikke engang min bror :blink:

Ja så kan jeg godt se det bliver lidt svært. Men hey - så bliver i jo bare glade på forhånd for alle tilskudsgaverne :-)

0

Det lyder da som en skøn tur.

Jeg ved allerede, hvad jeg får af min moster: en perlekæde som jeg skal have på på dagen.

Og det generer mig ikke rigtig at vide det på forhånd.

Så jeg tænker, at det kommer an på, hvad dig og H2B synes. Om I vil have overraskelsen, eller om I har det fint med at vide noget på forhånd :)

0

Annonce ♥

Det ser virkelig lækkert ud og lyder som en skøn tur!

Mht. det med beløbet, så tænker jeg at I jo ikke ved hvor mange gæster har bidraget selvom I får at vide at der fx er kommet 10.000 kr. "i kassen"? Så på den måde ved I jo ikke hvor meget folk har givet for.. ved ikke om det giver mening..

0

Det lyder virkelig som en skøn tur! Jeg er vild med Firenze. Forstår godt dine tanker ang beløb - den er lidt tough..

Ja, ikke? vi har aldrig været der, men har længe godt kunne tænke os det.. :loveshower:

Ja så kan jeg godt se det bliver lidt svært. Men hey - så bliver i jo bare glade på forhånd for alle tilskudsgaverne :-)

Det er rigtigt.. jeg har snakket med min mor om at hvis jeg sender hende alle links, så burde hun "bare" kunne gå ind og booke, så skal hun ikke tænke så meget.. Hun så skræmt ud ved tanken, men ville gerne give det en chance.. :wink:

Det lyder da som en skøn tur.

Jeg ved allerede, hvad jeg får af min moster: en perlekæde som jeg skal have på på dagen.

Og det generer mig ikke rigtig at vide det på forhånd.

Så jeg tænker, at det kommer an på, hvad dig og H2B synes. Om I vil have overraskelsen, eller om I har det fint med at vide noget på forhånd :)

Det er det der er så svært.. Specielt fordi hun har fortalt at der kun er 3 personer der skyder i kassen til bryllupsrejsen indtil videre..

Wow det ser lækkert ud! :a1221:

tak, jeg har også kigget MANGE hoteller igennem.. nu har jeg jo selv arbejdet på hotel, så jeg ved lige præcis hvad det skal og ikke skal være..

Var der nogen der sagde Bridezilla :oops:

wooauuu det ser lækkert ud :loveshower::loveshower: ville elske sådan en tur

Tak smukke.. det vil vi også gøre.. :loveshower:

Det ser virkelig lækkert ud og lyder som en skøn tur!

Mht. det med beløbet, så tænker jeg at I jo ikke ved hvor mange gæster har bidraget selvom I får at vide at der fx er kommet 10.000 kr. "i kassen"? Så på den måde ved I jo ikke hvor meget folk har givet for.. ved ikke om det giver mening..

Min mor har allerede fortalt hvem der har ringet til hende.. og det var ikke mange.. :( Så vi ved allerede hvem det er, men jeg håber hun kan følge min KISS forklaring på bookingen.. ellers må jeg gøre det med hende.. og hun har allerede sagt hun gerne vil låne os de sidste penge til rejsen, hvis vi kommer til at være i underskud.. så jeg tænker det nok skal gå.. :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ser SÅ lækkert ud med den tur i har planlagt. Romantik er helt klart i højsædet. :loveshower:

Kan godt følge dig i at det er lidt trist at vide hvor meget folk har "spyttet i kassen". Måske du skulle sige til din mor at du bare gerne vil vide beløbet og ikke hvor meget folk har sat ind eller hvem der har sat noget ind... puha.. den er svær. Jeg er selv kontrolfreak så jeg ville helst stå som gavekoordinator selv, men der blev nedlagt veto af Hubby :tunge:

0

Der er forskel på at være kræsen og være bridezilla smukkesen :lol:

Ja, det ved jeg da godt.. meeen tænker lidt at det ligner lidt hinanden, det siger H2B og min mor også.. :tunge:

Tag mig meeeeeed;-)

Hvis I har besluttet jer for denne rejse så er det vel lige gyldigt om det er din mor eller jer selv der booker hotellerne...

ja, vi har også fundet en løsning, men hvor jeg selv booker.. :wink:

Ser SÅ lækkert ud med den tur i har planlagt. Romantik er helt klart i højsædet. :loveshower:

Kan godt følge dig i at det er lidt trist at vide hvor meget folk har "spyttet i kassen". Måske du skulle sige til din mor at du bare gerne vil vide beløbet og ikke hvor meget folk har sat ind eller hvem der har sat noget ind... puha.. den er svær. Jeg er selv kontrolfreak så jeg ville helst stå som gavekoordinator selv, men der blev nedlagt veto af Hubby :tunge:

Vi har fundet en løsning hvor jeg selv booker, min mor blev helt stresset over det. :huh:

Men nu fortæller hun bare om der er penge i kassen til fx. flybilletterne, og det ene hotel (som vi bookede igår)

0

Lille update!

Når, så er det også på tide med en opdatering herfra.... synes godt nok jeg har meget at se til i øjeblikket, så bryllup og BK er lidt i baggrunden det meste af dagen. Øv Øv..

Der er 2 måneder, 1 uge og 3 dage til brylluppet!!!

Til at starte med så har jeg besluttet at det er ledelse på KEA jeg vil efter sommerferien! -chefen er med på den og han har ovenikøbet tilbudt mig at sidde med planlægning og vagtplanering. BONUS!! :cheerleader3: Vi skal holde møde i morgen og det bliver godt!

Når men vores prøvelsesattest er kommet hjem.. :loveshower: så nu skal den bare afsted til kirken!

også ringede de fra Casa Lezar i torsdags og fortalte at min brudekjole var kommet hjem 5 uger før beregnet!!!!!!!! Jeg er lykkelig! Så den måtte jeg selvfølgelig ind og prøve igår..! -Den skal slet ikke rettes til, den sidder bare lige som den skal! :c166:

post-74506-0-77604800-1431438056_thumb.j

post-74506-0-46976400-1431438072_thumb.j

post-74506-0-17550300-1431438083_thumb.j

Vores lys til middag og fest kommer hjem på mandag og de har simpelthen været så søde at give en rigtig fin rabat, da jeg er "god" kunde hos dem.

Svigermor derimod er en lort i siden på os i øjeblikket, intet er godt nok! kun fordi vi vælger at gøre tingene selv, vi beder jo ikke nogen om nogens hjælp. Det forstår hun simpelthen ikke..? hun vil bare gerne være med eller blive informeret om det hele, men hun kan jo ikke holde noget for sig selv. Hun vil bare sige alt til alle, og er det virkelig så forkert at vi gerne vil overraske vores gæster lidt. Også er jeg måske ikke helt så glad for hende i øjeblikket og har ikke været det rigtigt siden nytår. Hun siger nogle dumme ting man ikke kan tage tilbage når der er sagt.

På onsdag skal jeg ind og hente bolcher til poserne på værelserne, Ét problem vi har derhjemme er at vi ikke kan lave det hele klar nu, vi er ikke plads til det. kælderen er fyldt min mor og 2 flyttekasser stående, så det er virkelig svært at gå i gang med noget.

Vores ringe burde være færdige i næste uge, og jeg glæder mig sådan til at få dem hjem..!!!! :loveshower:

Edited by TennaGerdes
0

vi har lige køb hus som skal gennem en større renovering så derfor udskyder vi vores bryllupsrejse til december måned ved ikke endnu hvorhen også tager vi isted bare et par dage efter brylluppet på en hyggelig kro..

Sikke en fin kjole den er virkelig sød

Træls ned din svigermor, men kan helt sikkert godt forstå at du gerne vil overraske gæsterne og derfor ikke har lyst til at involvere hende i alt hvis hun ikke kan holde mund med det

0

Annonce ♥

Du ser top lækker ud i din kjole :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

øv at din svigermor er sådan lidt, ja , til at gå på klingen af, håber du kan håndter det indtil brylluppet, for forstår dig/jer fuldt ud at i gerne vil overraske jeres gæster lidt til brylluppet og ikke ønsker alt ud nu.

dejligt at der er så godt styr på tingene :tunge: men du er savnet herinde :wink::kiss:

0

WAUW!!!! Smuk, smuk kjole og den sidder da helt fantastisk på dig (særligt om måsen :bunny_4::wink: - den er jo som støbt).

Fedt at du har fundet en uddannelse du vil og at chefen har sagt god for den :cheerleader3:

0

vi har lige køb hus som skal gennem en større renovering så derfor udskyder vi vores bryllupsrejse til december måned ved ikke endnu hvorhen også tager vi isted bare et par dage efter brylluppet på en hyggelig kro..

Sikke en fin kjole den er virkelig sød

Træls ned din svigermor, men kan helt sikkert godt forstå at du gerne vil overraske gæsterne og derfor ikke har lyst til at involvere hende i alt hvis hun ikke kan holde mund med det

Det kan jeg godt se, det er også et stort projekt. men det er da mega lækkert i så tager ud og rejser i December, så undgår man også julestress.. :wink:

Tak.. ja, hun skal bare lære at passe sig selv og ikke blande sig så meget.. fordi hun føler sig meget ramt af vores bryllup.. :blink:

Du ser top lækker ud i din kjole :loveshower:

øv at din svigermor er sådan lidt, ja , til at gå på klingen af, håber du kan håndter det indtil brylluppet, for forstår dig/jer fuldt ud at i gerne vil overraske jeres gæster lidt til brylluppet og ikke ønsker alt ud nu.

dejligt at der er så godt styr på tingene :tunge: men du er savnet herinde :kiss:

TAAAAAK!!! Jeg prøver, H2B må nærmest "holde" mig tilbage nogen gange.. :floejt:

Det føles også rigtig skønt, jeg er slet ikke stresset, hvilket undre min mor vildt meget.. :tunge: Tak, jeg har også savnet BK og alle JER!!!! :a1221:

WAUW!!!! Smuk, smuk kjole og den sidder da helt fantastisk på dig (særligt om måsen :wink: - den er jo som støbt).

Fedt at du har fundet en uddannelse du vil og at chefen har sagt god for den :cheerleader3:

Tak, Det er også den ultimative drømmekjole.. Jeg har lyst til at på i den.. ? :a1221:

Jeg er virkelig også glad for at han er med på den, han overrasker sku nogen gange.. :cheerleader3:

Sikke en fantastisk kjole! Den sidder helt perfekt på dig!

Hvor er du sød, Tak!

Tænker dog lige at tabe mig et pr. kg inden den store dag, bare lige så jeg ikke er helt så slasket :wink:

Jeg har haft virkelig mange problemer med at svare lige siden igår, det er derfor jeg først skriver nu..

0

2 måneder til den store dag!!

jeg håber vejret bliver meget bedre inden, ellers dør jeg!!

Jeg har fri imorgen, og jeg tænker lidt at jeg skal ordne nogle ting, male lidt, ordne en bestilling til Connie fra Festivitas som står for alle vores tryksager.. men ellers tror jeg vi er meget godt med i forhold til tidsplanen.

På onsdag skal jeg ind til nørregade bolcher og hante bolcher, de har stor salg hver onsdag og fredag hvor man kan købe et halvt kg ti 48 kr. også burde vores ringe være færdige i denne uge!! :cheerleader3:

0