TennaGerdes

Mit Drømmebryllup d. 25/07-2015! -Beretning S. 24

492 posts in this topic

Annonce ♥

Super fin taske...

Smart med de sommerfugle der til kagen, når han ikke er til de "normale". Det bliver spændende at se resultatet. Ville nok også vælge at sprede sommerfuglene lidt over det hele.. eller kun på den ene side, sådan ned over den ene side, lidt skråt... post-71754-0-20108400-1433146943_thumb.j

bare et lille forslag....

0

Annonce ♥

uhh.. den er godt nok fin den kage, og det kunne da være rigtig fint, lidt som denne her

attachicon.gifkage somm.jpg

Ja, nemlig... er lige sådan jeg tænkte... kunne bare ikke finde billedet... men ja.. det ville se SÅ fint ud. :loveshower:

0

uhh.. den er godt nok fin den kage, og det kunne da være rigtig fint, lidt som denne her

Ja, nemlig... er lige sådan jeg tænkte... kunne bare ikke finde billedet... men ja.. det ville se SÅ fint ud. :loveshower:

Jeg er voldsomt imponeret over at han har en idé til hvordan det skal se ud.. jeg elsker det..!! :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg er voldsomt imponeret over at han har en idé til hvordan det skal se ud.. jeg elsker det..!! :loveshower:

Det kan jeg godt forstå... er heller ikke altid mænderne er så opmærksomme... Men det er da vildt fedt at han har tænkt sådan ud af boksen når han ikke vil have "den traditionele"

Hubby her har også bare visioner for vores kage og jeg glæder mig sygt til at lave forsøg på den....

0

super sød taske du har fundet dig søde Tenna, hvor har du støvet dronning mandlerne op henne ?

Tak Marie!! :heart:

De er bestilt på prinsessebryllup.dk og de har super hurtig levering!! :cheerleader3:

Thanx babe :kiss:

0

Jeg er bare ked af det!!!!!! Jeg har slet ikke haft overskud til hverken bryllup eller BK (UNDSKYLD) det sidste stykke tid.

Lige efter jul havde H2b og jeg en konfrontation med hans mor. Hun er til tider meget grænseoverskridende. og har bestemt holdt min afstand siden den episode. nu starter hun så igen.!! 6 uger inden vores bryllup. jeg render bare rundt i en osteklokke og er ked af det.

jeg vil helst ikke gå i detaljer, hvis hun nogensinde skulle finde det på BK.

Men kort: min bedste veninde er også min eks svigerinde (min kommende svogers ekskone) men vi er jo stadig bedste veninder. Hun skal være brudepige og alt spiller. de har så en samværsag kørende, som svigermor er hoppet med på.

Og nu vil svigermor nærmest have vi skal vælge mellem bedsteveninde/brudepige og H2b´s bror og hende. Jeg synes det er så tarveligt, og jeg er bare ked af det..

Svigermor har samtidig valgt at slette møde bedsteveninde/ Eks svigerdatter og MIG på facebook! hun er meget voksen nemlig..

Jeg har bedt H2b´s svoger om at bede dem om at opføre sig som voksene mennesker den ene dag. der er jo ingen der siger de skal snakke sammen. herregud de skal ikke engang sidde ved samme bord!

Lige nu glæder vi os ikke, alt det drama overskygger bare hvad der skulle være så smukt og en glædelig begivenhed.

0

Annonce ♥

Jeg er bare ked af det!!!!!! Jeg har slet ikke haft overskud til hverken bryllup eller BK (UNDSKYLD) det sidste stykke tid.

Lige efter jul havde H2b og jeg en konfrontation med hans mor. Hun er til tider meget grænseoverskridende. og har bestemt holdt min afstand siden den episode. nu starter hun så igen.!! 6 uger inden vores bryllup. jeg render bare rundt i en osteklokke og er ked af det.

Men kort: min bedste veninde er også min eks svigerinde (min kommende svogers ekskone) men vi er jo stadig bedste veninder. Hun skal være brudepige og alt spiller. de har så en samværsag kørende, som svigermor er hoppet med på.

Og nu vil svigermor nærmest have vi skal vælge mellem bedsteveninde/brudepige og H2b´s bror og hende. Jeg synes det er så tarveligt, og jeg er bare ked af det..

Svigermor har samtidig valgt at slette møde bedsteveninde/ Eks svigerdatter og MIG på facebook! hun er meget voksen nemlig..

Jeg har bedt H2b´s svoger om at bede dem om at opføre sig som voksene mennesker den ene dag. der er jo ingen der siger de skal snakke sammen. herregud de skal ikke engang sidde ved samme bord!

Lige nu glæder vi os ikke, alt det drama overskygger bare hvad der skulle være så smukt og en glædelig begivenhed.

årh hvor er jeg ked af at læse det her :( synes på ingen måder der er fair at komme 6 uger før jeres bryllup med at i skal vælge side :angry: og ja det uheldigt at de har en samværsag kørende, men kunne de ikke bare være en smugle voksen bare den ene dag, og som du selv skriver så skal de ikke engang sidde ved samme bord øv hvor er det altså tarveligt

:kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss: til dig søde

0

Øv Tenna - et stort kram til dig fra mig.. Det er ikke let at stå midt imellem.. MEN de må simpelthen tage sig sammen og så må svigermutti vise sig som den kloge og vise VOKSNE (!) der godt ved, at man skal opføre sig ordentligt og ikke lave drama til andres fester. Alle de åndsvage ultimatum'er som gæster tror de kan tillade sig... uuuhhh....

HÅBER I får rystet dette af Jer inden alt for længe, så I kan nyde de sidste forberedelser inden Jeres store dag.

Knus fra Mulde

0

Først så vil jeg lige give dig et STORT kram :bearhug:

Håber virkelig ikke hun gør alvor af så latterlig et krav. :pokey: Det skal hun da på ingen måde blande sig i. Hvis din bedste veninde og din kommende svoger kan opføre sig som voksne mennesker den ene dag, så burde hun fandenme da også kunne. Det er selvfølgelig ikke en rar situation at stå i og jeg forstår udemærket at du er ked af det. Hun er jo dybt urimelig. Og den der samvæssag skal hun da på ingen måde blande sig i.

Alt det drama der kan komme, forventer man bare på ingen måde og jeg må tilstå at jeg er helt ked af det på jeres vegne. Hvor er det bare minus voksent.

Håber i kan ryste det af jer og nyde resten af jeres planlægning og glæde jer til dagen alligevel. :a1221:

Du får lige et kram mere... :bearhug::hug:

0

Annonce ♥

Hvor er det unfair at I skal kæmpe med sådan noget drama så tæt på brylluppet! Håber de kan finde ud af at opføre sig som voksne mennesker og gemme dramaet til efter jeres store dag!

0

tusind tak alle sammen, hvor er i bare søde.

Jeg har ikke rigtig lyst til at se nogen af dem inden brylluppet, da jeg synes det hele bare er helt ude af kontrol. og vi bliver påvirket af den dårlige stemning. Min mor forslog at vi selv skulle tage en snak med dem om vores bekymringer, men det er H2B ikke med på.

Jeg synes det hele er lidt svært når de tager det her fra os, og jeg bliver simpelthen så sur på dem.

0

Jeg har ikke rigtig lyst til at se nogen af dem inden brylluppet, da jeg synes det hele bare er helt ude af kontrol. og vi bliver påvirket af den dårlige stemning. Min mor forslog at vi selv skulle tage en snak med dem om vores bekymringer, men det er H2B ikke med på.

Jeg synes det hele er lidt svært når de tager det her fra os, og jeg bliver simpelthen så sur på dem.

Og du er i din fulde ret til at være vred og sur på dem. Jeg er det ihvert fald på dine vegne... magen til barnelighed skal man da lede længe efter. Føj :pokey:

0

Puha, det kan jeg sgu godt forstå du er ked og vred over! :(:hug:

Utroligt at voksne mennesker ikke lige kan bide sådanne ting i sig for andre menneskers skyld bare en enkelt dag! Det minder sgu lidt om folkeskolen i 2. klasse. Det er jo netop JER der skal være i centrum og ikke alle gæsternes småproblemer og uoverensstemmelser.

Edited by Lisim
0

Annonce ♥

Forstår dig udmærket og har al din ret til at være sur søde,

0

Ej øv for den da , det er jeg ked af at hører .

Håber i trods alt kan Være stærke sammen og finde lidt glæde sammen i planlægningen.

Og du er i din fulde ret til at Være sur og ked af det , håber som sagt i kan se lidt igennem mørken selvom det kan Være svært ..

Kram kram til dig

0

Endelige Budget! :heart:

Grøn klaret!

Rød Mangler

Blå mangler at betale.

vare:

forplejning på Lindenborg: 33.000 kr. mangler 4500 kr.

Bruden:

Kjolen 14.000 kr. betaler mor

Hvide sko 169 kr.

Blå sko 400 kr.

Halskæde lånt.

hårnåle 104 kr.

Hår bøjle 699 kr. (havde købt at andet. Til 73 kr.)

Strømpebånd 107 kr. (havde købt at andet. Til 42 kr.)

Undertøj 179 kr.

Blonde paraply 58 kr.

brudebuket ca. 600 kr.

Hår og Make up 4 pax 5550 Kr. BETALT

Negle til 4 pax ca. 2000 kr.

Brudepiger/svende:

2 Kjoler 1770 kr.

jakkesæt 7000 kr.

3 slips+klud 903 kr.

2 brudepigebuketter ca. 400 kr.

5 knaphulsblomster kr. (Stephan, rasmus, jan, søren, og nc.)

Gom:

Jakkesæt 2800 kr.

skjorte mangler købes i Juni 1000 kr.

Skrædder 3 sæt 1400 kr.

sko mangler købes i Juni (500?)

strømper mangler

Fotograf dep.1000 kr mangler at betale 3000 kr.

DJ mangler at betale 3000 kr.

Selfiebox 750 kr. mangler at betale 2250 kr.

Ringe 20.400 kr.

Pynt:

Lisette lys 650 kr.

Perle guierlander 50 kr.

bordkorts holdere 220 kr (havde købt andre, (prøve 4 stk.) 30 kr.)

bordløber 182 kr.

blondebordløbere 82 kr

Duer 35 kr

rosenblade 13 kr.

maling til rammer 30 kr.

rammer 40 kr.

cilofan poser 19 kr.

bord numre: 55 kr.

Gaveposer + sugerør 143 kr.

prinsessebryllup.dk 318 kr. (sommerfugle og mandler)

3 pakker sugerør 30 kr.

Tryksager:

Invitationer. 950 kr. (bestilt over 3 gange)

Bordkort 195 kr.

Menu kort 400 kr.

Runde ringe 25 kr.

Plan oversigt

kort til gavebord, gæstebog mm. 80 kr.

korthilsner 300 kr

forsejler 180 kr

adr labels 80 kr.

Prøve på servietter 4 kr.

gæstebog 136 kr. (evt fortrudt og skal købe en ny)

glas til poser 200 kr.

Badesalt 200 kr.

poser 18 kr.

Silkepapir 30 kr.

pap 50 kr.

Sakse 45 kr.

Bolcher 96 kr.

Ris poser 180 kr.

løn til louise og Cathine 800 kr.

Drikkevare til Parken 534 kr.

fragt div: 231 kr.

overnatning:

Pia Og Nc 950 kr.

Michael 400 kr. (fødselsdags Gave)

Morten 400 kr. (fødselsdags Gave)

Betalt indtil videre: 82.090 kr.

Edited by TennaGerdes
0

Puha, det kan jeg sgu godt forstå du er ked og vred over! :(:hug:

Utroligt at voksne mennesker ikke lige kan bide sådanne ting i sig for andre menneskers skyld bare en enkelt dag! Det minder sgu lidt om folkeskolen i 2. klasse. Det er jo netop JER der skal være i centrum og ikke alle gæsternes småproblemer og uoverensstemmelser.

Forstår dig udmærket og har al din ret til at være sur søde,

Ej øv for den da , det er jeg ked af at hører .

Håber i trods alt kan Være stærke sammen og finde lidt glæde sammen i planlægningen.

Og du er i din fulde ret til at Være sur og ked af det , håber som sagt i kan se lidt igennem mørken selvom det kan Være svært ..

Kram kram til dig

Hvor er det dejligt at have jer herinde.. i kan altid løfte ens humør.. :hug::bearhug:

0

under 3 uger til den store dag! og nej hvor jeg glæder mig.

Sidste søndag var vi ude i valby parken med fotografen, så han kunne se hvor vi skulle vies og hvor vi kunne gå hen bagefter og tage nogle rigtig fine bryllupsbilleder..

Vi smuttede derefter til Roskilde hvor vi også fandt nogle fine steder.

post-74506-0-01095500-1436252299_thumb.j

post-74506-0-87794700-1436252324_thumb.j

post-74506-0-66192600-1436252333_thumb.j

post-74506-0-31036200-1436252344_thumb.j

post-74506-0-68371900-1436252356_thumb.j

post-74506-0-86779900-1436253522_thumb.j

post-74506-0-71500900-1436253529_thumb.j

post-74506-0-01729100-1436254409_thumb.j

post-74506-0-11071000-1436254642_thumb.j

Så har vi fået vores sidste tryksager af Connie fra Festivitas og tro mig, vi kunne ikke havde gjort alt dette uden hende! og vi har fået det lige som vi ønskede os det.

Nu er der ikke længe til..

Edited by TennaGerdes
0