TennaGerdes

Mit Drømmebryllup d. 25/07-2015! -Beretning S. 24

492 posts in this topic

Annonce ♥

nu er slipset bestilt :cheerleader3::loveshower: liiidt dyre end jeg havde forstillet mig.

attachicon.gifHLD03-Navy-Pink-silk-tie-ma.gif

Flot :cheerleader3:

Tak :heart:

Tillykke med milepælen!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

tak

nu er slipset bestilt :cheerleader3::loveshower: liiidt dyre end jeg havde forstillet mig.

I LOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIT!!! Husk man ikke både må have "klud" i brystlommen OG brystbuket :wink:

Det vidste jeg faktisk ikke... det vil jeg da lige sige til manden

Hvor er det fint! Et helt fjerde end dem du viste frem herinde tidligere ikke? Det her er ENDNU pænere synes jeg!

Hvor har I købt det henne, måske man kunne lokke et link ud af dig? :) Kan jo være de havde andre fine ting :cheerleader3:

Ville faktisk have købt et af de andre men både det på billede 1 og 2 var udsolgt.. og så fandt jeg det her.. :loveshower:

Tilføjer lige linket til hjemmesiden ved billedet..

0

Flot :cheerleader3:

Tak :heart:

Tillykke med milepælen!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

tak

I LOOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIT!!! Husk man ikke både må have "klud" i brystlommen OG brystbuket :wink:

Det vidste jeg faktisk ikke... det vil jeg da lige sige til manden

Min lillebror er uddannet i "Herre-ekvipering" som det så fint hedder.... :wink:

0

Træls med sådan en kollega. Håber vitterlig at det bliver bedre.

Ihh, den titel er bare så nuser. Her siger Hubby veranen :lol::biggrin: men kærligt ment... :loveflag:

ja, det er det.. Jeg håber vi kan løse det.. :blush:

HAHA!! åhh det er kærlighed.. men bedre end nogen af de "kælenavne" jeg har.. :wink:

0

Annonce ♥

Træls med sådan en kollega. Håber vitterlig at det bliver bedre.

Ihh, den titel er bare så nuser. Her siger Hubby veranen :lol::biggrin: men kærligt ment... :loveflag:

ja, det er det.. Jeg håber vi kan løse det.. :blush:

HAHA!! åhh det er kærlighed.. men bedre end nogen af de "kælenavne" jeg har.. :wink:

Håber jeg da også. Det kan bare lægge sådan en dum dæmper på ens arbejdsglæde :hug:

:lol: Ja, jeg ved bare han elsker mig når han siger det :heart::biggrin: . Eller når han siger "det skal jeg lige høre generalen om", SE DET ER KÆRLIGHED :thumbsupsmileyanim:

0

Det er så hyggeligt at noget så simpelt som et lille ord bare kan gøre en helt varm indeni. Thomas og jeg kalder hinanden Sweetie (og en masse andet) til hverdag. Vi har ikke for vane at kalde hinanden "skat". Men når jeg så af og til kalder ham "skat" så bliver han så glad. :a1221:

0

Det er så hyggeligt at noget så simpelt som et lille ord bare kan gøre en helt varm indeni. Thomas og jeg kalder hinanden Sweetie (og en masse andet) til hverdag. Vi har ikke for vane at kalde hinanden "skat". Men når jeg så af og til kalder ham "skat" så bliver han så glad. :a1221:

Det er så dejlig en fornemmelse når det sker. Når Hubby en gang imellem kalder mig "elskede" så bliver jeg bare så glad for han er ikke sådan en som bare slynger kærlige ord ud hele tiden.

0

Hey

Vil da lige sige tillykke med din tråd også.. Og glæder mig til at følge med..

Har ikke lige fået set hele din tråd igennem endnu men det jeg har set ind tid vider er jeg vil med en masse dejlige inspiration billeder ;-)

Og fantastisk dato ;-)

0

Annonce ♥

Hey

Vil da lige sige tillykke med din tråd også.. Og glæder mig til at følge med..

Har ikke lige fået set hele din tråd igennem endnu men det jeg har set ind tid vider er jeg vil med en masse dejlige inspiration billeder ;-)

Og fantastisk dato ;-)

jamen tusind tak da.. :wink: du nupser al den inspiration til dig som du har lyst til.. :tunge:

1

Puhaa

der har været list stille herfra på det sidste.. jeg har haft så travlt på arbejdet og med min nye kollega. (det er ikke et hit!) så håber til at jeg snart for lidt overskud til at tænke bryllup.. :blush: status er siden sidst, ønske listen er færdig, H2B´s tøj er hentet det samme er forlovernes, vi skal ind til Galleri Castens d. 20 og tale om det sidste på vores vielsesringe.. Men det er ellers også kun det, vi har begge haft meget travlt..

Edited by TennaGerdes
0

Morgengave????

Jeg har tænkt virkelig meget over hvad H2B skal have i morgengave... Og jeg kan ikke bestemme mig!

Det skal siges at han ikke er typen der går med ur eller manchet knapper..

Jeg har tidligere givet ham faldskærmsudspring i julegave og han har også været ude og køre i en farrari...

ham er vild med hurtige biler og motorcykler..

Det mine tanker går på er:

en rejse til Le Mens i frankrig 2016 og være der de 4 dage under løbet, med tribune pladser og det hele.

Eller

en citycrosser

Eller

eller en ferie lige efter nytår bare ham og mig, -ned til varmen.

Eller

om det skal være noget helt andet.. :unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure:

Edited by TennaGerdes
0

Åh velkommen i klubben.

Jeg synes det et så svært at finde ud af hvad jeg skal give i morgen gave..min h2b er nemlig heller ikke lige smykke typen..

Så synes der er så svært at finde på noget specielt til denne dag..

Men synes da det er nogle super gode og lidt dyre ( i hvert fald nogen af dem lyder dyre) du har til din h2b.. ;-)

0

Annonce ♥

Kender bestemt godt det der med at ens hovede er et andet sted når man har travlt osv. Lige pludselig kommer motivationen tilbage :)

Jeg synes det er nogle virkelig gode forslag du har til morgengaven! Mht. Le Mans ville jeg nok tænke på, om din H2B vil synes at det er sjovt at have dig eller en flok venner med? Altså forstå mig ret - er sikker på at han gerne vil have dig med :lol: - men vil han måske hellere afsted med nogle som selv er interesseret i bilerne osv.?

Jeg synes en tur lige efter nytår bare dig og ham og varme ville være sådan en god idé! Hold da op hvor ville jeg blive glad hvis det var mig der åbnede sådan en gave på bryllupsmorgenen :a1221:

0

Åh velkommen i klubben.

Jeg synes det et så svært at finde ud af hvad jeg skal give i morgen gave..min h2b er nemlig heller ikke lige smykke typen..

Så synes der er så svært at finde på noget specielt til denne dag..

Men synes da det er nogle super gode og lidt dyre ( i hvert fald nogen af dem lyder dyre) du har til din h2b.. ;-)

Det er virkelig svært.. også fordi det gerne må være helt specielt..

Det er dyre ideer, men vi har altid givet hinanden dyre gaver.. Men faktisk er det ikke prisen der afgøre det, bare han kan lide det og bliver glad.

0

Kender bestemt godt det der med at ens hovede er et andet sted når man har travlt osv. Lige pludselig kommer motivationen tilbage :)

Jeg synes det er nogle virkelig gode forslag du har til morgengaven! Mht. Le Mans ville jeg nok tænke på, om din H2B vil synes at det er sjovt at have dig eller en flok venner med? Altså forstå mig ret - er sikker på at han gerne vil have dig med :lol: - men vil han måske hellere afsted med nogle som selv er interesseret i bilerne osv.?

Jeg synes en tur lige efter nytår bare dig og ham og varme ville være sådan en god idé! Hold da op hvor ville jeg blive glad hvis det var mig der åbnede sådan en gave på bryllupsmorgenen :a1221:

god pointe, altså jeg kan godt lide biler (måske ikke på samme måde som H2B) men havde også tænkt at et venne par kunne tage med han er nemlig ligeså pjattet med biler og motorcykler som H2b.

jeg kan godt lide tanken om en ferie efter nytår.. nærmest som en bryllupsrejse part 2 :biggrin:

0

Ja det må nemlig gerne være noget specielt..

Og ja prise niveau er jo forskellige.

Har pt ingen anelse om hva jeg selv vil give for men det hænger nok også sammen med at jeg ikke ved hvad han skal have

Jeg har overvejet en kurv med.specielle whisky da han går meget op i det

0

Annonce ♥

god pointe, altså jeg kan godt lide biler (måske ikke på samme måde som H2B) men havde også tænkt at et venne par kunne tage med han er nemlig ligeså pjattet med biler og motorcykler som H2b.

jeg kan godt lide tanken om en ferie efter nytår.. nærmest som en bryllupsrejse part 2 :biggrin:

Super fint med et vennepar der tager med, det kunne da helt sikkert blive en super fed tur for jer alle! Men ja sådan en alene tur lige efter nytår hvor man har været sammen med familien og svigerfamilien heeele julen.. det kunne altså være lækkert tror jeg :a1221:

0

Ja det må nemlig gerne være noget specielt..

Og ja prise niveau er jo forskellige.

Har pt ingen anelse om hva jeg selv vil give for men det hænger nok også sammen med at jeg ikke ved hvad han skal have

Jeg har overvejet en kurv med.specielle whisky da han går meget op i det

Det er også en god idé , når han godt kan lide Whisky.. ville ønske min H2B syntes det var sjovt.

0

Super fint med et vennepar der tager med, det kunne da helt sikkert blive en super fed tur for jer alle! Men ja sådan en alene tur lige efter nytår hvor man har været sammen med familien og svigerfamilien heeele julen.. det kunne altså være lækkert tror jeg :a1221:

ja, julen er altid en meget stressende tid for vores vedkomende, så det ville slet ikke være dumt..

0

4 Måneders Milepæl!!!!!

Hvor er det vildt! her sidder jeg på arbejdet med min nye kollega jeg ikke er dus med, men bobler indvendigt af glæde, for om 4 måneder siger H2B og jeg JA til hinanden.

Alt er jo faktisk på plads vi venter på at vores ringe er færdige og vi får dem hjem. I øvrigt skal der indgraveres i H2B ring: 25/07-2015 Kys Kys og i min: 25/07-2015 Kenny bøs bøs.

(det er en intern kærligheds erklæring mellem H2B og jeg.. som startede første år vi lærte hinanden af kende..)jeg var flad af grin da vi skulle forklare det.. men sødt var det. (man skulle nok havde stået i galleriet med os)

Men faktum er, at jeg er helt rolig, ingen stress overhovedet. Hvilket i sig selv er lidt utroligt. Jeg stresser altid over de mindste ting. Bare ikke nu.. Bevares, jeg skal ikke kunne sige at jeg ikke hænger i gardinerne om 1 måned, men lige nu nyder H2B og jeg vores Ny-forelskelse part 10, tænk at han stadig kan få mig til at føle mig sådan her efter næsten 6 år. Jeg er ikke i tvivl om at Han er manden i mit liv.!

Edited by TennaGerdes
0

Annonce ♥

Ihh tillykke med milepælen.. Hvor er det dejligt, der ingen stress er - det kommer dog ;) haha.. Hvor lyder i søde sammen.. Vi har også fået skrevet noget meget internt i vores ringe. Det var sgu også lidt "pinligt" da vi skulle sige det til ekspedienten.. hihi :wink:

0

:loveshower: tillykke med milepælen :loveshower: iiih hvor går tiden altså stærkt, og dejligt at i har styr på det hele

:lol: hvor er det sødt det i skal ha stående i jeres ringe

Takk :loveshower:

Ihh tillykke med milepælen.. Hvor er det dejligt, der ingen stress er - det kommer dog ;) haha.. Hvor lyder i søde sammen.. Vi har også fået skrevet noget meget internt i vores ringe. Det var sgu også lidt "pinligt" da vi skulle sige det til ekspedienten.. hihi :wink:

tak..

Alle i hele butikken var flade af grin (inkl. os selv).. :tunge:

0