TennaGerdes

Mit Drømmebryllup d. 25/07-2015! -Beretning S. 24

492 posts in this topic

Annonce ♥

Brudepigekjoler:

Begge brudepigekjoler kom jo hjem i Januar, og i skal da lige have et billede af den ene.. :biggrin:

post-74506-0-76337300-1424695043_thumb.j

Tøj til H2B & Brudesvende:

Derudover var H2B og forlovere inde i onsdags og vælge farver på jakkesæt, skjorter mm. Jeg måtte ikke komme med, det mente H2B at han havde helt styr på :( .. nu er han jo egentlig uddannet i Jardex, og har arbejdet både i tøjeksperten samt Bertoni, så han HAR styr på det. :wink: men jeg kender ham, og han er en drille pind, det er de alle sammen faktisk.. Så jeg forventer det værste.. :blush:

Edited by TennaGerdes
0

Annonce ♥

Brudepigekjoler:

Begge brudepigekjoler kom jo hjem i Januar, og i skal da lige have et billede af den ene.. :biggrin:

attachicon.gifnavy bpk.jpg

Derudover var H2B og forlovere inde i onsdags og vælge farver på jakkesæt, skjorter mm. Jeg måtte ikke komme med, det mente H2B at han havde helt styr på :( .. nu er han jo egentlig uddannet i Jardex, og har arbejdet både i tøjeksperten samt Bertoni, så han HAR styr på det. :wink: men jeg kender ham, og han er en drille pind, det er de alle sammen faktisk.. Så jeg forventer det værste.. :blush:

Så smuk!

0

Det er en meget flot brudepigekjole! Godt fundet :)

Glæder mig til at høre, om din kommende har fundet på noget sjovt ;)

Tak! :loveshower:

jeg forstiller mig rødt blonde jakkesæt (han har nemlig et hvidt blonde jakkesæt i forvejen!) eller et eller andet gyseligt.. :blink:

Super sød brudepigekjole og MEGA fede sko :cheerleader3:

Hihi.. bliver sjovt at høre om din H2B tager fisen på dig :lol:

Nu har jeg jo hørt en lille fugl synge om at den ene forlover vil møde op u brudekjole.. (hvilket kunne være mega sjovt.) men så er stilen ligesom også lagt.

Brudepigekjoler:

attachicon.gifnavy bpk.jpg

Så smuk!

tak :)

Rigtig fin brudepigekjole.

tak :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov Milepæl 5 måneder..

Hov, missede totalt at i går var der kun 5 måneder til den store dag :o .. Hvor er det vildt.!

Jeg er mega stresset på arbejdet, men en ny kollega jeg får på mandag. Jeg gruer lidt for det, hun er lidt speciel, og er lidt nedladende over for mig (der er 30 års forskel på os.) og selvom jeg er pisse go til mit arbejde, så lytter hun ikke til mig. Hun kommer med spydige kommentarer og ønsker ingen input selvom hun er ny. :blink: (jeg har arbejdet med hende før, hvor hun har været vikar ved ferier og sygdom..)

H2B er begyndt at sige min kone, faktisk sagde han det 3 gange igår.. uhhh det er dejligt.. :loveshower:

Edited by TennaGerdes
0

Annonce ♥

Hov Milepæl 5 måneder..

Hov, missede totalt at i går var der kun 5 måneder til den store dag :o .. Hvor er det vildt.!

Jeg er mega stresset på arbejdet, men en ny kollega jeg får på mandag. Jeg gruer lidt for det, hun er lidt speciel, og er lidt nedladende over for mig (der er 30 års forskel på os.) og selvom jeg er pisse go til mit arbejde, så lytter hun ikke til mig. Hun kommer med spydige kommentarer og ønsker ingen input selvom hun er ny. :blink: (jeg har arbejdet med hende før, hvor hun har været vikar ved ferier og sygdom..)

H2B er begyndt at sige min kone, faktisk sagde han det 3 gange igår.. uhhh det er dejligt.. :loveshower:

Stort tillykke med igår :cheerleader3: Og super lækre slips!

0

Tillykke med milepælen - hyggeligt du allerede er "kone"

Kan bedst lide slips 1 og 2, nok mest nr 1 tror jeg. Synes det ser lækrest ud.

Øv med nedladende kollega. Kan du komme til at sige fra på en måde så I ikke bliver uvenner, men så hun forstår det?

0

Annonce ♥

nu er slipset bestilt :cheerleader3::loveshower: liiidt dyre end jeg havde forstillet mig.

attachicon.gifHLD03-Navy-Pink-silk-tie-ma.gif

Hvor er det fint! Et helt fjerde end dem du viste frem herinde tidligere ikke? Det her er ENDNU pænere synes jeg!

Hvor har I købt det henne, måske man kunne lokke et link ud af dig? :) Kan jo være de havde andre fine ting :cheerleader3:

0

Hov Milepæl 5 måneder..

Stort tillykke med igår :cheerleader3: Og super lækre slips!

tak. Jeg synes også er der er stor bredt udvalg på nettet.. :loveshower:

kæmpe tillykke med milepælen i går :loveshower::loveshower: super fede slips, er vild med nr 1

tak for det.. Det var faktisk også et af mine ynglings for jeg fandt det andet her.. :loveshower:

Tillykke med milepælen - hyggeligt du allerede er "kone"

Kan bedst lide slips 1 og 2, nok mest nr 1 tror jeg. Synes det ser lækrest ud.

Øv med nedladende kollega. Kan du komme til at sige fra på en måde så I ikke bliver uvenner, men så hun forstår det?

Jeg er pjattet med titlen.. :loveshower:

Jeg er lidt i tvivl.. for hun har ikke noget imod at være spydig og uddele skideballer, men hun kan ikke tage imod at høre specielt meget uden at HUN føler man angriber hende.. :blink:

0