Kastberg

J + A - Bryllup - Aflyst igen...

509 indlæg i dette emne

13 hours ago, Kastberg said:

Børnedisco kunne måske være en god ide! Det skal jeg da lige nævne for min bedre halvdel! :thumbsupsmileyanim:

Nogle gange oplever man at børnene er til det (og så er der altid nogle voksne der også lige vil være med). Andre gange er de ikke så meget til det men vil hellere "være med" bag ved eller noget helt andet. Ofte er det også noget som sker spontant så jeg tænker at det er en mulighed der kan være måske. Vi taler jo sammen inden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 24.1.2020 at 0:22 PM, Beryl said:

Ja kartonrester kan tit bruges til noget, fedt af du fik lavet bordkort. 

Er posen lavede i samme karton som bordkorg og gaveæsker? 

Mega flot vejskilt til jeres centerpiece :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se den når den er helt færdig

Ja, det er de :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:iloveyou:     Så fik vi købt ringe!     :iloveyou:

Vi har sådan lidt udsat at få købt ringe fordi vi ville vente på en Open by Night, hvor vi håbede på der ville være rabat på dem :)

Efter vi et par gange har set indslag fra Ege Art herinde, så bestemte jeg mig for at prøve at spørge efter tilbud. 

Vi modtog så et par prøveringe i voks med en pris, efter jeg havde rendt og øffet over der ikke kom svar :)

Det var et virkelig godt tilbud, så da vi skulle på familiebesøg i Tyskland i den her weekend, så kørte vi forbi ham på vej ned. 

Så om en måneds tid er vores ringe klar!

0

Del dette indlæg

Fedt - Jeg har ikke forstand på ringe og den branche men kender Jørgen Busk (Ege Art) - primært herindefra - og vi har også af og til skrevet sammen. Han er om nogen fagmand der går op i det han laver med ild og sjæl :)

0

Del dette indlæg

On 24.1.2020 at 2:01 PM, Frigga said:

Jeg håber du får tid til at lægge billeder op af alle dine centerpieces. Jeg er vanvittig nysgerrig på de færdige resultater.

Her er en forsmag på en der næsten er færdig :)

IMG-3660.JPG   IMG-3658.JPG   IMG-3659.JPG   IMG-3657.JPG

Mangler lige gulvet og sengen. Den skal forestille det første sted vi boede sammen, som var en campingvogn :) Det kan varmt anbefales, hvis man gerne vil teste hvor hinandens grænser går -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 hour ago, sha said:

WOW!! Jeg er meget imponeret. Den campingvogn er både detaljeret og utroligt godt lavet. Ville virkeligt ønske, jeg havde dit talent  :thumbsupsmileyanim:

Mange tak! :) Må dog indrømme jeg ikke selv har lavet selve campingvognen, den er købt i panduro. Jeg har kun lavet interiøret og malet den :biggrin:

Fik også hentet "fliser" idag til nogen af de andre centerpieces. Så nu skal jeg bare have fundet ud hvad mønster de skal ligges i, og så spraymales med steneffekt maling :) 

4510_556664.jpg

Alle og enhver kan jo se at afstandsstykker også kan være fliser!

Undtagen min bedre halvdel, i skulle have set hans ansigt da jeg nævnte det -HAHA-

0

Del dette indlæg

Campingvognen er godt nok blevet flot.

Det bliver spændene at se når du har lavet afstandstykkerne om til fliser. 

Det er ikke altid så nemt at forklare andre ens visioner, de giver ikke helt mening når man ikke selv har tænkt det :lol:

0

Del dette indlæg

6 hours ago, Beryl said:

Campingvognen er godt nok blevet flot.

Det bliver spændene at se når du har lavet afstandstykkerne om til fliser. 

Det er ikke altid så nemt at forklare andre ens visioner, de giver ikke helt mening når man ikke selv har tænkt det :lol:

Her er starten på dem :biggrin: så mangler der bare maling og græsset som skal sidde i resten af cirklen!

IMG-3668.JPG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:iloveyou:     Opdatering af testbagning og starten på endnu en centerpiece    :iloveyou:

Øv, øv! Alt for meget lime, så det er en ommer :( Det hele virkede sådan set fint, både tidsplan og alt det andet, med undtagelsen af limen, så prøver igen uden lime. 

Derudover fik jeg startet på endnu en centerpiece, mens de andre tørrer. Vores hus :)

IMG-3675.JPG   IMG-3676.JPG

Et med og uden tag :)

0

Del dette indlæg

On 2/2/2020 at 9:32 PM, Kastberg said:

:iloveyou:     Opdatering af testbagning og starten på endnu en centerpiece    :iloveyou:

Øv, øv! Alt for meget lime, så det er en ommer :( Det hele virkede sådan set fint, både tidsplan og alt det andet, med undtagelsen af limen, så prøver igen uden lime. 

Derudover fik jeg startet på endnu en centerpiece, mens de andre tørrer. Vores hus :)

IMG-3675.JPG   IMG-3676.JPG

Et med og uden tag :)

Hvor er du bare kreativ! Jeg glæder mig til at se det hele samlet :D 

Hvilke smage er der ellers i bryllupskagen?

0

Del dette indlæg

Mit seneste køb! Nogle små lamper vi kan bruge på højbordene, der vil være på den store terasse udenfor lokalet :)

Tænkte på at lave vinglas-lamper til dem. Her er en prototype på dem! 

IMG_3680.jpg     IMG_3681.jpg

Det her er selve lyset.

IMG_3684.jpg    IMG_3685.jpg    IMG_3686.jpg

Her er glasset med "lampeskærm" på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

4 hours ago, Kastberg said:

Mit seneste køb! Nogle små lamper vi kan bruge på højbordene, der vil være på den store terasse udenfor lokalet :)

Tænkte på at lave vinglas-lamper til dem. Her er en prototype på dem! 

IMG_3680.jpg     IMG_3681.jpg

Det her er selve lyset.

IMG_3684.jpg    IMG_3685.jpg    IMG_3686.jpg

Her er glasset med "lampeskærm" på

Hvor er de fede....

0

Del dette indlæg

:iloveyou:     En centerpiece næsten færdig, og fremgang med brudeslør!    :iloveyou:

Jeg tilbragte min søndag hjemme ved min mor, som hjalp mig med at sy perler i mit slør. En projekt jeg er ved at køre lidt død i, men vi fik nået en god slat!

Så ville min søster gerne se hvor langt det var på mig, så vi fik også lige nogle billeder, som i også lige får lov og se!

Slør 2.jpg    Slør 1.jpg    Slør 3.jpg

Blonde med perler.jpg

Derudover fik jeg lavet en centerpiece mere eller mindre færdig.

Mangler kun at sætte "støtteben" på figurerne, så de ikke vælter i løbet af dagen.

I får lige et billede med de figurer der kun stå selv.

Tæt på.jpg    Figurer.jpg

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer