Guest nordbag

Hvad gik der galt....

182 indlæg i dette emne

Jeg trækker lige tråden op igen - det er super interessant og lærerigt.

Kom endelig med flere historier!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Ja så blev jeg også frue... Dagen var vidunderlig, men jeg ærgrer mig over, at vi ikke fik taget billeder af os sammen med mine forældre. Samtidig har jeg stadig ikke helt vænnet mig til min frisure/opsætning. Den var rigtig flot, og passede til stilen, men ikke til mig synes jeg. Er vant til at have noget ned langs siden af ansigtet. Så havde svigermor lovet at tage sig af pyntningen af deres bil, som vi skulle køre derfra i. Hun havde bare kun pyntet med tyl, og ikke med blomster, som lovet.

Dorthe

0

Del dette indlæg

Ja så blev jeg også gift (lørdag den 28. juli 2007) ...Og jeg synes lige jeg vil give mit besyv med...

Dagen startede ok Jeg sov ikke for længe (havde både sat væggeur og mobiltelefon til - vågnede op mod 50 gange i løbet af natten)...Var oppe ti minutter før væggeuret ringede, for da kunne jeg bare ikke vente længere...

Jeg sov hos min mor og skulle fra hende hen og købe morgenmad og derefter hente frisøren...

Det første der går galt, sker allerede inden jeg har fået købt morgenmaden...Godt spændt, fuld af forventninger til dagen og måske en anelse stresset går jeg glad hen imod bageren, da en venlig sjæl siger..."Din bil triller"...Ganske rigtigt, jeg havde glemt at trække håndbremsen og bilen er lige så stille på vej ned mod en anden bil (Jeg fik låst bilen op i en fart og slap heldigvis med skrækken)....Puha så var dagen startet!!!

Jeg fik købt morgenmaden og alt er stadigvæk i den fineste orden...Så sætter jeg mig igen ud i bilen og tænker: "Jeg ringer sgu lige og siger, at jeg er på vej"....Og her er det så at mit hjerte slår et par slag over...For frisøren er ikke klar!!! HVAD!!!... :denmarkflag: Og SÅ sætter nervøsiteten for alvor ind...

...."Nåh" tænker jeg "Det kan jo ikke nytte noget at piske en stemning op - Det bliver vi jo ikke hurtigere færdige af" og så sætter jeg mig godt til rette i bilen og læser min kommende mands tale igennem igen (Intet er så galt, at det ikke er godt for noget!!!)

Det ender med en god og hyggelig morgen alligevel...Og hun fik da også sat mit hår rigtig fint!!! Så kommer turen til make-uppen...

Jeg havde selv købt alt sminken og pakket det hele ned (...eller det troede jeg, jeg havde... :balloon: ) Jeg havde bare lige overset stregen -HAHA- SÅ indfandt panikken sig ligeså stille igen...Jeg får kigget på uret og der er nu kun 20 minutter til vi skal være i kirken!!! (hvilket betyder at min mor og hendes kæreste ÉR kørt)

PANIK!!! Imens vi farer rundt efter en af mine mors streger, går det op for mig, at den cykel-taxa jeg havde bestilt til at komme og køre min far og jeg til kirke, ikke er kommet endnu... -HAHA- Vi fandt endelig en lille stump af en streg, spæner med skørterne flyvende rundt oppe over knæene ned i køkkenet for at spidse den med en skarp kniv!!! (Vi kunne simpelthen ikke finde en blyant-spidser...FOR MEGET!)...Cykel-taxaen er stadigvæk ikke kommet...Og det går lige så stille op for mig, at det gør han sgu nok heller ikke... :) :bask: :)

Det var meningen at frisøren og fotografen skulle køre i samme bil (der er 2 forsæder - resten er bagagerum)...Vi klarer det med at min far og frisøren sætter sig om bagved og fotografen og jeg oppe foran...Det er der garanteret kommet nogle rigtig sjove billeder ud af!!!

Vi nåede kirken fem minutter efter vi skulle have været der...PUHA!!!

I kirken havde min mand aftalt med en arbejdskollega, at han skulle videofilme os - Det gik han MILDEST TALT ALT for MEGET op i!

I stedet for at filme fra sin plads farede han rundt ALLE VEGNE!!! Så han var MEGET upopulær hos os, vores præst og ikke mindst den fotograf vi havde hyret til at tage billeder af os! Det irreterede os MEGET, men ikke så meget at stemningen blev ødelagt!!!

Resten af dagen forløb lige som den skulle...Der var store regnbyger imens vi var indendøre og bragende solskin da vi skulle have taget billeder!!!

ALT forløb perfekt lige indtil vi skulle danse brudevalsen...Min mand byttede rundt på ét eller andet oppe i sit hoved og forsøgte ihærdigt at danse den forkerte vej rundt i forhold til de trin han tog...Dette resulterede i en rimelig arrig hustru, der efter at være blevet trådt over tæerne de første 20 gange ikke længere kunne se det morsomme. Jeg måtte stoppe ham HELT midt ude på dansegulvet...Så tænkte jeg nu går det (Vi havde jo øvet lidt på den næsten hver dag i 2 uger) Men showet startede forfra...og jeg måtte fokusere på ikke at blive trådt over tæerne så godt jeg nu kunne!!! (Den stakkels mand var åbenbart MEGET nervøs og den sorte klap gik helt ned!!!)

Herefter var der igen fryd og gammen!!! FANTASTISK FEST med DEJLIG LIVE MUSIK!!!

Selvom der gik SÅ meget galt var det en pragtfuld dag og det eneste jeg gerne ville have gjort om var brudevalsen!!!

Så ØV jer til I kan den i søvne - Det er ikke spor sjovt at blive trådt så mange gange over tæerne efter sådan en lang dag!!!

0

Del dette indlæg

Som sådan gik der faktisk ikke noget galt til vores bryllup..

Dog er jeg enormt ked af, at dagen virkelig gik så stærkt og inden man så sig om, ja så var gæsterne på vej hjem og kl var 04:15 om natten.. Jeg ville gerne holde bryllup igen eller have haft det varede 2 dage.. Men ak..

Vi fik ikke taget så mange forskellige bryllupsbilleder, men dem vi har er vi super glade for.

Vi skulle have haft noget porreflan til hovedretten, men det læs porrer hotellet havde fået, var ikke godt.. Så i stedet fik vi asparges. Men pyt med det, for det smagte stadig fantastisk..

Og vi glemte faktisk at kysse i kirken.. hehe. Men vi fik kysset rigtig meget bagefter og gør det stadig..

Som andre også siger.. Så NYD dagen i fulde drag og sørg for at få noget at spise undervejs UANSET om du/I er sultne eller ej.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må jeg også hellere give mit besyv med..... Vi blev gift den 28/7 i år, og havde den mest vidunderlige dag man overhovedet kan forestille sig.....

Der gik som sådan ikke noget galt, alt gik stille og roligt men dagen gik bare alt, alt for hurtigt..... Ville godt nok give meget for at opleve det hele igen......

Det eneste jeg ærger mig over her bag efter, er at vi ikke tænkte på at komme ud i vores dejlige have og få taget nogle flere billeder..... Vi har masser af billeder af os fra kirken, fra teltet og under æresporten, men desværre ikke nogen der er taget rundt i haven..... Det havde nok været anderledes hvis vi havde valgt en prof fotograf, men det var fravalgt pga økonomien..... Derimod har rigtig mange af vores gæster taget rigtig mange dejlige billeder...... Så billeder fra dagen mangler vi ikke!!!

Kan kun sige..... GLÆD jer piger.... Det er en fantastisk dag!!!!

0

Del dette indlæg

Jeg havde IKKE fået skiftesko med til festen, så de høje hæle røg af efter 2 timers dans. Fint nok, men desværre resulterede det i, at min kære gom kom til at træde på kjolen bagpå, så den blev revet i stykker der hvor stroppen til slæbet var sat fast. Nøøj, hvor var han ked af det :) .

Desuden havde jeg faktisk kun mine brudesko at tage på dagen efter, da vi skulle hjem.. -Ikke det værste der kunne ske, men alligevel.. Husk ekstra sko, gerne med en tyk sål, så kjolen ikke slæber henad gulvet :denmarkflag:

Hmm, hvad ellers.. Det var jo den mest fantastiske dag, og jeg ville helst lave den helt om igen, NØJAGTIG som den var.

Jo, vi havde et par venner som meldte afbud på selve dagen, da deres datter skulle indlægges. -Fair nok!

Ellers ville jeg faktisk også gerne have haft billeder af os sammen med vores forældre, men det er i småtingsafdelingen..

Min mor tog billeder da jeg hentede kjolen hos min veninde og da jeg var til kosmetolog (før og efter). Desuden tog hun billede af mig i kjolen, da vi var til sidste tilretning. Lene fra Brudesalonen var også med på billedet, og de billeder er jeg rigtig glad for idag. -Bare lige et godt råd..

Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg brugte selv denne tråd i min planlægning og vil derfor lige komme med mine erfaringer. Vi blev gift i lørdags og havde en absolut fantastisk og uforglemmelig dag med høj solskin. Det eneste, der ikke var helt optimalt, var:

- vi blev viet kl. 15.30, og det var nok lidt for sent på dagen. Vi havde selvfølgelig god tid til forberedelser og var slet ikke stressede før vielsen, men vi kunne godt have brugt lidt ekstra tid til festen bagefter.

- min far og jeg kom for hurtigt ind i kirken. Jeg var ikke helt klar og nåede ikke at få rettet på min halskæde. Og min far var meget nervøs og gik for hurtigt op ad kirkegulvet (og det oplever man jo kun den ene gang, så det skal nydes!).

- vi havde nogle få afbud i sidste øjeblik pga sygdom, men heldigvis havde jeg en nød-bordplan klar, da de var så venlige at advare os dagen før om, at de sandsynligvis ikke ville komme.

Ellers var der ikke rigtig noget, jeg ville lave om på. Mit bedste råd er planlægning, planlægning og planlægning og huskelister. Og sørg for at få uddelegeret opgaverne, især på selve dagen, hvor man ikke selv kan tage sig af alle mulige småting.

0

Del dette indlæg

Allerførst vil jeg sige, at vi havde den mest vidunderlige dag! Luften var tyk af kærlighed og glæde og vi nød hvert sekund. Følgende er derfor småting, der ingen indflydelse havde på helhedsoplevelsen:)

1: Brudebuketten var IKKE som jeg havde forestillet mig ("bestilt" hos kæresten). Jeg skulle have haft en "tæt lav rådhusbuket" kun i røde roser, da en hængebuket ville blive for voldsom til en lille dame på 1,5 meter. Men blomsterhandleren spurgte ham om det skulle være et kirkebryllup og så havde de åbenbart en idé om at det så skulle være en hængebuket. Så istedet for en lille fiks rund buket i røde roser, fik jeg en kæmpe grøn hængebuket med røde roser ind i mellem alt det grønne. I sig selv var den virkelig smuk, men jeg ærger mig en anelse, da den simpelthen fyldte alt for meget. Desuden hang den meget hurtigt med hovedet. Set i bakspejlet skulle jeg havde udstyret ham med et billede af præcis den buket jeg gerne ville have.

MEN: min mand havde fået matchende brystbuket og det så bare SÅ GODT UD SAMMEN:)

2. Jeg havde på forhånd valgt at vi skulle have den traditionelle indgangs- og udgangsmusik, men fik ikke nævnt dette for præsten, da vi gik ud fra, at det var standard.

Da dørene blev slået op og jeg gik ind forsvandt alting i ren lykke og jeg gled langsooomt ned ad kirkegulvet til orgelets brusen. Og efter vielsen gik vi sammen ned ad kirkegulvet til orgelet og alt var perfekt! Det var dog først da vi så vores bryllupsvideo for ANDEN gang, at det gik op for os at hverken indgangsmusikken eller udgangsmusikken var noget nogen af os havde hørt før!! INGEN af os havde bemærket det! Derfor kan jeg ærligt sige, at det INTET betød - tværtimod synes jeg at det var fint, for det var mere stille og højtideligt (og nogle meget smukke stykker!) og gjorde nok, at vi gik langsommere:)

3. Vi havde arrangeret at min syngende kusine og hendes veninde skulle synge en stille gospelsang efterfulgt af Oh Happy Day. Vi havde lånt et elektrisk klaver, der skulle sættes op inden vielsen til samme formål.

Aftenen inden ringer min kusine og hvisker, at hun have mistet stemmen - den var helt væk! Så vi aftalte at kun veninden skulle synge. Fint nok.

Da vi når til dette punkt i kirkeprogrammet hvisker min mand til mig, at de ikke havde kunnet få klaveret til at virke, og derfor havde de havde droppet Oh Happy Day!! Så hun stillede sig op alene og sang så vidunderligt smukt a capella- det var meget meget smukt! Held i uheld! :heart:

4. Efter riskastningen var mit hovede helt i skyerne og jeg bemærkede knapt nok, at min veninde hev mit slæb op så jeg bare det over armen - ærgeligt! For der blev efterfølgende taget et hav en smukke billeder - hvor jeg ligner en, der har en hvid sæk på! Jeg tænkte slet ikke over det, men ærgeligt pga. billederne...

5. vi havde alt for kort tid til receptionen, da vi skulle afsted til fotografering. Vi havde valgt at køre til Maglesø, som er en smuk sø, der ligger i en gryde nede mellem "de sjællandske alper". For det første var det megahårdt at gå helt ned og op - for det andet blev omgivelserne ikke rigtigt brugt i billederne. Min far som var vores fotograf, fik taget nogle MEGET smukke billeder, men der manglede lige et par stykker, hvor man kunne se os i fuld figur og med søen i baggrunden. Men sådan er det...de billeder han fik taget var meget meget smukke, men når man nu har taget turen derud, vil man gerne have omgivelserne med....;) Der var til gengæld MANGE af mit ansigt (uden hår og slør -:heart:-)

6. Vi havde lavet en playliste til middagen, men der var så mange indslag, at musikken hele tiden skulle stoppes, og min mand havde glemt at få en hjælper til det, så han rendte hele tiden! Vi var også glade for alle indslagene, men der var MANGE og vi fik ikke så meget tid til at hyggesnakke ved bordet.

7. Vi fik taget nogle far-datter billeder og fik hevet min mand ind ligepludseligt, så han så lidt stresset/klemt ud på billederne, som om han ikke lige var forberedt..-:heart:-. Fik desværre ikke taget af min mands familie..

Ja, det var 7 punkter, men ingen af dem ødelagde oplevelsen af, at det havde været en perfekt og vidunderlig dag fuld af kærlighed!!

Hvad ville jeg gøre om?

- Mere tid til receptionen!

- En hjælper til musikken under maden

- knap så mange indslag, men det kan man ikke selv styre:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har så et dugfrisk og morsomt/positivt eksempel på hvordan det gik galt for toastmasteren ved en af "vores" bryllupsfester i går:

Han havde lige rejst sig op og siger til forsamlingen at nu vil han holde sin egen - sidste tale. Så siger konen: Nej det vil du ikke for vandet er lige gået, så det var den fest. Desværre oplevede jeg det ikke selv men det kan kun have været sjovt.

0

Del dette indlæg

Tja vi havde 3 ting:

1, Vi glemte at kysse i kirken

2, Vores bil begyndte at ryge på vej til slottet

3, Slottet var noget l### (Samme sted og aften som Makroh), så det endte med at vi skred...

0

Del dette indlæg

Hmm, hvad gik galt??

Jeg husker kun dagen som perfekt, men der er da nogle små fejl.

1. Gæsterne skulle have pindemadder, mens vi blev fotograferet. Min svigermor og jeg havde lavet dem allesammen aftenen før, så de var lige klar til at servere. Alligevel kom vi til festen og opdagede at tjenerne havde puttet rugbrød under alle pindemadderne. Ca 600 pindemadder. :thumbsupsmileyanim: De må have haft travlt med at skære alt det brød (som var til natmaden). Hvem har lyst til laks og mango - parmaskinke og melon med rugbrød under?? :loveboard: Det betød så også at jeg måtte sende svigerfar ind efter nyt rugbrød. Heldigvis ligger Fakta lige ved siden af.

2. Efter maden ville vi rejse os op og bede folk om at skåle for vores musiker Thomas. Jeg siger "Tak for denne gang Thomas".. :blink: (Han skulle blive 3 timer mere). Det fandt folk meget morsomt.

3. Vi fik ik taget billeder med vores forældre og værst af alt glemte vi at få et billede af kun os og vores 3 børn. Men de billeder vi har fået er bare kanongode.

4. Vi fik et afbud fra Anders´ niece og hendes kæreste dagen før. Krise med bordplanen.

5. Vi fik at vide dagen før at vores videomand ik ville stå i bar (som ellers var aftalt). Så det måtte vi betale vores tjenere for at gøre. Tilgengæld fik videomanden filmet under dans og "druk", så det er dejligt.

6. Vi glemte at dæmpe lyset, hvilket vi tror er grunden til at der ik blev danset så meget og at festen sluttede lidt tidligere end vi havde regnet med.

7. Jeg glemte skiftesko, så efter brudevalsen røg de af og jeg gik barfodet resten af aftenen. Og dagen efter måtte jeg hoppe i dem igen fra hotellet og hjem.

Det var vist det. Men ingen af tingene ødelagde vores fest. Det var en helt igennem perfekt dag.

Jeanne

0

Del dette indlæg

en enkelt smutter til vores bryllup var at jeg glemte at tage en trøje med knapper/lynlås på da jeg skulle til frisør...

jeg er nu et stks student2000 trøje fattigere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blot et lille pip..... denne tråd kan man også læse som:

"Du kan ikke være Herre over alt hvad der sker på din bryllupsdag - og små ups'er til trods.... så er det ikke nødvendigvis noget, der ødelægger dagen" :thumbsupsmileyanim:

Hvad gik galt hos os? Hmm tja... der var nogle enkelte ting, som ikke gik helt som vi havde planlagt det, men det var bagateller, som bestemt ikke ødelagde dagen:

• Receptionen: Der var stillet sandwich frem til folk mens vi fik taget billeder - men folk turde ikke gå igang med dem før vi kom ind.. hvor vi skulle skære kagen for
  • Fotografen levede ikke helt op til forventningerne... men billederne er da blevet fine - vi mangler bare en del billeder fra receptionen, som vi også havde hyret ham til at fotografere
  • De hvide asparges til laksen skulle have været kogte - de var rå. Vi var skuffede, men gæsterne synes det var alle tiders med rå asparges og at det smagte fantastisk
  • Der skulle have været askebægre på bordene, så folk ikke rendte ud hele tiden. De kom først på sent, da vi bad om dem... og på et tidspunkt måtte min mand gå udenfor og hente gæsterne ind, for han gad simpelthen ikke at sidde og se på en halvtom gildesal, fordi folk var undenfor og ryge eller se på solnedgangen
  • DJ'en var ikke særlig god, så folk dansede ikke såååå meget. Havde vi haft penge til det havde jeg til enhver tid valgt et liveband.
  • Kjolen/corsagen må have givet sig lidt i løbet af dagen, for da vi skulle danse var kjolen for lang, og jeg/mine dansepartnere trådte foran i kjoeln, så det blev mere til lidt vuggen frem og tilbage end reel dans.... og jeg gik og hev op i corsagen :cheerleader3: Men det var nok mere mig selv der fornemmede det end gæsterne der kunne se det ;)
  • Vi glemte at få taget billeder af hele selskabet samlet og af os og vores forældre/søskende på et samlet billede - men vi fik af hans og hendes sammen med os, så det går nok.
  • Der gik for meget tid med at tage billeder - set i bakspejlet skulle vi nok have holdt receptionen og så først få taget billeder mellem reception og fest.
  • Dagen gik alt for hurtigt!!! :wacko:
  • Havde vi haft penge til det, ville jeg have hyret et prof fotograf (eller dygtig amatør med godt udstyr) til at tage billeder hele dagen - inkl. om aftenen.
  • Brudevalsen kunne man vist ikke se vi havde øvet os på... endsige at vi havde gået til dans i ½ år inden :cheerleader3:
  • jeg glemte at smide buketten og min mand at skyde strømpebåndet ud til mændene :cheerleader3:

Når de ting så er sagt, vil jeg da i samme moment sige, at det slet ikke satte præg på dagen - de ting der "gik galt" var jo bagateller og er jo kun noget vi ved om - gæsterne oplevede det ikke. Samtidig vil jeg også sige, at vores spillemand var helt fantastisk, ditto vores toastmaster, serveringspersonalet, maden i øvrigt, vinen, stemningen, omgivelserne, gæsterne, indslagene... alt var overordnet set helt perfekt.... og hvor er det egentlig dejligt, at man som brud og gom ikke har styr på det hele :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Vi havde ikke noget der gik galt. Havde en helt fantastisk dag/aften/nat.

Men af bagateller, som måske kan hjælpe/inspirere Jer kommende brudepar glemte vi, at fortælle eller få toastmasteren til at fortælle, at der var noget koldt at drikke oppe ved festsalen mens vi var til fotografering, så et par sad på deres hotelværelse indtil festens start.

Jeg ærger mig over (bagatel, ved det godt), at vi ikke har et billede af forretten. Vi har billeder af de andre retter, det er også kun derfor det ærger mig.

Lene

0

Del dette indlæg

Ja nu skal jeg jo giftes senere idag ( er det efterhånden blevet). Og min mors mand, som skal følge mig op af kirkegulvet faldt for en time siden over nogen sko på trappen og sprang sin akillessene (au au)

Rigtig surt og min mor er bare lige nu én stor undskyldning over for mig. Det er der jo ikke nogen der kan gøre for.

Nu vil jeg gå i seng og håbe at det er den eneste ulykke der bliver

Godnat fra

ViTo

0

Del dette indlæg

I lørdags var det så vores tur!

Det var en helt fantastisk dag, aften, fest, nat! Det hele var perfekt, der manglede intet og alt det der... :unsure:

Men der gik alligevel noget galt, det betød bare ingenting! Faktisk gik min kjole lidt i stykker allerede inden vi gik til bords... Danseknappen gik af, så jeg havde mit lange slæb med mig hele dagen, både under hele middagen, gaveåbning, toiletbesøg, brudevals og vanvittig jitterbug-agtig dans senere... :)

Men det gjorde ikke noget... JEg havde en fabelagtig aften! Dansede helt vildt! Og nød det hele... Min mor havde lemt at hænge tyl i træerne langs vejen til fest stedet, men det opdagede jeg først, da hun sagde undskyld :)

Så en helt fantastisk dag, aften, nat!

Så nyd og gå ikke i panik, gå hellere i døgnkiosken, der kan man altid finde det man lige mangler!

God planlægning til alle jer kommende! Det er fantastisk!

Og kæmpe :pokey: til jer med dårlige oplevelser!

Sigrid

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sidder alle og gør vores yderste til at bryllupsdagen skal gå perfekt og at der intet skal gå galt for alt er timet og tilrettelagt.

men jeg kunne gogt tænke mig at høre fra de dejlige GIFTE quinder OM der alligevel gik noget galt og hvordan i klarede skærende.

Så hermed en tråd til sjove, uheldige, kaotiske, triste, grinagtige, og enestående hændelser på jeres i forvejen perfekt planlagte bryllupsdag

og forresten hjertelig tillykke med jeres bryllupper

Hilsen en planlægningsfreak og uforudsete-hændelser-fobisk kommende brud

(eller måske også mini bridezilla)

hilsen pia :balloon:

Vi havde også planlagt alt ned til mindste detalje ved vores bryllup d 23/6-2007

men det gik galt!

Der hvor det skulle have været planlagt anderledes var nok i starten, da vi fastsatte datoen.

Efter kirken var booket fandt jeg ud af at jeg var gravid. Vi fortsatte dog alligevel, da vi mente at sandsynligheden for at førstegangsfødende føder før tid var lille. og med termin midt i juli kunne det sagtens lade sig gøre.

Den gik dog ikke....

Kl 2 om natten op til vores forventede bryllupsdag gik vandet. Efter at have snakket med dem på fødegangen, lagde vi os til at sove igen, med håbet om at når vi vågnede ville det vise sig bare at have været en ond drøm...Men nej...

Vi tog ind på sygehuset for at blive undersøgt nærmere og fik lov til at tage hjem igen. Men kun for en kort bemærkning og kun for at aflyse det planlagte bryllup.

Nå men nu har vi så fået en dejlig datter og glæder os meget til vores nye bryllupsdag kombineret med barnedåb d. 13/10-07.

0

Del dette indlæg

Ja nu skal jeg jo giftes senere idag ( er det efterhånden blevet). Og min mors mand, som skal følge mig op af kirkegulvet faldt for en time siden over nogen sko på trappen og sprang sin akillessene (au au)

Rigtig surt og min mor er bare lige nu én stor undskyldning over for mig. Det er der jo ikke nogen der kan gøre for.

Nu vil jeg gå i seng og håbe at det er den eneste ulykke der bliver

Godnat fra

ViTo

Vil lige, velhjemvendt efter bryllupsrejse, fortælle enden på historien.

Min stedfar tog efter en nats søvn på skadestuen og fik en "støvle" på til at støtte, så op af kirkegulvet blev jeg fulgt med krykke og hele pivetøjet. Om søndagen blev han opereret og humper nu fornøjet rundt de næste 10 uger.

Men vi havde en super fest og selv serveringspersonalet kom bagefter og sagde at det havde været dejligt at servere for os. Familie og venner som vi havde balndet godt mellem hinanden siger alle at DE har siddet det bedste sted under maden. Og vi ja vi synes bare at alt var som det skulle være og lidt til.

Knus og endnu en gang godnat fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Hejsa

Lidt upsere:

• Havde lidt for travlt i kirken til at fotografen rigtig fik nogle gode billeder af os dér.
  • Glemte brudebuketten hjemme efter have-reception, så den var ikke med på fesstedet om aftenen.
  • Glemte at tage musik med til feststedet "under middagen musik" - feststedets musiker spilelde dog op til dans kl. 20.00
  • Skulle have haft pakket tøj til bryllupsnat/overnatning INDEN selve dagen - gjorde det efter receptionen hvor alt var lidt i panik og vi havde aaalt for travlt.

KH Dorthe

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg har også været gift før, og derfor ved jeg hvad jeg IKKE skal gøre denne gang *s*

1. Min far og jeg byttede rundt på de stole vi skulle sidde på og måtte bytte igen .....ups

2. Jeg glemte at lægge min brudebuket INDEN vi knælede for præsten - hvilket resulterede i, at han ikke kunne læse det han havde skrevet.... lagde den så på stolen .....ups

3. Da vi var blevet viede, havde jeg glemt buketten på stolen, og satte mig på den.....ups

4. På vej ud af kirken, smilede jeg ikke en eneste gang, da jeg var så nervøs...... ups (dumme billeder)

Og så lige den "sjove", som fik os til at skraldgrine midt i det hele: Da vi skulle bytte ringe, udbrød Oldemor, som var lidt senil, højt og klart "Jamen sikke da en sød præst, at han giver ringene!!!!"

Det var ikke de store ting, men ting som gjorde mig nervøs, så DET sker ikke igen denne gang.

knus Fjumse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja der går altid et eller andet galt - det gjorde der også bare vores skønne dag..

- stressede vildt rundt om morgenen pga. bryllup i egen have. havde kun 45 min. til mig selv til at få tøj på osv. Så der blev ikke rigtig taget de billeder jeg ønskede.

- glemte mit strømpebånd og mit lommetørklæde som var mit gamle. Min mor hentede det om aftenen ;)

- der kom vist ikke cider og isterninger på receptionsbordet...

Men det er alt sammen bitte bitte små ting - som KUN påvirkede mit sind. Alle andre var ligeglade!

Vi havde det skønt alligevel

0

Del dette indlæg

Brudevalsen! Den gik bare helt galt. Min kære husbond havde åbenbart gloet på mine fødder, da vi øvede brudevalsen, men til brylluppet - tja, der var jo ligesom en stor hvid kjole i vejen, så det gik bare helt galt! HAn skunne slet ikke huske, hvordan det var. Men det kan vi heldigvis kun grine af.

Ellers: vi har fryseren fuld af sodavandsis - for dem glemte vi at servere til receptionen til de mange børn.

Bortset fra disse små ups'ere var det en helt igennem fantastisk dag!!!

-Kirstine

P.S. Vores overraskelse (gospelkor i kirken) var en hemmelighed for alle gæsterne - men vores forlover og brudepige måtte indrømme at de havde faktisk vidst det længe, for de havde faktisk forsøgt at hyre samme kor som en overraskelse til os i kirken... Tja, men de holdt heldigvis på hemmeligheden!

0

Del dette indlæg

HEjsa

Vi var til min barndomsvenindes bryllup for en månedstid siden, og der var nogle ups´er.

Da min venindes mor skulle gå ind i kirken, som en af de sidste, havde hun ikke fået trukket nederdelen helt op, så der var fri udsyn til sloggi og strømpebukser. Hun tog det MEGET pænt.

Min veninde havde den smukkeste kjole på. Hendes mor havde syet den til hende, og den klædte hende fantastisk. Hun havde bare fået slæbet i klemme i døren, så der var kommet en god stor olieplet på slæbets overside.

Bryllupskagen skulle have været en gave fra gommens mor. Til trods for hun havde ringet til bageriet tre gange de sidste 14 dage op til brylluppet, så havde bageren glemt det...

Musikeren var bestilt sent, og derfor havde de måtte tage, hvem der kunne. ;o)

Han var mildest taget elendig. Han sang med på den første halve linie i hvert vers (det er OK), men efterfølgende kunne man høre ham trække vejret på en gryntende måde i mikrofonen. Min venindes forældre havde fået lavet en sang på melodien "Det var en lørdag aften". En melodi ehver musiker med den mindste respekt for sig selv kan i søvne. Ikke engang den kunne han spille, så den var genkendelig.

Alligevel var det en kanon dag og aften. En af de bedste bryllupper jeg har været med til som gæst. Måske fordi vi grinte så meget af den stakkels musiker ;o)

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg

Vi havde et par ups'er, men ingen der var så alvorlige at de ødelagde noget :blush:

Vi fik ingen billeder med vores forældre eller af alle gæsterne, vi glemte det simpelt hen på dagen.

Jeg fik ikke listen med til serveringspigerne, så der var nogle ting der kunne være undgået der, bl.a. kom der aldrig noget sprut/likør til kaffen. Ret ærgeligt, men jeg tænkte slet ike over det på dagen, desværre røg gæsterne ned i humøret og gik lidt tidligere end de ellers ville have gjor, tror jeg.

Jeg fik aldrig indviet f.eks. min mor i planerne for aftenen, så kunne hun have holdt øje med den slags ting. Mit råd er at I sørger for at der er en eller flere der bliver kontaktpersonen den aften til evt. spørgsmål, så I ikke skal tænke på det, for det gør I ikke ;)

Vi havde så mange indslag (7 taler og omkring 8 sange) at vi knapt nok nåede brudevalsen, havde jeg tænkt på det, så var middagen startet en time før.

Vi pakkede selv gaverne, og det tog lang tid. Vi skulle have bedt dem pakke gaverne ind i celofan, så vi kunne nyde hver enkelt gave som den fortjener, og læse kortene ordentligt.

Det var vist også det :cheerleader3: men det var en helt perfekt dag alligevel, ville ikke gøre det igen, for vores minder om den dag er uendelig gode :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Der var et par småting, men ikke noget der ødelagde det gode minde jeg har om dagen.

Vi brugte lidt for langt tid på at pakke gaver ud og nåede alligevel ikke dem alle sammen, så jeg ville hellere have brugt tiden sammen med vores gæster.

Jeg var helt opløst i tårer da jeg skulle holde min tale, så jeg kunne ikke få et ord frem. Casper fik talen i hånden i stedet for, og vi så min fotomontage sammen i stedet. Mange har dog sidenhen sagt at det ville gjorde noget, og at det var sødt at jeg var så rørt. Men stadig lidt ærgeligt.

Jeg fik ikke snakket så meget med alle gæsterne som jeg gerne ville. Men det er i virkeligheden måske umuligt?

Men ellers en fantastisk pragtfuld dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥