postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

Jamen, det kan jeg jo slet ikke lade vær' med :)

Jeg elsker også snevejr, lige indtil det bliver til sjap, så er det bare æv ()()

ja sjap.... :super: og jeg ved ikke hvorfor lastbilerne ALTID kan finde de steder der ligger mest sjap og hvor det kan sprøjte mest på én, sjovt nok ligger de steder sku altid lige når men kommer forbi..........

Sådan er det altid, inde byen er det bare busser i stedet :)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen der var du jo!!! :thumbsupsmileyanim:

Har siddet her og læst hvad der er sket dig den sidste uges tid og lige pludselig begyndte jeg bare at grine og kunne ikke rigtig stoppe igen... :)GP:(:hug::) Seriøst!!! Hvor uheldig kan man være?!?!?!?!

Dejligt at det hele kører "normalt" igen og at du er ved godt mod og godt helbred...men husk nu at få spist, ikke?! :):super: SÅ travlt må man aldrig have så man glemmer det mest vigtige i hele verden..nemlig...MAD!!! ()():unsure: :carrot: især når man skal jokke rundt i pedalerne i så mange timer...der skal immervæk en eller anden form for energikilde til... :)

Forresten...super flot tøj han har fået sig...han kommer sku til at se forbandet godt ud :super:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg

Tak Gitte og Rikke for jeres søde hilsner.... :)

Nå BK, nu er det tid til en lille opdatering herfra, og hvorfor jeg ikke har været herinde en hel uge... ()()

Det længe ventede snevejr kom jo i sidste uge, og da jeg nu har valgt at arbejde med at omdele folks private hilsner, jaså er der jo grænser for hvad jeg kan slæbe mig igennem....

Torsdag i sidste uge fik vi ikke noget post overhovedt pga uvejr så broen havde været lukket, så vi havde intet fået over til fredericia. fredag fik vi så dobb dosis post, dog var der stadig en masse der ikke var noget frem. Fredag lød meldingen at vi ikke skulle arbejde over !!!... Lørdag ville det danske vejr her i midtjylland at snevejr ikke var nok, vi skulle da lige dækkes af isslag.. GP

Så ingen postomdeling Lørdag heller..... Nu havde vi så post fra 3 dage til at stå i reolerne og kunne egentlig godt se hvordan Mandagen ville blive.. :) Mandag vælter det ind med post. Jeg arbejder til kl 16.15, og da vi går hjem mandag kan vi stort set ikke se der er svunden i mængden... Tirsdag bliver kl også lige omkring 16. Heldigvis er der ryddet op tirsdag da vi går hjem, så nu regner alle med at vi kører på normal vis igen....

Onsdag ligger der en mail til mig om at chaufføren er kørt galt, så vi skal nok ikke forvente at få vores post inden vi kører ud, jamen for F..... da.... Jeg bruger onsdagen på at få planlagt de næste 8 uger frem og får ryddet op. dagen slutter kl 14.30.

Torsdag bliver vi igen bombarderet med post og ja knokler igen til kl 16...... Jeg var ved at nå det punkt hvor jeg ikke følte jeg lavede andet end sove og arbejde. Jeg var ikke tilstede for mine børn overhovdt, og syntes jeg snerrede af dem over det mindste...

Fredag blev vi ringet op af chaufføren han var kørt i grøften i Nørre snede, og vidste ikke hvornår han kom derfra.... KØR DOG ORDENTLIG MAND.... ved godt han nok ikke kunne gøre for det, men efter sådan en uge skal der bare ingenting til....

Vi fik delt samtlige reklamer ud, spændende at køre rundt med KUN reklamer... :bask: Jeg skulle have været til råhygge oppe ved KAT, sammen med Rikke F, men var træt slidt og brugt, og var bare nødt til at melde afbud, hvilket selvfølgelig gav mig mega dårlig samvittighed, oveni det hele... Overskuddet til BK har der slet ikke været tale om, skulle være heldig hvis jeg fik noget at spise.... :hug:

Jeg havde heldigvis fri i lørdags, den var afsat til at min veninde og jeg skulle lave indbydelserne færdige, for de var selvfølgelig også begyndt at irreterer mig over jeg ikke hvade dem fået sendt ud...ja ja så kommer det hele jo som regel..

Nå men nu sidder jeg her Søndag eftermiddag igen på Bk :( , og med indbydelserne liggende klargjort til afsendelse imorgen....

Glæder mig til igen at være aktiv i jer skønne tøsers planlægning.

:thumbsupsmileyanim: og tusind :) fra mig til alle jer.....

Sødeste Belinda

Sikke dog en uge du har haft!!!!!!!!!

Kan godt forstå du ikke har været så meget på BF...

Håber du er ved at komme op til overfladen igen :unsure:

:super:

-Sophie

0

Del dette indlæg

:) Søde Belinda

:thumbsupsmileyanim: Velkommen tilbage. :)

Tager hatten a´ for at du er kommet igennem sådan en uge :super: Og her har alle vi andre gået og små klynket over besværet ved bare at gå ud til vores egne postkasser.... GP :bask: til os

Og sikke en blærerække du har fået lavet samtidig,- så helt på den lade side har du heller ikke været når du er kommet hjem. Du er bestemt en ener :(

Det må være en utrolig lettelse når alle er skrevet,- vi er selv igang og skal lige lave de sidste rettelser indne vi starter den store produktion. Glæder mig til at gå i gang :) Glæder mig til at det er noget vi skal sidde og lave sammen,-fra den ide som vi selv har fået/ lavet og så få den ført ud i livet...

Har dine negle forresten overlevet sidste uges arbejdspres???

Tak for dine søde ord og hilsen i min tråd :hug:

()() Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde silotte....... :cheerleader3:

Tusind tak for din evige støtte.....

Ja det med at lave noget sammen, det kunne være dejligt, dog er jeg ret sikker på det eneste vi kommer til at lave sammen i forbindelse med planlægnignen af dette bryllup, er når teltet skal stilles op.... :denmarkflag: , det lyder hårdt, men sådan er det... jeg hygger mig virkelig med alt det jeg laver, men det er bare ikke Morten, og jeg vil ikke tvinge ham til at deltage.. Jeg kunne godt tænke mig at han nogen gange sad sammen med mig når der skulle laves noget.!!! Han er mand (jo jo på det er jeg sikker... :bunny_4: ...hi hi hi ), men derfor kunne jeg godt nogen gange bruge hans kritik...syntes alt det jeg har lavet indtil videre bare er helt iorden. :denmarkflag: ........

nå brok nok..... jeg har jo stadig mit fantastiske gode humør..... :denmarkflag:

:) fra Belinda

0

Del dette indlæg

Søde silotte....... Tusind tak for din evige støtte.....

Ja det med at lave noget sammen, det kunne være dejligt, dog er jeg ret sikker på det eneste vi kommer til at lave sammen i forbindelse med planlægnignen af dette bryllup, er når teltet skal stilles op.... det lyder hårdt, men sådan er det... jeg hygger mig virkelig med alt det jeg laver, men det er bare ikke Morten, og jeg vil ikke tvinge ham til at deltage.. Jeg kunne godt tænke mig at han nogen gange sad sammen med mig når der skulle laves noget.!!! Han er mand (jo jo på det er jeg sikker...... men derfor kunne jeg godt nogen gange bruge hans kritik...syntes alt det jeg har lavet indtil videre bare er helt iorden. ........

nå brok nok..... jeg har jo stadig mit fantastiske gode humør.....

fra Belinda

Så er det godt at du har alle os besatte bridezilla´s,- vi/jeg skal med glæde både give dig al den http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif og :hug: og -HAHA- og http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif og :denmarkflag::) ..... og det sidste må din store mand så gøre det som han nu er bedst til :bed::respekt:-HAHA-

Jeg synes det er dejligt at vi i vores forhold laver en arbejdsfordelig,- det er jo bare op til det enkelte forhold at fordele opgaverne imellem dem, så de trives bedst med dem/det... Viggo og jeg gør da det samme.

Jeg elsker at være sammen med vores venner,- de er så dejlig forskellige alle sammen,- hver deres holdninger osse til fordeling af opgaver i forhold,- hvad der er kvinde ting og hvad der er mande ting. Vi beriger hinanden med vores forskellighed og acceptere hinanden for det,- :bunny_4: selvom det til tider kan være rigtig svært :bearhug: Men hvem siger ikk at livet skal være en udfordring oss på det punkt :denmarkflag:

Nå men det jeg egentlig ville sige med al det,- er at det lyder lækkert at du har en rigtig mand gående derhjemme :cheerleader3: og at jeg gerne tilbyder min skulder -HAHA-

:denmarkflag: Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Søde Belinda :bearhug:

Jeg ved lige hvordan du har det :( Jeg har ligget i tre dage og synes ikk rigtig det bliver bedre, orker ingenting, træt, hoster/snotter,- ja bare :bearhug: ondt alle steder...... Undskyld,- der er vist ikke meget pep i den her godbedring hilsen :bestwishes:

Sender i stedet lidt varme fra en feber ophedte krop og bedste ønsker om at du ligger varmt og godt under dynene engang imellem, når du ikk lige er på Bk... :unsure:

Jeg gør det samme,- får kuller af bare at ligge. :sm:

:lol: til min søde influenza søster

Silotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Belinda :blink:

Jeg ved lige hvordan du har det :bestwishes: Jeg har ligget i tre dage og synes ikk rigtig det bliver bedre, orker ingenting, træt, hoster/snotter,- ja bare :( ondt alle steder...... Undskyld,- der er vist ikke meget pep i den her godbedring hilsen :bearhug:

Sender i stedet lidt varme fra en feber ophedte krop og bedste ønsker om at du ligger varmt og godt under dynene engang imellem, når du ikk lige er på Bk... -HAHA-

Jeg gør det samme,- får kuller af bare at ligge. :blink:

:lol: til min søde influenza søster

Silotte

Ja i disse tider må vi holde sammen... :bearhug: Lige nøjagtig som du beskriver det sådan har jeg det også, det værste er simpelthen alt det snot, det sidder bare og trykker og giver mig en vanvittig hovedpine..... Bliver sku helt :sm: for at der ikke er noget deroppe til hverdag når der kan være så meget snot.... :unsure::heart:

Sender dig mange helbredstanker....skønne kvinde...

0

Del dette indlæg

lige en masse :lol: af dem her fra mig af....

og kan du så se og blive rask med dig...

:bestwishes::bearhug::sm::unsure::heart::blink::blink:-HAHA-:bearhug::bearhug:

Åhh Gitte...

Min trofaste følgesvendinde.... tusind tak for din søde hilsen.. Og var der noget jeg gerne ville lige nu så var det at blive rask..

Solen skinner, fuglene synger og det virker bare helt forårsagtigt, så er det altså ikke under dynen man skal være.. :(

:bearhug: til dig skønne du...

0

Del dette indlæg

AIIIIIJ søde!!! Tror da slet ik' du når at være frisk til på torsdag! :blink: Håber, håber, håber...

:lol::bearhug::(:bestwishes::bearhug:

:sm:

Smukke.....det er sku nok tvivlsomt....hovedt er stadig fyldt med snot....

Ellers skulle vi lave en ny aftale, jeg har nemlig fri på mandag. Og Morten er hjemme kl 3 så kunne jeg kører op til dig også kunne vi hygge hele aftenen...., er sku snart på :blink: rand over ikke at kunne se dig smukke....

Men skal vi sige mandag......???? Selv min mor syntes det er så synd for mig så hun kommer og passer mig imorgen.... :heart:

kæmpe :unsure: til dig min egen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

lige en masse :( af dem her fra mig af....

og kan du så se og blive rask med dig...

:sm::unsure::heart::blink::blink:-HAHA-:bearhug::bearhug::bearhug::pokey:

Åhh Gitte...

Min trofaste følgesvendinde.... tusind tak for din søde hilsen.. Og var der noget jeg gerne ville lige nu så var det at blive rask..

Solen skinner, fuglene synger og det virker bare helt forårsagtigt, så er det altså ikke under dynen man skal være.. :bearhug:

:bestwishes: til dig skønne du...

er der altid min ven...

og kan du så se at blive frisk så du kan komme ud i det dejlige vejr... det er PRAGTFULDT at du ved det....

:lol::bearhug:

0

Del dette indlæg

:bestwishes::bearhug: og det kalder du opbakning....

Er glad for du kan komme ud og nyde foråret.... :( Men er sikker på når jeg igen skal på arbejde så skal vor herre nok åbne for sluserne igen... :bask:

:bearhug: fra Belinda

nej nej det tror jeg ikke, (ligner en der selv tror på det)... selvfølgelig skal du nok nå at nyde vejret, om ikke andet så om lidt under fem måneder når vi skal i kirke begge to... :lol:

0

Del dette indlæg

Smukke.....det er sku nok tvivlsomt....hovedt er stadig fyldt med snot....

Ellers skulle vi lave en ny aftale, jeg har nemlig fri på mandag. Og Morten er hjemme kl 3 så kunne jeg kører op til dig også kunne vi hygge hele aftenen...., er sku snart på :sm: rand over ikke at kunne se dig smukke....

Men skal vi sige mandag......???? Selv min mor syntes det er så synd for mig så hun kommer og passer mig imorgen.... :bearhug:

kæmpe :( til dig min egen...

Sødeste Belinda... Vi har da en aftale på mandag. Se du nu bare at blive rask, så du har dit sædvanlige dejlige, glade humør med! :lol::bearhug:

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Jeg vil bare lige sige at jeg tænker på dig hver morgen når jeg kører ind i Sunds på vej på arbejde, og krydser fingre for at du snart er på højkant igen!!

Og jeg glæder mig meget til at kunne komme til globryllup og se dig komme strålende op ad kirkegulvet!!

Knus Nanna.

:lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer