Rikke F

7. maj 2007

1,950 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hold da op, som sagt er utroligt glad for der ikke er sket dig noget, bortset selvfølgelig for chokket... Du er ikke blevet ramt alt for meget af flyvende glas vel søde Rikke?

:bearhug::blush::pokey:-HAHA-:huh::sm::sm::sm:

:sm: Nej søde... Er nærmest gået fri af glasset! :sm:

:sm:

meget dejligt at høre, når det endeligt skal være, så har du været heldig min pige...

du får lige fem milliarder af dem her... :sm:

0

Del dette indlæg

Åhh søde pus!!

Hvad siger Ole til hvordan bilen ser ud! Det er jo mere virkelig når man ser bilen! For jeg synes godt nok de billeder ser skræmmende ud når man tænker på at DU sad inden i den!!

Jeg er virkelig glad for at der ikke skete dig noget fysisk!! Hold da op et sammenstød det må have været men hold da op der er virkelig en der har holdt hånden over dig deroppe!! Min bil var totaltsmadret efter samme tur!! Jeg tør slet slet ikke tænke på hvad der kunne være sket med dig hvis der havde været rigtigt meget fredagstrafik ude på motorvejen!!

Sender lige en bunke :pokey::sm:-HAHA-:sm::huh::sm: :sm: :sm: :sm: :sm: mere og jeg lover de bliver indfriet i morgen når jeg ser dig!!

Og Henning står her ved siden af og prikker mig på skuldren om at jeg skal sende dig et :bearhug: fra ham af! Og han vil MEGET gerne kører jer på tirsdag!! Lige meget hvornår i skal være der!! I siger bare til!!

:blush:

Nanna

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh søde pus!!

Hvad siger Ole til hvordan bilen ser ud! Det er jo mere virkelig når man ser bilen! For jeg synes godt nok de billeder ser skræmmende ud når man tænker på at DU sad inden i den!!

Jeg er virkelig glad for at der ikke skete dig noget fysisk!! Hold da op et sammenstød det må have været men hold da op der er virkelig en der har holdt hånden over dig deroppe!! Min bil var totaltsmadret efter samme tur!! Jeg tør slet slet ikke tænke på hvad der kunne være sket med dig hvis der havde været rigtigt meget fredagstrafik ude på motorvejen!!

Sender lige en bunke :sm: :sm: :sm: :sm: :sm: :sm: mere og jeg lover de bliver indfriet i morgen når jeg ser dig!!

Og Henning står her ved siden af og prikker mig på skuldren om at jeg skal sende dig et :bearhug: fra ham af! Og han vil MEGET gerne kører jer på tirsdag!! Lige meget hvornår i skal være der!! I siger bare til!!

Nanna

Du er sød :sm: Og send endelig et :pokey: tilbage til søde Henning... Vi har fundet løsningen på problemet med transporten: Vores gamle Golf, som har stået stille i et års tid og som vi aldrig troede, vi sku' få gang i igen... Den startede upåklageligt her efter et par timer til opladning :huh: Der ER virkelig nogen, der holder hånden over mig! :)

-HAHA-

0

Del dette indlæg

:sm: Sidder bare her og tuder over jeres dejlige beskeder :bearhug: Er lidt sent hjemme, fordi jeg smadrede bilen på motorvejen hjem her til aften. Der var desværre et styks fuldvoksen Kronvildt, som havde udset mig som den bilist, den ville forsøge selvmord på...

Jeg forsøgte at undvige den, men uden held... Lige pludselig fik jeg bare 500 kg lige i smaksen... 1 styks totalsmadret forrude, kølerhjelm og forlygte. Jeg troede, at min time var kommet, da noget af glasset fra forruden røg ind over mig og jeg ik' havde noget begreb om trafikken bag mig! Tænk sig, at man ka' holde stille på motorvejen, ved Århus, en fredag sidst på eftermiddagen UDEN at blive påkørt bagfra!!! :sm:

En ung fyr stormede tværs over motorvejen fra krybesporet til overhalingsbanen, hvor jeg havde placeret mig for at undgå at køre ind i Kronhjorten, for at se om jeg var okay. Ku' ik' huske nummeret til Falck, ku' ik' huske det nye nummer hjem til og ku' slet ik' finde ud af at slå op i tlf-bogen på mobilen eller hvor havari-blinket i bilen sad.

Min frisørveninde kom flyvende i sin bil og kørte mig hjem. Vi nåede dog lige at tale med jægeren inden vi kørte. Er hjemme nu og er rystet, men uden fysiske mén...

Ved slet ik' hva' vi gør med turen til Billund på tirsdag, for bilen ka' ikke være klar der... Ved slet ik' hvordan man ka' slippe så godt afsted fra den situation... Ved bare at jeg er her endnu og har ultra lækkert hår og en intakt brudekjole! - Sidstnævnte er nok osse det eneste, jeg har uden glasskår!

'

Nej men altså! Sikke noget! Sikke en oplevelse. Det vigtigste er, at du er i god behold. Sikke et chok du gav mig. Men husk du har det godt og alt sammen, og det med Billund ordner sig nok. KÆMPEKRAM

:pokey:-HAHA-:huh:

0

Del dette indlæg

Åhh søde pus!!

Sender lige en bunke :sm: :sm: :sm: :sm: :sm::) mere og jeg lover de bliver indfriet i morgen når jeg ser dig!!

Nanna

Du er sød :sm: Og send endelig et :pokey: tilbage til søde Henning... Vi har fundet løsningen på problemet med transporten: Vores gamle Golf, som har stået stille i et års tid og som vi aldrig troede, vi sku' få gang i igen... Den startede upåklageligt her efter et par timer til opladning :sm: Der ER virkelig nogen, der holder hånden over mig! -HAHA-

-HAHA-

Åhh det var super søde!! Ham oppe i det høje må virkelig holde af dig smukke!!

:huh:

0

Del dette indlæg

NÅ.... Ska' vi så ta' det sjove eller hva'?!!! Nyt LÆKKERT hår med extensions....

Har desværre ik' nogen før-billeder fra idag, så I må nøjes med et, der er et par måneder gammelt:

post-22637-1177707870.jpg

Efter:

post-22637-1177707917.jpg post-22637-1177707942.jpg

Og I får ingen billeder forfra idag, det forstår I garanteret.

:bearhug:

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NÅ.... Ska' vi så ta' det sjove eller hva'?!!! Nyt LÆKKERT hår med extensions....

Har desværre ik' nogen før-billeder fra idag, så I må nøjes med et, der er et par måneder gammelt:

Efter:

Aiii hvor lækkert!!! Drømmer selv om det samme, men jeg er så korthåret at det nok næppe kan lade sig gøre. Hvor er det bare fedt!!!!

Hvor er det skønt at se du kan tænke på andet. Hvordan har du det?

0

Del dette indlæg

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTTT

:bearhug::blush::pokey:-HAHA-:huh:

WAAAUUWW Hvor er du lækker med det hår!!!!!!

Efter:

Og I får ingen billeder forfra idag, det forstår I garanteret.

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

wow hvor er det bare flot til dig Rikke, helt vildt lækkert med en lille før-bryllupsgave fra en dejlig veninde...

du bliver jo helt vild lækker, lækker, lækker, lækker :bearhug:

Hawaii har aldrig set magen til mere dejlig brud... :sm::huh:

nu jeg er ved det, så vil jeg give dig de varmeste lykønskninger med på vejen, sammen med det største -HAHA- du kan forestille dig... og hvis jeg er så stor en klovn at jeg ikke når at sige det, men det gør jeg nok også, så må I have en rigtig god tur, jeg skal tænke på jer den 7. maj, hvad tid, dansk tid er det i skal giftes?

og husk nu, hvis du kan komme til det, et billede til os gale mennesker herinde... :blush:

:pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aiii hvor lækkert!!! Drømmer selv om det samme, men jeg er så korthåret at det nok næppe kan lade sig gøre. Hvor er det bare fedt!!!!

Søde Katja... Jeg har det egentlig ok, min time var åbenbart IKKE kommet og det må jeg fokusere på, fremfor hva' der ku' være sket... Men jeg må da indrømme, at jeg (igen) blev chokeret over at se bilen. Jeg er bare så træt nu og sidder og drikker et glas rødvin... Ska' bare være træt nok til at gå helt i brædderne med det samme, før jeg trisser ind i sengen.

0

Del dette indlæg

Søde Katja... Jeg har det egentlig ok, min time var åbenbart IKKE kommet og det må jeg fokusere på, fremfor hva' der ku' være sket... Men jeg må da indrømme, at jeg (igen) blev chokeret over at se bilen. Jeg er bare så træt nu og sidder og drikker et glas rødvin... Ska' bare være træt nok til at gå helt i brædderne med det samme, før jeg trisser ind i sengen.

Jamen vin hjælper på alt ;-))) Jeg er selv i gang med en flaske, Har lige haft besøg af min eks, og han sad og røg, så jeg blev helt elendig (jeg stoppede for halvanden måned siden)

Det er godt du kan se fremad. Det skal nok gå for dig. Og du får et fantastisk bryllup!

Har du set hvor jeg vil hen på bryllupsrejse? :-DDDDD

0

Del dette indlæg

Puha Rikke sikke da en forskrækkelse. Jeg er så glad for at høre du er fysisk okay!!! Og er da vildt imponeret over, du ikke er kommet mere til, når man ser bilen!!!

:pokey:-HAHA-:huh:

Det er så flot dit hår og ser total ægte ud. :bearhug::blush: Jeg skal selv have ekstension til mit bryllup, og jeg GLÆDER MIG MAX !!!!!!

Jeg håber I får det mest fantastiske og romantiske bryllup på Hawaii - rammerne for det er i hvert fald "TOP NICE". Rigtig god rejse, hvis ikke jeg når at skrive inden i tager afsted.

Kram

Melanie

0

Del dette indlæg

Sødeste Rikke dog...

Det er jo ikke sådan noget, jeg havde lyst til at læse, når jeg liiige skulle kigge lidt inden jeg går i seng! Hvor er jeg glad for at du er ok - ingen brækkede ben, arme eller det, der er værre... Har selv prøvet at totalsmadre en bil - dog uden indblanding af krondyr - og det er absolut ikke rart. Men mon ikke rødvinen hjælper dig til en forholdsvis god nats søvn? Og så må Ole jo nusse ekstra meget om dig i weekenden...

Men en ting havde du da ret i - lækkert hår dér!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det forfærdeligt Rikke.. :sm::pokey:

Håber dit hjerte er faldet lidt mere til ro og dine nerver mindre....føj for en oplevelse..du må have været skræmt til døde...dejligt du er her endnu.. -HAHA- .nu skal du bare lige have lidt tid til at få ro over dig selv...egentlig dejligt at du allerede skal rejse på Tirsdag, så kan du komme til at fokusere på noget andet.. :blush: ..selvom køreturen til og fra lufthavnene i bil, nok ikke lige er det man gider :huh: men tænk på hvor mange gange du HAR kørt i bil, UDEN at der er sket noget.... ;)

Knus herfra, Nanna :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)-HAHA-:balloon::balloon::balloon:-HAHA-:balloon::bearhug:

Sødeste Rikke dog.... Sikken da en historie.... Sidder her og bliver helt ked af det..... Hvor er det bare godt at der ikke skete noget fysisk med dig!... Håber at også psyken har det ok oven på en god nats søvn!!! :heart:-HAHA-

Dit hår er bare blevet super flot!!!! Og skønt at du også fik kjolen med hjem uden glasskår!!

Masser af dem her :balloon: og masser af varme tanker til dig fra mig

0

Del dette indlæg

KÆFT hvor er I bare søde alle sammen... Vidste bare jeg ku' regne med jer :) Hvis jeg ku' ville jeg pakke jer alle sammen ned og ta' jer med på tirsdag! :bearhug:

Jeg har sovet nogenlunde i nat, men er godt nok vågnet op med mega hovedpine :balloon: Har garanteret ubevidst ligget anspændt hele natten.

Stakkels Ole, der skete et eller andet med ham, da han så bilen igår aftes, og han blev vist lidt forskrækket! :balloon:

Og søde Nanna (Mullemusen) havde fortalt søde Katharina hva' der var sket, så min mobilos ringede kvart over 11 i aftes... Fik lige snakket lidt med Kat, det var rigtig dejligt :balloon:

Ole og jeg brugte ellers det meste af aftenen på at snakke om, hvor heldig jeg har været. Falck-manden fortalte, at han havde hentet en bil, som osse havde haft sammenstød med en en Kronhjort, hvor bilen slet ik' var bil mere... Og hvor føreren ikke overlevede :balloon:

Puhhhhhha... si'r jeg bare! Og tak, deroppe!

:balloon:

0

Del dette indlæg

:balloon: Sidder bare her og tuder over jeres dejlige beskeder :) Er lidt sent hjemme, fordi jeg smadrede bilen på motorvejen hjem her til aften. Der var desværre et styks fuldvoksen Kronvildt, som havde udset mig som den bilist, den ville forsøge selvmord på...

Jeg forsøgte at undvige den, men uden held... Lige pludselig fik jeg bare 500 kg lige i smaksen... 1 styks totalsmadret forrude, kølerhjelm og forlygte. Jeg troede, at min time var kommet, da noget af glasset fra forruden røg ind over mig og jeg ik' havde noget begreb om trafikken bag mig! Tænk sig, at man ka' holde stille på motorvejen, ved Århus, en fredag sidst på eftermiddagen UDEN at blive påkørt bagfra!!! :balloon:

En ung fyr stormede tværs over motorvejen fra krybesporet til overhalingsbanen, hvor jeg havde placeret mig for at undgå at køre ind i Kronhjorten, for at se om jeg var okay. Ku' ik' huske nummeret til Falck, ku' ik' huske det nye nummer hjem til og ku' slet ik' finde ud af at slå op i tlf-bogen på mobilen eller hvor havari-blinket i bilen sad.

Min frisørveninde kom flyvende i sin bil og kørte mig hjem. Vi nåede dog lige at tale med jægeren inden vi kørte. Er hjemme nu og er rystet, men uden fysiske mén...

Ved slet ik' hva' vi gør med turen til Billund på tirsdag, for bilen ka' ikke være klar der... Ved slet ik' hvordan man ka' slippe så godt afsted fra den situation... Ved bare at jeg er her endnu og har ultra lækkert hår og en intakt brudekjole! - Sidstnævnte er nok osse det eneste, jeg har uden glasskår!

Jamen Rikke, du kan da heller ikke bare tage en stille og rolig aften, altid skal der ske noget :heart:

Men du fik da lige min puls til at stige et kort øjeblik, hvor er jeg bare glad for at der ikke skete mere, du er en heldig jydsk kartoffel :balloon:

Håber du får lidt ro på nu, og kan få bearbejdet det hele, for det var ikke lige den slags du skulle have med i bagagen til Hawaii...

Men jeg tror ligeså godt at du kan indse det, der er nogen der holder hånden over dig og hvor er jeg bare glad for det :bearhug:

Ps. Super lækkert hår, man kan ikke se overgangen denne gang :balloon:

0

Del dette indlæg

KÆFT hvor er I bare søde alle sammen... Vidste bare jeg ku' regne med jer :) Hvis jeg ku' ville jeg pakke jer alle sammen ned og ta' jer med på tirsdag! :bearhug:

Jeg har sovet nogenlunde i nat, men er godt nok vågnet op med mega hovedpine :balloon: Har garanteret ubevidst ligget anspændt hele natten.

Stakkels Ole, der skete et eller andet med ham, da han så bilen igår aftes, og han blev vist lidt forskrækket! :balloon:

Og søde Nanna (Mullemusen) havde fortalt søde Katharina hva' der var sket, så min mobilos ringede kvart over 11 i aftes... Fik lige snakket lidt med Kat, det var rigtig dejligt :balloon:

Ole og jeg brugte ellers det meste af aftenen på at snakke om, hvor heldig jeg har været. Falck-manden fortalte, at han havde hentet en bil, som osse havde haft sammenstød med en en Kronhjort, hvor bilen slet ik' var bil mere... Og hvor føreren ikke overlevede :balloon:

Puhhhhhha... si'r jeg bare! Og tak, deroppe!

Åh hvor din tur i aftes bringer minderne frem hos mig... Jeg totalskadede jo mine forældres bil i år 2000, hvormin mor var med. Og jeg husker, at noget at det første jeg tænkte var, at min far ville blive tosset over at jeg havde smadret bilen. Men der gik altså ret lang tid, før end han overhovedet nævnte bilen... Især da han så den. Han var bare så glad for at der ikke var sket hans to piger noget :heart: nHan kunne sagtens have mistet os begge to...

Jeg kunne i øvrigt ikke gå på mit ene ben de første to dage. Der var ikke sket noget som sådan, men når sådan noget sker, så spænder man jo overalt - nogle folk spænder faktsik så hårdt, at musklerne brister - og så bliver man godt øm i kroppen de næste par dage.

Var du på skadestuen eller noget - bare lige for at blive tjekket?

Min mor ramte engang en rådyr i sine forældres bil. Næste morgen viste hendes far hende, at hun havde bøjet rattet - så hårdt havde hun klemt på det... Det er uanede kræfter, som dukker op i den slags situationer...

Fandt lige et billede af den bil, jeg smadrede dengang. Der er nogen, som holder hænderne over os, søde...

post-22121-1177756050.jpg

0

Del dette indlæg

Åh hvor din tur i aftes bringer minderne frem hos mig... Jeg totalskadede jo mine forældres bil i år 2000, hvormin mor var med. Og jeg husker, at noget at det første jeg tænkte var, at min far ville blive tosset over at jeg havde smadret bilen. Men der gik altså ret lang tid, før end han overhovedet nævnte bilen... Især da han så den. Han var bare så glad for at der ikke var sket hans to piger noget :balloon: nHan kunne sagtens have mistet os begge to...

Jeg kunne i øvrigt ikke gå på mit ene ben de første to dage. Der var ikke sket noget som sådan, men når sådan noget sker, så spænder man jo overalt - nogle folk spænder faktsik så hårdt, at musklerne brister - og så bliver man godt øm i kroppen de næste par dage.

Var du på skadestuen eller noget - bare lige for at blive tjekket?

Min mor ramte engang en rådyr i sine forældres bil. Næste morgen viste hendes far hende, at hun havde bøjet rattet - så hårdt havde hun klemt på det... Det er uanede kræfter, som dukker op i den slags situationer...

Fandt lige et billede af den bil, jeg smadrede dengang. Der er nogen, som holder hænderne over os, søde...

post-22121-1177756050.jpg

Hold da kæft, søde... Sikke dog en smadret bil! Nej, var ik' på skadestuen, for jeg var nået så langt ned i fart, at jeg ik' engang flyttede mig i sædet, da den ramte... Det ka' jeg i hvert fald ik' huske at ha' gjort :balloon:

Er godt nok glad, for at der nogen, der holder hånden over dig og mig :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer