Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

354 indlæg i dette emne

hej Mia

ja brok kan man komme langt med, især når det er fra zillaer, er vi ikke kendt for at få vores vilje? ;) Rom var helt fantastisk, og så passede det bare godt til mig... dejlig familie :)

sommerfuglene er sjovt nok udeblevet indtil nu, tror simpelthen ikke jeg kan forholde mig til at det er ved at være om snart, men om ikke før så kommer de på fredag når jeg sender karsten afsted hjem til sine forældre hvor han skal sove... de sidste dage her kommer til at gå stærkt, vi er faktisk ret godt med så der er heldigvis ikke det store stress på, og det er jeg egentligt rigtig godt tilfreds med, hader at stresse over sådan noget...

:denmarkflag::balloon:

Det kender jeg godt

Altså det der med ikke at kunne forholde sig til at det er snart.. jeg synes alle spørg om jeg så er ved at være spændt for nu er der jo kun knap en måned tilbage.. Og jeg synes jo at der er evigheder til endnu, men kan da godt se på kalenderen at det er snart. Jeg synes der er så mange andre ting der kommer først.. Jeg skal starte på 3. semester, min veninde skal have barn.. Den slags.. Men mit eget bryllup.. Jeg tror ikke helt det går op for mig før jeg står i kirken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også glad for at vi startede i så god tid

For med 40 dage tilbage har jeg svært ved at finde med en 10-15 ting jeg mangler.. Der er sikkert meget mere.. Men jeg har ikke opdaget det endnu... Og jeg har sådan lidt den holdning at jeg når det jeg når, det der mangler ved kun jeg.. For andre opdager det ikke.

0

Del dette indlæg

Kære Gitte

:heart: Så er der kun 3 dage til :heart: Ihh hvor bliver det spændende.

:heart: Glæder mig til at se MASSEVIS af billeder efter brylluppet :heart:

Her får du lidt overtro om vejret for de kommende tre dage ;)

Overtro om vejret

Gommens dag

To dage før brylluppet er det brudgommens dag. Som vejret er den dag, således er hans sind.

Brudens dag

Dagen før brylluppet er det brudens dag, og vejret på denne dag afslører hendes sande personlighed.

Brudeparrets dage

Selve bryllupsdagen er brudeparrets dag, og vejret her fortæller, hvordan deres ægteskab bliver:

• Solskin betyder et kærligt og langt samliv.
  • Regn eller sne betyder materiel velstand. Man siger, at det regner med guld i brudens skød.
  • Storm betyder et stormfuldt ægteskab.
  • Gråvejr varsler et ulykkeligt ægteskab, specielt hvis det er gråvejr uden regn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:) med jeres store dag paa lordag!!! Haaber i faar den mest fantastiske dag :pokey:

-Sophjie og LIsette

ihhh min første lykønskning, tak skal I have piger, hvor er det dejligt at I tænker på os, selv om I sidder midt i jeres egen bryllupsrejse... :)

:biggrin:

:) Du faar lige en til..Det er nogle fine ting du har faaet lavet. Hav en skon dag i morgen. Sender dig lidt godt vejr

0

Del dette indlæg

post-25399-1185612209.gif

Kæreste Gitte og Karsten! :)

En lille hilsen her fra, med et STORT TILLYKKE :) med dagen og en masse ønsker om at I må få den mest vidunderlige dag og at alle Jeres ønsker og drømme må gå i opfyldelse..... :biggrin: Glæder mig meget til at læse beretning og se billeder... :pokey:

:) Anne

post-25399-1185612209.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer