FrøkenMaja

FrøkenMaja og Christians bryllup d. 3. november 2007

686 indlæg i dette emne

Hej Maja så kom jeg endelig ind på din tråd igen. Har opdateret mig via dit index.

Det lyder da til at du havde en rigtig sjov polteraben. Jeg er da ret spændt på at se de glads fade, du har lavet.

Og så må jeg lige komentere lidt ( da jeg har været så længe væk herfra)

- Kjolen. Hvor er den smuk. Du stråler helt i den. Det er rigtig smukt med alle de perler på overdelen :thumbsupsmileyanim:

- Din morgen gave til Christian, den er bare super smuk og romantisk. Hvornår får du den hjem fra England.

- Projekt bryllups lækker. Det bliver du helt sikkert :cheerleader3:

Tak for dine besøg på min bryllupstråd, det er altid dejligt :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast Maja - det lyder bare som en SUPER dag (selv om du ikke kom ud på en sulky ;) )

Fedt - dejlig familie og venner du har.

Ja, jeg havde en helt fantastisk dag! Ja, jeg havde jo håbet lidt på en tur i en sulky, men det savnede jeg slet ikke! Det var bare sådan nogle gode aktiviteter, de havde fundet på :angry:

Det lyder da til at du havde en rigtig sjov polteraben. Jeg er da ret spændt på at se de glads fade, du har lavet.

Og så må jeg lige komentere lidt ( da jeg har været så længe væk herfra)

- Kjolen. Hvor er den smuk. Du stråler helt i den. Det er rigtig smukt med alle de perler på overdelen :thumbsupsmileyanim:

- Din morgen gave til Christian, den er bare super smuk og romantisk. Hvornår får du den hjem fra England.

- Projekt bryllups lækker. Det bliver du helt sikkert :cheerleader3:

Tak for dine besøg på min bryllupstråd, det er altid dejligt -HAHA-

Ja, det er altid dejligt med besøg i sin tråd - tak fordi du gengælder det :)

Tak for roserne til kjolen. Jeg er også rigtig glad for den, og meget spændt på at komme i den igen den 5. oktober. Så håber jeg, jeg kan passe nederdelen denne gang ...

Jeg glæder mig rigtig meget til at få Christians morgengave hjem, men jeg ved endnu ikke, hvornår den kommer. Der var vist 3-4 ugers leveringstid, så mon ikke om en uge eller to ...

:bearhug:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Århh Maja, det lyder bare super lækkert alt sammen :thumbsupsmileyanim:

Hvor dejligt at det var så tidligt, synes det bliver lidt presset, når det er så tæt på dagen, man er trods alt booket de næste 3-4 uger ;)

Er der snart ved at være lidt sommerfugle, og hvad mangler du egentligt, synes du er så rolig og ovenpå??? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en polter lige i din ånd! :cheerleader3:
Hvor dejligt at det var så tidligt, synes det bliver lidt presset, når det er så tæt på dagen, man er trods alt booket de næste 3-4 uger ;)
Nøj det lyder som en god polterabend med både hygge og fart over feltet :thumbsupsmileyanim:

Ja, det var faktisk lige i min ånd, og det var en rigtig god blanding af hygge og action - perfekt simpelthen! Det er sjovt, for det er på forhånd svært at sige, hvad der ville være den perfekte dag, men jeg synes det her ramte skidegodt! Jeg var ikke helt vild ved tanken om at stå på vandski, da jeg er ret tung i rumpetten, men det var sjovt at prøve, og pudeturen var en feeeeeed oplevelse!

Og ja, det er rart, det var i så god tid før brylluppet, for så nåede jeg hverken at gå og irritere mig over, at jeg ikke ville kunne nå de ting, jeg ellers skulle, eller nærmest bare vide indvendigt, hvornår det ville blive, fordi der jo er grænser, hvis der kun er to weekender tilbage før brylluppet ...

:bearhug:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er der snart ved at være lidt sommerfugle, og hvad mangler du egentligt, synes du er så rolig og ovenpå??? ;)

Hehe, ja, jeg er nok rimelig rolig, men mon ikke det er fordi jeg ikke har 100% styr på, hvad det er jeg mangler! :cheerleader3: Nej, jeg synes, der er ret godt styr på det hele, og det er for det meste småting jeg mangler ...

Dog skal jeg snart have besluttet, om jeg skal skrive sang, holde tale eller lave en fotomontage til Christian ... Jeg tror måske, det bliver tale/fotomontage-kombinationen. Jeg har hørt en smuk sang, der kunne bruges til fotomontagen ...

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have, Cecilie! Jeg havde altså også bare en fantastisk dag! Du kan roligt hinte til dine veninder, at det kunne være sjovt, for det var faktisk rigtig sjovt, da jeg først kom i gang ... Jeg udbredte mig om, hvor meget lidt kreativ, jeg er, men min manglende kreativitet fortog sig, da jeg først kom i gang, og Ingrid roste mig også :respekt:

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

UNDERTØJ

I dag har jeg bryllupsshoppet lidt, og da jeg skal til tilretning med kjolen på fredag, måtte jeg hellere få købt mig en bh. Det er denne, bare med stropperne af.

lissi2.jpg

De trusser, jeg har valgt, kan jeg desværre ikke finde på nettet, men på et tidspunkt må jeg få taget billeder af alt tilbehøret til jer :loveboard:

Jeg har også købte øreringe, men dem må I også lige vente med at få billede af...

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BRYLLUPSBIL

Forresten, så har vi bestilt bryllupsbil! Ja, vi skulle jo egentlig ikke have nogen, men vi har ombestemt os!

Vi fandt en lækker gammel bil, som vi får i 6 timer (inkl. deres kørsel fra hjemmet og tilbage), inkl. oppyntning, rengøring og champagne for 3.259,- kr. Det er ret fair, synes jeg :cheerleader3:

Det er firmaet: Eventcar

Og her er bilen:

Brudeparret.jpg

:thumbsupsmileyanim:

Maja

Redigeret af FrøkenMaja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Maiken!

Det gik rigtig fint til tilretningen i fredags - tak fordi du følger med :thumbsupsmileyanim:

Den store succesoplevelse var, at jeg kunne passe nederdelen (hvilket jeg ikke kunne den 31. maj, da jeg prøvede kjolen sidste gang), men inden da havde hun givet mig et skørt på, der var alt for lille, men som hang sammen med min kjole :unsure:. Hvordan den lige var kommet til at hænge dér, ved jeg ikke, men hun fik da hentet et magen til i den rigtige størrelse! Pyyyh! :smiley-der-tørrer-sved-af-panden:

Jeg fik det rigtig skørt på, nederdelen på og corsagen blev snørret, så jeg følte mig som en rullepølse :) - og så kom jeg til at se sådan ud:

post-23913-1191837873.jpg

post-23913-1191837948.jpg

I må undskylde den dårlige kvalitet. Jeg havde glemt mit kamera, så de er taget med mobilen ...

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MORGENGAVE

Så er Christians morgengave kommet hjem!

Manchetknapperne er super flotte, selv om jeg synes der er nogle underlige sølv"bobler" mellem snirklerne. Mine forældre og min bror synes dog ikke, man lægger mærke til det, og at de er rigtig flotte, så det er nok bare mig ;)

Se den fine æske, de ligger i:

post-23913-1191838444.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer