FrøkenMaja

FrøkenMaja og Christians bryllup d. 3. november 2007

686 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Opfordring

Evt globryllupsgæster bedes tage MANGE billeder, som vi (eks)brude som desværre ikke kan være der på Maja's dejlige dag, kan nyde indtil Maja kommer ind forbi og stiller vores tørst ;)

Jamen jeg var jo en lille smule med til bryllup....stod udenfor kirken, da smukke Maja + mand kom ud :boohoo:

De så SÅ glade ud og Maja var SÅ smuk i sin kjole og med flot opsat hår og perfekt makeup. Sløret vejrede smukt i vinden.....jeg tog også en masse billeder, men kan desværre ikke sætte dem ind, da vi ikke har oprettet billed programmet til vores nye computer....sorry :boohoo:

Jeg håber Maja snart selv kommer på banen og giver os et par dejlige smagsprøver på den uden tvivl fantastiske dag.

Endnu engang TILLYKKE :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Alle!

Tusinde tak for de søde hilsener - det varmer :thumbsupsmileyanim:

Vi havde en forrygende dag, og jeg tror, jeg var god til at nyde den undervejs, for jeg syntes slet ikke, den gik for hurtigt. Den gik lige tilpas og perfekt! :thumbsupsmileyanim: Alt klappede, folk var super glade og sagde, de også havde en fantastisk dag, maden var oven ud lækker, fotografen var glad, professionel og altid på pletten og musikken var kanon!

Jeg har fået nogle få billeder fra fotografen, så I får da lige et par smagsprøver ;)

:denmarkflag:

Fru Maja Søndergaard Grønholm

post-23913-1194253999.jpg

post-23913-1194254024.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj Maja hvor er de smagsprøver bare fantastiske og smukke...... fotografen har virkelig fanget øjeblikkene.

I oser bare af lykke og kærlighed. Billedet af jeres lille familie er bare SÅ godt :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se flere og læse om jeres dag.

Dejligt at alt bare klappede og at du virkelig fik nydt den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er I altså bare skønne og dejlige - og du ser smuk ud Maja... Alt sidder da lige som det skal...

Glæder mig til at høre hvordan manden reagerede da han så dig!!

Tak skal du have, Maiken!

Christian lavede en Frederik, men det kan godt være, han reagerede på mig, for jeg begyndte at græde som pisket, da jeg så ham :thumbsupsmileyanim: Det var meget overvældende! Men jeg var ret fattet, rolig og ikke særligt følelsesmæssigt berørt før og efter det, så det måtte jo komme på et tidspunkt

Hvor ser I bare fantastiske ud! Dit slør er da helt fantastisk! Sikke en smuk buket - er det Christians værk?

Tak skal du have, Louise!

Ja, buketten er Christians værk ;) Jeg har givet ham lidt billeder til inspiration, men han har klart selv sat sit præg på den. Han insisterede på, at det ikke skulle være en helt stram rokokko-buket, men at der skulle være noget, der strittede, og også, at der skulle være noget grønt i den, så den f.eks. ikke kun bestod af roser.

:thumbsupsmileyanim:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer