MamaTux

David & Gitte 14.07.07

704 indlæg i dette emne

Hejsa Gitte! :loveflag:

Øj man! Kan du lige klar 70 til 16. august næste år? Hvor er det bare et kæmpe arbejde du har haft gang i! -og resultatet er jo fantastisk.... :biggrin::):loveboard:

Nøj, hvor må det være spændende at være så tæt på! Jeg glæder mig til at høre ALT om jeres dag. Vi håber da selvfølglig på super godt vejr. :thumbsupsmileyanim:

:kiss: , AnnaBritta

Altså jeg kan godt klare at lave 70 til august næste år. Men jeg tror det ville blive ret dyrt da der er lagt ret mange timer i arbejdet (tror jeg kom ned på at kunne lave 2 glas i timen når jeg var VIRKELIG effektiv).

Men vi kan sikkert godt finde ud af noget hvis det skulle være GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mandag

Jeg er 100% overbevist om at dagene fra nu af går RIGTIG stærkt, så for senere at kunne kigge tilbage på den sidste uge som frøken, vil jeg nappe Karina's idé med en dagbog for hver dag.

I formiddags hjalp jeg Louise (Louiseh79) med at aflevere en masse ting fra hendes bryllup (chokolade-fontæne og bryllupskage til kollegaerne). Herefter fik jeg besøg af en journalist fra DR der skulle lave et portræt om min erhversmæssige baggrund. (Hvad man dog ikke lige får presset ind i programmet :)).

Eftermiddagen blev brugt på at fremskaffe vores bordplan i et større format end A4. Det A2 print vi havde fået lavet hos en trykker var gået i mærkeligt, så tallene stod helt forkert. Efter en hel del faren frem og tilbage lykkedes det dog at få planen i hus - og så endda i A1 format :loveflag:

Efter vi havde hente Seb i vuggestuen tog vi et smut i Rødovre centeret for at hente papir til vores kirkeprogrammer hos Panduro. Her fandt vi ud af at vores printer egentlig ikke er verdens bedste, så ud i Elgiganten og se om de ikke havde noget der var bedre. Og ganske rigtigt - de havde en fin HP printer der også kan scanne og alt muligt, så sådan en måtte vi lige have med hjem. Vi blev enige om at det så nok er en fælles bryllupsgave fra ungerne til os selv :biggrin:

Louise havde nogle søde kurve de havde stående i lørdags på deres badeværelser med alt godt til toiletbesøget. Dem fik vi lov at overtage! :thumbsupsmileyanim: Så nu er der lækkert på toiletterne (skal lige have fremskaffet nogle håndklæder folk kan tørre hænder i).

Aftenen er blevet brugt på at få det nye printer-vidunder til at makke ret og så er vi ellers gået igang med at lave omslaget til menukortene om. Nu kommer folks navne også til at stå på dem - så lækkert ser det ud.

Salmehæfterne er også blevet opdateret med de samler vi VIRKELIG godt kunne tænke os. Håber bare præsten er med på det.

Vores bartender-aftale røg i vasken, så nu er vi på udkig efter en afløser (ÆV!)

Dagen imorgen står i indkøbenes tegn. Vi skal i Metro og se hvad deres spruthylder byder på af lækkerhedsting. Og så skal vi i Fakta og hente en maaaasse juice.

Kjolen skal ligeledes prøves på igen. Denne gang hjemme hos min veninde der skal se hvor lang tid det reelt tager at lukke kjolen på mig :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg er altså helt vild med dine fyrfadslys, ærgeligt søren ikke lige kan skifte navn til Døren eller sådan noget, så vi kunne overtage dem der blev tilbage :loveflag:

Nu husker du lige billeder, vi kan jo ikke få for mange ;)

Vores gæster kommer heldigvis først ved 1-tiden på lørdag, så jeg kan oven i købet være lidt social bagefter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tirsdag

Idag var store-shoppe dag! Vi tog turen ud i Metro og fik handlet de sidste våde varer, bloklys, drinkspynt og en del andre småting. Så nu er der ikke meget tilbage der skal handles.

Jeg har også været inde hos min søde veninde og prøvet kjolen uden autoriseret brudekjole-ekspert ved hånden. Det gik faktisk ganske super med at få kjolen på, så det er jeg slet ikke nervøs for. Jeg er mere nervøs for mit skørt der endnu ikke er kommet hjem :fløjt:

Her til aften har vi fået printet alle covers til menukortene og David er gået igang med at lime dem sammen. Indholdet til menuerne er jeg igang med at printe - desværre mangler vi rigtig meget papir, så imorgen skal vi på raid i Panduro (og de har garanteret ikke nok hjemme i en enkelt butik, så vi bliver nødt til at ræse rundt til en 3-4 stykker. Suk.)

Vi har også ved hjælp fra Katja fået skaffet os en bartender. Det bliver Christian som også tryllede til Josefin og Jakobs bryllup. Jeg glæder mig til at se hvad han kan.

Drinkskortene er også blevet designet færdigt. De skal nu bare printes og lamineres. Og så skal jeg lige have lavet en opskriftsbog til Christian med de drinks vi har på kortet.

Puha - imorgen skal de sidste ting handles ind. Og så skal jeg på makeup-kursus hos MAC i Magasin :)

0

Del dette indlæg

:) :fløjt: :super::bearhug::bearhug::bearhug:

DE BORDKORT ER BARE DE FLOTTESTE JEG NOGENSINDE HAR SET!!!!!!!!

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

Det ser bare helt fantastisk ud!!!!

Det er en super god ide med sådan en dagbog over den sidste uges tid.... Tror jeg vil snuppe ideen når jeg, lige om lidt, kommer tættere på!!

Ha' en rigtig dejlig dag!!

0

Del dette indlæg

ÅÅÅHH.. Gitte altså!

Det hele ser bare så flot ud!! Det virker sørme som om I har styr på det! Du virker så dejlig fattet!

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme og kigge på på lørdag! MED lillemanden Christian! Det bliver SKØNT at se jer!

Glæder mig til at se billeder af alle de kreationer I har gang i!

Skal i øvrigt lige høre dig, er det kl 11.00?

:)

Redigeret af LouiseSwee
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅÅÅHH.. Gitte altså!

Det hele ser bare så flot ud!! Det virker sørme som om I har styr på det! Du virker så dejlig fattet!

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme og kigge på på lørdag! MED lillemanden Christian! Det bliver SKØNT at se jer!

Glæder mig til at se billeder af alle de kreationer I har gang i!

Skal i øvrigt lige høre dig, er det kl 11.00?

:)

Jep det er kl. 11 i Rødovre Kirke. Og Christian skal være mere end velkommen. Der kommer andre unger med i kirken og til receptionen, så der skulle være mulighed for at ungerne kan hygge lidt med hinanden.

Hvilket minder mig om - vi burde nok tænke på lidt underholdning til de små pus. Fårk det har jeg FULDKOMMEN svedt ud!!!

Nå - må tænke på det imorgen!

0

Del dette indlæg

Gitte jeg vil blot ønske jer rigtig meget tillykke med på lørdag før jeg drager mod det jydske. Jeg håber at det bliver en helt utrolig dag for jer :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :fløjt: :super::bearhug::bearhug: :bearhug: :bearhug:

UUUUUUHHHH!! Vores første bryllupshilsen! :)

Tark søde Mona - jeg er sikker på det bliver en helt fantastisk dag for os allesammen. Jeg glæder mig som en sindsyg!

Og nu er der bare ikke længe til.

Go tur til det jyske :biggrin:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Onsdag

PUHA! Nu kan vi virkelig mærke at lørdag nærmer sig med meget hastige skridt. Vi gik jo igang med at lave menukort, og det er vi så stadig igang med. Virkelig en langsommelig proces, men jeg håber det ender med at være det hele værd.

Dagen idag er for mit vedkommende gået med at være på kursus hos MAC i Magasin :fløjt:

Hende der hjalp mig med makeup'en var SÅ sød og jeg lignede jo en million da jeg gik derfra :bearhug: Jeg endte også med at smide ca en million i deres butik :super: Nå men selvom min frisør vil lægge en let makeup på mig på lørdag, føler jeg mig nu okay rustet til at kaste mig ud i at forsøge lidt selv.

Nu jeg var i Magasin, fik jeg også hentet en fin rød gæstebog i Ordning & Reda samt købt papir til et fint kort til Davids morgengave. Nå ja der røg også lige et par ruller gavepapir med hjerter på ned i posen :bearhug:

Efter MAC hentede jeg Davids morgengave på arbejdet og så kørte jeg ellers ud til min mormor og morfar. Her fik jeg pakket det hele ind - nøj sikke et arbejde! Tror det tog mig en time!

Jeg fik shoppet en sølvpen samt noget karton i Panduro så nu er jeg klar til at skrive kort til manden samt få printet min tale ud.

Nå ja så afslørede min søde far også lige at de har bestilt brystbuket til Alexander :)

Aftenen er gået med at besøge svigerforældrene og prøve Sebastians tøj på ham. Det passer perfekt og svigermrór har endda syet en butterfly til knægten så han kommer til at matche sin far og storebror!

Efter vi kom hjem har vi printet indhold til menukort ud samt gået igang med at få dem samlet. Færdige er vi ikke blevet, men jeg håber på at David bliver det imorgen mens jeg er i Køge og få lavet fine negle hos Vibeke (badutski).

Brudevalsen fik vi også ganske kort lige øvet. Vi er ikke super men det skal nok gå (håber jeg).

Puh - kun 2 dage tilbage. Jeg kunne altså godt lige bruge en ekstra dag :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ordet blærerække kommer virkelig til sin ret, når bordkortene bliver sat op på den måde! :)

Det giver helt kriller i maven, at læse din bryllupsdagbog! Så flyver tankerne til vores den sidste uge!

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre mere om den store dag og selvfølgelig se rigtig mange billeder! Jeg er sikker på, at vejrguderne nok skal arte sig, så det ikke giver for mange dryp på jeres store dag!

Der er kun to dage tilbage nu!

Tak for den søde kommentar til min brudekjole i øvrigt!

:fløjt: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå sweet sugar Mamatuxie... Så er nedtællingen også for alvor gået igang hos jer hva'?

Jeg glæder ,ig til at se jer på lørdag... hvis jeg kan tage pigerne med eller få dem deponeret et eller andet sted i mellemtiden!

Det er jo for søren lige ved siden af!

Jeg ønsker det bedste for jer og håber vejret holder!

Mamatuxie... du er den bedste - og jeg glæder mig til at se dig igen!... forresten.. hvornår skal I på bryllupsrejse??? det er da umiddelbart efter ikke?

God dag og jeg håber vi ses...

- Mette

0

Del dette indlæg

Kære søde Gitte. TILLYKKE med brylluppet på lørdag. Må I få en helt fantastisk dag. Jeg skal nok komme og heppe på at han siger ja ;)

Årh Katja det er jeg bare glad for at høre. Og husk nu! Ikke noget med at luske af uden at have givet mig en krammer! :super:

IIIIIIIH Jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim::bearhug: :bearhug: :bearhug::biggrin::blush::(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå sweet sugar Mamatuxie... Så er nedtællingen også for alvor gået igang hos jer hva'?

Jeg glæder ,ig til at se jer på lørdag... hvis jeg kan tage pigerne med eller få dem deponeret et eller andet sted i mellemtiden!

Det er jo for søren lige ved siden af!

Jeg ønsker det bedste for jer og håber vejret holder!

Mamatuxie... du er den bedste - og jeg glæder mig til at se dig igen!... forresten.. hvornår skal I på bryllupsrejse??? det er da umiddelbart efter ikke?

God dag og jeg håber vi ses...

- Mette

Nedtællingen har kørt hele ugen og vi er bare stadig et stykke fra målstregen :bearhug:

Nå men manden siger at vi nok skal nå det så det sætter jeg mine penge på.

Du kan bare tage tøserne med - unger er velkomne i kirken og til receptionen. Vores egne terrorister kommer jo også :thumbsupsmileyanim:

Bryllupsrejse er d. 26 juli så i burde kunne nå at poste billeder i mellemtiden :bearhug:

0

Del dette indlæg

Søde søde Anja I ser så dejlige ud! Og jeg vil høre ALT om jeres rejse. Men lige nu? Jeg kan ikke rumme det. Stresser lidt rundt herhjemme med nogle kirkeprogrammer som vi jo først har kunnet lave her til aften efter vi er kommet hjem :(

Men jeg håber virkelig at du kommer lørdag og kommer og giver en krammer, for det kunne en dælme godt bruge lige nu. FØJ jeg er NERVØS! Har 1000 elefanter i maven og kvalme :super: Er det ikke lidt tidligt?

Anyways - kæmpe :bearhug: til jer begge. Og så skylder vi vist hinanden noget kold hvidvin på en altan og tøsefnidder???

Sødeste Mamatux - kan jeg hjælpe med de programmer, eller er I blevet færdige?

1000 tak for roserne - du bliver mindst lige så dejlig som jeg var :biggrin: . Min veninde sagde til mig, at jeg var den næstsmukkeste brud hun nogensinde havde set - hun var stadig selv den smukkeste ;) Og det er netop sådan man skal have det. Sådan har jeg det - jeg tror ikke på, at der er nogle brude, der i mine øjne kan blive lige så smukke som jeg var... så hvis jeg siger til dig på lørdag, at du er den næstsmukkeste brud... så ved du stensikkert hvad jeg mener :bearhug:

Ergo..... JEG KOMMER HELT SIKKERT OG KRAMMER DIG PÅ LØRDAG.... Indtil da må du nøjes med disse :blush::bearhug:

Stress ned min søde skat OG NYD DET..... Du har mega-meget styr på det, så det kommer til at gå fint sødeste.

Og den med kold hvidvin... nu har vi fået hele Weberudstyret, så vinen kan sagtens kombineres med grill-bøffer.... men først.... SKAL DU GIFTES I OVERMORGEN ;) :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at komme forbi og kramme dig

PS! Tager paparazzi-Canonen med ;) Er i god træning med foto-skydningen fra ferien ;)

0

Del dette indlæg

Til jer, der skal til Tux-globryllup

Jeg kører i bil på lørdag, så jeg kan godt have 4 styks med fra kirken til Østerbro (evt. også på ruten fra Lorteøen til Rødovre - gider dog ikke at køre alle mulige omveje;) .... send mig en PM hvis det har interesse ;)

Jeg retter dette indlæg så snart bilen er fyldt op ;)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Hvor er I søde at I sådan vil hjælpe. Men manden er snart færdig med menukortene og det der tager længst tid med kirkeprogrammerne er sgu at printe dem :thumbsupsmileyanim:

Så desværre - hjælpe kan I ikke :bearhug:

Der kommer opdatering på torsdag lidt senere - skal lige have farve i håret først

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer