AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 indlæg i dette emne

Har nu fundet ud af, at min nevø på 4½ har et eneste stort ønske, og det er en spejderdolk, så det får han som tak for brudesvendeindsatsen. Hans mor har sagt at det er ok. De er en stor FDF familie, så en dolk må det være... og så har jeg besluttet, at han skal have et FCK spillesæt, da han er vild med fodbold, han elsker FCK, og de nu er flyttet fra Brøndby til Frederiksberg, og han derfor kan gå i FCK tøj uden at blive mobbet i børnehaven, og jeg har i flere år gerne ville give ham det sæt tøj :thumbsupsmileyanim: (det løber jo selvfølgelig op, men når det kommer til min nevø og niece, har jeg altså temmelig svært ved at begrænse mig :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super ide Anja til din nevø! Nu har jeg desværre ingen nevøer eller niecer (min søster ønsker ikke børn), men hvis jeg havde, tror jeg også at jeg ville forgude dem :lol:

Håber du kommer til at nyde din ferie! Imens vi andre må arbejde :bearhug: Er ikke spor misundelig.

Glæder mig vildt til ferie - trænger sådan til at have fri og ikke så meget stress om ørerne... måske jeg skulle komme til Holbæk og kigge efter nye briller?? -HAHA-

0

Del dette indlæg

Super ide Anja til din nevø! Nu har jeg desværre ingen nevøer eller niecer (min søster ønsker ikke børn), men hvis jeg havde, tror jeg også at jeg ville forgude dem :lol:

Håber du kommer til at nyde din ferie! Imens vi andre må arbejde :hug: Er ikke spor misundelig.

Glæder mig vildt til ferie - trænger sådan til at have fri og ikke så meget stress om ørerne... måske jeg skulle komme til Holbæk og kigge efter nye briller?? :bearhug:

Jamen du skal da være så velkommen! Briller dem har vi ihvert fald nok af -HAHA- Vi kan sikkert også finde ud af en fornuftig pris!

Men for en god ordens skyld vil jeg da lige nævne, at jeg om onsdagen altid er i Ishøj (også Profil optik), hvilket jo er noget tættere på, dog er butikken meget mindre og derfor er udvalget også mindre.

Skal faktisk på job derude i dag - i 4 timer. Gider ikke rigtig, men det er jo kun 4 timer, så det går nok.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Nu er jeg sg* også blevet slettet fra det unævnelige bryllupsdomæne!!!! Det ender da med at de slet ikke har flere brugere tilbage, sådan som de sletter os alle sammen! :lol:

-HAHA- Tilbage på handelsskolebænken med ejeren - han har vist ikke helt forstået hvordan man driver god business!!

Måske fordi jeg her på BK har omtalt, at det "unævnelige sted" lukrerer på BKs side ved at lede brylupsklar (med ét l) videre til egen side.... Meget usympatisk og meget ulovligt! - har netop fortalt en kommende brud om dette, og hun er nu lidt nervøs for sin planlægning, der ligger inde på den side!! :hug: (dette bestemt ikke ment for at give den pågældende en masse omtale... mere for at advare!)

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Super ide Anja til din nevø! Nu har jeg desværre ingen nevøer eller niecer (min søster ønsker ikke børn), men hvis jeg havde, tror jeg også at jeg ville forgude dem -HAHA-

Håber du kommer til at nyde din ferie! Imens vi andre må arbejde :hug: Er ikke spor misundelig.

Glæder mig vildt til ferie - trænger sådan til at have fri og ikke så meget stress om ørerne... måske jeg skulle komme til Holbæk og kigge efter nye briller?? :hug:

Jamen du skal da være så velkommen! Briller dem har vi ihvert fald nok af :bearhug: Vi kan sikkert også finde ud af en fornuftig pris!

Men for en god ordens skyld vil jeg da lige nævne, at jeg om onsdagen altid er i Ishøj (også Profil optik), hvilket jo er noget tættere på, dog er butikken meget mindre og derfor er udvalget også mindre.

Skal faktisk på job derude i dag - i 4 timer. Gider ikke rigtig, men det er jo kun 4 timer, så det går nok.

Hmmm... det kan da være, at jeg skal tage dig på ordet.... trænger sådan til nye briller.... :lol: (må lige finde plads i bryllupsbudgettet! :hug:)

0

Del dette indlæg

Vores koncert i går gik bare :bearhug: Kirken var helt fyldt - omkring 400 publikummer. Og koncerten var bare så smuk, at jeg i slutkoret fik helt tårer i øjnene - selv om jeg selv var med til at lave musikken :hug: Glæder mig til onsdag, når vi skal synge igen -HAHA-

Min niece på knap 9 år var med og høre koncerten i 2½ stive timer - det var hendes første klassiske koncert, og hun klarede det bare så flot, og hun vare begejstret og havde syntes at det var spændende at høre påskeevangeliet sunget. FEDT! Må slæbe hende med til nogle flere klassiske koncerter :lol:

0

Del dette indlæg

Sidder og skriver kuverter og slikker frimærker og skriver navne på de trykte invitationer... men har skrevet forkert et par gange og skal nu have fat på ekstra kort og skrive 5 stk i hånden!!! (og det tager ca. 15-20 min pr. kort, da det er med calligrafi) GODT JEG HAR PÅSKEFERIE...må vist hellere logge mig ud af BK så jeg ikke sidder hele ferien foran skærmen!!

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi nået så langt med hjemmesiden, at jeg gerne vil vise den frem -HAHA-

tjek www.schremmer-hartmann.dk

Det er første gang vi har lavet hjemmeside, så vi er stolte af resultatet :lol: (Men vi arbejder løbende på siden, når vi kommer på nye påfund)

Kom gerne med ris og ros :bearhug:

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Vores koncert i går gik bare :hug: Kirken var helt fyldt - omkring 400 publikummer. Og koncerten var bare så smuk, at jeg i slutkoret fik helt tårer i øjnene - selv om jeg selv var med til at lave musikken :hug: Glæder mig til onsdag, når vi skal synge igen :bearhug:

Min niece på knap 9 år var med og høre koncerten i 2½ stive timer - det var hendes første klassiske koncert, og hun klarede det bare så flot, og hun vare begejstret og havde syntes at det var spændende at høre påskeevangeliet sunget. FEDT! Må slæbe hende med til nogle flere klassiske koncerter :lol:

Aaaaaaaaah hvor kan jeg genkende det!!! jeg SAVNER at spille koncerter!!!! gik fuldstaendig kold tyrker da jeg startede paa universitetet og har kun spillet til et par begravelser siden, og det er SLET ikke det samme!! Men NU efter sommerferien skal vi ud af starthullerne og have os et abonnement til det irske radiosymfoniorkester, og jeg skal have fundet nogen at spille sammen med!.

Super super hjemmeside Anja!!! -HAHA- . Bliver helt flov over min (som slet ikke er faerdig og bare lavet over en skabelon - dog ikke 123hjemmeside, det ville min stolthed alligevel ikke) Jeg stjaeler lige lidt ideer fra siden, hvis det er i orden :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores koncert i går gik bare -HAHA- Kirken var helt fyldt - omkring 400 publikummer. Og koncerten var bare så smuk, at jeg i slutkoret fik helt tårer i øjnene - selv om jeg selv var med til at lave musikken -HAHA- Glæder mig til onsdag, når vi skal synge igen :hug:

Aaaaaaaaah hvor kan jeg genkende det!!! jeg SAVNER at spille koncerter!!!! gik fuldstaendig kold tyrker da jeg startede paa universitetet og har kun spillet til et par begravelser siden, og det er SLET ikke det samme!! Men NU efter sommerferien skal vi ud af starthullerne og have os et abonnement til det irske radiosymfoniorkester, og jeg skal have fundet nogen at spille sammen med!.

Super super hjemmeside Anja!!! -HAHA- . Bliver helt flov over min (som slet ikke er faerdig og bare lavet over en skabelon - dog ikke 123hjemmeside, det ville min stolthed alligevel ikke) Jeg stjaeler lige lidt ideer fra siden, hvis det er i orden :hug:

Jeg spillede en del i harmoniorkester og dyrkede masser sport og sang hele min barndom op til jeg blev omkring 20, hvorefter jeg satsede mere på håndbold. Efter en knæskade genoptog jeg sangen og det giver mig en utrolig energi og glæde. Det er simpelthen fantastisk at synge med andre, der deler sangglæden. Musikken er utrolig vigtig, og da jeg gik igang med at synge igen, fandt jeg ud af hvor meget jeg havde savnet det. Og sjovt nok er der et par gamle gymnasieveninder, der tilfældigt er startet i samme kor, så dem har jeg fået kontakt med igen. Så Anna.... du må fatte instrumentet igen... det lyder som om du savner det :hug:

1000 tak for roserne - vi er også meget stolte af resultatet - I er faktisk de første udenforstående, der ser siden - vores gæster hører først om siden når de får invitationerne :bearhug:

Det er da meget godt gået for et par nybegyndere -HAHA-

Vi havde oprindeligt sat alle vores gæsters navne og tilhørsforhold på siden, men vi har besluttet, at vi først skriver dem på, når de melder tilbage. (kan ikke lige huske argumentationen, men det virker mest rigtigt!)

Du stjæler bare løs af idéerne - dejligt at man som grøn hjemmeside mager kan inspirere :hug:

0

Del dette indlæg

Sej hjemmeside - har gemt linket i toppen af min browser -HAHA- (Kan aldrig få inspiration nok af den slags)

:bearhug: Tak søde Gitte - lad dig endelig inspirere :lol:

Puh skal forestille at arbejde!!!!

Jeg har ferie, og burde egentlig sidde og skerive kuverter og klippe klistre!! -HAHA-

-HAHA- Gitte

:hug: Hvor er det bare en go' hjemmeside, I har bikset sammen! Må jo da næsten sige tillykke med resultatet!!! Super flot, det ka' I godt være stolte af. -HAHA-

:hug:

1000 tak søde Rikke. Vi er også meget stolte :hug:

0

Del dette indlæg

Jeg spillede en del i harmoniorkester og dyrkede masser sport og sang hele min barndom op til jeg blev omkring 20, hvorefter jeg satsede mere på håndbold. Efter en knæskade genoptog jeg sangen og det giver mig en utrolig energi og glæde. Det er simpelthen fantastisk at synge med andre, der deler sangglæden. Musikken er utrolig vigtig, og da jeg gik igang med at synge igen, fandt jeg ud af hvor meget jeg havde savnet det. Og sjovt nok er der et par gamle gymnasieveninder, der tilfældigt er startet i samme kor, så dem har jeg fået kontakt med igen. Så Anna.... du må fatte instrumentet igen... det lyder som om du savner det :hug:

1000 tak for roserne - vi er også meget stolte af resultatet - I er faktisk de første udenforstående, der ser siden - vores gæster hører først om siden når de får invitationerne :lol:

Det er da meget godt gået for et par nybegyndere :hug:

Vi havde oprindeligt sat alle vores gæsters navne og tilhørsforhold på siden, men vi har besluttet, at vi først skriver dem på, når de melder tilbage. (kan ikke lige huske argumentationen, men det virker mest rigtigt!)

Du stjæler bare løs af idéerne - dejligt at man som grøn hjemmeside mager kan inspirere :bearhug:

Ja, jeg er jo konservatorieuddannet og klassisk musik var mit arbejde på fuld tid i godt 3 år indtil helbredet satte en stopper for det. Jeg tror, at jeg havde meget svært ved at forlige mig med at skulle være"amatør-nisse". Så det var nok egentlig meget godt, at jeg kom igang med noget andet, så jeg kunne finde ud af, hvor meget jeg egentlig holder af at spille violin :hug:

Ja, jeg har også en sektion, hvor folks navne og tilhørsforhold kommer op. Jeg har heller ikke helt besluttet hvordan vi gør det. Men nogen folk ved vi helt sikkert kommer, for de har købt flybilletterne -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spillede en del i harmoniorkester og dyrkede masser sport og sang hele min barndom op til jeg blev omkring 20, hvorefter jeg satsede mere på håndbold. Efter en knæskade genoptog jeg sangen og det giver mig en utrolig energi og glæde. Det er simpelthen fantastisk at synge med andre, der deler sangglæden. Musikken er utrolig vigtig, og da jeg gik igang med at synge igen, fandt jeg ud af hvor meget jeg havde savnet det. Og sjovt nok er der et par gamle gymnasieveninder, der tilfældigt er startet i samme kor, så dem har jeg fået kontakt med igen. Så Anna.... du må fatte instrumentet igen... det lyder som om du savner det -HAHA-

1000 tak for roserne - vi er også meget stolte af resultatet - I er faktisk de første udenforstående, der ser siden - vores gæster hører først om siden når de får invitationerne :lol:

Det er da meget godt gået for et par nybegyndere :hug:

Du stjæler bare løs af idéerne - dejligt at man som grøn hjemmeside mager kan inspirere :hug:

Ja, jeg er jo konservatorieuddannet og klassisk musik var mit arbejde på fuld tid i godt 3 år indtil helbredet satte en stopper for det. Jeg tror, at jeg havde meget svært ved at forlige mig med at skulle være"amatør-nisse". Så det var nok egentlig meget godt, at jeg kom igang med noget andet, så jeg kunne finde ud af, hvor meget jeg egentlig holder af at spille violin -HAHA-

Ja, jeg har også en sektion, hvor folks navne og tilhørsforhold kommer op. Jeg har heller ikke helt besluttet hvordan vi gør det. Men nogen folk ved vi helt sikkert kommer, for de har købt flybilletterne -HAHA-

Hvor er det ærgerligt med violinspillet, når nu du er uddannet. Men mon ikke det bliver dejligt at komme igang igen? Amatørplan kna jo nogle gange også være temmelig højt :bearhug:

Vi har bedt vores gæster om at svare skriftligt med postkort eller lignende, som "etiketten" foreskriver... mest fordi det er så sjældent efterhånden, at der dumper andet end rudekuverter ind ad brevsprækken. Så får vi et postkort får man sit navn på gæstelisten (altså hvis man er inviteret :hug: )

0

Del dette indlæg

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!! (PARDON MY FRENCH!)

INVITATIONSMARERIDT.....

Jeg har skrevet vores invitationer i hånden med caligrafi, som vi eftrefølgende har fået trykt. Vi havde ikke fået trykt nok invitationer, da vi pudselig fik to par, som blev singler, så der skulle bruges flere invitationer til "dig" i stedet for "jer", så efterfølgende har jeg siddet og skrevet 6 invitationer i hånden (det tager 15-20 min pr. invitaiton!).... og hvad opdager jeg så her til morgen..... jeg har #@¤%* skrevet forkert områdenummer til kroen hvor folk skal booke værelser... spørgsmålet er så, om jeg med en fin tynd tusch skal rette nummeret fra 75 til 74, eller om jeg skal afvente 46 telefonopkald, der vil informere mig om, at jeg (der ellers er temmelig perfektionist på det område) har skrevet forkert telefonnummer, at det ikke virker.... ARGHHHHH!!!!! :angry1: -HAHA-:lol:

Og for at det ikke skal være løgn, så sad vi igår og skulle klistre vores forsider på invitationerne, og så løb vi efter 20 invitationer tør for dobbeltklæbende tape, og vi kan ikke bruge limstift, for det krøller det fine tynde papir!!! #@¤%* havde ellers spurgt Pandurodamen hvor langt den tape rækker, og hun forsikrede mig om, at der var rigeligt til vores produktion, som jeg nøje beskrev for hende....

Og der er lige blevet plantet 3 træer lige foran vores vindue (og udsigt)... kan næsten ikke vente på at de bliver grønne og store og spærrer for vores udsigt - hvem pokker planter træer i store blomsterkasser!!!!

ARGHHHH!!!! Jeg skulle bare være blevet i sengen i dag!!!

Og nu skal jeg ud og træne... kommer sg* sikkert hjem med brækkede armen og ben!!!

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Det var dog lidt morsomt her til morgen - min kæreste har haft sit første bryllupsmareridt - det får mændene åbenbart også :lol:

Han drømte, at bussen vi har bestilt til at hente gæsterne ikke var bestilt som ønsket, så der kom en lille gammel skrammelkasse, der kunne køre 6 personer ad gangen i stedet for den store fine bus, der kun skal køre en enkelt gang med alle gæsterne.

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag åbner Lydolph isbar på Islands Brygge, og kl. 12-17 uddeler de derfor gratis soft-ice.... tror bare jeg skal ned og ÆDE.......... (må vist hellere komme afsted til fitness, så jeg kan æde ekstra meget is!)

0

Del dette indlæg

Så sidder man her i morgenkåbe og morgenhår og grifler på BK.... og pludselig ud af øjenkrogen kan jeg se, at der lige ud for mit vindue parkerer en kran med arbejdsmand i liften.... så sidder man der i al sin usselhed og kigger ind i en storgrinende arbejdsmands ansigt... han skal igang med at fuge altanen til overboen!!!! OH HAPPY DAY..... skulle jeg ikke bare gå i seng igen?!

0

Del dette indlæg

Puha, du gør mig helt forpustet med alle de indlæg -HAHA-

OK, hvem planter træer i altankasser, det kan man da ikke, eller har jeg misforstået noget, for så må I da lige ned og klage til underboen...

Og fejl i invitationen, ja den har jeg også lige lavet, men mine er heldigvis bare printet, så det er nemt rettet, men det bliver først efter påske, desværre. Men du må hellere rette dem, ellers bliver I jo bare kimet ned når de skal bestille et værelse, men hvor er det bare ærgeligt, og lidt typisk, selvom man jo har læst den igennem en million gange...

Lydopher-is, mmmmm, I love it. Måske skulle man beordre kæresten tidligt hjem fra arbejde idag, så vi kan få en is :bearhug:

:lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer