AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Der er forskelliger personer, som hjælper os i forbindelse med brylluppet, og dem vil vi jo gerne give en erkendtlighed. Men det er sørme svært at finde på.....

Her er en oversigt over hjælpere og foreløbige idéer:

:cheerleader3: Brudepige: Niecen på 9 får en sølvkæde med sit navn, som hun kan have på til brylluppet.

:cheerleader3: Bryllupskagebager: Han og kæresten får overnatningen betalt (600 kr.)

:cheerleader3: Toastmaster: Får en sølvklokke med sit navn indgraveret (300 kr)

Mangler:

:cheerleader3: Brudepige på 34 år???

:cheerleader3: Brudesvend på 4½ år.... ???

:cheerleader3: Forlover på 34 år ???

:o Vores forældre???

:denmarkflag: Fotografering af gæsterne: veninde på 34 år ????

Gode idéer søges. Det behøver bestemt ikke at være voldsomt dyrt... sådan i omegnen af 200-500 kr..... Det skal blot være en lille erkendtlighed. :thumbsupsmileyanim:

Hvad giver I andre... hvis I giver noget?? :hug:

Hej dato-Søster

Puh hvor er I kommet langt. Men jeg tror altså også jeg tager det en anelse afslappet denne gang. Bare det ikke kommer og bider mig i r..en!!

Til vores bryllupper i Canada og Dublin gav vi gaver fra Newbridge Silverware, bare små ting til hjemmet (og i et par tilfælde et armbånd og et ur). De var ikke dyre (ja, alt er jo relativt, men sådan i 200-300 kr klassen max) de piger, der fik sølvarmbånd var bare så glade for dem og siger, at de tænker på brylluppet hver gang de har dem på. Man må da kunne få noget lignende i Danmark.

Dem vi gav var nogle lignende de her (tog bare et par tilfældige billeder fra kollektionen)

post-16734-1174475107.jpg post-16734-1174475113.jpg

:cheerleader3:

Anna

Hæ hæ Anna - mon ikke du tager det lidt mere afslappet denne gang, fordi du efterhånden har rutinen?? :heart:

Det er en super idé. Jeg vil netop gerne, at det er gaver med tanke bag, og som de kan bruge bagefter og tænke på os. Derfor er det jo super til min niece på 9 med sådan en halskæde. Jeg vil lige undersøge med sådan nogle armbånd. De er jo lidt anderledes end hvad man normalt ser i forretningerne og virkelig flotte. Og prisen er jo alletiders. Tak for tippet.

0

Annonce ♥

Hæ hæ Anna - mon ikke du tager det lidt mere afslappet denne gang, fordi du efterhånden har rutinen?? :thumbsupsmileyanim:

Det er en super idé. Jeg vil netop gerne, at det er gaver med tanke bag, og som de kan bruge bagefter og tænke på os. Derfor er det jo super til min niece på 9 med sådan en halskæde. Jeg vil lige undersøge med sådan nogle armbånd. De er jo lidt anderledes end hvad man normalt ser i forretningerne og virkelig flotte. Og prisen er jo alletiders. Tak for tippet.

Har har har - jo garanteret. Bryllup??? - det er der da ingen ben i :cheerleader3:

overbeviste mig selv om, at der ikke skulle være nogen zillarier overhovedet til det her. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen genet stikker hovedet frem!!!!!!!!

0

På søndag mødes KøbenhavnerZillaerne på WANNAB, som ligger i Kompagnistræde 4. Vi mødes kl. 11 til brunch - er der andre, der vil med??

Jeg har bestilt bordet til "ANJA" og så mit telefonnummer - I kan jo sende mig en PM hvis I gerne vil have telefonnummeret, men mon ikke det er tilstrækkeligt at sige, at der er bestilt bord til 10 personer til Anja??

Indtil videre kan jeg ud fra tråden under meningsmålinger udlede, at følgende kommer :thumbsupsmileyanim:

• AnjaSL
  • Hyrzkov
  • Louise79
  • Drasbech
  • MamaTux
  • Hønse
  • Kalland
  • Skye
  • Nina-Pigen (måske)

• Hvem er de sidste???...andre, der vil deltage?
  • Kommer ikke søndag: GP
  • FrøkenMaja
  • Xenobia
  • MAN KAN TILMELDE SIG HER!

Edited by AnjaSL
    0

Har lige købt "bryllupsparaply" i Lisbeth Dahl for 110 kr. Den er hvid og uden perlemor. Den cremefarvede var for "gul", så det blev den kridhvide i stedet for (bare i tilfælde af at det regner, så ser den hvide paraply altså noget bedre ud, end en reklameparaply fra et eller andet firma! :thumbsupsmileyanim: )

Dem med perlemorseffekt var rigtig fine, men kun i den gullige cremefarve eller lidt mere over i lys moccafarvet. Dem med perlemorseffekt koster 125 kr.

Her er et billede af paraplyen

post-20924-1174568048.jpg

Edited by AnjaSL
    0

Annonce ♥

Opdatering på træning:

Synes jeg kan passe mere og mere af mit tøj - og noget af det er sågar ved at blive for stort!!! Ikke at jeg har tabt mig VIIILDT meget. 5-7 kg. siden i sommers blot ved at spise mindre.

Og så er jeg jo begyndt at træne. Får trænet 2-3 gange om ugen og synes faktisk allerede at min holdning er blevet bedre - mere rank i ryggen. Og energien er også blevet bedre og føler at "vaskebrættet" snart kommer til mig :thumbsupsmileyanim: Hvorfor skulle det tage mig så lang tid at komme ned og rykke i de forbandede maskiner?!?!?! Sådan en brudekjole er sg* en god motivationsfaktor GP

Edited by AnjaSL
    0

Har lige købt "bryllupsparaply" i Lisbeth Dahl for 110 kr. Den er hvid og uden perlemor. Den cremefarvede var for "gul", så det blev den kridhvide i stedet for (bare i tilfælde af at det regner, så ser den hvide paraply altså noget bedre ud, end en reklameparaply fra et eller andet firma! :thanks: )

Dem med perlemorseffekt var rigtig fine, men kun i den gullige cremefarve eller lidt mere over i lys moccafarvet. Dem med perlemorseffekt koster 125 kr.

Anja, du tænker da også på det hele :boohoo:

- havde slet ikke skænket det en tanke mht paraply - men du havde jo også bestilt/reserveret solskinsvejr, så der skulle vel ikke være behov for en :cheerleader3:

0

Har lige købt "bryllupsparaply" i Lisbeth Dahl for 110 kr. Den er hvid og uden perlemor. Den cremefarvede var for "gul", så det blev den kridhvide i stedet for (bare i tilfælde af at det regner, så ser den hvide paraply altså noget bedre ud, end en reklameparaply fra et eller andet firma! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif )

Anja, du tænker da også på det hele :boohoo:

- havde slet ikke skænket det en tanke mht paraply - men du havde jo også bestilt/reserveret solskinsvejr, så der skulle vel ikke være behov for en :cheerleader3:

PRÆCIS... ingen behov for paraply pga regn :thanks:... men så tænkte jeg på, at man måske kunne lave sådan et skagensmaleri inspireret billede på stranden, hvor vi går op langs stranden med paraplyen opslået og billedet tages bagfra... Og en sart lys brud skal jo også have parasolskygge http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

0

Annonce ♥

Ja puha det går stærkt! :boohoo:

Jeg ved ikke, om du har set, at jeg har snakket med min kusine, men nu smider jeg lige svaret ind på din tråd for en sikkerheds skyld.

Min kusine gør det ikke selv i butikken, men de sender det ind til firma som hedder Askim. Prisen afhænger lidt af hvor store blomsterne er, men man skal regne med 1000kr ca. Det vil også være en god ide at aflevere mere end en blomst, da de er meget skrøbelige, og de har været udsat for at de er gået i stykker. Så for en sikkerheds skyld afleverer 1 ekstra. Sidst de sendte noget ind tog det ca 2 mdr, for første blomst gik i stykker, så man skal tilsyneladende også have tålmodighed.

0

Jeg ved ikke, om du har set, at jeg har snakket med min kusine, men nu smider jeg lige svaret ind på din tråd for en sikkerheds skyld.

Min kusine gør det ikke selv i butikken, men de sender det ind til firma som hedder Askim. Prisen afhænger lidt af hvor store blomsterne er, men man skal regne med 1000kr ca. Det vil også være en god ide at aflevere mere end en blomst, da de er meget skrøbelige, og de har været udsat for at de er gået i stykker. Så for en sikkerheds skyld afleverer 1 ekstra. Sidst de sendte noget ind tog det ca 2 mdr, for første blomst gik i stykker, så man skal tilsyneladende også have tålmodighed.

:thanks:

1000 tak for hjælpen. Hvilken butik er din kusine i - så kan jeg jo rette henvendelse til dem, når nu jeg ved at de gør det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Alletiders - glæder mig til at få mit helt eget unikke smykke :cheerleader3:

0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH - det gaar godt nok hurtigt!!!!

Jeg foeler mig GODT NOK bagud, naar jeg kigger paa alle jer andre. Har ikke kunnet svinge mig op til at gaa rigtigt op i det. Men NU skal det vaere!!! :boohoo:

0

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH - det gaar godt nok hurtigt!!!!

Jeg foeler mig GODT NOK bagud, naar jeg kigger paa alle jer andre. Har ikke kunnet svinge mig op til at gaa rigtigt op i det. Men NU skal det vaere!!! :boohoo:

Du kan jo genbruge en del fra de sidste 2 gange :cheerleader3:

0

Annonce ♥

1000 tak for hjælpen. Hvilken butik er din kusine i - så kan jeg jo rette henvendelse til dem, når nu jeg ved at de gør det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Alletiders - glæder mig til at få mit helt eget unikke smykke :cheerleader3:

Hun arbejder i Ib Clausen (det er hendes stedfar, som ejer butikken, men det er hende, som designer smykker) - hedder Lise Hedegaard.

0

NAVNEÆNDRING

Navneændringspapirerne ER sendt ind, så jeg får nyt navn idet vi bliver erklæret for rette ægtefolk at være :boohoo:

Følgende skal jeg huske at informere om navneændringen:

• Min arbejdsplads
    • Familie og venner
    • Post Danmark
    • Brillemanden
    • Bogklubben
    • Avisabonnementet
    • Tandlægen
    • Lægen
    • Banken
    • Forsikringsselskabet
    • Fitness World
    • Sygesikringen
    • Zoo-årskort
    • Videobiksen
    • SAS-Eurobonus
    • FDB
    • Bloddonorerne
    • Universitetet
    • Ejerforeningen
    • Københavns Energi (?)
    • SKAT (?)
    • Kørekort (ikke et krav)
    • Pas (ikke et krav)

• Andre??????
    Edited by AnjaSL
    0

AT TALE ELLER IKKE AT TALE....

Jeg regner med, at jeg vil holde en tale for min kæreste (mand :boohoo: ) til brylluppet. Men jeg vil også synge... den er jo efterhånden blevet foreslået herinde en del gange, men det bliver "DU ER..." (News), for den er bare så fin og det er en sang jeg kan synge uden akkompagnement.

Sætte lige teksten ind - så ved jeg da hvor jeg har den liggende :cheerleader3:

NEWS – DU ER

Du er den eneste jeg holder af fylder op den hele dag, den hele dag.

Du er det smukkeste jeg endnu har set du er det bedste for mig sker mig er sket.

Du er det varmeste af alt på jord du er der hvor alle blomsterne gror

Du tog mit hjerte med pas godt på det for det har ingen våben med se det er kærlighed du tog mit hjerte med pas godt på det for det har ingen våben med.

Du er den eneste jeg stoler på derfor må du aldrig nej aldrig går.

Du tog mit hjerte med pas godt på det for det har ingen våben med se det er kærlighed du tog mit hjerte med pas godt på det for det har ingen våben med.

Edited by AnjaSL
    0

Arghh.....

Dirigenten i mit kor skal spille til vores bryllup. Han er desværre kommet til at dobbeltbooke sig, da han havde glemt at han skal rejse rundt i Italien på samme tidspunkt!!! Han har dog tilbudt stadig at komme hjem og spille til brylluppet (altså afbryde sin ferie i 2 dage), men det kræver at jeg skal til at arrangere med min familie, at de skal samle ham op i Billund, samt jeg skal til at finde ham en overnatningsmulighed. Det kan jeg simpelthen ikke overskue, så nu må jeg igang med at finde en hyggepianist i Sønderjylland.... (knurre!!)

0

Annonce ♥

NAVNEÆNDRING

Navneændringspapirerne ER sendt ind, så jeg får nyt navn idet vi bliver erklæret for rette ægtefolk at være :boohoo:

• Min arbejdsplads
    • Familie og venner
    • Post Danmark
    • Brillemanden
    • Bogklubben
    • Avisabonnementet
    • Tandlægen
    • Lægen
    • Banken
    • Forsikringsselskabet
    • Fitness World
    • Sygesikringen
    • Zoo-årskort
    • Videobiksen
    • SAS-Eurobonus
    • FDB
    • Bloddonorerne
    • Universitetet
    • Ejerforeningen
    • Københavns Energi (?)
    • SKAT (?)
    • Pas (ikke et krav)

• Andre??????

Hej Anja.

Er du sikker på, at det ikke er et krav, at jeg ændre det i mit pas - altså navnet?

Vi skal nemlig på bryllupsrejse d. 28/6, og vores efternavn skal Hyrzkov Hestkjær, men i mit pas står der Hyrzkov Hedegaard og i Bjørns står der Hestkjær. Jeg ved at jeg skal booke det i vores nuværende navne, for at billetterne passer sammen med passene. Men kan jeg godt rejse i mit gamle navn, når jeg nu hedder noget andet?

0

Arghh.....

Dirigenten i mit kor skal spille til vores bryllup. Han er desværre kommet til at dobbeltbooke sig, da han havde glemt at han skal rejse rundt i Italien på samme tidspunkt!!! Han har dog tilbudt stadig at komme hjem og spille til brylluppet (altså afbryde sin ferie i 2 dage), men det kræver at jeg skal til at arrangere med min familie, at de skal samle ham op i Billund, samt jeg skal til at finde ham en overnatningsmulighed. Det kan jeg simpelthen ikke overskue, så nu må jeg igang med at finde en hyggepianist i Sønderjylland.... (knurre!!)

Øv, øv og øv!!!!!!

Det er da irriterende, når du nu lige troede, at du havde det på plads. :boohoo:

0

Hej Anja.

Er du sikker på, at det ikke er et krav, at jeg ændre det i mit pas - altså navnet?

Vi skal nemlig på bryllupsrejse d. 28/6, og vores efternavn skal Hyrzkov Hestkjær, men i mit pas står der Hyrzkov Hedegaard og i Bjørns står der Hestkjær. Jeg ved at jeg skal booke det i vores nuværende navne, for at billetterne passer sammen med passene. Men kan jeg godt rejse i mit gamle navn, når jeg nu hedder noget andet?

:boohoo:

Pernille - du behøver ikke ændre dit pas til dit nye navn. Det ville kræve at du ændrede navn inden brylluppet og det er der jo ikke meget sjov i.

Vi har også lige bestilt rejse og den er bestilt i mit gamle navn og det var ganske fint (dobbelt-tjekkede det med rejsebureauet).

Hestkjær? Det er da ikke særlig udbredt? Sjovt - har en veninde der hedder det til efternavn sammen med hends mand :cheerleader3:

- Gitte

0

Hun arbejder i Ib Clausen (det er hendes stedfar, som ejer butikken, men det er hende, som designer smykker) - hedder Lise Hedegaard.

Super - jeg prøver at tage kontakt til dem næste gang vi kommer til Aabenraa. Tak endnu engang.

0

Annonce ♥

NAVNEÆNDRING

• Min arbejdsplads
    • Familie og venner
    • Post Danmark
    • Brillemanden
    • Bogklubben
    • Avisabonnementet
    • Tandlægen
    • Lægen
    • Banken
    • Forsikringsselskabet
    • Fitness World
    • Sygesikringen
    • Zoo-årskort
    • Videobiksen
    • SAS-Eurobonus
    • FDB
    • Bloddonorerne
    • Universitetet
    • Ejerforeningen
    • Københavns Energi (?)
    • SKAT (?)
    • Pas (ikke et krav)

• Andre??????

Hej Anja.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

JEPS :cheerleader3: Min svigerinde arbejde hos politiet og har bl.a. siddet med pasfornyelser. Det eneste man så fremover skal være opmærksom på er, at man skal bestille sine billetter i samme navn, som står i passet. Så hvis I lige har fornyet passet kan I altså vente til det udløber om 10 år. (der er flere tråde herinde om samme emne :thanks: )

0

Arghh.....

Øv, øv og øv!!!!!!

Det er da irriterende, når du nu lige troede, at du havde det på plads. :boohoo:

Ja, det er rigtig irriterende. Og selv om han siger, at han bare vil tage hjem fra Italien og så rejse dertil næste dag - det vil jeg altså ikke bede ham om, selvom han selv tilbyder det... og det giver som nævnt også mere arbejde til mig :cheerleader3:

0

NAVNEÆNDRING

• Min arbejdsplads
    • Familie og venner
    • Post Danmark
    • Brillemanden
    • Bogklubben
    • Avisabonnementet
    • Tandlægen
    • Lægen
    • Banken
    • Forsikringsselskabet
    • Fitness World
    • Sygesikringen
    • Zoo-årskort
    • Videobiksen
    • SAS-Eurobonus
    • FDB
    • Bloddonorerne
    • Universitetet
    • Ejerforeningen
    • Københavns Energi (?)
    • SKAT (?)
    • Pas (ikke et krav)

• Andre??????

Hej Anja.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

JEPS :cheerleader3: Min svigerinde arbejde hos politiet og har bl.a. siddet med pasfornyelser. Det eneste man så fremover skal være opmærksom på er, at man skal bestille sine billetter i samme navn, som står i passet. Så hvis I lige har fornyet passet kan I altså vente til det udløber om 10 år. (der er flere tråde herinde om samme emne :thanks: )

Det er http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/super.gif , så gør jeg ikke noget.
    0

Hej Anja

Jeg har lige været i next i fields i dag, og de har Irishbride/annas brudesko til 335 kr. De er super flotte og behagelige at have på. Undskyld hvis jeg blander mig, så bare du havde spurgt til dem ;)

Hej Aura

1000 tak skal du have. Jeg var også i Fields og se på dem, men de havde dem ikke i min størrelse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif :)()()

(Er det dig, der har købt det sidste par i str. 41?? :angry1: :thanks: :bask: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/pokey.gif :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif LOL :cheerleader3: )

Måske får de dem hjem i næste uge, og i så fald vil de ringe (men jeg må vist hellere tage derud og tjekke selv. HUn virkede temmelig ubehjælpelig hende ekspedienten!!) Skoene ser super flotte ud. Håber de får dem igen - ellers må jeg få fat på Anna :boohoo:

Edited by AnjaSL
    0