AnjaSL

Sankt Hans Brudens opdatering - Anja & Lasse (LasAnja;o)

2,649 posts in this topic

Nøj nøj nøj!!!

Kære Anja.

Hvor er din kjole bare fin og hold da op, hvor den klæder dig!

Jeg er vild for at høre hvor den er fra? Den ligner nemlig lidt den kjole, jeg i øjeblikket har i tankerne - den er fra Panayotis og koster omkring 13.000kr - kan det passe? Dog ser din smukke kjole meget hvid ud i forhold til den, jeg tænker på, men billeder har det jo med at snyde.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Kærligst Malene :bunny_4:

Ps. Her er et billede af "min" kjole:

Hej Malene

Min veninde har faktisk valgt den kjole, som du har sat ind - hun skal giftes til august, og vi har 5 fælles par til vores fester, så vi var ud fra beskrivelserne meget i tvivl om det var den samme kjole vi havde udset os hver i sær.... drama!!

Begge kjolerne er fra Pronovias. Min kjole er fra 2007 - Make Your Choise - Dreams kollektionen og hedde Leza (side 2 billede 8), mens "din" hedder Ladera også fra 2007 og Dreams kollektionen (side 1 andet billede). Din kan fås med hhv. guld eller sølv perler - jeg har også været i den :denmarkflag:

Min koster 10.400 og jeg har købt den i Bride Fashion i Virum. Mener din koster 12.900 eller sådan noget lignende.

Pronovias forhandles hos mange af brudekjoleforretningerne. Min kjole er med cremede og sølvfarvede perler. Kjolen er vel nærmes det der betegnes elfenbensfarvet - den er ikke kridhvid. Der findes mange kjoler omkring temaet af vores kjoler :denmarkflag:

Pøj pøj med jagten

Til jer alle sammen - 1000 tak for jeres søde tilkendegivelser - min tvivl er nu manet i jorden takket være jer :) Dejligt... :cheerleader3:

Tusind tusind tak for din store hjælp!

Jeg havde ellers indstillet mig på at skulle til Odense efter den, men Virum har den, så det er helt perfekt! Men suk, hvor er der lang tid til 1. oktober, som er den dag, jeg må begynde at prøve kjoler :denmarkflag:

:respekt:

0

Annonce ♥

Aj hvor sjovt - vi skal også giftes i Sct Jørgens Kirke i Aabenraa D. 23/6-2007 - bare kl. 14! Det er så min dåbs og konfirmationskirke. Vi bor dog til dagligt i København. Lidt sjovt alligevel at møde en anden som skal giftes samme dag i samme kirke.

Hejsa i 2!

Så er vi 3 - Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke i Aabenraa d. 23/6-2007 kl. 11 - Ej hvor skægt. Da vi valgte dato var der kun 2 tidspunkter tilbage: kl. 11 og kl. 16... Gad vide hvem der skal giftes kl. 13 så :)

Min kæreste kommer fra Aabenraa og er fra 1975, men vi bor i Århus.

Vi skal vies af Annette Hedensted.

:biggrin: Anette

Edited by Anettekj
0

Jamen Anja....

Jeg tror sørme jeg kan genkende en klassekammerat fra Niels brock´s 1-årige HH anno 95?

Tager jeg helt fejl?

Yndig kjole, smukt diadem - det lyder som om i får et drømmebryllup. Glæd dig - det er en fantastisk oplevelse!!

Knus

Caroline

Edited by Caroline72
0

Aj hvor sjovt - vi skal også giftes i Sct Jørgens Kirke i Aabenraa D. 23/6-2007 - bare kl. 14! Det er så min dåbs og konfirmationskirke. Vi bor dog til dagligt i København. Lidt sjovt alligevel at møde en anden som skal giftes samme dag i samme kirke.

Hejsa i 2!

Så er vi 3 - Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke i Aabenraa d. 23/6-2007 kl. 11 - Ej hvor skægt. Da vi valgte dato var der kun 2 tidspunkter tilbage: kl. 11 og kl. 16... Gad vide hvem der skal giftes kl. 13 så :biggrin:

:) Anette

Hej Anette

Du understår dig i at komme for sent... så bliver vi nemlig også forsinkede :loveflag: Spøg til side - det er da morsom at vi mødes herinde. Pastor Kvist fortalte mig, at der er (mener jeg) 5 eller 6 bryllupper den 23. juni - ret vildt. Så der er ikke plads til at nogle af os bliver forsinkede :iloveyou: Vi bestilte kirken den 27/6-06, og der var der allerede 1 eller 2 tider, som var taget.

Hvad siger du til det med blomsterne i kirken? Det ender jo med, at min svigermor slet ikke behøver at få kordegnen til at ringe til de forskellige brudepar - det klarer vi selv på BK :biggrin: Og hvad hedder din kæreste... det vil min kæreste nemlig gerne vide :) De er jo samme årgang.

:carrot: Anja

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

Jamen Anja....

Jeg tror sørme jeg kan genkende en klassekammerat fra Niels brock´s 1-årige HH anno 95?

Tager jeg helt fejl?

Yndig kjole, smukt diadem - det lyder som om i får et drømmebryllup. Glæd dig - det er en fantastisk oplevelse!!

Knus

Caroline

:biggrin: GUUUUD.... hvor er det dog morsomt. HEJ CAROLINE :yeah: hi hi... jeg tænker ind imellem på både dig og Ursula, når jeg rigtig skal tøsehygge med Pretty Woman på dvd'en - sikke nogle maraton videoaftner vi holdt :loveflag: ... og citaterne i markedsføringstimerne... :)

Hvor er det dog morsomt, at du er blevet herinde og lige faldt over og læste min tråd. Har lige læst din tråd - sikke smukke billeder - og stort tillykke med familieførøgelsen og ikke mindst brylluppet.

I øvrigt er det Dorte fra vores klasse, der er min voksne brudepige :)

Hvad render du rundt og laver? Kan se du er flyttet til Hillerød, og at dine forældre er flyttet tilbage til Danmark - det må da være dejligt.

:biggrin: Anja

Edited by AnjaSL
0

Jeg var lige inde og prøve dansesko idag, og så fandt jeg jo sådan set ud af, at det overhovedet ikke kommer til at gå med højt hår og 8 cm hæl... så bliver jge højere end Lasse :biggrin: Lasse er 7 cm højere end mig, så selvom der også er hæl på herresko, så bliver jeg jo noget højere, når jeg også får trendy højt brudehår... og det nytter jo ikke noget, at jeg skal gå ned i knæ på vores bryllupsfotografier, ligesom Katie Holmes gjorde på hendes og Tom Cruises billeder :biggrin: Så jeg må tilbage med skoen til Diva - så håber jeg de vil tage dem retur... det var jo dem, der sagde at skoene er 6 cm og ikke 8!! :)

Fandt dog nogle fede dansesko (desværre nok butikkens dyreste!!!)... der står International Danceshoe inden i - Her er hjemmesiden... men øv - det er bare en oversigt over andre dansesko forhandlere.

Prøvede også nogle fra Topline og fandt ud af min skostørrelse i dansesko - de er dælme lækre at have på sådan nogle, og det er supersmart, for man kan bestille dem hjem i præcis den hælhøjde man ønsker, samt tilpasset i bredde til ens egen fod.

Opsnappede også lige et link til Shoes for Weddings som jeg lige må undersøge.

Skal ringe til Diva som det første på mandag og spørge om jeg kan levere skoene tilbage... de må jo kunne forstå, at jeg ikke kan bede min kæreste om at tage højhælede sko på, blot fordi mine sko er 8 cm (i stedet for de 6 cm de sagde!!) :)

Edited by AnjaSL
0

Hejsa i 2!

Så er vi 3 - Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke i Aabenraa d. 23/6-2007 kl. 11 - Ej hvor skægt. Da vi valgte dato var der kun 2 tidspunkter tilbage: kl. 11 og kl. 16... Gad vide hvem der skal giftes kl. 13 så :biggrin:

:) Anette

Hej Anette

Du understår dig i at komme for sent... så bliver vi nemlig også forsinkede :iloveyou: Spøg til side - det er da morsom at vi mødes herinde. Pastor Kvist fortalte mig, at der er (mener jeg) 5 eller 6 bryllupper den 23. juni - ret vildt. Så der er ikke plads til at nogle af os bliver forsinkede :bearhug: Vi bestilte kirken den 27/6-06, og der var der allerede 1 eller 2 tider, som var taget.

Hvad siger du til det med blomsterne i kirken? Det ender jo med, at min svigermor slet ikke behøver at få kordegnen til at ringe til de forskellige brudepar - det klarer vi selv på BK :biggrin: Og hvad hedder din kæreste... det vil min kæreste nemlig gerne vide :) De er jo samme årgang.

Jamen, de kender skam godt hinanden :balloons: - De har spillet fodbold sammen i soldatermarken som små - Han hedder Carsten Petersen og hans forældre bor lidt længere oppe af Haderslevvej end kirken ligger. Skulle hilse Lasse fra ham.

Har ikke lige fået læst det hele - Hvordan er det med blomster i kirken?

Jeg håber jeg blir i ordentlig tid - Jeg skal jo allerede til frisør kl. 7.30 - Håber jeg kan sove natten inden :respekt:

:loveflag: Anette

0

Hejsa i 2!

Så er vi 3 - Vi skal giftes i Sct. Jørgens Kirke i Aabenraa d. 23/6-2007 kl. 11 - Ej hvor skægt. Da vi valgte dato var der kun 2 tidspunkter tilbage: kl. 11 og kl. 16... Gad vide hvem der skal giftes kl. 13 så :loveflag:

:iloveyou: Anette

Hej Anette

Du understår dig i at komme for sent... så bliver vi nemlig også forsinkede :respekt: Spøg til side - det er da morsom at vi mødes herinde. Pastor Kvist fortalte mig, at der er (mener jeg) 5 eller 6 bryllupper den 23. juni - ret vildt. Så der er ikke plads til at nogle af os bliver forsinkede :hug: Vi bestilte kirken den 27/6-06, og der var der allerede 1 eller 2 tider, som var taget.

Hvad siger du til det med blomsterne i kirken? Det ender jo med, at min svigermor slet ikke behøver at få kordegnen til at ringe til de forskellige brudepar - det klarer vi selv på BK :) Og hvad hedder din kæreste... det vil min kæreste nemlig gerne vide :) De er jo samme årgang.

Jamen, de kender skam godt hinanden :thanks: - De har spillet fodbold sammen i soldatermarken som små - Han hedder Carsten Petersen og hans forældre bor lidt længere oppe af Haderslevvej end kirken ligger. Skulle hilse Lasse fra ham.

Har ikke lige fået læst det hele - Hvordan er det med blomster i kirken?

Jeg håber jeg blir i ordentlig tid - Jeg skal jo allerede til frisør kl. 7.30 - Håber jeg kan sove natten inden :super:

:balloons: Anette

Jeg skal nok hilse Lasse - han er til koncert lige nu. Det er en lille verden :biggrin:

Mht. blomster sagde Kvist til mig, at kirketjeneren ikke kan nå at fjerne blomster mellem de forskellige bryllupper, så hvis vi selv sætter blomster i kirken skal alle par være enige.

Jeg havde egentlig spurgt min svigermor, om hun vil ordne blomster til kirken - hun plejer at have en super blomstersmag. Men jeg spurgte hende allerede i sommers, hvor kirken ikke var fuldt booket endnu :kiss:

Idéen er, at vi min svigermor ordner blomster og oppyntning af kirken aftenen før eller hvad hun nu aftaler med kirketjeneren... hvis vi alle kan blive enige om noget. Og vi alle deler regningen for blomsterne. Alternativ finder kirken vist på noget, som vi så alle kommer til at betale for. Det kan selvfølgelig også være, at det viser sig, at det er bedst at få kirken til at ordne det, men så har vi vist ikke selv nogen indflydelse - og så er det vist kun blomster oppe ved alteret. Jeg havde tænkt, at det skulle være noget forholdsvis enkelt, men det kan vi jo altid snakke nærmere om :biggrin:

Puha - 7.30... jeg skal være hos frisøren kl. 8, men det er også i Sønderborg - overnatter på Ballebro, så det er lidt fjollet at tage til Aabenraa for at få håret ordnet, tilbage til Blans og så igen til Aabenraa. Håber også på, at jeg får noget søvn om natten - mon man kan snuppe en lille lur mens man har curler i håret?? :bearhug:

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

Jamen Anja....

Tager jeg helt fejl?

Knus

Caroline

:biggrin: GUUUUD.... hvor er det dog morsomt. HEJ CAROLINE :yeah: hi hi... jeg tænker ind imellem på både dig og Ursula, når jeg rigtig skal tøsehygge med Pretty Woman på dvd'en - sikke nogle maraton videoaftner vi holdt :balloons: ... og citaterne i markedsføringstimerne... :iloveyou:

Hvor er det dog morsomt, at du er blevet herinde og lige faldt over og læste min tråd. Har lige læst din tråd - sikke smukke billeder - og stort tillykke med familieførøgelsen og ikke mindst brylluppet.

I øvrigt er det Dorte fra vores klasse, der er min voksne brudepige :)

Hvad render du rundt og laver? Kan se du er flyttet til Hillerød, og at dine forældre er flyttet tilbage til Danmark - det må da være dejligt.

:loveflag: Anja

Hej igen :biggrin:

Jamen jamen, hvor er det skægt! Kan sagtens huske de tøseaftener, det var tider. Har ellers ingen kontakt med nogen fra klassen, men ved at Lisbeth blev kæreste med en af mine ekskærester (endnu en Tomas ;) IKKE Ulvedal), flyttede til Valby og fik en søn. Jeg ved ikke, om de stadig er sammen.

Ulvedal og jeg var sammen i 3 år, før det var ovre.

Nu er jeg gift med søde Nils, har nu en cand. mag i Kristendomshistorie på bagen og er pt. "mellem jobs" som det hedder.

Min mand har jeg mødt i et bofællesskab jeg boede i i Gentofte, og det dejlige barn - Asbjørn på 1½ - meldte sig da vi havde kendt hinanden i 8 mdr. Og så friede Nils :) Hvad med dig? Dykker du verden rundt eller hvordan? Sidst vi sås var på festivalpladsen under Roskilde i 1995 eller 96 tror jeg?

0

Hej igen :biggrin:

Jamen jamen, hvor er det skægt! Kan sagtens huske de tøseaftener, det var tider. Har ellers ingen kontakt med nogen fra klassen, men ved at Lisbeth blev kæreste med en af mine ekskærester (endnu en Tomas ;) IKKE Ulvedal), flyttede til Valby og fik en søn. Jeg ved ikke, om de stadig er sammen.

Ulvedal og jeg var sammen i 3 år, før det var ovre.

Nu er jeg gift med søde Nils, har nu en cand. mag i Kristendomshistorie på bagen og er pt. "mellem jobs" som det hedder.

Min mand har jeg mødt i et bofællesskab jeg boede i i Gentofte, og det dejlige barn - Asbjørn på 1½ - meldte sig da vi havde kendt hinanden i 8 mdr. Og så friede Nils :biggrin: Hvad med dig? Dykker du verden rundt eller hvordan? Sidst vi sås var på festivalpladsen under Roskilde i 1995 eller 96 tror jeg?

Halløj

Tak for opdateringen :iloveyou: Jeg havde kontakt med både Marlene og Janne i mange år efter vi stoppede, men efterhånden løb det ud i sandet, selvom Marlene og jeg læste på samme studie. Jeg ved hun nu bor i England med Ralph, som hun også var sammen med på HHX, og at hun har fået tvillinger. Marlene er jurist og Janne Cand.Merc fra Handelshøjskolen. Dorte er stewardesse og blev gift i 2005.

Ja, jeg sad i går og tænkte hvornår vi sidst sås, og kom også frem til festivalpladsen - mener det var i 96.

Jeg er blevet cand. jur af titel og arbejder i Rigsrevisionen efter et par år i hhv. Integrationsministeriet og Udlændingestyrelsen (før det blev til Service). Øretævernes holdeplads, men ikke desto mindre også spændende.

Lasse og jeg mødte hinanden i Århus for 6 år (og 1 mdr. siden), hvor han læste jura. Jeg læste i København, og vi deltog begge på en nordisk uge for jurastuderende i norden. Så pendlede vi frem og tilbage i ½ år før han flyttede til København og ind i min lejlighed.

Vi tager hvert år på dykkerferie - det er en hobby vi har påbegyndt sammen, og det er super at have sammen. Vi har været i Egypten et par gange samt i Malaysia og Thailand - super fedt. Nu er vi også begyndt på dans sammen - det er sg* for koldt at dykke i Danmark om vinteren (og om sommeren for den sags skyld :) )

Vi er flyttet fra mit elskede Østerbro ud på Ama'r - selvom jeg ynder at sige, at det er Manhattan :loveflag: Islands Brygge ligger jo lige ud til vandet :)

KH Anja

Edited by AnjaSL
0

Slankestatus:

:loveflag: Højde: 1,74

:biggrin: Almindelig af bygning, bredskuldret (efter mange års håndbold) og relativt storbarmet + store fødder (det vejer alt sammen)

:) Startvægt (23/6 2006): 72 kg

:yeah: Nuværende vægt (21/2 2007): 65,5 kg.

:carrot: Hvad gør jeg?:

spiser mindre portioner, drikker mere vand og mindre kaffe/thé, spiser mange gulerødder, drikker som udgangspunkt kun lidt alkohol, takker nej til kager på arbejdet (det gør jeg nu i forvejen - er ikke så vild med kage), spiser sjældent slik, og cykler helst hver gang jeg skal transportere mig selv fra A til B, tager hellere trapperne til/fra 6. sal på mit arbejde end elevatoren - egentlig ret simpelt uden for mange ændringer i min hverdag

Opdatering pr. 11/3 :)

Meldte mig ind i FitnessWorld i onsdags - trænede for første gang torsdag og kunne fredag mærke indsatsstederne - AV!

Vægten viser stadig 65,7, men jeg har lige med glæde konstateret, at mine lår ikke ramler sammen mere når jeg går, som de gjorde tidligere - det må være al den cykling - YEAH... :biggrin: måske jeg i stedet for vægten alene, også skulle gå igang med at måle mine omkredse på mave, lår, arme mv. - muskler vejer jo som bekendt mere end fedt, og det er jo ingen skam at "veje meget", når blot man ser slank og veltrænet ud :iloveyou:

NÆSTE KJOLEPRØVNING ER 29. MAJ !!!

Edited by AnjaSL
0

Hej Anja.

Jeg er ikke sikker på, om du har fået en fotograf?

Den fotograf vi skal bruge er amatørfotograf, og han tager 550kr for første time og de efterfølgende 190kr, man for så alle billeder leveret på en CD/DVD, så man senere kan få lavet flere hvis man ønsker. Han kan også sagten fremkalde for jer til rimelige priser.

Jeg forklarede ham sagen, at I skulle giftes 2 timer før os, om han kunne nå både jer og så os. Det kom meget an på, hvad og hvor meget I skal have lavet, men du var meget velkommen til at ringe til ham :

Jørgen Andresen 74651005 (bor i Gråsten - så det er lige midt i mellem Ballebro og vores feststed)

Skulle vejret mod forventning være dårligt, har han også et studie.

Vi er blevet anbefalet ham af Benniksgaard Hotel, hvor vi jo holder festen.

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Anja.

Jeg er ikke sikker på, om du har fået en fotograf?

Den fotograf vi skal bruge er amatørfotograf, og han tager 550kr for første time og de efterfølgende 190kr, man for så alle billeder leveret på en CD/DVD, så man senere kan få lavet flere hvis man ønsker. Han kan også sagten fremkalde for jer til rimelige priser.

Jeg forklarede ham sagen, at I skulle giftes 2 timer før os, om han kunne nå både jer og så os. Det kom meget an på, hvad og hvor meget I skal have lavet, men du var meget velkommen til at ringe til ham :

Jørgen Andresen 74651005 (bor i Gråsten - så det er lige midt i mellem Ballebro og vores feststed)

Skulle vejret mod forventning være dårligt, har han også et studie.

Vi er blevet anbefalet ham af Benniksgaard Hotel, hvor vi jo holder festen.

:thumbsupsmileyanim:

Hej Pernille

1000 tak skal du have - jeg undersøger lige sagen med kæresten - vi har også nogle forespørgsler ude hos nogle andre, som vi afventer svar fra.

KH Anja

0

Her er lidt mere hår - Catherina Zeta Jones og Mary... og sidstnævnte også med de lækre drømmeøreringe

(tak til BK-pigerne, der er leveringsdygtige i den slags billeder :thumbsupsmileyanim: )

post-20924-1173686875.jpg

post-20924-1173687002.jpg post-20924-1173687015.jpg post-20924-1173686989.jpg

Edited by AnjaSL
0

Annonce ♥

:carrot: Har lige været oppe og træne igen her til morgen - føler mig super stram. Dejlig fornemmelse - sådan en kjole er virkelig en god motivationsfaktor.... 101 dage tilbage... det lyder sgu syret men også lidt stressende!!! :sm:

:( Prøvede skoene på - Lasse er helt pjattet med dem, og de er ikke for høje når han står ved siden af - heller ikke med højt hår, så nu er det bare igang med at øve mig i at gå på tær :bearhug:

:lol: Har også lånt min venindes minktaske, som passer til stolaen

:bestwishes: Lasse så "den berømte corsage" - kom vist til at vise ham den herinde på BK - han blev ellevild og DIKTEREDE mig at købe den... også selvom jeg ikke kan bruge den til brylluppet - "der kommer andre anledninger" :bearhug:

Edited by AnjaSL
0

Min traditionelle påklædning - de 4 must-haves:

:lol: Noget nyt: Kjole, undertøj, sko, slør, skørt, øreringe

:bearhug: Noget gammelt: Over 100 år gammelt diadem, (halskæde)

:( Noget lånt: Over 100 år gammelt diadem, min venindes hvide minkstola og minktaske

:bestwishes: Noget blåt: Sløfe på strømpebånd (hvor originalt :bearhug: )

Edited by AnjaSL
0

Vi gik så småt i gang med at kreere vores hjemmeside i går - så kan vi snart få invitationerne afsted også :lol:

Men alt er i startfasen på hjemmesiden, så pt. er der ikke noget at vise frem - skal nok lægge linket på, når der er noget at se :bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg har lige tilmeldt mig

:bearhug:I Forms kvindeløb i København søndag den 13. maj

:(Feminas kvindeløb i København torsdag den 31. maj

:bestwishes:Alt for Damernes kvindeløb i København mandag den 18. juni

:bearhug:DHL stafet i København tirsdag den 4. september

Planer om yderligere tilmelding, når der bliver åbnet for tilmeldinger:

:sm:INs kvindeløb søndag den 9. september

Føles allerede som om det kan ses på figuren :lol:

Edited by AnjaSL
0

JUBIII... ringede til Guldsmedegården og hørte om de kunne matche det tilbud vi havde fået på ringe i Flenborg, med 3 ringe, der er noget større end dem vi oprindelig havde fået en pris på hos Guldsmedegården.... og det kunne de :balloon: Så nu skal vi til Egtved og smede hinandens ringe den 30. april (selvom de egentlig har ferie med børnene). Super sødt af Finn :balloons: Glæder mig helt vildt. Laver jo selv smykke i det daglige, men jeg har aldrig prøvet at smede selv. Glæder mig... det bliver en fed oplevelse at vi sidder og smeder hinandens ringe. En dejlig "før-brylluppet" oplevelse

Måske jeg skal lave en xtra nedtællings-ting med nedtælling til ring-produktionen??? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Edited by AnjaSL
0

Hvor snedigt - jeg har jo slet ikke fortalt om os! Jamen så er det vel ikke for tidligt at gøre det på side 7 !!

Vi er begge jurister og mødtes på studiet - men vi læste på hver sit universitet i hver sin ende af landet (vi mødte i forbindelse med et fælles nordisk arrangement for jurastuderende), så vi endte med at pendle frem og tilbage i ½ år før han flyttede ind hos mig.

Jeg synger i et kammerkor i en kirke på Østerbro og er utrolig glad for det. Jeg har sunget i kor siden jeg gik i 3. klasse, så sangen er meget vigtig i mit liv.

Herudover træner jeg i fitnesscenter (har nu haft mit medlemskort i lidt over 1 uge http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif ) og går til dans med min udkårne én gang om ugen.

Og i min fritid kreerer jeg smykker til mig selv, veninder, kollegaer og hvem der ellers vil købe dem for en skilling eller to :blink:

På vores ferie elsker vi at dykke, vandre i regnskov og natur og se på kulturperler i byerne. Daseriet på stranden har ingen af os den store tålmodighed til - der skal ske noget... og det kan sagtens være på stranden :)

Lasse friede til mig efter 5½ års kæresterier under sølvpilen ud til vandet på Ballebro Færgekro, hvor festen skal holdes. Der er 6 sten i min forlovelsesring - én pr. påbegyndt år vi har været sammen - super romantisk :balloon:

Det var vist den ultrakorte version :balloons:

0