lii

LL & HJ 31.05.08

296 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JEP, VI SKAL MED I PROGRAMMET!

Vi skal have en dejlig nat på hotel i Møgel Tønder, og jeg skal så styles op! Det bliver godt nok spændende!

Fik en bekræftende mail idag :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::badgirl::cheerleader3:

Ej, hvor er det bare SEJT!!!! :thumbsupsmileyanim:

Så kommer jeg jo til at pege på skærmen alligevel a1044.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Whiii, så er det slået fast med 7" søm - nu SKAL jeg da se programmet!! :thumbsupsmileyanim: Se og pege... Hende kender jeg!!!! :thumbsupsmileyanim: Tillykke - håber det bliver en fed oplevelse! (Du kan jo benytte lejligheden til at sige hej til alle Zilla´erne der følger med derhjemme... :badgirl: )

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Du kan jo benytte lejligheden til at sige hej til alle Zilla´erne der følger med derhjemme...

JA! Det kan du BANDE på, at jeg vil gøre!! Kan jo ikke love, at det kommer med, men jeg skal NOK få jer sneget med! Det er jo ligesom igennem dette forum, at jeg SÅ, at der kørte en "udvælgelse" :thumbsupsmileyanim:

Jeg har skrevet til de to andre brude, der skal deltage, og den ene har allerede svaret tilbage. Jeg glæder mig helt vildt til at møde dem og høre, hvad DE er for nogen.

Det er simpelthen en VILDT fed morgengave på forhånd :thumbsupsmileyanim: Det skrev jeg også i min "ansøgning" - og tænkte på, at lige inden vi flyttede sammen, tog vi en tur til Paris, og nu lige inden vi skal giftes, tager vi en tur på hotel igen :badgirl:

Jeg glæder mig bare SÅ meget!

Vi skal selvføgelig ikke med til de kongeliges bryllup, men jeg regner med, at de klipper os ind engang imellem, når der ikke er nogle af de vigtige, kendte personer i nærheden af det direkte kamera :cheerleader3:

Så I BURDE kunne spotte os :cheerleader3: Weeee!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Skal I også have besøge at et kamerahold i dag?

Yes, yes, de var her i ca. 2 timer - og fik taget en masse godt, sagde de, som bliver kortet ned til ca. 30 - 40 sekunder *griner* Det var skægt at prøve, og vi endte selvfølgelig i stor "slåskamp" med ungerne, hvor vi kildede hinanden i bunke, nede på stranden og jeg fik smækket rø..n op i hovedet på kameraet OG senere var jeg ved at løbe ind i kameraet, da de ville løbe efter mig i en gemmeleg og jeg endte med at løbe modsat ;)

Så tog de lidt film foran vores lejlighedskompleks, og af ungerne, der legede i gården OG så filmede de lige, da HJ og jeg spillede "Mellem Esbjerg og Fanø" på violin og klaver :cheerleader3:

Så havde de vist også det mest vigtige om hvem vi er med :bearhug: Så får vi se, om de får det brugt.... :griner:-

0

Del dette indlæg

Endnu en næsten kongelig prinsesse på vej til Møgel tønder :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Hvor er I altså fulde af super fede, sjove og helt geniale ideer :blush:

Jeg er ikke et sekundt i tvivl om at I får den fedeste fest. :bearhug:

Haha, taaaaaak :griner:-

Ja, vi håber da, vi formår at tage lidt gas på os selv og gæsterne, så vi får et dejligt, uformelt bryllup :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej hej!

Ja, jeg nåede desværre ikke at se jer blive stylet i dag :bearhug:

Men jeg så jer da i går aftes, så helt snydt blev jeg ikke :unsure:

Håber at de ligger det fra i dag ind på nettet, så man kan se det der.

Jeg hørte resultatet lige for lidt siden, og hvis jeg hørte rigtigt, så blev det dig der vandt

:bearhug::kiss:Tillykke med det! :sm::loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer