Guest toxp

Pia & Poul - den 23. maj 2009

765 indlæg i dette emne

Smukke Pia!

Ønsker jer en fantastisk og forrygende dag imorgen. Håber at jeres "rejse til Paris" bliver alt hvad I har drømt om. :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig selvfølgelig RIGTIG meget til at se billeder af det smukke par pg Eiffel-kagen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de søde hilsner :denmarkflag::):denmarkflag::)

Jeg har lige to minutter inden morgenmaden står på bordet og turen går til frisøren!

Jeg er overraskende rolig - ingen voldsomme sommerfugle i maven, ingen stress - ja faktisk det man vel nærmest kalder stoisk ro :)

Kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal tolke af det - men mon ikke de baskende væsner gør deres entre, når jeg sidder hos frisøren...

Jeg lover masser af billeder - både af mig og kagen, så snart jeg er tilbage fra bryllupsrejsen!!!!

Hav en skøn lørdag - og kryds lige fingre for, at den der opklaring lander kl 13.30 :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev det endelig den 23. maj.

Dejligt der stadig er ro på, og dette fortsætter efter morgenmaden.

Håber I får en fantastisk ubeskrivelig dag og en skøn bryllupsrejse.

Jeg tager gerne konkurrence i regnvejr, hvis det betyder sol for dig og Lus :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa Pia

Så kom din store dag endelig og jeg håber den bliver virkelig fantastisk. Nyd den så længe det vare, for tiden går alt for stærkt. :cheerleader3:

Fra en gift frue til en kommende frue skal lyde et kæmpe tillykke med dit og Pouls bryllup :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af AgnetheV
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Kære Pia og Poul

Måneders forberedelser kulminerer i dag, og I afgiver jeres livs vigtigste løfte: Løftet om at leve sammen i med- og modgang.

Herfra Sydjylland skal der lyde et kæmpe TILLYKKE med jeres bryllup, håber jeres gæster bliver lige så imponerede som vi herinde på Bryllupsklar.dk :denmarkflag::denmarkflag:

Glæder mig til at se masser af billeder fra jeres store dag!

Kærlig hilsen

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde hilsner!!!!

Vi havde en helt uforglemmelig dag, hvor solen brød gennem skyerne lige da vi trådte ud af kirken, gæsterne var helt fantastiske, fotograferne tog de fedeste billeder og bandet satte så meget gang i dansegulvet :)

Nu er vi lige kommet hjem fra bryllupsrejse og forsøger igen at få lidt styr på hverdagen :boohoo::):cheerleader3:

Jeg lover at skrive en lang beretning med masser af billeder, men jeg skal lige have samlet ind fra alle amatør-fotograferne, før jeg går igang - men inden da kan I da lige få lidt smagsprøver fra Fotohajernes helt fantastiske billeder + et par enkelt fra vores eget kamera.

post-33530-1243843981.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer