Posted January 19, 2009 (edited) · Report post Jeg har fundet to fantastiske kjoler, men som desværre er meget forskellige og kan slet ikke vælge imellem dem! HJÆLP MIG Er helt solgt på begge kjoler og stilen vil passe uanset... så kriser bare helt vildt!! Edited January 20, 2009 by Vivian Schmücker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 (edited) · Report post Kjole 1 kalder jeg for "havfruen" Edited January 19, 2009 by Vivian Schmücker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post havfruen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Kjole 2 er "askepot" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post askepot 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Begge kjoler er fantastisk smukke på dig, men jeg er altså nød til at sige at Askepot gør et eller andet fuldkomment fantastisk ved din talje!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Uden tvivl kjole nr. 2 - Askepot - den gør klart din figur bedst og jeg synes detaljerne på kjolen er flottere! Du ser skøn ud i den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Begge kjoler er fantastisk smukke på dig, men jeg er altså nød til at sige at Askepot gør et eller andet fuldkomment fantastisk ved din talje!!!! JA!! Det var også min første tanke :-) Rynkerne de kan bare trylle! men samtidig er kjolen også meget overdådig og ved ikke om det bliver for meget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post HELT KLART kjole nummer to 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Askepotkjolen uden tvivl! Den gør mest for dig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Askepot synes jeg klæder dig bedst 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Askepot - helt uden tvivt. SMUUUK PIGE i SMUUUUK KJOLE!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Jeg hepper med i koret som de andre... nr. 2 - askepot'en 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post helt sikkert nr. 2 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Er helt klart med på askepot kjolen..Den sidder bare helt fantastisk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Nr 2 Den er rigtig flot til dig og giver dig en flot figur. Kh Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post kjole nr 2!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Uh det synes jeg er hammer svært at svare på. Umiddelbart ville jeg gå mod strømmen og sige kjole nr 1 (havfruen). Jeg synes den er rigtig flot til dig og du kan sagtens bære det. Kjole nr 2 er rigtig flot og fremhæver din talje, men ellers synes jeg at den bliver for pyntet til dig. Så derfor ender mit valg på kjole nr. 1 havfruen. Kjolen i sin enkelthed passer perfekt til dig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Jeg istemmer koret og siger også nr. 2! Den gør noget godt for din talje. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Nr 2 gør mest for din krop synes jeg, så derfor stemmer jeg Askepot 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Begge kjoler er fantastisk smukke på dig, men jeg er altså nød til at sige at Askepot gør et eller andet fuldkomment fantastisk ved din talje!!!! Uden tvivl kjole nr. 2 - Askepot - den gør klart din figur bedst og jeg synes detaljerne på kjolen er flottere! Du ser skøn ud i den Askepotkjolen uden tvivl! Den gør mest for dig! Askepot synes jeg klæder dig bedst Askepot - helt uden tvivt. SMUUUK PIGE i SMUUUUK KJOLE!!!! Jeg hepper med i koret som de andre... nr. 2 - askepot'en Er helt klart med på askepot kjolen..Den sidder bare helt fantastisk kjole nr 2!! Jeg istemmer koret og siger også nr. 2! Den gør noget godt for din talje. SÅ mange Zilla'er kan ikke tage fejl. KJOLE NR. 2. Du bli'r en ren Askepot 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Begge kjoler er fantastisk smukke på dig, men jeg er altså nød til at sige at Askepot gør et eller andet fuldkomment fantastisk ved din talje!!!! JA!! Det var også min første tanke :-) Rynkerne de kan bare trylle! men samtidig er kjolen også meget overdådig og ved ikke om det bliver for meget Altså, det er jo en opvejning, har det på samme måde som dig med at det godt kan blive for stort og pyntet og tyllet - måske de kan korte slæbet lidt så det ikke er så "dramatisk", hvis du forstår? Jeg tænker også lidt komfort og bevægelsesfrihed (nok fordi jeg er sådan lidt en klaustrofob), og der ser det ud som om man kan bevæge sig lidt nemmere i Askepot-pot kjolen. Så talje + bevægelsesfrihed gør at jeg stadig er til Askepot, især hvis de kan modificere den så den måske ikke er så overdådig at du føler dig som marengs og kransekage på een gang 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Begge kjoler er super smukke, men stemmer helt klart også for nr. 2. Den giver dig så smuk en talje og har rigtig mange flotte detaljer.. Hilsen Carina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post Uden tvivl kjole nr. 2 - Askepot - den gør klart din figur bedst og jeg synes detaljerne på kjolen er flottere! Du ser skøn ud i den Lige mine ord Så altså også kjole nr. 2 fra mig af, den er super flot til dig (jeg syndes at den første er lidt kedelig, men det er jo bare min mening) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 19, 2009 · Report post NR 2 NR 2 NR 2 DEN FÅR DIG BARE TIL AT SE SUPER FLOT UD... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites