Miss-Lena

Du Er Den Eneste

2,755 indlæg i dette emne

Åh, de er skønne.... :thumbsupsmileyanim: Hmm, gid du ikke boede så langt væk... Kunne være perfekt at have en tyl-pusher i nærheden ;)

Hvor meget tror du det koster at sende til KBH ? Så kunne man jo måske reserverer og få den sendt og prøve og hvis den så ikke var den, så sende tilbage? Eller bliver det for meget bøvl for dig?!

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow nogle flotte kjoler- meget couture agtige - sidder super flot på dig... Jeg kunne godt bruge et ekstra slør til riveslør??? har du flere tilbage og koster det kun portoen???

Knus Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min farvede kjole er jo egentlig en brudekjole og derfor er den også lige så dyr (desværre) - men man kan godt få billigere kjoler til galla, hvor de måske lige sparer lidt på tyllen eller andre steder, så kjolen på den måde bliver billigere at producere :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige budt på et smykkesæt på Ebay :thumbsupsmileyanim: Håber jeg vinder det!!! Det er fra indien og selvfølgelig lidt anderledes, men det er jo egentlig ret meget mig (jeg tager af en aller anden årsag tit afstand fra det der er lidt for "gennemsnitligt". Tænker jeg kan bruge smykkerne til fest - enten med en af de smukke tylkjoler eller også bare til jeans og en lys enkel bomulds busseronne til en sommerfest - kunne også finde på at komme i sari til en fest (i min egen fortolkning :boohoo:

26007.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har lige budt på et smykkesæt på Ebay :thumbsupsmileyanim: Håber jeg vinder det!!! Det er fra indien og selvfølgelig lidt anderledes, men det er jo egentlig ret meget mig (jeg tager af en aller anden årsag tit afstand fra det der er lidt for "gennemsnitligt". Tænker jeg kan bruge smykkerne til fest - enten med en af de smukke tylkjoler eller også bare til jeans og en lys enkel bomulds busseronne til en sommerfest - kunne også finde på at komme i sari til en fest (i min egen fortolkning :boohoo:

26007.jpg

Hold da op hvor er det flot.

Synes det er fedt det er anderledes, så skiller man sig også mere ud..

Og du skal garanteret nok blive utrolig flot med det på :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lena,

Jeg tænkte på.. Hvordan fungerede dit slør og smykke? Hvordan sad det fast?

Jeg er nemlig nu kommer frem til, at jeg vil have et slør som dit ser ud ved knolden, og jeg har nemlig også noget bling som gerne skulle være der, men jeg kan ikke lige finder ud af hvordan jeg kan få det til at fungere.. :thumbsupsmileyanim: Og hvor var dit slør fra? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lena,

Jeg tænkte på.. Hvordan fungerede dit slør og smykke? Hvordan sad det fast?

Jeg er nemlig nu kommer frem til, at jeg vil have et slør som dit ser ud ved knolden, og jeg har nemlig også noget bling som gerne skulle være der, men jeg kan ikke lige finder ud af hvordan jeg kan få det til at fungere.. :thumbsupsmileyanim: Og hvor var dit slør fra? :cheerleader3:

Mit slør var faktisk det samme som du har købt - bare længere. Jeg tog forsigtigt kammen af og så blev sløret sat fast med hårnåle oppe øverst på knolden. Hårsmykket sad fast ude i hver side og så lidt ekstra hold med hårnåle hist og pist

140.jpg

139.jpg

h_rsmykke.jpg

Hvis du skal tage sløret af kammen skal du forsigtigt finde nogle hvide sytråde, hvor det er sat fast. Det er nemlig syet fast på noget tyl, der er viklet stramt om kammen. Faktisk er det en fordel at sløret er så bredt, at der er meget at lade falde ned over skuldrene

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vandt i øvrigt mit indiske smykkesæt og det er allerede kommet, sammen med nogle andre sæt jeg købte. Jeg må sige af uægte bling at være, er det meget meget smukt (kan bedre lide det end kina-bling og der er lidt mere gods i).

Det er selvfølgelig lidt etnisk, men her er et par billeder

post-36326-1289567464.jpg

post-36326-1289567469.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer