Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 indlæg i dette emne

Hejsa alle i skønne Zillaer!

Jeg ved godt dette ikke har så meget at gøre med bryllup, men jeg kan alligevel ikke lade være med at dele det med jer.

Jeg var til min første turnering i standarddans i går sammen med kæresten. Jeg har ikke været til turnering siden 2001, så jeg var temmelig nervøs.

Det gik dog rigtig godt og vi endte på en 2. plads, hvilket jeg er rigtig stolt af :)

Jeg fik taget lidt billeder af mig i kjolen + diverse og selvfølgelig vil jeg da dele med jer :)

Jeg skulle lige stene min kjole inden turneringen og her er lidt billeder af processen.

post-34296-1256566243.jpg

post-34296-1256566256.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er det i morgen kl 10 hos HOB i Taastrup, jeg skal prøve brudekjoler for første gang og jeg glæder mig helt vildt. :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal have 2 gode veninder med og måske min yngste lillesøster.

Jeg har jo allerede kigget en del på nettet og gjort mig en del overvejelser om, hvad jeg godt kunne tænke mig, men jeg vil prøve at være åben i morgen...

Men der er et par ting, som jeg helst ikke vil undvære:

- Lace up

- Slæb

- Chiffon

Jeg har forsøgt at lave en collage, med de overvejelser, jeg har gjort indtil videre.

post-34296-1256632930.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE med den flotte 2. plads og hvor er det bar en smuk kjole du har på, har du selv lavet den? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg har købt min kjole i HOB i Tåstrup, de er så søde. mangler stadig mit slør vi kigger på samme type, jeg skal helt klart have noget med blondekanter. :cheerleader3:

Håber du finder din kjole i morgen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
TILLYKKE med den flotte 2. plads og hvor er det bar en smuk kjole du har på, har du selv lavet den? :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg har købt min kjole i HOB i Tåstrup, de er så søde. mangler stadig mit slør vi kigger på samme type, jeg skal helt klart have noget med blondekanter. :)

Håber du finder din kjole i morgen.

Tusind tak, jeg har ikke selv syet kjolen (Jeg orkede det ikke denne gang) men jeg har selv stenet den med ca. 5000 sten. Godt nok et pillearbejde...

Jeg var lige inde og snuse i din tråd og fandt din utrolig smukke kjole. Hold op hvor er den bare smuk til dig. Jeg kan sagtens forstå du gerne vil have mantillaslør til den, det vil blive meget romantisk. :thumbsupsmileyanim:

Hvor i landet er du fra, når du også har været i HOB? Jeg er selv super spændt, men også lidt forsigtig, for der er jo stadig ca 11 mdr til jeg skal giftes, og jeg tænker, om man kan komme til at købe sin kjole for tidligt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
TILLYKKE med den flotte 2. plads og hvor er det bar en smuk kjole du har på, har du selv lavet den? :cheerleader3::)

Jeg har købt min kjole i HOB i Tåstrup, de er så søde. mangler stadig mit slør vi kigger på samme type, jeg skal helt klart have noget med blondekanter. :biggrin:

Håber du finder din kjole i morgen.

Tusind tak, jeg har ikke selv syet kjolen (Jeg orkede det ikke denne gang) men jeg har selv stenet den med ca. 5000 sten. Godt nok et pillearbejde...

Jeg var lige inde og snuse i din tråd og fandt din utrolig smukke kjole. Hold op hvor er den bare smuk til dig. Jeg kan sagtens forstå du gerne vil have mantillaslør til den, det vil blive meget romantisk. :thumbsupsmileyanim:

Hvor i landet er du fra, når du også har været i HOB? Jeg er selv super spændt, men også lidt forsigtig, for der er jo stadig ca 11 mdr til jeg skal giftes, og jeg tænker, om man kan komme til at købe sin kjole for tidligt?

Det må tage vildt lang tid og sætte så mange sten på.

Jeg bor i en lille by mellen Ringsted og Sorø så det er ca. 40 min fra Tåstrup. Jeg købte min kjole over et år før, men det var heller ikke planlagt, jeg ville bare lige kigge og prøve så jeg måske selv havde en ide om hvad jeg ville have. Men så kom hun med min kjole, det var den første jeg prøvede og jeg var helt solgt, rigtig lækker kvalitet tyk lækker silke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa! Et Stort tillykke med jeres flotte andenplads, hvor er det bare godt gået og så endda efter så lang tids konkurrencefravær. :cheerleader3::cheerleader3::) Tilslutter mig koret: Rigtig flot tilbehør du fik lavet, man ja, sikke et pillearbejde, det må have taget nogle timer. :biggrin:

Glæder mig iøvrigt meget til at høre om hvordan det gik idag? :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Sarah77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE med den flotte 2. plads og hvor er det bar en smuk kjole du har på, har du selv lavet den? :cheerleader3::)

Jeg har købt min kjole i HOB i Tåstrup, de er så søde. mangler stadig mit slør vi kigger på samme type, jeg skal helt klart have noget med blondekanter. :biggrin:

Håber du finder din kjole i morgen.

Tusind tak, jeg har ikke selv syet kjolen (Jeg orkede det ikke denne gang) men jeg har selv stenet den med ca. 5000 sten. Godt nok et pillearbejde...

Jeg var lige inde og snuse i din tråd og fandt din utrolig smukke kjole. Hold op hvor er den bare smuk til dig. Jeg kan sagtens forstå du gerne vil have mantillaslør til den, det vil blive meget romantisk. :thumbsupsmileyanim:

Hvor i landet er du fra, når du også har været i HOB? Jeg er selv super spændt, men også lidt forsigtig, for der er jo stadig ca 11 mdr til jeg skal giftes, og jeg tænker, om man kan komme til at købe sin kjole for tidligt?

Det må tage vildt lang tid og sætte så mange sten på.

Jeg bor i en lille by mellen Ringsted og Sorø så det er ca. 40 min fra Tåstrup. Jeg købte min kjole over et år før, men det var heller ikke planlagt, jeg ville bare lige kigge og prøve så jeg måske selv havde en ide om hvad jeg ville have. Men så kom hun med min kjole, det var den første jeg prøvede og jeg var helt solgt, rigtig lækker kvalitet tyk lækker silke :cheerleader3:

Nej hvor hyggeligt. Jeg er selv flyttet til Ringsted for 1 år siden. Det gør os jo næsten til naboer -HAHA-

Håber meget på at få den samme oplevelse som dig, hvor må det være dejligt at have kjolen i hus!

Mht stenene, så har det vel alt i alt taget 5-6 timer plus det løse... (der er når, man har stirret sig blind på hvor der mangler sten og tager en pause).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
TILLYKKE med den flotte 2. plads og hvor er det bar en smuk kjole du har på, har du selv lavet den? :cheerleader3::)

Jeg har købt min kjole i HOB i Tåstrup, de er så søde. mangler stadig mit slør vi kigger på samme type, jeg skal helt klart have noget med blondekanter. :biggrin:

Håber du finder din kjole i morgen.

Tusind tak, jeg har ikke selv syet kjolen (Jeg orkede det ikke denne gang) men jeg har selv stenet den med ca. 5000 sten. Godt nok et pillearbejde...

Jeg var lige inde og snuse i din tråd og fandt din utrolig smukke kjole. Hold op hvor er den bare smuk til dig. Jeg kan sagtens forstå du gerne vil have mantillaslør til den, det vil blive meget romantisk. :thumbsupsmileyanim:

Hvor i landet er du fra, når du også har været i HOB? Jeg er selv super spændt, men også lidt forsigtig, for der er jo stadig ca 11 mdr til jeg skal giftes, og jeg tænker, om man kan komme til at købe sin kjole for tidligt?

Det må tage vildt lang tid og sætte så mange sten på.

Jeg bor i en lille by mellen Ringsted og Sorø så det er ca. 40 min fra Tåstrup. Jeg købte min kjole over et år før, men det var heller ikke planlagt, jeg ville bare lige kigge og prøve så jeg måske selv havde en ide om hvad jeg ville have. Men så kom hun med min kjole, det var den første jeg prøvede og jeg var helt solgt, rigtig lækker kvalitet tyk lækker silke :cheerleader3:

Nej hvor hyggeligt. Jeg er selv flyttet til Ringsted for 1 år siden. Det gør os jo næsten til naboer -HAHA-

Håber meget på at få den samme oplevelse som dig, hvor må det være dejligt at have kjolen i hus!

Mht stenene, så har det vel alt i alt taget 5-6 timer plus det løse... (der er når, man har stirret sig blind på hvor der mangler sten og tager en pause).

Hvor sjovt jeg har boet det meste af min tid i Ringsted.. Håber du finder kjolen det giver sådan en dejlig ro i maven -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har også haft tanker, om man kan købe kjolen for tidligt og har bestemt været ude i god tid, men kunne bare ikke vente længere og ville også benytte mig af en god tilbudsperiode. Jeg kan jo ikke garantere, jeg ikke kommer til at fortryde, men nu her, hvor jeg venter på kjolen (4 mdr. leveringstid) er jeg bare så glad for at have bestemt mig for MIN kjole og glæder mig bare til at prøve den igen!

Så jeg synes, du trygt kan tage afsted og nyde, at du ikke er i tidspres, men udnyt at du har mulighed for at prøve flere steder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa! Et Stort tillykke med jeres flotte andenplads, hvor er det bare godt gået og så endda efter så lang tids konkurrencefravær. :cheerleader3:Tilslutter mig koret: Rigtig flot tilbehør du fik lavet, man ja, sikke et pillearbejde, det må have taget nogle timer. -HAHA-

Glæder mig iøvrigt meget til at høre om hvordan det gik idag?

Tusind tak for alle roserne, og ja det tog laaang tid at stene det hele. Men det var klart det hele værd, da jeg så resultatet :cheerleader3:

Tillykke med jeres fine 2. plads... :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at høre om din kjole-tur -HAHA-

Mange tak, jeg skriver ang. kjoleturen i morgen, når kæresten ikke ser med ved computeren...

Tillykke med jeres meget flotte 2. plads. :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre om din kjoleoplevelse imorgen! Det er bare så spændende!!! Håber du finder noget godt :)

Ih tak, jeg skal lige have stuen for mig selv, før jeg kan skrive om kjoleprøvningen.

tillykke med jeres flotte 2 plads :biggrin:

Tak!

Stort tillykke med 2. pladsen!

Glæder mig til at se billeder fra kjoleprøvningen! Og forventer der er mange ;)

Tusind tak, der skal nok komme billeder, men først i morgen... -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har også haft tanker, om man kan købe kjolen for tidligt og har bestemt været ude i god tid, men kunne bare ikke vente længere og ville også benytte mig af en god tilbudsperiode. Jeg kan jo ikke garantere, jeg ikke kommer til at fortryde, men nu her, hvor jeg venter på kjolen (4 mdr. leveringstid) er jeg bare så glad for at have bestemt mig for MIN kjole og glæder mig bare til at prøve den igen!

Så jeg synes, du trygt kan tage afsted og nyde, at du ikke er i tidspres, men udnyt at du har mulighed for at prøve flere steder :thumbsupsmileyanim:

Hvor er jeg glad for at høre at du ikke har fortrudt dit kjolekøb, selvom du var ude i god tid. Jeg tænkte meget over om det var for tidligt, men nu har jeg været afsted og nød det rigtig meget. Om jeg skal prøve flere steder hmmm... den tager vi i morgen....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer