Guest Oldie

Farvel for nu

63 posts in this topic

Måske kommer jeg en dag tilbage, - men for nu vil jeg takke; takke for jeres enorme omsorg og venlighed - og for at jeg har måttet dele jeres oplevelser som zillaer på godt og mindre godt :thumbsupsmileyanim:

Nu er tiden så kommet, til at jeg skal videre.

På den ganske korte tid der er gået, siden min tidligere tilkommende valgte at give op (hvilket vil sige adskillige måneder før han flyttede) er mit liv vendt op og ned - men ikke kun til det værre, for jeg har allerede mødt en mand og er - pokker stå i det - rigtig forelsket, selvom jeg ikke synes det er helt pænt og ordentligt så hurtigt efter.. Men man er nu én gang ikke herre over sine følelser - og jeg har godt nok trængt til, at der var én der gad holde lidt om mig!

Så hvem ved.. Som jeg startede mit indlæg, kan det jo være jeg kommer tilbage her en skønne dag (hvis noget sted så HER! ;)).

Pas på jer selv derude, i den barske virkelighed; værn om jer selv og dem I elsker!!

Jeg håber I får de smukke drømmebrylluper I har fortjent - og at I lever lykkeligt "forever after" ;)

Jeg sletter min profil senere i dag eller morgen *kram*

selfesteem.jpg

0

Annonce ♥

*kram*

Pas på digselv Oldie, derude i den store virkelighed.

Jeg er glad for at læse at der er nogen der fysisk holder om dig nu! Det fortjener du, og så meget mere!!!!!

Knus

Katrine

0

Kære Oldie

Hvor er det et dejligt indlæg at du har mødt en ny mand.. Jeg sidder her med tårer i mine øjne af glæde og vemod. Du er et dejligt menneske og hvor bliver det underligt ikke at se dig herinde ind imellem men alt har sin tid og jeg har været heldig at møde dig, jeg kommer til at savne dine altid positive svar til os herinde.

Det er så skide svært at skrive det her indlæg. Du betyder mere for mig ind jeg havde regnet med.

Jeg ønsker dig det bedste i verden og håber at du har mødt ham du skal dele resten af dit liv med...

1000 tanker herfra..

Kh

Anette

0

Annonce ♥

Kære Oldie

Jeg ønsker dig alt det bedste for fremtiden. Du er et herligt og stærkt menneske og fortjener det bedste. Jeg er glad for at der er en til at gribe dig og holde om dig. Jeg håber du lader dig selv være sårbar og åben for alle de muligheder livet byder dig.

Klem fra Lena

0

Rigtig meget held og lykke til dig... det fortjener du... det var ikke meget jeg nåede at lære om dig, men det jeg har læst rundt omkring herinde, så kan man da ikk andet end holde af dig...

De bedst ønsker herfra, og held og lykke med det hele :thumbsupsmileyanim:

0

Sødeste Oldie....

Du lyder som et rigtig stærk individ, og når man læser din historie i indlæggget om "Drømmen" bliver man kun bekræftiget i denne antagelse.

Jeg kender dig selvfølgelig ikke "rigtigt," men for os herinde virker du som en dejlig, varm, humoristisk og medføldende kvinde der forstår at holde hovedet højt, selv når livet går i stykker....

Bare så du ved hvor afholdt du er, så blev der i al hemmelighed planlagt en lille overraskelse bag din ryg (foranlediget af en skøn pige herindefra) for at glæde og overraske dig da planerne for bryllup i højlandet gik i vasken. Nu blev overraskelsen lagt på hylden fordi tingene ændrede sig, først til det gode og bagefter til det rigtig onde, men jeg synes at du skal vide at du varmer så meget, at selv "fremmede" kvinder får lyst til at glæde og overraske dig. :bearhug:

Ønsker dig en lys og mild fremtid der ikke lader sig overskygge af fortiden.

Kæmpe knus fra mig. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Lige en tanke, som jeg skrev til Banjotten og Tina; er der nogen der skulle have brug for mig, så har Banjotten min mail - jeg kan bruges til mangt og meget!!

Hvis der skulle komme en lille flok zillaer forbi til lidt stearinlys hygge i skurvognen (jeg skulle være der min. til det nye år, lige meget hvad der ellers sker mht. bank/fogedretten), så laver jeg gerne varm te eller cao cao ;) I kunne jo tage billeder med - og hilse på en hest :bearhug:

Mange, mange tak fordi jeg bliver fulgt så kærligt til dørs :thumbsupsmileyanim: Your da best!! ;)

0

Annonce ♥

Kære Oldie

Jeg ønsker dig alt det bedste for fremtiden. Du er et herligt og stærkt menneske og fortjener det bedste. Jeg er glad for at der er en til at gribe dig og holde om dig. Jeg håber du lader dig selv være sårbar og åben for alle de muligheder livet byder dig.

Klem fra Lena

også her Oldie :thumbsupsmileyanim::bearhug::griner:-

0

Annonce ♥

Kæreste, kæreste Oldie

Er det ikke mærkeligt at man kan blive helt ked af at sige farvel til en, man aldrig har mødt?

Dine op- og nedture de sidste måneder har virkelig rørt mig. I lighed med andre herinde, så ønsker jeg dig alt det bedste i fremtiden. Hvis der bliver arrangeret et hyggebesøg, så er jeg klar!

De kærligste hilsner

Line

0

Ej for hunnan da, hvorfor har jeg ikke læse dette før :)

Ja, det er mærkeligt som det kan gøre trist at sige farvel til én som man aldrig har mødt. Men håber du derude i IRL får godt med medvind. Og det er dejligt at du er forelsket, jeg tror om nogen, så har du fortjent det!

Knus Camilla

0

"En kalk af bitter smerte

må vi alle drikke

nogle får dem dråbevis

men ingen får dem ikke..."

Også fra mig skal der lyde et kærligt farvel og tak for den varme, du har spredt her. Jeg håber inderligt, at lykken har slået sig ned hos dig nu, det har du fortjent!

0

Annonce ♥

Savner jer, tøser!

Virkeligheden overgår fantasien - men gad vide hvilken ond fe, der ikke var inviteret med til min barnedåb?!

Christian citrede i hele kroppen, som han sad ved siden af mig på havnen og så ud over vandet.. Vandet som vi begge elsker. Og jeg faldt; åbnede op for al min længsel og for den ømhed jeg kommer til kort med inden i.

Han tog mig i sine arme og jeg følte mig for første gang i årevis (eller måske nogensinde?) beskyttet. Sikker. Varm og rolig.

Al den tid vi overhovedet kunne stjæle, mellem mine 1 million arbejdstimer, og hans x2, var vi sammen. Jeg fik lyst til at sige "jeg elsker dig" - selvom jeg vidste det var alt for tidligt.

Og det skræmte mig så meget, at jeg fik lyst til at løbe derfra..

Og som ved et trylleslag var magien væk. Min angst var blevet til hans forbehold. Fordi jeg var fej. Fordi jeg havde brug for, at han skulle holde om mig og sige at det var OK jeg var bange, men at han var modig nok for to.

I stedet lukkede han sig, som en østers i vandet, om sit perlemorssmukke indre - og har være væk lige siden.

"Jeg har brug for tid" - men man kommer ikke tæt på af at være væk... Og væk det er han.

På trods af, at jeg fandt modet for os begge - på trods af alt den mangel på nærhed jeg har tålt.

...

Ugerne er gået og inden i hænger mine tåbelige irationelle følelser ud over mørke klipper over et frådende hav, som jeg bare ønsker at kaste mig i - men mine hænder er låst i et instinktiv greb som jeg ikke kan løsne. Et løfte. En stædig sindssyge, selvom jeg slynges mod forrevne sten og slår mine blottede lemmer til blods.

Hvornår får ulykken ende, tænker jeg - imens jeg følger den tåre han har bragt ind i mit hjerte, rejse op til og ud over kanten af mit øje.

Og så snører jeg støvlerne - og går med hundende ud over stubmarkerne, imens lyset skumrer og de sprossede vinduer på gårdene bliver til glødende klaser af varme og nærhed, der ikke er mig forundt.

Så banalt.

Så ensomt.

Sørgmodige, kærlige tanker,

Oldie

PS: Besøg would be nice - hvis I stadig har lyst.. *kram*

Edited by Broken
0

Jeg er jo desvære på bølgelængde med de øvrige - altså i den forstand, at jeg ikke rigtig føler, at jeg kan sige noget, som gør en forskel..

Men jeg synes, du skal vide, at jeg har læst dit indlæg, og jeg er glad for, at du er tilbage. Og så håber jeg, at dit forandrer sig til det bedre meget hurtigt - det fortjener du!

Stort kram :thumbsupsmileyanim:

0