Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

ARGH hvor er det svært! Er helt vild med Sandlau-øreringene (er de inde fra smykkebutikken ved siden af Nordjylland?).. men tror faktisk perlesættet vil være bedst til kjolen :unsure: Årh det er svært, for de andre er virkelig fantastiske!

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH hvor er det svært! Er helt vild med Sandlau-øreringene (er de inde fra smykkebutikken ved siden af Nordjylland?).. men tror faktisk perlesættet vil være bedst til kjolen :unsure: Årh det er svært, for de andre er virkelig fantastiske!

Haha, ja der er begge sæt fra. :)

Aiiih, jeg glæder mig til at se sættene til kjolen og forhåbentlig få noget klarsyn. Jeg synes virkelig, at det er et svært valg! :cowsleep:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er FOR VILD Mette...

Tænkte at jeg lige ville se det de andre kommenterede, og så skal man 3-4 sider tilbage bare for idag :o

Omg, du rykker godt nok :thumbsupsmileyanim:

Synes helt klart at JS øreringene er de flotteste! Det er altså bare smukt smukt smukt :loveboard:

(men jeg havde selv perler på, så det er der jo ikke noget i vejen med :rolleyes: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan sagten følge, hvad du mener - men synes nu ikke, du ser særlig skaldet ud på smykkebillederne, hvor der ingen proptrækkekrøller er :thumbsupsmileyanim:

By the way, SKØNNE smykker... Ihh det er jo næsten ikke til at vælge :shooter::griner:- Jeg ville nok selv ende ud med de klassiske perler :biggrin: Men du bærer begge dele super flot :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide begge dele men perlerne er min favorit. Jeg synes at dit diadem forsvinder lidt med JS, hvorimod med perlerne som er lidt mere "rolige" ser jeg det mere. Giver det mening?

Katja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, hold op, hvor er I gode til at give jeres mening til kende :thumbsupsmileyanim:

Såvidt jeg lige kan tælle mig frem til hepper 8 på perlesættet og 3 på JS.

Jeg ved ikke, hvad jeg selv synes...

Jeg er jo meget til det klassiske og traditionelles og eeeeeelsker perler.

Men derfor kunne det på en måde også være ekstrafedt med nogle virkeligt fede øreringe, som folk i hvert fald IKKE er vant til at se mig med.

Og er blevet RET forelsket i JS.

Men lige da jeg tog perlesættet på fik jeg måske lidt mere det der "uh-nu-er-jeg-snart-en-brud" sug i maven?

Jeg er stadig heller ikke 110% sikker på, at jeg vil have diademet i, men synes det passer SÅ fint med JS-øreringene.

Men det passer vel også godt med perlerne?

Perlesættet kan også bruges til både opsat og håret nede (jeg synes det ville være synd at "gemme" JS-øreringene i en masse hængende krøller) så HVIS jeg skulle ombestemme mig, så går perlerne til det hele...

Men i betragtning af at jeg har tendens til at få røde skjolder på halsen kunne det også være rart, ikke at have halskæde på (en halskæde skjuler alligevel ikke skjolderne, og jeg får pip af de der "Ej, du kan vist ikke tåle den halskæde du har på, er den ikke ægte?" :pokey:)

JS-sættet er også billigere end perlesættet sådan samlet set :rolleyes:

Men perlesættet ville jeg elske at bruge efter brylluppet i dagligdagen fordi det samtidig er så enkelt. JS-øreringene ved jeg ikke liiiiige hvornår jeg skulle bruge igen (Er SJÆLDENT til noget, hvor jeg er så dressy)

Men så meget desto sjovere at få lov at have de vilde øreringe på bare denne ene gang.

Nååå, der fik jeg vist lige en god lille snak med mig selv :tunge: Men jeg ved det VIRKELIG ikke. Og der er jo to sæt mere at kigge på :unsure: Håber virkelig at nogle af dem ligner opkast ved siden af kjolen, så det bliver rigtig nemt at vælge :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan sagten følge, hvad du mener - men synes nu ikke, du ser særlig skaldet ud på smykkebillederne, hvor der ingen proptrækkekrøller er :thumbsupsmileyanim:

By the way, SKØNNE smykker... Ihh det er jo næsten ikke til at vælge :shooter::griner:- Jeg ville nok selv ende ud med de klassiske perler :biggrin: Men du bærer begge dele super flot :thumbsupsmileyanim:

Hehehe, ej okay, det med at føle mig skaldet var nu også mere hvis håret var trukket STRAMT bagud a la en decideret knold. :) Her er der jo stadig noget volumen på hovedet istedet for at alt håret er trukket ud i en knold (giver det mening?). Jeg tror måske godt, at jeg kunne finde på noget, hvor håret på den her måde er "væk" fra ansigtet. Men stadig: Se bort fra det sommerhyggelige flethår, til selve dagen regner jeg med noget lidt mere "tæmmet". Men om det så bliver krøller eller noget glat, ved jeg ikke. :) Er nok mest til krøller, igen for at det ikke bliver for stramt. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JS - det andet bliver en smule konet! SORRY!

Haha, jamen så skulle jeg måske netop vælge perlesættet, for jeg bliver jo for søren en KONE :tunge:

Ej, tak for holdningen, men jeg er nok selv så meget i tvivl at jeg bare må se det til kjolen senere idag. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stemmer helt sikkert for JS øreringe og diadem :thumbsupsmileyanim: Syntes det er meget smukt og glamourøst, hvor perlerne også er meget smukke, men mere "almindelige" :)

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også lige smide en stemme.

Jeg stemmer for perlerne!!! de er da rigtig fine og vil passe godt til din kjole. Personligt er jeg nok også selv, til det lidt mere enkelte og elegante, som jeg syntes perler er.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JS - det andet bliver en smule konet! SORRY!

Haha, jamen så skulle jeg måske netop vælge perlesættet, for jeg bliver jo for søren en KONE :tunge:

Ej, tak for holdningen, men jeg er nok selv så meget i tvivl at jeg bare må se det til kjolen senere idag. :)

FNIS du har jo ret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh, Mette. Kom nu med nogle billeder af din prøvning i dag. Jeg sidder og venter i spænding på hvilket et slør det bliver og hvilke smykekr.... Jeg er til begge sæt, så det kommer jo an på hvad du vil udtrykke - men til mig selv, ville jeg helt sikkert vælge JS... Men det er jo til mig - perlerne er muligvis bedst til idg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan sagten følge, hvad du mener - men synes nu ikke, du ser særlig skaldet ud på smykkebillederne, hvor der ingen proptrækkekrøller er :thumbsupsmileyanim:

By the way, SKØNNE smykker... Ihh det er jo næsten ikke til at vælge :shooter::griner:- Jeg ville nok selv ende ud med de klassiske perler :biggrin: Men du bærer begge dele super flot :thumbsupsmileyanim:

Hehehe, ej okay, det med at føle mig skaldet var nu også mere hvis håret var trukket STRAMT bagud a la en decideret knold. :) Her er der jo stadig noget volumen på hovedet istedet for at alt håret er trukket ud i en knold (giver det mening?). Jeg tror måske godt, at jeg kunne finde på noget, hvor håret på den her måde er "væk" fra ansigtet. Men stadig: Se bort fra det sommerhyggelige flethår, til selve dagen regner jeg med noget lidt mere "tæmmet". Men om det så bliver krøller eller noget glat, ved jeg ikke. :) Er nok mest til krøller, igen for at det ikke bliver for stramt. :)

Hehe tror vi er ved at være "enige" nu :thumbsupsmileyanim: Forstår hvad du mener. Er heller ikke til det helt stramme, og det kan man jo sagtens undgå (som det tydeligt ses på smykke-billederne) :cheerleader3: Glæder mig til at se det endelig resultat. Er sikker på, det bliver helt fantastisk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piwer!

Så er jeg tilbage fra kjoletilretning, og det kunne dårligt være gået bedre! :cheerleader3: Det eneste negative, jeg har at sige, var at sveden DREV af mig :rolleyes: Stod helt desperat og duppede og prøvede at undgå at svede på kjolen, mens den søde skrædder satte nåle i, haha. Men jeg tror, det gik. :)

- Elskede kjolen. Den bliver muligvis smukkere og smukkere for hver gang jeg har den på. :7himmel:

- Kunne SAGTENS passe kjolen, så må have tabt mig en del. :wink: Den kunne snildt lukkes, og den er nu helt perfekt i størrelsen, sådan at den kan strammes en lille smule mere ind hvis jeg taber mig og en lille smule mere ud, hvis jeg tager på. :)

- Synes det var rigtig flot med opsat hår. Kjolen kom mere til sin ret og blev meget mere elegant. Min mor øffede godt nok EN DEL gange om, hvor ærgerligt det var at man så slet ikke kunne se hvor fint langt mit hår var blevet, men jeg tror mest på en opsætning. Dog mere "blød" og fin og romantis, end det "sommerrod" jeg har haft idag.

- Fik rigtig fint skørt. Denne gang et skørt, der rent faktisk PASSEDE (alle de andre jeg har prøvet var for store. :rolleyes: ) Det her er heller ikke så bredt, men jeg synes kjolen får en rigtig pæn form med det uden at blive for "udspillet"

- Undertøjet passer perfekt i farve og form og bh'en er behagelig under. :)

- Sløret synes både jeg, min mor og skrædderen var sååååå fint til kjolen. Og skrædderen har lovet at dampe det for mig, når jeg henter kjolen. :)

- Skoene var så fine dertil. :cheerleader3:

- Og det blev billigere end forventet! :cheerleader3:

Og så er der smykkerne:

- Julie Sandlau tabte totalt. Jeg er vild med de øreringe, men jeg brød mig ikke om at have bar hals overhovedet, og jeg synes også at ørerinene stjal opmærksomheden for meget fra kjolen. Både ekspedient og mor var rørende enige (min mor var så JS-modstander fra starten. Allerede da jeg viste hende øreringene i bilen udbrød hun "DEM kan jeg ikke så godt lide")

- Ren perlekæde tabte også. I hvert fald med 99% sikkerhed. Den kunne godt gå til kjolen, men jeg synes det var mere fint med de enkelte kæder med vedhæng.

To sæt hverken tabte eller vandt. De overvejes nøjere. Det ene er perlesættet fra igår, og det andet er en tynd guldhalskæde med krystalvedhæng + matchende øreringe. Det passer SÅ fint med diademet, men øreringene er IKKE dinglere. Hmm... Det må overvejes... Og i næste indlæg kommer der billeder :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer