Meggers

Brian Og Mette - 9. juli 2011

3,332 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vidste bare du ville være smuk med helt opsat hår :loveboard: så sidder jeg bare og venter på de prof billeder :bunny_4:

Tak! Var faktisk selv lidt i tvivl med håret selv efter selve vielsen, men der var mange der roste det, og jeg er faktisk også selv rigtig glad for det. :)

KÆMPE TILLYKKE TIL JER MED DEN STORE DAG ()() ()() ()() ()() ()() ()() ()() ()() ()() ()() I får også lige et forsinket tillykke her fra mig, håber i havde en fantastisk dag og den blev lige som i havde håbet.

Tak! Og ja, den var HELT fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Efter meget overvejelse og nøje udvælgelse af hvilke billeder, det IKKE måtte være, har Brian besluttet at jeg godt må lave et lille hurtigt sneak-peak af boudoir til jer! :cheerleader3:

Det bliver ikke meget, og jeg beklager TOSA-logoet (jeg har købt billederne digitalt og uden logo, men de er på en cd-rom og jeg har ikke cd-rom drev i min computer, derfor er billederne sakset fra det online kundegalleri)

Så her kommer der to billeder for en lille stund. :)

(VÆK)

(VÆK)

0

Del dette indlæg

Ihhhhh Mette... Hvor er du bare gudesmuk!!! Jeg fik helt tåre i øjnene, da jeg så billedet af din far og dig komme op ad kirkegulvet :biggrin: Så jeg kan kun forestille mig hvordan du har haft det! Det må være den vildeste fornemmelse, at nu sker det hele :)

GLÆDER mig til mange flere billeder og en beretning, når I er kommet hjem fra honeymoon :bed:

EDIT.... Så lige billederne er kommet op! WOW! Hvor er du bare SMUK SMUK SMUK!!! Det er da helt vildt.... Ihh, så smukke tror jeg sgu ikke at mine billeder bliver :) Din lækkerbisken :)

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhhh Mette... Hvor er du bare gudesmuk!!! Jeg fik helt tåre i øjnene, da jeg så billedet af din far og dig komme op ad kirkegulvet :biggrin: Så jeg kan kun forestille mig hvordan du har haft det! Det må være den vildeste fornemmelse, at nu sker det hele :)

GLÆDER mig til mange flere billeder og en beretning, når I er kommet hjem fra honeymoon :bed:

EDIT.... Så lige billederne er kommet op! WOW! Hvor er du bare SMUK SMUK SMUK!!! Det er da helt vildt.... Ihh, så smukke tror jeg sgu ikke at mine billeder bliver :)

Tak tak tak tak!!!! :kiss: Ja, det var så vildt og især med det tuderi, jeg prøvede VIRKELIG at smile igennem og var jo også glad, men jeg kunne slet ikke lade være med at tude. Og det var der vist mange, der ikke kunne, jeg kunne i hvert fald se at især min yngste storebror også bare var total tudefjæs :loveboard:

Og tak! Er selv lidt selvkritisk overfor det i det koralrøde undertøj (jeg har jo rynker! :td: ) men ellers synes jeg nu også at det er ganske okay. :) Er SIKKER på at dine billeder bliver FANTASTISKE!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Godt du lige kunne overtale Brian og godt jeg lige var på.

Super skønne billeder jeg kan især godt li' det øverste :heart:

Hvad sagde Brian til billederne?

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Han synes de er rigtig flotte, og at det var meget modigt af mig. :) Men han kunne også godt se på nogle af dem, at jeg havde følt mig lidt usikker. :blush: Men han er glad for dem. Og meget tilfreds med at der er ret mange billeder af min (y) Haha! :)

0

Del dette indlæg

Tak tak tak tak!!!! :kiss: Ja, det var så vildt og især med det tuderi, jeg prøvede VIRKELIG at smile igennem og var jo også glad, men jeg kunne slet ikke lade være med at tude. Og det var der vist mange, der ikke kunne, jeg kunne i hvert fald se at især min yngste storebror også bare var total tudefjæs :loveboard:

Og tak! Er selv lidt selvkritisk overfor det i det koralrøde undertøj (jeg har jo rynker! :td: ) men ellers synes jeg nu også at det er ganske okay. :) Er SIKKER på at dine billeder bliver FANTASTISKE!!!! :thumbsupsmileyanim:

Haha.. "Rynkerne" lagde jeg slet ikke mærke til, men du ser så godt ud! Helt vildt... Er total vild med det første billede, men synes også at nr. 2 er top - har altid været ret vild med de der med benene oppe :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig så meget til at se nogle af mine billeder - håber hun skynder sig :)

Og jeg tror, at jeg med din beretning, som med cmtofts skal have servietter og asti for helt at kunne nyde det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha.. "Rynkerne" lagde jeg slet ikke mærke til, men du ser så godt ud! Helt vildt... Er total vild med det første billede, men synes også at nr. 2 er top - har altid været ret vild med de der med benene oppe :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig så meget til at se nogle af mine billeder - håber hun skynder sig :)

Og jeg tror, at jeg med din beretning, som med cmtofts skal have servietter og asti for helt at kunne nyde det :)

Tak! :kiss: Var faktisk også lidt overrasket over hvor pæne ben jeg har, hvis jeg må være så selvglad :blush: Var tilgengæld tilsvarende overrasket over hvor stor min røv var :rolleyes: men den er Brian vild med, så det går sgu nok :wink:

Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at se dine billeder også, jeg talte virkelig dagene da jeg ventede!!! Håber vi må se lidt af dine også. :blush:

Og hvor lyder det hyggeligt med asti og beretning! Jeg skal også have læst mig en masse beretninger nu hvor jeg langt om længe kan rumme det (har så bare ikke rigtig tiden :blink: Nå, må nå så meget jeg kan :wink:)

0

Del dette indlæg

Han synes de er rigtig flotte, og at det var meget modigt af mig. :) Men han kunne også godt se på nogle af dem, at jeg havde følt mig lidt usikker. :blush: Men han er glad for dem. Og meget tilfreds med at der er ret mange billeder af min (y) Haha! :)

Jeg er glad for at høre at han godt kan lide dem - men de fleste mænd vil nok synes om sådanne billeder af deres koner :b223:(y):wink:

Ang. rynkerne så kan jeg så så jeg heller ikke nogen. Synes bare du ser super skøn ud. Hvor mange blev det til i alt?

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er glad for at høre at han godt kan lide dem - men de fleste mænd vil nok synes om sådanne billeder af deres koner :b223:(y):wink:

Ang. rynkerne så kan jeg så så jeg heller ikke nogen. Synes bare du ser super skøn ud. Hvor mange blev det til i alt?

5178921e1d4fb9c9.gif

Alt i alt har han fået 20 i papir (de 14 i album) og 105 digitalt. Men altså af de 105 er mange ens, det er bare fordi de er med i både sort hvid og farve. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

iiiiihj Du kan godt li :pokey: lidt til ham der manden og sige at vi viiiiiiil se maaange flere billeder!! Specielt fra Tina!

Du er jo lisom hans og så kan vi andre (næsten) gifte kvinder jo godt se på hvor FANTASTISK smuk en kone han har fået sig!

Eeelsker billede 1, der er bare SÅ meget følelse i!

Og :toot: nogle lækre ben du har på nummer 2!

Rynker?!? :shooter: HVOR!

Synes du ser FANTASTISK smuk ud!

0

Del dette indlæg

Lækre billeder, du ser godt ud :) Og du skal da også lige have et forsinket tillykke med dagen igår, du ser virkelig smuk ud i din fantastiske kjole. Jeg glæder mig til at læse din beretning og se masser af skønne billeder wink.gif

Mange tak! :kiss: Glæder mig også helt vildt til at lave beretning, men det må desværre vente et par uger. :( De der fotografer vil jo have sommerferie, forstå det hvem der kan :rolleyes::tunge:

iiiiihj Du kan godt li :pokey: lidt til ham der manden og sige at vi viiiiiiil se maaange flere billeder!! Specielt fra Tina!

Du er jo lisom hans og så kan vi andre (næsten) gifte kvinder jo godt se på hvor FANTASTISK smuk en kone han har fået sig!

Eeelsker billede 1, der er bare SÅ meget følelse i!

Og :toot: nogle lækre ben du har på nummer 2!

Rynker?!? :shooter: HVOR!

Synes du ser FANTASTISK smuk ud!

Haha, jamen det er hermed givet videre. :wink: Og tak for de søde ord! :) Er også selv ret tilfreds med det første billede især :blush:

Det er btw ikke Tina, men TOSA, der har taget billederne. :)

0

Del dette indlæg

Skønne billeder Mette :heart: Du må lige sige tak til Brian fordi vi gerne må se dem :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak :) og hehe, jamen det er givet videre til ham :wink:

Hi hi, jeg kan godt lide at han saadan sikrer sig med livrem og seler, foer han allernaadigst giver tilladelse til at vise de flotte boudoirfotos af sin kone :rolleyes:

Tak for kigget :loveflag:

Hehe, ja han er en RET privat mand hvad nøgenhed angår, hehe. :blush: Meeeeen, han ved også, at jeg faktisk gerne ville vise jer lidt, så det kunne han godt leve med, så længe der ikke var frit udsyn til direkte nøgenhed. :wink:

Godt man lige loggede på inden sovetid !!!

Du er for hot :cheerleader3:

Tak :kiss:

Sikke nogle skønne billeder, dem kan I godt være stolte af begge to :loveboard:

Dejligt at vi alligevel fik lov at se lidt billeder !!

Tak Mette og måske især Brian for sneak peak :thumbsupsmileyanim:

Tak :hug: Og jeg giver takken videre til Brian. :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer