cookieh

Bryllup aflyst.

377 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Endnu en gang tillykke med dagen :thumbsupsmileyanim:

Men hvilken dag, sikke noget drama i skulle igennem... Og nej hvor må det være hårdt ikke at være sammen med ham.... Jeg syntes der er længe til juni hvor jeg kan blive gift med min h2b, men det må da føles endnu længere for dig/jer, når i ikke ses :(

:cheerleader3::wink::) :) :kiss::cheerleader3: :cheerleader3: :hug: :hug: :):o :o

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Tillykke Asmaa

Hvor er I bare søde sammen på kysse-billedet!

Sikke en dag - den kommer I til at fortælle jeres børn og børnebørn en gang :thumbsupsmileyanim:

Er helt vild med din blondekjole. Hvor er den fra? (Den fra din bryllupsgarderobE)

Tror jeg skulle hilse fra Nurgul. Vi snakkede lige lidt om dig og bryllupsklar - og hvor verden er lille :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke Asmaa

Hvor er I bare søde sammen på kysse-billedet!

Sikke en dag - den kommer I til at fortælle jeres børn og børnebørn en gang :thumbsupsmileyanim:

Er helt vild med din blondekjole. Hvor er den fra? (Den fra din bryllupsgarderobE)

Tror jeg skulle hilse fra Nurgul. Vi snakkede lige lidt om dig og bryllupsklar - og hvor verden er lille :cheerleader3:

Mange tak allesammen, jeg føler mig helt nyforelsket :wink:

Blondekjolen er fra Asos

Farven er lidt mere champagnefarvet end den er cremet, og farven gav lidt blandede følelser, men da jeg fik den på med et sort bælte var jeg så glad for den

post-45514-1292758449.jpg

Ja, jeg fortalte nemlig Nurgul at jeg havde mødt dig herinde, det var lidt sjovt :)

Redigeret af cookieh
0

Del dette indlæg

Rigtig stort tillykke med brylluppet.

Hold da op for en dag, det var synd for jer, at den skulle ende i sådan et kaos, godt I havde hinanden. Hvor må det bare være hårdt at skulle vinke på gensyn efter så kort tid sammen - det bliver vel nok dejligt for jer, når I får hinanden i hverdagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

STORT TILLYKKE MED VIELSEN!

Sikke dog en dag!! Det bliver sikkert en dag, I aldrig glemmer - både på grund af vielsen, men så sandelig også på grund af

den frygtelige ventetid!

Hvor er jeg glad for, at det hele alligevel gik som det skulle - trods massive forsinkelser og aflysninger.

Hvor bliver det dejligt, når I kan fejre Jeres vielse til sommer og endelig blive forenet som mand og kone :cheerleader3:

Hvor er du flot i blondekjolen - virkelig et godt køb :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

STORT TILLYKKE MED VIELSEN!

Sikke dog en dag!! Det bliver sikkert en dag, I aldrig glemmer - både på grund af vielsen, men så sandelig også på grund af

den frygtelige ventetid!

Hvor er jeg glad for, at det hele alligevel gik som det skulle - trods massive forsinkelser og aflysninger.

Hvor bliver det dejligt, når I kan fejre Jeres vielse til sommer og endelig blive forenet som mand og kone :wink:

Hvor er du flot i blondekjolen - virkelig et godt køb :cheerleader3:

Tusind tak søde :)

Jeg har tænkt mig at skrive hele historien ned i vores bryllups logbog :thumbsupsmileyanim:

Jeg har en bog over vigtige begivenheder i vores forhold, som jeg opdaterer i engang imellem. :)

0

Del dette indlæg

Hurtig opdatering :wink:

Min far tager afsted til Syrien på fredag, hvilket betyder han skal se min onkel, som tidligere har arbejdet med brudekjoler etc, så har printet ham en masse billeder ud med slør, og vedlagt detaljeret liste og krav, samt billeder af mulige diademer, så skal min onkel og far finde dem til mig :):):kiss:

Halskæderne har jeg også printet billeder af, hvor han skal ha' fat i min kusines mand, som laver smykker, for at se om han kan lave halskæderne til mig :cheerleader3:

Og som det sidste, har vi en ven af familien som er guldsmed, som min far også tager en snak med ang. vores vielsesringe, igen med detaljeret liste over krav :thumbsupsmileyanim:

Det her bliver rigtig rigtig godt :cheerleader3: Føler mig helt lettet over at få styr på de her ting, og glææææææder mig til at se hvad han tager med hjem.

Jeg har derudover fået booket stylist, min veninde Ayeda, som er uddannet kosmetolog, som vil lave både mine negle og makeup hjemme ved mig. Nej hvor det kører for mig lige nu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt med alle de huskelister... Håber din far kan holde styr på det hele :wink:

Glæder mig til at høre hvad din far finder ud af :thumbsupsmileyanim:

Og lækkert med flere ting der kan krydses af to do listen :)

Min far er ekspeeert i at glemme ting, så har tænkt mig at ringe til ham meget ofte for at se om han har styr på det hele :cheerleader3: men han glæder sig, så ved jeg han går op i det. Bare så længe min onkel får billederne, så ved jeg at jeg er i sikre hænder, han har altid haft lyst til at sy min kjole til mig, men det er svært når jeg ikke kan tage til Syrien :) Han er så dygtig, så det ville ha været vildt fedt, så må han bare sy mig mit slør :D

0

Del dette indlæg

Fedt med alle de huskelister... Håber din far kan holde styr på det hele :)

Glæder mig til at høre hvad din far finder ud af :cheerleader3:

Og lækkert med flere ting der kan krydses af to do listen :)

Min far er ekspeeert i at glemme ting, så har tænkt mig at ringe til ham meget ofte for at se om han har styr på det hele :wink: men han glæder sig, så ved jeg han går op i det. Bare så længe min onkel får billederne, så ved jeg at jeg er i sikre hænder, han har altid haft lyst til at sy min kjole til mig, men det er svært når jeg ikke kan tage til Syrien :kiss: Han er så dygtig, så det ville ha været vildt fedt, så må han bare sy mig mit slør :D

Hvor må det være fedt at få syet sin kjole hos en man stoler på. Det må føle så fedt at få styr på det mest :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt med alle de huskelister... Håber din far kan holde styr på det hele :cheerleader3:

Glæder mig til at høre hvad din far finder ud af :cheerleader3:

Og lækkert med flere ting der kan krydses af to do listen :cheerleader3:

Min far er ekspeeert i at glemme ting, så har tænkt mig at ringe til ham meget ofte for at se om han har styr på det hele :) men han glæder sig, så ved jeg han går op i det. Bare så længe min onkel får billederne, så ved jeg at jeg er i sikre hænder, han har altid haft lyst til at sy min kjole til mig, men det er svært når jeg ikke kan tage til Syrien :hug: Han er så dygtig, så det ville ha været vildt fedt, så må han bare sy mig mit slør :D

Hvor må det være fedt at få syet sin kjole hos en man stoler på. Det må føle så fedt at få styr på det mest :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan ikke forestille mig andet end den smukkeste kjole, han har syet mine kjoler til diverse bryllupper nede i Syrien, og folk har altid troet jeg var bruden til forlovelsesfester, fordi kjolen var så ualmindeligt smuk. Suk :wink: Kan huske dengang min søster blev forlovet med hendes daværende kæreste (det holdte ikke), skulle vi ned af en trappe, hvor folk kiggede op og ventede på hendes entrance, problemet er at jeg skulle ned før hende, men der var kun den skide trappe, så var nødt til at gå ned og besluttede mig for at lave den mest uelegante entrance, hvor jeg trak op i hele min store kjole, og spurtede ned af trappen, kønt så det ikke ud, og alligevel begyndte folk at sige, se det bruden :) Det var sådan lidt halvpinligt, men det gik :kiss:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg mit første bryllupsmareridt.. :cheerleader3:

Det er IKKE sjovt at stå i sådanne situationer!

Jeg kan ikke huske specielt meget af min drøm, men jeg vågnede op med gammelt makeup på mit ansigt, en skrigblå øjenskygge og knaldrøde læber :) Det var dagen inden brylluppet, jeg havde hverken hentet min kjole, bestilt bryllupskage, reserveret lokale eller sendt nogen invitationer :wink: Jeg stressede fuldstændig, tog et bad og forsøgte at få styr på det hele, men så var der en masse med forsinkede tog. :)

Jeg er så bange for at jeg vil stå i sådan en situation til mt bryllup. :thumbsupsmileyanim: Men hvad er chancen for det hvis man nu tænker realistisk over det. :kiss:

Jeg må bare lære at sove tidligere. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg mit første bryllupsmareridt.. :wink:

Jeg kan ikke huske specielt meget af min drøm, men jeg vågnede op med gammelt makeup på mit ansigt, en skrigblå øjenskygge og knaldrøde læber :) Det var dagen inden brylluppet, jeg havde hverken hentet min kjole, bestilt bryllupskage, reserveret lokale eller sendt nogen invitationer :) Jeg stressede fuldstændig, tog et bad og forsøgte at få styr på det hele, men så var der en masse med forsinkede tog. :kiss:

Jeg er så bange for at jeg vil stå i sådan en situation til mt bryllup. :cheerleader3: Men hvad er chancen for det hvis man nu tænker realistisk over det. :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Tror bare du har haft formeget bryllup på hjernen nogle gange drømmer man bare om det man frygter allermest

0

Del dette indlæg

Så fik jeg mit første bryllupsmareridt.. :wink:

Jeg kan ikke huske specielt meget af min drøm, men jeg vågnede op med gammelt makeup på mit ansigt, en skrigblå øjenskygge og knaldrøde læber :) Det var dagen inden brylluppet, jeg havde hverken hentet min kjole, bestilt bryllupskage, reserveret lokale eller sendt nogen invitationer :) Jeg stressede fuldstændig, tog et bad og forsøgte at få styr på det hele, men så var der en masse med forsinkede tog. :kiss:

Jeg er så bange for at jeg vil stå i sådan en situation til mt bryllup. :cheerleader3: Men hvad er chancen for det hvis man nu tænker realistisk over det. :cheerleader3:

Enhver kommende brud har mareridt... Hvad jeg ikke har drømt indtil videre :hug: Det værste var at jeg engang drømte at min H2b holdt hele sin bryllupstale omkring hvor fantastisk hans forlover var.... HALLO det er da mig det skal handle om :thumbsupsmileyanim: Har for en forsikrings skyld fortalt h2b om det, så han ikke får nogle gode ideer om at gøre det :hug: Så selv om det ikke er sjovt, så bare rolig, det går over igen, og som du selv siger, hvor realistisk er det lige :)

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enhver kommende brud har mareridt... Hvad jeg ikke har drømt indtil videre :) Det værste var at jeg engang drømte at min H2b holdt hele sin bryllupstale omkring hvor fantastisk hans forlover var.... HALLO det er da mig det skal handle om :cheerleader3: Har for en forsikrings skyld fortalt h2b om det, så han ikke får nogle gode ideer om at gøre det :kiss: Så selv om det ikke er sjovt, så bare rolig, det går over igen, og som du selv siger, hvor realistisk er det lige :cheerleader3:

Kan jeg godt forstå du gjorde, jeg ville også blive lidt :wink: hvis det ikke handlede om mig :)

Jeg sov næsten over mig, fordi jeg gerne ville vide hvad min drøm endte med, men det nåede jeg ikke, for jeg SKULLE op :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, så fik jeg lavet min første fondant prøvekage, og for at være ærlig, så synes jeg den blev rigtig lækker! :cheerleader3:

Fik lavet den i anledning af min lillesøsters fødselsdag, og alle gæsterne eeeeeelskede den. Den var bare helt perfekt!

Jeg var alt alt alt for presset til at tage billeder af processen, for lavede hele kagen inkl. blomsterne på under 2 timer. Fik fri kl 16, nåede at købe ind og være hjemme før 17, og blev færdig 19 :cheerleader3: Synes det er lidt sejt. Men derfor var der ingen tid til at tage billeder.

Her et billede af det færdige resultat, kunne ikke glatte fondanten ud, da jeg var i tidspres. Men valgte at overse det, og bare få det overstået.

165593_10150117213841214_747626213_7698841_7287321_n.jpg

Blomsterne tæt på :balloons:

163217_10150117214426214_747626213_7698859_404252_n.jpg

166542_10150117214341214_747626213_7698857_6702639_n.jpg

Ville så gerne have haft tid til at lave noder ud af fondanten, specielt fordi min søster har en stemme som en engel, og synger konstant. Hun får folk til at græde, når hun synger, så ville gerne ha gjort den mere personlig.

Fyldet bestod af hindbærcreme og tobleronecreme, med færdigkøbte lyse bunde. Der var 6 lag, fordi bundene var så tynde.

Brugte smørcreme med limeskal, så det ikke smagte af smør. Havde sprøjtet det ud i kanten, så fyldet ikke faldt ud. Det hele sad så pænt og fondanten er marshmellow fondant.

165369_10150117216306214_747626213_7698904_4621448_n.jpg

Min mor var helt overrasket over resultatet og sagde jeg burde seriøst overveje at lave min bryllupskage selv. :)

Min søster var SÅÅÅ glad, hun vidste intet, og var helt rørt. :balloons:

Mums, der er kun ét stykke tilbage. :o

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer